Apie amžiną krepšinio mokyklų ir klubų konkurenciją (skaitytojo nuomonė)

2010-06-02 08:40
Rimantas Katelynas, „BasketNews.lt“ skaitytojas
Komentarai:
Fredis to klaipeda
Na juk autorius atrodo ir nesigiria kad viska daro gerai, bet bent rupi jam. Ko nepasakysi apie sporto funkcionierius Lietuvos:)
2010-06-02
-5
Atsakyti
objektyvus
o cia jau tikriausiai is krepsinio mokyklos raso, kad toks piktas komentaras ant autoriaus:) Gal geriau padiskutuoti ka daryti kad butu geriau, o ne kritikuoti vienas kita? Juk tai komentaruose moka visi lietuviai...
2010-06-02
+2
Atsakyti
R.
Idomios ZERGO mintys,labai daug kur sutinku su juo.Nevieni metai tenka dirbti sp.mokykloje ir RKL krepsinio komandos treneriu.Taip kompensacijos manau butinos,bet tai abieju ousiu derybu klausimas,gal uz viena jauna zaideja abi puses sutaria-600 lt.,o kitas vertas-6000 lt.O kas trugdo RKL komandoms sudarineti sutartys su zaidejais ne vieniem metam.Tada galetu parduoti veliau i NKL ar LKL.Suprantu,kad siandien tai sudetinga,bet reikia dirbti ta linkme ir RKL klubamas,siek tiek apsisaugos save.Dabar klubas nori gauti zaideja uz aciu (ir aciu nevisada pasako),o kuri prsta klubas pajudino,kad tas zaidejas uzaugtu iki tokio lygio,kiek investavo i ji? Atsakau 99 procentais nieko neinvestavo ir neivieno pirsto nepajudino.Jei nepatinka sp.mokyklu paruostu zaideju lygis,kas trukdo patiems klubams ikurti mokykla prie klubo ir ruosti sau zaidejus.Netik pirkti nereikes,bet dar ir parduos,taigi uzsidirbs.Dideles investicijos-stai kas trukdo,taigi tada ir neverkslenkit.Pasakaiciavau-vienas zaidjas per metus sp.mokyklai kainuoja 1200-1500 lt,pabreziu ta suma tik VIENIEM METAM.Jei Lietuvos krepsinis daug metu sugeba islikti pasaulio elite,tai reiskia treneriai dirba gerai ir sistema nera bloga.Tik situacija bloges,nes katastrofiskai mazeja vaiku,nes is Lietuvos emigruoja jauni zmones.
2010-06-02
+2
Atsakyti
klaipeda
Katelinai o ka tu paruosei kad jau toks mandras? Ir su kuo tu ruosi tuos vaikus? su treneriu kuris nieko nezino ir nieko nemato ir nera buves aukstam lygije kaip jis gali zinoti ko vaikui reikia ypac 18 metu? Kas pas tave su centrais dirba? Girdejau kad atlyginumu nesi sumokejes 4 menesiu tai kur vadyba? apsiziurek aplink save poto sauk ant kitu..........
2010-06-02
-1
Atsakyti
Opa...pazistami veidai:-)
Vytukas & Co.
2010-06-02
+3
Atsakyti
...fanatas
Tai nepamirskit kad dabar sunkmetis ir daugumai klubu RKL ir NKLnera uz ka moketi atlyginimu, tai jei jie remsis jaunimu, pakvies keturi-penkis is krepsinio mokyklos, jau suma 6000 Lt. Kai startinis mokestis RKL tik 3000 Lt... Siemet Neptunas Girdziuna pasiskolino is Tekodos viduryje sezono, tai manote Neptunas turejo is ko sumoketi uz ji konpensacija? Neturejo. Tai jei LKL klubai neturi pinigu, tai apie ka kalbam?
2010-06-02
+4
Atsakyti
Oplia
Ir aš jį pažįstu... Jonas

Kaip tik JURBARKE yra vienas toks sporto centro treneris kuris paduoda kamuolius ir iseina savais keliais. Labai pritariu 2 bei 3 punktui, senai reikejo tai padaryti!
2010-06-02
+4
Atsakyti
to zergas
as loshiu kashe uzsieny , is pirmos komandos uz mane paime 2000 euru , nepasaint to , kad as isvaziavau uzsieny tik po metu po sabonines ir neturejau jokios sutarties . Is RKL ima 1200 litu :D taigi juokingi pinigai , ka jie cia skundziasi nesuprantu , 1200 litu jei jiem problema tai krc su tokiom lygom tai vapshe nereik cia ju
2010-06-02
+1
Atsakyti
Martynas
saunuolis Rimai, sprestinu problemu labai daug. Nereikia tyleti, reikia sakyti ir garsiai nes kol kas labai daug zmoniu kurie nedirba savo darbo ir zlugdo talentus, bei visa Lietuviska krepsini, pradedant valstybiniu istaigu (krepsinio mokyklu, savivaldybiu) darbuotojais baigiant didziausiu klubu ar organizaciju vadovais. Kai kurie neverti nei maziausios pagarbos, kai kuriuos reikia gerbti, bet dauguma reiktu eliminuoti is zaidimo
2010-06-02
Atsakyti
kriukriu
1 galbut ir taip, kompensacija turetu eit nuo kiekvienos zaidejo sutarties keli procentai i mokyklu taupykle

2 nesamone: vadovas nera vadybininkas funkcijas maisant bedos daug daugiau bus,kad vadovaut turi administracini darba ismanantis sporto virtuve zinantis bei turintis autoriteta sutinku...

3 absurdas: motyvacija geriausiai parodo idetas darbas tai cia ir turetu but pagrindinis kriterijus
2010-06-02
+1
Atsakyti
as manau kad kompensaciju sistema yra butina,klausimas tik kokia.va cia reiketu gerai isanalizuoti visas galimybes ir sukurti sistema kuri skatintu mokyklas auginti gerus krepsininkus bet tuo paciu nenuskriaudziant ju.savaime suprantama kad RKL komandos finansiniai pajegumai yra zymiai mazesni uz NKL,o siu mazesni uz LKL,taigi ir mokestis turetu buti skirtingas.toliau manau reiketu diferencijuoti pagal zaidejo amziu,uz jaunesnius moket maziau,uz vyresnius-daugiau(bet tik iki kokiu 20 metu).taip pat mokestis turetu buti paimtas ne nuo lubu,o apskaiciuota kiek sanaudu patyre mokykla kol uzaugino krepsininka.taip kad cia specialistai turetu susesti,kartu isdiskutuoti ir priimti visas puses tenkinanti sprendima :)
2010-06-02
+8
Atsakyti
Jonas
Kaip tik JURBARKE yra vienas toks sporto centro treneris kuris paduoda kamuolius ir iseina savais keliais. Labai pritariu 2 bei 3 punktui, senai reikejo tai padaryti!
2010-06-02
+2
Atsakyti
geras straipsnis :) +10
2010-06-02
-1
Atsakyti
RKL
Straipsnis, tikrai vertas diskusijos.
2010-06-02
Atsakyti
Nuomone
Autorius nori pasakyti, kad tiesiog neverta tokiam RKL klubui moketi konpensacija, o uz metu ji atiduoti i NKL kluba, kai jis patobuleja, nes tas NKL klubas vistiek neturi uz ka moketi ispirka uz ji. Net LKL klubai neturi siuo metu tokie kaip Neptunas, zinau tikra pavyzdi. Juk jei klubas nori daryti gera darba, t.y. dirbti tik su jaunimu, tai negi kiekvienais metais sumokes mokesti mokyklai, o po metu atiduos ji nemokamai kitam klubui, nes jis jau "isaugo ju marskinelius" ir klubas nori kad jis eitu toliau?
2010-06-02
-2
Atsakyti
ZergasDzonisssZergasdel 2 ir 3 punkto pilnai pritariu,bet pirmas atrodo kiek keistai.tai jei tam klubui netinka zaidejas,tai logiska kad jo ir neims.o dabar gaunasi kad klubas nori pasiimti zaideja nahaliavu.kompensacija yra butina,nes butent ji skatina krepsinio mokyklas parengti kuo daugiau GERU krepsininku kurie reikalingi klubams(o jei jos ruosiami zaidejai bus zemo lygio,tuomet ir kompensaciju negautu).Manau, jog autorius norejo pasakyti, kad su tokiu paruosimo lygiu, su kuriuo iseina siu dienu jaunieji krepsininkai, tas mokestis nera adekvatus. Reiktu suprasti, kad jeigu siais laikais jaunieji krepsininkai iseitu tinkamai paruosti, tai tas mokestis butu suprantamas, bet dabar taip nera, todel jis atrodo per didelis...O siaip tai idomus straipsnis su aiskiai ir motyvuotai isdestytomis mintimis.pirkejas visuomet preke nori nupirkti pigiau,pardavejas parduoti brangiau.rinka ir egzistuoja tam kad jei tau kaina per didele(kaina neatitinka tavo kokybes reikalavimu),tu paprasciausiai neperki tos prekes ir eini ieskoti kitur.o sitas veikejas nori gauti preke uz aciu nes matai jis sako kad ji nieko verta(tik klausimas kodel jam tokia preke isvis reikalinga?)


Todel nes visi zaidejai ivertinami visiskai vienodai kiek zinau, ir jeigu imamas y komanda koks plugas dvimetrinis zaidejas kuris nieko nemoka nera nei istvermingas nei turi igudziu geru, tai jis imamas todel nes pats komandos vadovas per kaskieks laiko tikisi is jo padaryti zaideja. ir beto tada iskur imti tuos zaidejus? juk senieji sensta tai reikia ir jaunu o visi jauni kurie is kokio trenerio paimti uz juos turi buti sumokama. Bet pagal mane tai daugumoje atveju nera sumokamas tas mokestis
2010-06-02
+4
Atsakyti
Taigi ta kompensacija mokykloms dabar yra jei neklystu 1200lt, ir dauguma jaunuoliu imami y komandas (RKL) todel kad jie yra to miesto uzauginti ir viskas o ne todel kad jie yra labai geri zaidejai, aisku tarp tu kurie patenka y ta komanda buna ir geru zaideju taciau ju lygis buna zemas ir moketi tokia suma vien tik uz pasikvietima y komanda tai yra per daug, nes realiai is ju nebus naudos, nebent pats klubas juos toliau tobulintu duotu zaisti daug nepaisant prastesniu rezultatu nei paimant veteranus zaidejus. manau reiketu mokesti RKL NKL ir LKL lygoms skirstyti skirtinga, nuo minimalaus iki LKL lygos komandoms pakankamai didelio, nors turbut nebuna zaideju kurie is mkl pereiktu tiesiai y lkl.
2010-06-02
+4
Atsakyti
DzonisssZergasdel 2 ir 3 punkto pilnai pritariu,bet pirmas atrodo kiek keistai.tai jei tam klubui netinka zaidejas,tai logiska kad jo ir neims.o dabar gaunasi kad klubas nori pasiimti zaideja nahaliavu.kompensacija yra butina,nes butent ji skatina krepsinio mokyklas parengti kuo daugiau GERU krepsininku kurie reikalingi klubams(o jei jos ruosiami zaidejai bus zemo lygio,tuomet ir kompensaciju negautu).Manau, jog autorius norejo pasakyti, kad su tokiu paruosimo lygiu, su kuriuo iseina siu dienu jaunieji krepsininkai, tas mokestis nera adekvatus. Reiktu suprasti, kad jeigu siais laikais jaunieji krepsininkai iseitu tinkamai paruosti, tai tas mokestis butu suprantamas, bet dabar taip nera, todel jis atrodo per didelis...O siaip tai idomus straipsnis su aiskiai ir motyvuotai isdestytomis mintimis.


pirkejas visuomet preke nori nupirkti pigiau,pardavejas parduoti brangiau.rinka ir egzistuoja tam kad jei tau kaina per didele(kaina neatitinka tavo kokybes reikalavimu),tu paprasciausiai neperki tos prekes ir eini ieskoti kitur.o sitas veikejas nori gauti preke uz aciu nes matai jis sako kad ji nieko verta(tik klausimas kodel jam tokia preke isvis reikalinga?)
2010-06-02
+4
Atsakyti
Zergasdel 2 ir 3 punkto pilnai pritariu,bet pirmas atrodo kiek keistai.tai jei tam klubui netinka zaidejas,tai logiska kad jo ir neims.o dabar gaunasi kad klubas nori pasiimti zaideja nahaliavu.kompensacija yra butina,nes butent ji skatina krepsinio mokyklas parengti kuo daugiau GERU krepsininku kurie reikalingi klubams(o jei jos ruosiami zaidejai bus zemo lygio,tuomet ir kompensaciju negautu).


Manau, jog autorius norejo pasakyti, kad su tokiu paruosimo lygiu, su kuriuo iseina siu dienu jaunieji krepsininkai, tas mokestis nera adekvatus. Reiktu suprasti, kad jeigu siais laikais jaunieji krepsininkai iseitu tinkamai paruosti, tai tas mokestis butu suprantamas, bet dabar taip nera, todel jis atrodo per didelis...

O siaip tai idomus straipsnis su aiskiai ir motyvuotai isdestytomis mintimis.
2010-06-02
+3
Atsakyti
del 2 ir 3 punkto pilnai pritariu,bet pirmas atrodo kiek keistai.tai jei tam klubui netinka zaidejas,tai logiska kad jo ir neims.o dabar gaunasi kad klubas nori pasiimti zaideja nahaliavu.kompensacija yra butina,nes butent ji skatina krepsinio mokyklas parengti kuo daugiau GERU krepsininku kurie reikalingi klubams(o jei jos ruosiami zaidejai bus zemo lygio,tuomet ir kompensaciju negautu).
2010-06-02
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.