Valančiūnas – rezultatyviausias rinktinės žaidėjas pasiruošimo cikle

2011-08-26 08:00
Anzelmas Filimanavičius, „BasketNews.lt“ korespondentas
Jonas Valančiūnas pirmauja net trejose statistinėse kategorijose
Jonas Valančiūnas pirmauja net trejose statistinėse kategorijose
Nuotr. Fotodiena.lt/R.Dačkus
Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės pasiruošimas Europos vyrų krepšinio čempionatui artėja link pabaigos. Kęstutis Kemzūra po šeštadienio dvikovos su Gruzija paskelbs, kurie du krepšininkai palieka rinktinės stovyklą.

Prieš paskutiniąsias lietuvių rungtynes tinklalapis „BasketNews.lt“ apžvelgė 14 rinktinės kandidatų statistinius duomenis.

Jauniausias rinktinės narys – rezultatyviausias

Jauniausias Lietuvos rinktinės kandidatas Jonas Valančiūnas yra rezultatyviausias krepšininkas pasiruošimo cikle. 19-metis uteniškis vidutiniškai renka 12,3 taško ir kartu su Marijonu Petravičiumi (vid. 12,2 tšk.) yra vieninteliai žaidėjai, pelnantys dviženklį taškų skaičių.

Rezultatyviausiai iš gynėjų žaidžia Rimantas Kaukėnas (vid. 7,9 tšk.), tačiau bendra statistika atspindi, kad antrosios linijos žaidėjų indėlio į lietuvių puolimą labai trūksta, mat net penki rezultatyviausiai žaidėjai yra aukštaūgiai.

Valančiūnas taip pat yra daugiausiai kamuolių atkovojantis bei taikliausiai iš dvitaškio zonos atakuojantis krepšininkas.

Be to, uteniškiui vieninteliam iš Lietuvos rinktinės krepšininkų pasiruošimo cikle pavyko atlikti dvigubą dublį. Aukštaūgis tą padarė du kartus – rungtynėse su Čekija (26 tšk., 11 atk. kam.) ir mače su rusais (13 tšk., 16 atk. kam.).

Be Valančiūno, arčiausiai dvigubo dublio buvo Šarūnas Jasikevičius. Lietuvos rinktinės gynėjas tame pačiame mače su Rusijos rinktine pelnė 9 taškus ir atliko 11 rezultatyvių perdavimų.

Rinktinės statistika
Nr.
Žaidėjas
 RS 
MIN
PTS
 REB
 AS
2PM-A
3PM-A
 1.  Jonas Valančiūnas
 7  18,7  12,3  7,3  0,3  29/42
69%
 0/0
0%
 2.  Marijonas Petravičius
 6  14,5  12,2  3,2  0,7  19/33
58%
 0/0
0%
 3.  Paulius Jankūnas
 6  24,8  9,7  4,5  1,7  17/32
53%
 5/15
33%
 4.  Kšyštofas Lavrinovičius
 2  19,2  9,0  6,5  0,0  3/5
60%
 3/5
60%
 5.  Darjušas Lavrinovičius
 5  13,6  8  3,8  0,8  12/21
57%
 1/6
17%
 6.  Rimantas Kaukėnas
 7  22,3  7,9  1,9  2,4  21/43
49%
 3/11
27%
 7.  Darius Songaila
 6  12,5  7,3
 3,0  0,5  15/26
58%
 0/2
0%
 8.  Mantas Kalnietis
 6  19,5  6,3  1,3  3,0 13/26
 50%
 4/18
22%
 9.  Martynas Pocius
 8  21,6  6,1  2,0  1,9  16/29
55%
 1/12
8%
 10.  Šarūnas Jasikevičius
 7 18,9
 5,9  1,3  5,9  9/19
47%
 4/14
29%
 11.  Simas Jasaitis
 8  17,4  5,5  2,3  0,6  9/14
64%
 7/18
39%
 12.  Robertas Javtokas
 5  14,4  5,2  3,0  0,2  10/15
67%
 0/1
0%
 13.  Tomas Delininkaitis
 7  15,6  4,9  1,3  1,1  6/15
40%
 3/15
20%
 14.  Mindaugas Lukauskis
 8  12,0  1,9  1,0  0,8  3/13
23%
 1/8
13%
  • Sužaidus aštuonerias rungtynes pasiruošimo cikle lietuviai vidutiniškai per susitikimą įmeta ir praleidžia po tiek pat taškų – 80,9. Mūsų šalies atletai po krepšiais vidutiniškai atkovoja 32,6, perima 8,1, praranda 16,8 kamuolio bei atlieka 17,1 rezultatyvaus perdavimo.


Komentarai

1 2 3 4 ··· 6 ··· 8 ··· 10  »
2011-08-27 14:42
Elementaru
Jei apie ji sneka reiskias jis GERAS.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-08-27 12:35
ELvyc (+0.10)
PaslaptisMan šis Krepšininkas didelio įsūdžio nedaro daug geriau Kalnietis Ar Jasaitis nu zinoma ir Javtokas su Šarūnu :) jie bent tritaškius sumeta o Jono nesu matęs kad Mėtytų iš 3 taškų Zonos
Atsigauk.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-08-27 09:37
kerniukas (+0.34)
PaslaptisMan šis Krepšininkas didelio įsūdžio nedaro daug geriau Kalnietis Ar Jasaitis nu zinoma ir Javtokas su Šarūnu :) jie bent tritaškius sumeta o Jono nesu matęs kad Mėtytų iš 3 taškų Zonos


Nahuj jam tuos tritaškius mėtyt? :DD Javtokas 1 per eurolygą ant prikolo įsūdė tai jau snaiperis? :DD
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-08-26 22:48
Paslaptis
Man šis Krepšininkas didelio įsūdžio nedaro daug geriau Kalnietis Ar Jasaitis nu zinoma ir Javtokas su Šarūnu :) jie bent tritaškius sumeta o Jono nesu matęs kad Mėtytų iš 3 taškų Zonos
Įvertinimas:
-2
(vertina tik prisijungę)
2011-08-26 21:50
13
valanciunas turi likti,vienintelis is aukstaugiu turintis ir energijos ,ir noro zaisti.Taip ,truksta patirties,gal but,bet tai atperka kitkuo.Paskaiciuokit kiek kamuoliu jis gauna uzsiemes pozicija? O jeigu jo karjera nba pasiseks,ir jis nepateks i dabartine rinktine.....su metais zmones keiciasi,ne visi uzmirsta nuoskaudas.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-08-26 19:11
kerniukas (+0.34)
expertasDidysispamatysim kaip sestadieni jonas pries zaza atrodys gynyboj, jei primes vel 20 tasku ir 15 kamuoliu nusiims idomu ka sakysit jono gynejai a?


Nesvaik :D Jei kas tiek ir primes tai pats Jonas.
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2011-08-26 15:40
Modė (+0.19)
na, ne tiek jau daug ir liko pakentėt - jau kitą savaitę žiūrėsim kaip ir kas :) tikiuosi, kad viskas bus gerai - visgi savi žiūrovai chebrą užveda ir matyt ne be reikalo šeštu žaidėju mus vadina ;) taigi, kažkurią dalelyte pergalės ir nuo mūsų priklauso, peace chebryt :)
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-08-26 15:34
Darknemo2000 (+2.87)
expertasDidysispritariu 100 procentu, nors ir sergu uz ryta, bet musu fanai tokie duhai...


Duhai duhais, bet vat tokie isverstaskuriai bestuburiai ir baltai zaliems ir raudonai juodiems atgrasus.
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2011-08-26 15:27
MP1 (-0.12)
pukis6MP1Modėpukis6Sutinku kad yra privalumas. Bet juk didelio zmogaus pagrindinis darbas yra zaisti po krepsiu o ne tritaskius metyti. Jeigu jau labai reikia tu snaiperiu, tai paimk geca. Jis manau geriau meto troicus uz brolius.As kalbu apie tai kad mes, be Javtoko daugiau neturim TIKRO CENTRO. Tokio kuris po krepsiu visus vartytu, ir nesileistu vartomas po savu. To mums truksta, jeigu prisimeni kai zalgirije zaide Sabas, tai niekas po zalgirio krepsiu neturejo jokiu vilciu kamuoli pasimti. Ir po to kai jis atidirbdavo gynyboje, eidavo ir metydavo troicus, tuose rungtynese pries maccabi sabas atrodo ~5 tritaskius imete.Noriu pasakyti, universalumas gerai. Bet geriau tu daryk kanors gerai, nei viska vidutiniskaiaš čia tikrai nekeliu brolių ant pjedestalo, toli gražu :) gecas ir šiemet, ir pernai pademonstravo savo snaiperio savybes.. psichologiškai žmogus nesusitvarko, vargu ar jam kas padės, dar vienas bandymas ir vargu ar dar sulauks kvietimo į rinktinę.. Kaip ir broliai, taip ir Jonas, ir Jankūnas, kuris pradėjo padoriau jau atrodyt, kabo ties riba ir beveik visi mes turim savo nuomonę, kas turi būti tie du :) aš turiu nuomonę tik dėl vieno - Lukauskiui čia ne vieta.kas nesusitvarke su psichologija, tai Kemzura. jei jis nemegsta zaidejo, tai po vienos klaidos ir vieno pramesto metimo sodina ant suolo. delnas ar kalnietis galejo gryba 10 min pjauti, bet juos laiko. gecas, kuriam kaip tik isizaisti reikia, sodinamas ant suolo po vienos klaidos gynyboje. kur kemzuros psichologija? kazkas gal pasakys, kad nera laiko isizaidineti, bet tai kodel vieniems yra laiko, o kitiems nera? ar geriau pasodinti zaideja ir tureti ji tuscia visas rungtynes, ar duoti pramesti 2-3 metimus bet rungtyniu gale tureti 50% pataikyma (ka gecas stabiliai darydavo)?Gecas sg, jo konkurentai yra Kaukenas ir Pocius. Pridek ranka prie sirdies ir pasakyk, kad Gecas visa galva geresnis uz kuri nors is ju.


matau daug abejoniu del Pociaus siais metais. nesu tikras, kad jis geriau uz Geca. Del Kaukes klausimo nera, jis vis dar gali vezti
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-08-26 15:23
ari
manau kad Kemzura labai susimove komplektuodamas sudeti...
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2011-08-26 15:10
bravas
to pukis6.pridedu ranka prie sirdies ir sakau kad siuo metu gecas geresnis uz abu.pocius gal dar atsigaus o kauke kaip buvo nulis taip ir liks.nebe reikalo geca ima olimpiakos.nao pociu realas.taigi daryk isvadas vaikeli.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-08-26 14:53
pukis6 (+0.28)
MP1Modėpukis6Sutinku kad yra privalumas. Bet juk didelio zmogaus pagrindinis darbas yra zaisti po krepsiu o ne tritaskius metyti. Jeigu jau labai reikia tu snaiperiu, tai paimk geca. Jis manau geriau meto troicus uz brolius.As kalbu apie tai kad mes, be Javtoko daugiau neturim TIKRO CENTRO. Tokio kuris po krepsiu visus vartytu, ir nesileistu vartomas po savu. To mums truksta, jeigu prisimeni kai zalgirije zaide Sabas, tai niekas po zalgirio krepsiu neturejo jokiu vilciu kamuoli pasimti. Ir po to kai jis atidirbdavo gynyboje, eidavo ir metydavo troicus, tuose rungtynese pries maccabi sabas atrodo ~5 tritaskius imete.Noriu pasakyti, universalumas gerai. Bet geriau tu daryk kanors gerai, nei viska vidutiniskaiaš čia tikrai nekeliu brolių ant pjedestalo, toli gražu :) gecas ir šiemet, ir pernai pademonstravo savo snaiperio savybes.. psichologiškai žmogus nesusitvarko, vargu ar jam kas padės, dar vienas bandymas ir vargu ar dar sulauks kvietimo į rinktinę.. Kaip ir broliai, taip ir Jonas, ir Jankūnas, kuris pradėjo padoriau jau atrodyt, kabo ties riba ir beveik visi mes turim savo nuomonę, kas turi būti tie du :) aš turiu nuomonę tik dėl vieno - Lukauskiui čia ne vieta.kas nesusitvarke su psichologija, tai Kemzura. jei jis nemegsta zaidejo, tai po vienos klaidos ir vieno pramesto metimo sodina ant suolo. delnas ar kalnietis galejo gryba 10 min pjauti, bet juos laiko. gecas, kuriam kaip tik isizaisti reikia, sodinamas ant suolo po vienos klaidos gynyboje. kur kemzuros psichologija? kazkas gal pasakys, kad nera laiko isizaidineti, bet tai kodel vieniems yra laiko, o kitiems nera? ar geriau pasodinti zaideja ir tureti ji tuscia visas rungtynes, ar duoti pramesti 2-3 metimus bet rungtyniu gale tureti 50% pataikyma (ka gecas stabiliai darydavo)?


Gecas sg, jo konkurentai yra Kaukenas ir Pocius. Pridek ranka prie sirdies ir pasakyk, kad Gecas visa galva geresnis uz kuri nors is ju.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-08-26 14:32
MP1 (-0.12)
Modėpukis6Sutinku kad yra privalumas. Bet juk didelio zmogaus pagrindinis darbas yra zaisti po krepsiu o ne tritaskius metyti. Jeigu jau labai reikia tu snaiperiu, tai paimk geca. Jis manau geriau meto troicus uz brolius.As kalbu apie tai kad mes, be Javtoko daugiau neturim TIKRO CENTRO. Tokio kuris po krepsiu visus vartytu, ir nesileistu vartomas po savu. To mums truksta, jeigu prisimeni kai zalgirije zaide Sabas, tai niekas po zalgirio krepsiu neturejo jokiu vilciu kamuoli pasimti. Ir po to kai jis atidirbdavo gynyboje, eidavo ir metydavo troicus, tuose rungtynese pries maccabi sabas atrodo ~5 tritaskius imete.Noriu pasakyti, universalumas gerai. Bet geriau tu daryk kanors gerai, nei viska vidutiniskaiaš čia tikrai nekeliu brolių ant pjedestalo, toli gražu :) gecas ir šiemet, ir pernai pademonstravo savo snaiperio savybes.. psichologiškai žmogus nesusitvarko, vargu ar jam kas padės, dar vienas bandymas ir vargu ar dar sulauks kvietimo į rinktinę.. Kaip ir broliai, taip ir Jonas, ir Jankūnas, kuris pradėjo padoriau jau atrodyt, kabo ties riba ir beveik visi mes turim savo nuomonę, kas turi būti tie du :) aš turiu nuomonę tik dėl vieno - Lukauskiui čia ne vieta.


kas nesusitvarke su psichologija, tai Kemzura. jei jis nemegsta zaidejo, tai po vienos klaidos ir vieno pramesto metimo sodina ant suolo. delnas ar kalnietis galejo gryba 10 min pjauti, bet juos laiko. gecas, kuriam kaip tik isizaisti reikia, sodinamas ant suolo po vienos klaidos gynyboje. kur kemzuros psichologija? kazkas gal pasakys, kad nera laiko isizaidineti, bet tai kodel vieniems yra laiko, o kitiems nera? ar geriau pasodinti zaideja ir tureti ji tuscia visas rungtynes, ar duoti pramesti 2-3 metimus bet rungtyniu gale tureti 50% pataikyma (ka gecas stabiliai darydavo)?
Įvertinimas:
-2
(vertina tik prisijungę)
2011-08-26 14:18
fraeris (+1.85)
carmelosu snaiperiais tai kraupus vaizdelis, vienintelis Jasaitis dar kaip ir nieko ..


Dar Jankunas ;)
Įvertinimas:
-4
(vertina tik prisijungę)
2011-08-26 14:00
carmelo
su snaiperiais tai kraupus vaizdelis, vienintelis Jasaitis dar kaip ir nieko ..
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-08-26 13:48
Songaila - tragedija
Snekat ne apie tuos zmones apie kuriuos reiketu.. Nematau kad daug kas diskutuotu apie Dariu Songaila...Kiek labiau nusimanantys apie krepsini ir pamatantys netik pelnytus taskus , manau iskart pastebes koks Songaila medis ginyboje? Cia yra absurdas, per 6 ar kiek kontroliniu varzybu turbut ant vienos rankos pirstu galima butu suskaiciuot kiek jis ataku apsigyne 1x1. Be to puolime taipat nerodo kazko stebuklingo.. Pradzioj pasiruosimo maniau kad Petravicius turetu lengvai atkrist, bet db vienareiksmiskai - DARIUS SONGAILA!
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-08-26 13:43
MIRKA>to
Tokiu subines krapstuku kaip tu pilnos pakampes. Jusu tiek daug, kad net niko neverta rasyt, tai matyt del to ir nerasot. Pasake vienas - ir atkartojat kaip papugos. Ar tu skaityt moki? Man Px ant Ryto. Kurios vietos nesupranti? Man pikta del ZK itakos rinktines sudeciai. Tai nieko bendro su Rytu neturi. I Valanciuna ziuriu kaip i LTU ateities zvaigzde, o ne kaip i ryto zaideja. Gecas ir tas jau Oly zaidejas. Songaila, Motiejunas... Cia kuris is ju Ryto zaidejas? Kalnietis, Pocius - Zal. zaidejai, kurie nekliuva, nes nieko geriau siuo metu neturim.

Patys islyskit is subines ir apsidairykit, be ZK yra ir daugiau kas gali zaist uz rinktine, ir tie kiti nebutinai LR. cia aiskiai kazkokia liga sergat, kad be ZK ir LR nieko nebematot.
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2011-08-26 13:42
shremfas (+0.01)
ir plius petraviciu vietol klimaviciaus
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-08-26 13:40
shremfas (+0.01)
vietoj praeito cempionato zaidzianciu kleizos maciulio ir andriuhos reikejo paimy valanciu motiejuna ir kaukena ir visas balius
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-08-26 13:33
LR
Veltui Kemzura ismete Geceviciu ir Seibuti butu daugiau taikliu tritaskiu.Gaila kad nera D.Motiejuno jis universalus pf kuris pataiko 3pt.
Įvertinimas:
-3
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
1 2 3 4 ··· 6 ··· 8 ··· 10  »

Rašyti komentarą
Vardas:                    
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 195

Neburnok „BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.



Klaipeda



Žinutės: 51
Paskutinė žinutė: 2014-04-19 17:16
Pereiti prie: 1 2 3
Žinutės: 15
Paskutinė žinutė: 2014-04-19 16:40
Žinutės: 7
Paskutinė žinutė: 2014-04-19 16:05
Žinutės: 6
Paskutinė žinutė: 2014-04-19 15:43
Kipriukas



Lietuvos krepšinio lyga
Lietuvos moterų krepšinio lyga
Eurolyga
Ispanija
Lietuvos nacionalinė krepšinio lyga
Baltijos krepšinio lyga
Europos taurė
Italija
Regionų krepšinio lyga
VTB Vieningoji lyga
Nacionalinė krepšinio asociacija
Rusija