Artūras Karnišovas
„Galbūt čia yra skylutė krepšininkų kartose. Ateityje bus matyti, bet dabar nieko nešviečia. Ir gal išvis niekada gali nepasikartoti, kad du žaidėjai iš Lietuvos buvo pakviesti NBA naujokų biržos pirmajame rate.“
Eurolygos jaunių turnyro kovas Londone stebėjęs Hjustono „Rockets“ klubo skautų štabo vadovas Artūras Karnišovas pareiškė, kad artimiausiu metų mūsų šalies talentai neturi galimybių praverti NBA duris.
Knygynas manoknyga.lt

Komentarai

«  1 2 3 4 5 6 7  »
2011-04-28 13:46
faniukaz (-3.05)
PrasikaltesDurneliai kb fanai. jums vertėtų prisimint tą laiką, kai MJ iš vis nežaidė krepšinio ir darė pertrauką.


Taip, o kobė net žaisdamas be pertraukų nesugebėjo jo pavyti.
Įvertinimas:
-2
(vertina tik prisijungę)
2011-04-28 14:21
TikrasZalFanas
Kad ir aplenks, vistiek as visa gyvenima uz Kauno Zalgiri!
Įvertinimas:
-5
(vertina tik prisijungę)
2011-04-28 16:18
Buratinas (-6.31)
Pagal Kobes fanų smegenis išeina šitaip: Ilgauskas yra dvigubai geresnis už Saboni, nes turi dvigubai daugiau taškų surinkęs NBA. Nesvarbu, kad daugiau pražaidęs, nesvarbu, kad jaunesnis atėjo...
Įvertinimas:
-2
(vertina tik prisijungę)
2011-04-28 16:40
kleizzzza (+0.48)
Juokas ima kai kas nors ką nors lygina su Jordanu del neaiškiu priežaščiu,šiuo metu lygoje nera tokiu žaideju kurie prilygtu Jordan'ui ,Amen.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-04-28 18:12
CesarMiles (+1.97)
faniukazPrasikaltesDurneliai kb fanai. jums vertėtų prisimint tą laiką, kai MJ iš vis nežaidė krepšinio ir darė pertrauką.Taip, o kobė net žaisdamas be pertraukų nesugebėjo jo pavyti.


kobe atejo i nba budamas 17 metu. jis neturejo jokios tokio lygio patirties, kai tuo tarpu jordanas north carolinoj atlose savo laika. kam lengviau?
Įvertinimas:
-2
(vertina tik prisijungę)
2011-04-28 18:14
Buratinas (-6.31)
CesarMilesfaniukazPrasikaltesDurneliai kb fanai. jums vertėtų prisimint tą laiką, kai MJ iš vis nežaidė krepšinio ir darė pertrauką.Taip, o kobė net žaisdamas be pertraukų nesugebėjo jo pavyti.kobe atejo i nba budamas 17 metu. jis neturejo jokios tokio lygio patirties, kai tuo tarpu jordanas north carolinoj atlose savo laika. kam lengviau?


Kokiu dar 17? 18 metu atėjo. Nėra toksai ir baisus amžius. Lyginant, kad Valančiūnui dabar 18 metų, o žaisdavo po 15.5min.
Įvertinimas:
-4
(vertina tik prisijungę)
2011-04-28 18:18
Buratinas (-6.31)
Ai jo. 18 atėjo. Sumaišiau.
Įvertinimas:
-4
(vertina tik prisijungę)
2011-04-28 18:23
Buratinas (-6.31)
t.y 17
Įvertinimas:
-4
(vertina tik prisijungę)
2011-04-28 18:28
to cezamiles
atejo jis i ta NBA, pagal tave iseina nieko nemokedamas Bryant'as isvis gal jis net nezinojo ,kas yra kase pagal tave? O gal delto pateko i NBA ,nes buvo perspektyvus,jaunas,juodadarbis ne issilavinimo ir kas kaltas delto ? ir ji pasauke 1 rate draft'uose tai ,kad nebuwo jis toks prastas kaip tau atrodo, o palyginimas MJ su Kobe Bryant butent rasau full name, nes parasyk KB ir zmones galvos kad tu G praleidai "KGB" Nes KAS TAS KOBE, DAR VIENAS TALENTINKAS krepsininkas, daugiau nieko MJ buwo supper talentingas paimt geriausia sezona pwz MJ ir kobes ir palygink sezono rezultatus, nes tiek pas MJ geriausi laikai praeje, tiek pas Kobe
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-04-28 20:28
faniukaz (-3.05)
CesarMilesfaniukazPrasikaltesDurneliai kb fanai. jums vertėtų prisimint tą laiką, kai MJ iš vis nežaidė krepšinio ir darė pertrauką.Taip, o kobė net žaisdamas be pertraukų nesugebėjo jo pavyti.kobe atejo i nba budamas 17 metu. jis neturejo jokios tokio lygio patirties, kai tuo tarpu jordanas north carolinoj atlose savo laika. kam lengviau?


Tai kas ? tai reiškia kad MJ gudresnis numatė į priekį viska, o Kobe aklai veržėsi į NBA.
Įvertinimas:
-2
(vertina tik prisijungę)
2011-04-28 20:42
Vin (+3.52)
silvernasKobe dar zais bent 5 metus tai jis dar galybe darbu nuveiks. Zodziu, is Jordano ir reklama per didele buvo padaryta. Kobe geresnis.


Zluges zmogus
Įvertinimas:
+2
(vertina tik prisijungę)
2011-04-28 21:25
TDaY (-1.34)
to cezamilesatejo jis i ta NBA, pagal tave iseina nieko nemokedamas Bryant'as isvis gal jis net nezinojo ,kas yra kase pagal tave? O gal delto pateko i NBA ,nes buvo perspektyvus,jaunas,juodadarbis ne issilavinimo ir kas kaltas delto ? ir ji pasauke 1 rate draft'uose tai ,kad nebuwo jis toks prastas kaip tau atrodo, o palyginimas MJ su Kobe Bryant butent rasau full name, nes parasyk KB ir zmones galvos kad tu G praleidai "KGB" Nes KAS TAS KOBE, DAR VIENAS TALENTINKAS krepsininkas, daugiau nieko MJ buwo supper talentingas paimt geriausia sezona pwz MJ ir kobes ir palygink sezono rezultatus, nes tiek pas MJ geriausi laikai praeje, tiek pas Kobe


Geriausias Kobės sezonas 35,4 taško 5,3 rebo 4,5 asisto 1,8 stealo per rungtynes

Geriausias MJ sezonas 37,1 taško 5,2 rebo 4,6 asisto 2,9 stealo per rungtynes

Skirtumas realiai per vieną metimą ir vieną stealą
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2011-04-28 21:40
mobil3 (+0.47)
TDaYto cezamilesatejo jis i ta NBA, pagal tave iseina nieko nemokedamas Bryant'as isvis gal jis net nezinojo ,kas yra kase pagal tave? O gal delto pateko i NBA ,nes buvo perspektyvus,jaunas,juodadarbis ne issilavinimo ir kas kaltas delto ? ir ji pasauke 1 rate draft'uose tai ,kad nebuwo jis toks prastas kaip tau atrodo, o palyginimas MJ su Kobe Bryant butent rasau full name, nes parasyk KB ir zmones galvos kad tu G praleidai "KGB" Nes KAS TAS KOBE, DAR VIENAS TALENTINKAS krepsininkas, daugiau nieko MJ buwo supper talentingas paimt geriausia sezona pwz MJ ir kobes ir palygink sezono rezultatus, nes tiek pas MJ geriausi laikai praeje, tiek pas KobeGeriausias Kobės sezonas 35,4 taško 5,3 rebo 4,5 asisto 1,8 stealo per rungtynesGeriausias MJ sezonas 37,1 taško 5,2 rebo 4,6 asisto 2,9 stealo per rungtynesSkirtumas realiai per vieną metimą ir vieną stealą


Ne esmė čia šituose skaičiuose, abiejų komandos tame sezone pasiekė prastus rezultatus. Jeigu lyginsime pagal skaičius tai tada geriausias krepšininkas Wilt Chamberlane. Kažkurį sezoną 40ppg 20rpb ir 6asistai. Jordonas yra tas žaidėjas kuris outsiderių komandą pakylėjo iki NBA elito ir buvo atsidavęs jai, man įdomu ar Kobe būdamas 36 metų sugebės komandą nutemptį iki čempijoų žiedų, kaip Jordonas taip padare 1998 ir pataikė lemiamą metimą pavadintą "Micheal last dance". Sutinku, kad kobė geras žaidėjas, bet dbr NBA svarbiau padaryti taip, kad superžvaigždė uždirbtų iš reklamos :)
Įvertinimas:
+5
(vertina tik prisijungę)
2011-04-28 21:54
kleizzzza (+0.48)
TDaYto cezamilesatejo jis i ta NBA, pagal tave iseina nieko nemokedamas Bryant'as isvis gal jis net nezinojo ,kas yra kase pagal tave? O gal delto pateko i NBA ,nes buvo perspektyvus,jaunas,juodadarbis ne issilavinimo ir kas kaltas delto ? ir ji pasauke 1 rate draft'uose tai ,kad nebuwo jis toks prastas kaip tau atrodo, o palyginimas MJ su Kobe Bryant butent rasau full name, nes parasyk KB ir zmones galvos kad tu G praleidai "KGB" Nes KAS TAS KOBE, DAR VIENAS TALENTINKAS krepsininkas, daugiau nieko MJ buwo supper talentingas paimt geriausia sezona pwz MJ ir kobes ir palygink sezono rezultatus, nes tiek pas MJ geriausi laikai praeje, tiek pas KobeGeriausias Kobės sezonas 35,4 taško 5,3 rebo 4,5 asisto 1,8 stealo per rungtynesGeriausias MJ sezonas 37,1 taško 5,2 rebo 4,6 asisto 2,9 stealo per rungtynesSkirtumas realiai per vieną metimą ir vieną stealą


Tu rimtai lygini Kobe<<<<su Jordanu ?
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-04-28 21:57
simas
KB24 > MJ23 sitas viska pasako apgailetinas prievartautojo fanas
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2011-04-28 22:16
TDaY (-1.34)
kleizzzzaTDaYto cezamilesatejo jis i ta NBA, pagal tave iseina nieko nemokedamas Bryant'as isvis gal jis net nezinojo ,kas yra kase pagal tave? O gal delto pateko i NBA ,nes buvo perspektyvus,jaunas,juodadarbis ne issilavinimo ir kas kaltas delto ? ir ji pasauke 1 rate draft'uose tai ,kad nebuwo jis toks prastas kaip tau atrodo, o palyginimas MJ su Kobe Bryant butent rasau full name, nes parasyk KB ir zmones galvos kad tu G praleidai "KGB" Nes KAS TAS KOBE, DAR VIENAS TALENTINKAS krepsininkas, daugiau nieko MJ buwo supper talentingas paimt geriausia sezona pwz MJ ir kobes ir palygink sezono rezultatus, nes tiek pas MJ geriausi laikai praeje, tiek pas KobeGeriausias Kobės sezonas 35,4 taško 5,3 rebo 4,5 asisto 1,8 stealo per rungtynesGeriausias MJ sezonas 37,1 taško 5,2 rebo 4,6 asisto 2,9 stealo per rungtynesSkirtumas realiai per vieną metimą ir vieną stealąTu rimtai lygini Kobe<<<<su Jordanu ?


mobil3TDaYto cezamilesatejo jis i ta NBA, pagal tave iseina nieko nemokedamas Bryant'as isvis gal jis net nezinojo ,kas yra kase pagal tave? O gal delto pateko i NBA ,nes buvo perspektyvus,jaunas,juodadarbis ne issilavinimo ir kas kaltas delto ? ir ji pasauke 1 rate draft'uose tai ,kad nebuwo jis toks prastas kaip tau atrodo, o palyginimas MJ su Kobe Bryant butent rasau full name, nes parasyk KB ir zmones galvos kad tu G praleidai "KGB" Nes KAS TAS KOBE, DAR VIENAS TALENTINKAS krepsininkas, daugiau nieko MJ buwo supper talentingas paimt geriausia sezona pwz MJ ir kobes ir palygink sezono rezultatus, nes tiek pas MJ geriausi laikai praeje, tiek pas KobeGeriausias Kobės sezonas 35,4 taško 5,3 rebo 4,5 asisto 1,8 stealo per rungtynesGeriausias MJ sezonas 37,1 taško 5,2 rebo 4,6 asisto 2,9 stealo per rungtynesSkirtumas realiai per vieną metimą ir vieną stealąNe esmė čia šituose skaičiuose, abiejų komandos tame sezone pasiekė prastus rezultatus. Jeigu lyginsime pagal skaičius tai tada geriausias krepšininkas Wilt Chamberlane. Kažkurį sezoną 40ppg 20rpb ir 6asistai. Jordonas yra tas žaidėjas kuris outsiderių komandą pakylėjo iki NBA elito ir buvo atsidavęs jai, man įdomu ar Kobe būdamas 36 metų sugebės komandą nutemptį iki čempijoų žiedų, kaip Jordonas taip padare 1998 ir pataikė lemiamą metimą pavadintą "Micheal last dance". Sutinku, kad kobė geras žaidėjas, bet dbr NBA svarbiau padaryti taip, kad superžvaigždė uždirbtų iš reklamos :)


Toli gražu nelyginu KB ir MJ, nes KB kol kas dar negali jo prisivyt, bet susiklosčius geroms aplinkybėms, jis turi tam šansą, menką, bet turi.
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2011-04-28 22:18
kleizzzza (+0.48)
TDaYkleizzzzaTDaYto cezamilesatejo jis i ta NBA, pagal tave iseina nieko nemokedamas Bryant'as isvis gal jis net nezinojo ,kas yra kase pagal tave? O gal delto pateko i NBA ,nes buvo perspektyvus,jaunas,juodadarbis ne issilavinimo ir kas kaltas delto ? ir ji pasauke 1 rate draft'uose tai ,kad nebuwo jis toks prastas kaip tau atrodo, o palyginimas MJ su Kobe Bryant butent rasau full name, nes parasyk KB ir zmones galvos kad tu G praleidai "KGB" Nes KAS TAS KOBE, DAR VIENAS TALENTINKAS krepsininkas, daugiau nieko MJ buwo supper talentingas paimt geriausia sezona pwz MJ ir kobes ir palygink sezono rezultatus, nes tiek pas MJ geriausi laikai praeje, tiek pas KobeGeriausias Kobės sezonas 35,4 taško 5,3 rebo 4,5 asisto 1,8 stealo per rungtynesGeriausias MJ sezonas 37,1 taško 5,2 rebo 4,6 asisto 2,9 stealo per rungtynesSkirtumas realiai per vieną metimą ir vieną stealąTu rimtai lygini Kobe<<<<su Jordanu ?mobil3TDaYto cezamilesatejo jis i ta NBA, pagal tave iseina nieko nemokedamas Bryant'as isvis gal jis net nezinojo ,kas yra kase pagal tave? O gal delto pateko i NBA ,nes buvo perspektyvus,jaunas,juodadarbis ne issilavinimo ir kas kaltas delto ? ir ji pasauke 1 rate draft'uose tai ,kad nebuwo jis toks prastas kaip tau atrodo, o palyginimas MJ su Kobe Bryant butent rasau full name, nes parasyk KB ir zmones galvos kad tu G praleidai "KGB" Nes KAS TAS KOBE, DAR VIENAS TALENTINKAS krepsininkas, daugiau nieko MJ buwo supper talentingas paimt geriausia sezona pwz MJ ir kobes ir palygink sezono rezultatus, nes tiek pas MJ geriausi laikai praeje, tiek pas KobeGeriausias Kobės sezonas 35,4 taško 5,3 rebo 4,5 asisto 1,8 stealo per rungtynesGeriausias MJ sezonas 37,1 taško 5,2 rebo 4,6 asisto 2,9 stealo per rungtynesSkirtumas realiai per vieną metimą ir vieną stealąNe esmė čia šituose skaičiuose, abiejų komandos tame sezone pasiekė prastus rezultatus. Jeigu lyginsime pagal skaičius tai tada geriausias krepšininkas Wilt Chamberlane. Kažkurį sezoną 40ppg 20rpb ir 6asistai. Jordonas yra tas žaidėjas kuris outsiderių komandą pakylėjo iki NBA elito ir buvo atsidavęs jai, man įdomu ar Kobe būdamas 36 metų sugebės komandą nutemptį iki čempijoų žiedų, kaip Jordonas taip padare 1998 ir pataikė lemiamą metimą pavadintą "Micheal last dance". Sutinku, kad kobė geras žaidėjas, bet dbr NBA svarbiau padaryti taip, kad superžvaigždė uždirbtų iš reklamos :)Toli gražu nelyginu KB ir MJ, nes KB kol kas dar negali jo prisivyt, bet susiklosčius geroms aplinkybėms, jis turi tam šansą, menką, bet turi.


jo šansai gan apyligus su mano...o jie lygus0000000000
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-04-28 22:35
TDaY (-1.34)
kleizzzzaTDaYkleizzzzaTDaYto cezamilesatejo jis i ta NBA, pagal tave iseina nieko nemokedamas Bryant'as isvis gal jis net nezinojo ,kas yra kase pagal tave? O gal delto pateko i NBA ,nes buvo perspektyvus,jaunas,juodadarbis ne issilavinimo ir kas kaltas delto ? ir ji pasauke 1 rate draft'uose tai ,kad nebuwo jis toks prastas kaip tau atrodo, o palyginimas MJ su Kobe Bryant butent rasau full name, nes parasyk KB ir zmones galvos kad tu G praleidai "KGB" Nes KAS TAS KOBE, DAR VIENAS TALENTINKAS krepsininkas, daugiau nieko MJ buwo supper talentingas paimt geriausia sezona pwz MJ ir kobes ir palygink sezono rezultatus, nes tiek pas MJ geriausi laikai praeje, tiek pas KobeGeriausias Kobės sezonas 35,4 taško 5,3 rebo 4,5 asisto 1,8 stealo per rungtynesGeriausias MJ sezonas 37,1 taško 5,2 rebo 4,6 asisto 2,9 stealo per rungtynesSkirtumas realiai per vieną metimą ir vieną stealąTu rimtai lygini Kobe<<<<su Jordanu ?mobil3TDaYto cezamilesatejo jis i ta NBA, pagal tave iseina nieko nemokedamas Bryant'as isvis gal jis net nezinojo ,kas yra kase pagal tave? O gal delto pateko i NBA ,nes buvo perspektyvus,jaunas,juodadarbis ne issilavinimo ir kas kaltas delto ? ir ji pasauke 1 rate draft'uose tai ,kad nebuwo jis toks prastas kaip tau atrodo, o palyginimas MJ su Kobe Bryant butent rasau full name, nes parasyk KB ir zmones galvos kad tu G praleidai "KGB" Nes KAS TAS KOBE, DAR VIENAS TALENTINKAS krepsininkas, daugiau nieko MJ buwo supper talentingas paimt geriausia sezona pwz MJ ir kobes ir palygink sezono rezultatus, nes tiek pas MJ geriausi laikai praeje, tiek pas KobeGeriausias Kobės sezonas 35,4 taško 5,3 rebo 4,5 asisto 1,8 stealo per rungtynesGeriausias MJ sezonas 37,1 taško 5,2 rebo 4,6 asisto 2,9 stealo per rungtynesSkirtumas realiai per vieną metimą ir vieną stealąNe esmė čia šituose skaičiuose, abiejų komandos tame sezone pasiekė prastus rezultatus. Jeigu lyginsime pagal skaičius tai tada geriausias krepšininkas Wilt Chamberlane. Kažkurį sezoną 40ppg 20rpb ir 6asistai. Jordonas yra tas žaidėjas kuris outsiderių komandą pakylėjo iki NBA elito ir buvo atsidavęs jai, man įdomu ar Kobe būdamas 36 metų sugebės komandą nutemptį iki čempijoų žiedų, kaip Jordonas taip padare 1998 ir pataikė lemiamą metimą pavadintą "Micheal last dance". Sutinku, kad kobė geras žaidėjas, bet dbr NBA svarbiau padaryti taip, kad superžvaigždė uždirbtų iš reklamos :)Toli gražu nelyginu KB ir MJ, nes KB kol kas dar negali jo prisivyt, bet susiklosčius geroms aplinkybėms, jis turi tam šansą, menką, bet turi.jo šansai gan apyligus su mano...o jie lygus0000000000


Vien dėl to, kad nuvertini, dar nereiškia, kad tai tiesa.

SAKYKIM, Kobe per kitus 6 metus laimi keturis čempionų žiedus ir keturis finalų MVP. Nesakau, kad taip nutiks, tai praktiškai neįmanoma, bet jeigu taip nutiktų, būtų rimtas konkurentas į best all time vietą.
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2011-04-28 23:05
Anonimas
po 10 m nebebus jokiu mj ar lbj visi garbins kobe!
Įvertinimas:
-2
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
«  1 2 3 4 5 6 7  »

Rašyti komentarą
Vardas:                    
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 131

Neburnok „BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.






TAT

Žinutės: 65
Paskutinė žinutė: 2013-05-19 01:26
Pereiti prie: 1 2 3 4
Žinutės: 10
Paskutinė žinutė: 2013-05-19 00:18
Žinutės: 48
Paskutinė žinutė: 2013-05-18 18:30
Pereiti prie: 1 2 3
Žinutės: 2
Paskutinė žinutė: 2013-05-18 17:11
Naktinis

Lietuvos krepšinio lyga
Lietuvos moterų krepšinio lyga
Eurolyga
Ispanija
Lietuvos nacionalinė krepšinio lyga
Baltijos krepšinio lyga
Europos taurė
Italija
Regionų krepšinio lyga
VTB Vieningoji lyga
Nacionalinė krepšinio asociacija
Rusija
 


Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai