Artūras Karnišovas
„Galbūt čia yra skylutė krepšininkų kartose. Ateityje bus matyti, bet dabar nieko nešviečia. Ir gal išvis niekada gali nepasikartoti, kad du žaidėjai iš Lietuvos buvo pakviesti NBA naujokų biržos pirmajame rate.“
Eurolygos jaunių turnyro kovas Londone stebėjęs Hjustono „Rockets“ klubo skautų štabo vadovas Artūras Karnišovas pareiškė, kad artimiausiu metų mūsų šalies talentai neturi galimybių praverti NBA duris.
Los Angeles Lakers 2012-2013
Lavinamieji žaidimai, knygelės, žaislai

Komentarai

«  1 ··· 4 5 6 7 8 ··· 12 ··· 16 ··· 20 ··· 24 25  »
2012-06-19 22:40
TDaY (-1.34)
Nieko doro iš to sessionso, westbrooką kobė turėjo gint, nepatempė paskui Ramonas.

Fishas>Sessions, tas nors clutchinius trajakus įmeta
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-19 22:42
Pr0of (+0.54)
Nu iki Playoffu sessionsas pateisino visas viltis per PO gal kiek nuvyle, bet nera ksotebetis isskyrus kobe ir artesta niekas nelose per PO daugiau.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-19 23:00
His_Airness (+0.54)
TDaYNieko doro iš to sessionso, westbrooką kobė turėjo gint, nepatempė paskui Ramonas.Fishas>Sessions, tas nors clutchinius trajakus įmeta


Pries kokius 4-5 metus dar px buvo, bet dabar jis visiskai sukrites. Baisiau uz startini pg Fish'a gali but nebent Blake'as. 20 minuciu kaip antras pg - gal dar nieko.

Westbrook'a ir taip Kobe butu gynes, ka Fisheris pries ji padarytu? Ir kas is to clutch trajako, jeigu jis visas rungtynes zaidzia kaip paskutinis skrubas?
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-19 23:32
Pr0of (+0.54)
His_AirnessTDaYNieko doro iš to sessionso, westbrooką kobė turėjo gint, nepatempė paskui Ramonas.Fishas>Sessions, tas nors clutchinius trajakus įmetaPries kokius 4-5 metus dar px buvo, bet dabar jis visiskai sukrites. Baisiau uz startini pg Fish'a gali but nebent Blake'as. 20 minuciu kaip antras pg - gal dar nieko.Westbrook'a ir taip Kobe butu gynes, ka Fisheris pries ji padarytu? Ir kas is to clutch trajako, jeigu jis visas rungtynes zaidzia kaip paskutinis skrubas?


Nu del fisho clutch troicu neverta gincytis, jsi tokius metimus pataikyti tikrai sugeba kogero geriau nei pats kobe. Lemiama troica asmeniskai as patikieciau verciau fishui nei kobei. Kaip pagrindinis pg fishas tikrai ne jau senai nebe tas amzius, bet kaip atsarginis naudos tirkai ines i zaidima. Ir seip gal sessionsas tiesiog ims ir pasirasys nauaj ilgalaike sutarti su lakers ir tiek, ir baigsis visos cia abejones, zaisti pagrindiniu pg vienoj is kandidaciu i cempionu ziedus ko daugiau jsi gali noreti. :)
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-19 23:40
Benas (+0.06)
lal123MartisIlgalaikio kontrakto norintis R.Sessionsas nutraukė sutartį su "Lakers"Va taip...Nu ir naciort... Vel ant PG didziule skyle atsivere.. Dabar tikrai manau reikes mainyt Pau yra pora zaideju.


Ir ką gausit? Scalabrine, Luke Walton? Durna LAL vadyba visa cap space išnaudojo Bryantui su Gasoliu. Bryantas dar LAL veidas, tebūnie, tokie kaip TDaY vien dėl jo už LAL serga, o Gasolis? Jis gauna daugiau už puse NBA super staru.. Daug daugiau.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-19 23:47
His_Airness (+0.54)
HaidisIr ką gausit? Scalabrine, Luke Walton? Durna LAL vadyba visa cap space išnaudojo Bryantui su Gasoliu. Bryantas dar LAL veidas, tebūnie, tokie kaip TDaY vien dėl jo už LAL serga, o Gasolis? Jis gauna daugiau už puse NBA super staru.. Daug daugiau.


Juokauji? Jeigu sugebejo iskeist Kapono ir Waltona ir gaut startini PG, tai iskeis ir all-star lygio zaideja, kad ir permoketa. Pries 5 metus sugebejo KWAME iskeist ir dar gaut Pau.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-19 23:53
Pr0of (+0.54)
Nu nevisai i Kwame, seip tai dave ir teises i Marca Gasoli, o visi matom kokio lygio dabar Marcas ir dar pinigu dave, ir Memphiui finansiskai buvo naudinga, nes ar su Pau ar be Pau jie dugne sedejo :) O kai Pau gavo ta kontrakta multimijonini jis tu pinigu buvo vertas 110% procentu, tik gaila kad dabar taip greit Pau smoko.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-20 00:01
Benas (+0.06)
MartisNu nevisai i Kwame, seip tai dave ir teises i Marca Gasoli, o visi matom kokio lygio dabar Marcas ir dar pinigu dave, ir Memphiui finansiskai buvo naudinga, nes ar su Pau ar be Pau jie dugne sedejo :) O kai Pau gavo ta kontrakta multimijonini jis tu pinigu buvo vertas 110% procentu, tik gaila kad dabar taip greit Pau smoko.


110proc vertas? Nelabai sutinku. Jis gauna daugiau negu Howardas(pagal sena kontraktą, naują dabar pamiršau), Bosh, Wade, LeBron, Nowitzkis, Pierce ir t.t.. Aišku, palyginus su Kobe kontraktu, tai normalu.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-20 00:11
dragoniux (+0.31)
HaidisMartisNu nevisai i Kwame, seip tai dave ir teises i Marca Gasoli, o visi matom kokio lygio dabar Marcas ir dar pinigu dave, ir Memphiui finansiskai buvo naudinga, nes ar su Pau ar be Pau jie dugne sedejo :) O kai Pau gavo ta kontrakta multimijonini jis tu pinigu buvo vertas 110% procentu, tik gaila kad dabar taip greit Pau smoko.110proc vertas? Nelabai sutinku. Jis gauna daugiau negu Howardas(pagal sena kontraktą, naują dabar pamiršau), Bosh, Wade, LeBron, Nowitzkis, Pierce ir t.t.. Aišku, palyginus su Kobe kontraktu, tai normalu.


Butent, kad tuomet jis tikrai buvo vertas to kontrakto.Su Kobe sudare geriausia dueta tuo metu lygoje ir dar nepasakyciau, kad buvo maziau svarbus uz Bryanta.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-20 00:12
His_Airness (+0.54)
MartisNu nevisai i Kwame, seip tai dave ir teises i Marca Gasoli, o visi matom kokio lygio dabar Marcas ir dar pinigu dave, ir Memphiui finansiskai buvo naudinga, nes ar su Pau ar be Pau jie dugne sedejo :) O kai Pau gavo ta kontrakta multimijonini jis tu pinigu buvo vertas 110% procentu, tik gaila kad dabar taip greit Pau smoko.


Nu as nesakau, kad buvo straight up Kwame i Pau, bet atsikrate visisko lavono kuris gadino zaidima ir gavo all-stara. Tai ir dabar su Pau kazka panasaus bandys burt, ziures, kokia komandai reiktu gero post-zaidejo abiejose aikstes pusese ir kuriem butu px paimt ta jo milziniska kontrakta. Plius yra daug zaideju kurie uzdirba didelius $, nera ju verti, bet tie kontraktai greit baigsis, pvz. Brand'as.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-20 00:22
Airidas17 (0)
LAKERS ERA JAU SENIAI BAIGES
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-20 00:34
PnG (+1.03)
His_AirnessMartisNu nevisai i Kwame, seip tai dave ir teises i Marca Gasoli, o visi matom kokio lygio dabar Marcas ir dar pinigu dave, ir Memphiui finansiskai buvo naudinga, nes ar su Pau ar be Pau jie dugne sedejo :) O kai Pau gavo ta kontrakta multimijonini jis tu pinigu buvo vertas 110% procentu, tik gaila kad dabar taip greit Pau smoko.Nu as nesakau, kad buvo straight up Kwame i Pau, bet atsikrate visisko lavono kuris gadino zaidima ir gavo all-stara. Tai ir dabar su Pau kazka panasaus bandys burt, ziures, kokia komandai reiktu gero post-zaidejo abiejose aikstes pusese ir kuriem butu px paimt ta jo milziniska kontrakta. Plius yra daug zaideju kurie uzdirba didelius $, nera ju verti, bet tie kontraktai greit baigsis, pvz. Brand'as.


Na, tik ne Brand'as,vos kojas pavelka. Siaip L. Aldridge panasu,jog kels sparnus is POR, man visai patiktu jo kanditatura. Vis maziau pinigu uzimtu nei Pau.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-20 01:13
Benas (+0.06)
LAL turėjo suprasti, kad Gasolis nepažais visada taip gerai, visa cap space atiduoti 2 žaidėjams(+Bynum dabar ne ką mažiau gauna), atsilieps. Dabar LAL negali išmainyti Kobes, be jo sutikimo. Jaunimo nesiaugino. Negali pirktis laisvų žaidėju. Žaisdami vien per Kobe, sugadino kitų žaidėju statistika, tai negali pasiūlyti gerų mainų.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-20 01:21
TDaY (-1.34)
HaidisLAL turėjo suprasti, kad Gasolis nepažais visada taip gerai, visa cap space atiduoti 2 žaidėjams(+Bynum dabar ne ką mažiau gauna), atsilieps. Dabar LAL negali išmainyti Kobes, be jo sutikimo. Jaunimo nesiaugino. Negali pirktis laisvų žaidėju. Žaisdami vien per Kobe, sugadino kitų žaidėju statistika, tai negali pasiūlyti gerų mainų.


lol, niekas kobės ir nemainytų, kvaila į diskusiją įtraukt tą jo no-trade clause'ą.

Esmė, kad tiek Kobė, tiek Gasol'is šimtu procentu verti savo kontraktų žaidimo lygiu buvo prieš du metus, tai sakyt, kad kvaili kontraktai yra lygiavertiškai kvaila
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-20 01:40
Pr0of (+0.54)
Pau nevertas pinigu buvo najuokaukit zmones.. Tuo metu geriausioj NBA komandoj 2 scoreris po Kobes, top rebounderis, visada aukstas pataikumo procentas, pasai, universalumas, ir zaide kur kas agresyviau nei dabar, tuo metu NBA nelabai ir buvo geresnio PF, kodel nebuvo verta jam moketi milzinisku pinigu, jei tai dave didziule nauda nauda komandai. Beto Howardas gauna lygiai tiek kiek Pau keli simtai tusktanciu tesiskiria jei neklystu, Man kurkas kvailiau atrodytu dabartinis deandre jordrono kontraktas 10mln per sezona ??? Va kas yra kvaila, moketi tokiam zaidejui kaip Deandre 10 mln per sezona.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-20 11:10
Benas (+0.06)
Nesakau, kad tada šūda mala, kaip šiemet. Tačiau buvo galima nusiderėti kur kas mažiau. Jei Rondo gauna 8 milijonais(kažkur) mažiau, LeBronas mažiau, tai norit pasakyti, šitaip išpūtę Gasolio kontraktą su Kobes, nebūtų jei pasilikę?

O šiaip, pasižiūrinti bandau espn.go.com/nba/tradeMachine, tai ne kas LAL gaunasi.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-20 11:17
Pr0of (+0.54)
HaidisNesakau, kad tada šūda mala, kaip šiemet. Tačiau buvo galima nusiderėti kur kas mažiau. Jei Rondo gauna 8 milijonais(kažkur) mažiau, LeBronas mažiau, tai norit pasakyti, šitaip išpūtę Gasolio kontraktą su Kobes, nebūtų jei pasilikę?O šiaip, pasižiūrinti bandau espn.go.com/nba/tradeMachine, tai ne kas LAL gaunasi.


Nu Lebronas speceliai pasirase mazesnes apimties sutarti kad sutilptu su Wade ir Bosh vienoj komandoj, ir seio kitas metais lebrikas uzdirbs jau 18 paskui virs 19 o jei prates sutarti dar 2 metams tai bus 21 ir 23 mln per sezona, ir kas tau cia daugiau gauna, tiesiog mokejo pinigus zaidejams kokiu jie verti, ko tu cia nesupranti as nepagaunu visiskai. O apie paskutini tavo sakini tai jau nieko nebesakysiu, truksta zodziu jau.. Cia panasi situacija kur kazkoks rytfansi sake " zaidziau su weemsu ant 2k, nieko gero jis, nesidziaukit zalfaniai"
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-20 11:25
TDaY (-1.34)
HaidisNesakau, kad tada šūda mala, kaip šiemet. Tačiau buvo galima nusiderėti kur kas mažiau. Jei Rondo gauna 8 milijonais(kažkur) mažiau, LeBronas mažiau, tai norit pasakyti, šitaip išpūtę Gasolio kontraktą su Kobes, nebūtų jei pasilikę?O šiaip, pasižiūrinti bandau espn.go.com/nba/tradeMachine, tai ne kas LAL gaunasi.


Kai virš cap'o esi negali žaist kontraktais, negali tiesiog imt ir nusiderėt, nes Gasol'is turėjo gerą kontraktą dar iš grizlių, tai jeigu nesutiktum pratęst jo kontrakto, negalėtum pasirašyt su Gasoliu mažesnio. Nu teoriškai galėtum su MLE, bet tai būtų 5+- milijonai, Pau už tiek nesutiktų ir belieka pratęst kontraktą, o nuo procentų jis dar ir didėja kas metus, taigi nelogiškai kalbi, nes neįmanoma būtų sumažint jo kontrakto
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2012-06-20 11:39
Pr0of (+0.54)
TDaYHaidisNesakau, kad tada šūda mala, kaip šiemet. Tačiau buvo galima nusiderėti kur kas mažiau. Jei Rondo gauna 8 milijonais(kažkur) mažiau, LeBronas mažiau, tai norit pasakyti, šitaip išpūtę Gasolio kontraktą su Kobes, nebūtų jei pasilikę?O šiaip, pasižiūrinti bandau espn.go.com/nba/tradeMachine, tai ne kas LAL gaunasi.Kai virš cap'o esi negali žaist kontraktais, negali tiesiog imt ir nusiderėt, nes Gasol'is turėjo gerą kontraktą dar iš grizlių, tai jeigu nesutiktum pratęst jo kontrakto, negalėtum pasirašyt su Gasoliu mažesnio. Nu teoriškai galėtum su MLE, bet tai būtų 5+- milijonai, Pau už tiek nesutiktų ir belieka pratęst kontraktą, o nuo procentų jis dar ir didėja kas metus, taigi nelogiškai kalbi, nes neįmanoma būtų sumažint jo kontrakto


Ka cia jam aiskint vistiek dundukas nesupras...
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-20 13:10
KB24 #1
Baikit jus apie ta Sessionsa diskutuoti... Atejo PO ir dingo jis kaip i bala. Ir RS jis pries gerus PG nesulosdavo ir ginyboj neatstovedavo. Jis neelitinis PG, isvis is 30 PG jis gal koksai 17 yra. Beje jam jau 26m. ir nepatobules jisai... LAL planai sukasi:

1) Gasol & McRoberts to Scola & LOWRY (septintas PG lygoje, tikrai puikus)

arba

2) Gasol to D-Will a kazkas panasaus

be to

3) Drew to DH12.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
«  1 ··· 4 5 6 7 8 ··· 12 ··· 16 ··· 20 ··· 24 25  »

Rašyti komentarą
Vardas:                    
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 499

Neburnok „BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.






TAT

Žinutės: 67
Paskutinė žinutė: 2013-05-19 02:06
Pereiti prie: 1 2 3 4
Žinutės: 10
Paskutinė žinutė: 2013-05-19 00:18
Žinutės: 48
Paskutinė žinutė: 2013-05-18 18:30
Pereiti prie: 1 2 3
Žinutės: 2
Paskutinė žinutė: 2013-05-18 17:11
Naktinis

Lietuvos krepšinio lyga
Lietuvos moterų krepšinio lyga
Eurolyga
Ispanija
Lietuvos nacionalinė krepšinio lyga
Baltijos krepšinio lyga
Europos taurė
Italija
Regionų krepšinio lyga
VTB Vieningoji lyga
Nacionalinė krepšinio asociacija
Rusija
 


Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai