Navikauskas: Lietuvą stengiamasi ištrinti iš krepšinio žemėlapio (audio)

2012-04-24 08:07
Karolis Tiškevičius, „BasketNews.lt radijas“

Susitarimą su VTB Vieningąja lyga pasiekęs Eurolygos vadovas Jordi Bertomeu taip nebūtų pasielgęs, jeigu žinotų rusų darbo principus. Tuo įsitikinęs Kijevo „Budivelnyk“ komandos generalinis direktorius Gediminas Navikauskas.

Anot jo, per trejus gyvavimo metus VTB Vieningoji lyga nutolo nuo savo pirminės idėjos – pajėgaus komercinio turnyro – ir tampa politiniu įrankiu.

„Mus pasaulyje visi gerai žino tik dėl krepšinio ir stengiamasi, kad Lietuva šitą tapatumą prarastų. Tai jau aukštosios politikos reikalas“, –įsitikinęs Navikauskas, pabrėžęs, kad kalba kaip Lietuvos respublikos pilietis, o ne Ukrainos klubo darbuotojas.

Pateikiame Navikausko interviu laidai „BasketNews.lt radijas“.

– Gediminai, ar tiesa, kad dalyvavote VTB Vieningosios lygos kūrimo procese?
– Taip. Prieš kelis metus man, kaip „Žalgirio klubo vadovui, teko dalyvauti tame procese. Mes labai daug dirbome, skraidėme į Maskvą. Pats pirmasis sumanymas nebuvo toks, link kurio dabar eina VTB. Tai buvo aštuonių komandų komercinis turnyras, su stipriomis komandomis ir geru tvarkaraščiu. Tada įvyko pirmasis parodomasis turnyras, kuomet „Žalgiryje“ jau nebedirbau. Nieko politizuoto tada jame dar nebuvo, nors apžvalgininkai ir bandė pasakyti, jog pirmasis ant rusų kabliuko pasimovė „Žalgiris“. Nuo tada iki šios dienos jokio pavojaus niekas nekėlė, bet paskutiniai Eurolygos susitarimai su VTB bent jau Lietuvos krepšiniui kelia didelį pavojų.

– Kaip jums atrodo, kodėl demokratiška Eurolyga Maskvoje sprendimus su VTB Vieningąja lyga priiminėjo uždarame kambaryje?
– To susitarimo išvakarėse man teko kalbėti su jo dalyviais iš Eurolygos pusės. Jiems irgi buvo labai netikėta po visko išgirsti tokią žinią iš Eurolygos vadovo Jordi Bertomeu. Manau, kad taip įvyko dėl sunkios ekonominės situacijos Europoje ir pinigų stygiaus. Niekas to nerašo, bet gali būti taip, kad atsiras slaptas rėmėjas iš Rusijos, kuris rems Eurolygą. Europiečiai ir ponas Jordi Bertomeu negali mūsų suprasti. Mes galime prarasti savo tapatumą ir tai, kuo išsiskiriame iš visos Europos. Galvoju, kad toks sprendimas, iš Eurolygos pusės, buvo priimtas grynai dėl ekonominių paskatų.

– Ar galima sakyti, jog šis sprendimas kelia grėsmę Lietuvos krepšiniui, o Eurolyga šantažuoja stipriausius mūsų šalies klubus?
– Manau, kad su tuo šantažu toli nenueis nei VTB, nei Eurolyga. Reikėtų, kad abu Lietuvos klubai laikytųsi vieningai ir pareikštų savo nuomonę, kad nesiruošia atiduoti per daugelį metų krepšinyje iškovotų pozicijų. Mes žinome, kiek „Žalgiris“ nuveikė, kad išlaikytų A licenciją ir kaip Lietuvos krepšinis pasiekė, kad šalies čempionas taip pat turėtų vietą Eurolygoje.

Praėjusiais metais man teko kalbėtis su Eurolygos vadovu ir aš žinau jo nuostatą Lietuvos krepšinio atžvilgiu. Eurolyga be Lietuvos dviejų komandų labai nukentėtų. To neslėpė pats Eurolygos vadovas, kuris sakė: „Man labai svarbios abi komandos: ir Kauno „Žalgiris“, ir Vilniaus „Lietuvos rytas“.

Lietuvoje krepšinis yra aukštame lygyje: čia yra žiūrovai, televizija ir visa infrastruktūra. To neturi visi. Tuo gali pasigirti tik Izraelis, Serbija ir, iš dalies, Graikija. Ispanijoje Eurolygos rungtynės jau nesukelia tokio ažiotažo, kaip ACB pirmenybės, per kurios rungtynės salės būna žymiai pilnesnės. Lietuva turi geras pozicijas ir tik mūsų klubų tvirtas nusistatymas neleis Eurolygai su VTB įgyvendinti šio projekto.

– Prakalbta ir apie tai, kad Lietuva gali netekti Eurolygos A licencijos. Ar taip gali atsitikti?
– Žinote, jei Eurolyga ir VTB toliau eis taip aklai, visko gali būti. Dabartiniame projekte numatyta būtent taip – „Žalgiris“ A licenciją gali išlaikyti tik dalyvaudamas VTB Vieningoje lygoje. Visos krepšinio federacijos ir klubai turėtų nurodyti ir reikalauti dviejų pagrindinių sąlygų: pirma – dalyvavimas negali būti privalomas, antra – šalys neatiduoda Eurolygos ir Europos taurės kvotų.

VTB projekte dalyvavome tik tam, kad „Žalgiris“ turėtų stiprių varžovų ir kad būtų galima pritraukti žiūrovų, be jokios politikos. Dabar ponai politikai iš Maskvos sugalvojo atkurti senąjį Tarybų sąjungos čempionatą. Vakar man teko kalbėti su latviais ir estais, kurie nėra tokie stiprūs krepšinyje. Nereikalaujama, kad VTB dalyvautų šių šalių čempionai. Pagrindinė sąlyga latviams – Rygos VEF dalyvavimas. Estams – Talino „Kalev“ dalyvavimas. Jie gali ir nebūti čempionais, bet VTB lygoje turi dalyvauti. Vienintelė trūkstama grandis šitame atvirame Rusijos čempionate yra Gruzija ir Tbilisio „Dinamo“, bet ši komanda negali ten dalyvauti, kol Rusijos ir Gruzijos santykiai yra komplikuoti. Kuomet tik pasikeis šie santykiai, Gruzijos komanda bus paskutinė, kuri užvers buvusio Tarybų sąjungos čempionato duris. Tada bus galima sakyti, kad Tarybų sąjungos čempionatas jau vyksta. Lenkai ir čekai – dėl akių.

– Neseniai VTB Vieningosios lygos vadovai savo pirmenybes sulygino su Adrijos lyga. Ką jūs apie tai galvojate?
– Tegul tie, kam VTB lygos modelis panašus į Adrijos lygą, paprašo Tel Avivo „Maccabi“ atsisakyti savo A licencijos. Pamatysite, ką jiems atsakys žydai.

– Ar tiesa, kad VTB lygos klubai turi daug finansinės naudos rungtyniauti VTB Vieningoje lygoje?
– Tai yra išpūstas burbulas. Galiu aiškiai pasakyti, kad šiais metais Kijevo „Budivelnyk“  gavo 100 tūkst. JAV dolerių ir tik trečdaliu padengė savo nuostolius, kuriuos patyrė VTB čempionato metu. Kauno „Žalgiris“ gavo apie 100 tūkst. eurų. Prizinis fondas padalytas pagal užimtas vietas. Manau, kad nei viena komanda iš prizinio VTB fondo nepadengė net savo kelionių išlaidų. Nereikia kalbėti, kad tai yra ypatinga ekonominė pagalba. Nieko panašaus. Biudžetuose tie pinigai nesudaro netgi vieno procento. Taigi, dėl finansinės naudos ten nėra ko dalyvauti.

– Eurolygos ir VTB sprendimo projektas vis dar nėra įtvirtintas reglamentuose. Kaip jums atrodo, ar Lietuvos ir kitų šalių klubų vadovai yra pajėgūs užginčyti tokį sprendimą?
– Taip. Jeigu visi laikysis vieningai, tai padaryti yra labai paprasta. Manau, kad dabar bus atsakas iš Maskvos ir bus pradėta kalbėtis su kiekviena federacija ir komanda atskirai. Jie pabandys tą klubų ir federacijos vienybę išardyti. Jeigu vienybė nebus išardyta, manau, kad Maskva nieko nepasieks. Jai tai yra labai svarbus politinis žingsnis. Tai pastebiu ir mūsų kultūroje, kai per ypatingas Lietuvos šventes pas mus važiuoja koncertuoti rusų atlikėjai. Tas pats ir su krepšiniu – stengiamasi, kad Lietuva prarastų savo tapatybę. 

Mus pasaulyje visi gerai žino tik dėl krepšinio ir stengiamasi, kad Lietuva šitą tapatumą prarastų. Tai jau aukštosios politikos reikalas. Gaila, kad pas mus mažai kas apie tai šneka. Visų pirma, krepšinio specialistai. Vienintelė, kuri prabilo ir pasakė tiesą, buvo ponia Abramikienė (Seimo narė Vilija Aleknaitė Abramikienė, – red. past.). Ji pasakė, kad stengiamasi ištrinti Lietuvą iš krepšinio žemėlapio. Daroma taip, kad ji susivienodintų su buvusios Tarybų sąjungos komandomis ir netektų savo tapatumo. Tai Rusijos politikos dalis – invazija į įvairias sritis, buvusios Tarybų sąjungos respublikose.

– Kodėl išsikreipė VTB lygos pirminės idėjos?
– Iš pradžių darbas buvo kolektyvinis. Visi klubai dalyvavo tos lygos kūrime. Ypatingai svarbi tada buvo Lietuvos nuomonė. Visi kūrėme bendrai. Tie, kurie finansavo lygą, gal ir turėjo kokių nors politinių užmačių, bet tuo metu tai buvo grynai sportinis principas. Galvojome, kaip tą lygą išpopuliarinti, suburti geras komandas ir sudominti žiūrovus, bet politikai padarė savo. 

– Minėjote nelengvą Eurolygos finansinę situaciją. Ar tai reiškia, kad dėl pinigų stipriausia Senojo žemyno lyga spjauna į Lietuvą?
– Eurolyga turi kažkaip užsidirbti pinigų. Kodėl nepasinaudoti dosniu rusų pasiūlymu? Manau, jeigu Eurolygos vadovas būtų kilęs iš kažkurios buvusios Tarybų sąjungos šalies, jis truputėlį daugiau apie tai pagalvotų. Ispanas nematė to, ką matėme mes Tarybų sąjungoje, negyveno tokioje nedemokratiškoje visuomenėje. Jam sunku įeiti į mūsų kailį. Gavo pinigų ir įvyko taip, kaip įvyko, bet tai dar nėra pabaiga. Dokumentuose dar nieko nėra ir iki liepos 1-osios dar vyks dideli mūšiai.

– Šiuo metu vyksta posėdžiai dėl to, kur, Maskvoje ar Vilniuje, vyks VTB finalo ketvertas. Ar Maskva laimės ir šį mūšį?
– VTB finalo ketverto metu vyks Rusijos prezidento inauguracija. Ko gero, Maskvoje vyks ir finalinis ketvertas. Situacija tokia, kad VTB lygos prezidentas turėtų dalyvauti finalo ketverte ir apdovanojimų ceremonijoje. Maskvoje tuo metu bus didelė šventė, todėl manau, kad ten vyks ir finalinis ketvertas.

Visas interviu:



Komentarai

1 2 3 4 5  »
2012-04-25 08:38
zalgiris1944 (+0.58)
hooooTrumpas gerai i galva sian gavai? :D Bajeris kad tik tu cia varai ant Vilniaus o visi kiti kalba apie LIETUVOS krepsini, tu gal nuspresk kas tau svarbiau varyt ant Vilniaus ar palaikyt LIETUVA kad ji ne Sovietine vel taptu


man svarbiau,kad netaptu sovietine,bet ir ne tai,kad varyt ant Vilniaus ir ant ryto,bet teisybe parasyt apie juos
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-04-24 23:57
joo (+0.05)
palikite romanova ramybeje. jis nevertas kokiu labai komentaru apart menesienos fazes,,,

problema ta kad Z ir LR seriami rusu pinigais. Z jau seniai yra rusu klubas. negi pasakysite , kad kalmanoviciaus pinigai nebuvo rusiski ? dar daugiau ar ne zalgiris zaide su inter rae reklamomis , kai jam vadovavo plukas su navikausku ? zalgiris jau seniai rusu komanda.

LR mano buktai komanda. visi prikaisioja komjaunimo tiesa. nu nemegstu as tos tiesos, bet rusai per snora juk reme trumpiau ? kokie dar vietiniai ikure ar reme komanda ? argi butu smagu jei Z visad dauzytu kokius Sakalaus ar Palanga ?
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-04-24 23:53
Aha
Kadangi VTB nusprendė finalinį ketvertą surengti Vilniuje, tai kaip ir atsiranda puiki proga lietuviams išreikšti savo požiūrį į VTB ir Eurolygos susitarimus. Rungtynių boikotas turbūt būtų pati geriausia protesto forma, bet deja tai nerealu.

Bet Ryto fanai tai galėtų kokią akciją su atitinkamo turinio baneriais, skanduotėm ar pan. padaryt. Tegu pamato ruskeliai, kad mes dar atsimenam jų darbo metodus ir mus ne taip lengva nupirkt ar išdurt kaip Bertomeu.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-04-24 22:33
AST
Nezinau, kodel neina man vel prisijungti su registruotu akauntu, tai rasau taip. Todel pasisakau, kad matytusi, jog esu uz Zalgiri. Pritariu, kad plugai uzknisa ir jei sakai ka nors pries Romanova is karto apsaukia rytfaniu ir debilu. Mano nuomone apie ji buvo nuo pat pirmos dienos tokia pati ir as kaip daugelis nesimete ir nelaize siknos jam nors ir pirkdavo Weems ar pan. Jis yra kenkejas, kaip komentare buvo rasoma jis kenkia LT krepsiniui. Seniau nezinojau ar todel, kad didybes manija serga taip elgiasi ar turi kokiu keslu susijusiu ar tai su juo verslu (kas realiai visalaika aisku buvo, bet tiek to), ar susijusiu su Rusija. Manau siai dienai paaiskejo, kad yra visi 3 variantai. Pirmieji 2 gal ir kenkia paciam Zalgiriui, bet minimaliai, paskutinis ne tik, kad kenkia Zalgiriui, bet ir lkl, nkl, rkl, mokyklos cempionatam, vaikam kurie zaidzia kiemuose, narionaliniai rinktinei. Juk taip zlugdomas LT krepsinis, tiek profesionalus klubai ir ivairios rinktines, tiek miegejai. Juk be vienu nebutu kitu ir atvirksciai. Galiausiai tai yra sudetine LT identiteto griovimo dalis. Kiek teko girdeti paskutinius jo interviu, tai dar lb isitikinu tuo. Jo tv pakalikai irgi prie to lb prisideda ir tik visiskas plugas to gali nepastebeti. Pradzioje galvojau, kad JIS suzludys Zalgiri, db man kyla baime del zymiai didesniu dalyku. Negyvenu Kaune, tai negaliu protestuodamas neiti i rungtynes, nes ir taip neinu, bet manau visi einantis i arena turetu arba isviso nebeiti (manau per ziaurus variantas paciam Zalgiriui), arba mano nuomone nebeiti jei dalyvaus VTB i jos rungtynes, tuo paciu ir i Eurolygos.
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2012-04-24 21:36
placiai atmerktos akys
aciu, kad perrasei mano komentara, malonu kad galvoji lygiai kaip ir as ;)
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-04-24 20:21
Verta pagalvoti
Sveiki visi,

Dedantis tokiems dalykams, norėčiau išsakyti labai svarbų "nuogastavimą". Ypatingai atidžiai siūlau pagalvoti tikriems, bei išprususiems (ne runkeliams) Žalgirio fanams.

Manau, kad Romanovas yra rusų politikų įrankis. Pateiksiu faktus, kodėl tai įmanoma.

Visų pirma, tai nelabai aiškus tikslas kodėl jis ir nusipirko šį klubą - na bet tarkim kad tiesiog noras buvo.

Ir kas gi prasidėjo pirmiausia ? Ogi tikrų žalgiriečių "pamėtimas" (pvz brazys), arba įtakos sumažinimas klubo valdyme (motiejūnas). Žaidėjus, trenerius, keitė, rinko pats Romanovas - "lapukas" irgi buvo jo planas parengtas rungtynėms. Argi tai normalu ?

Kas buvo po to ? Ogi prasidėjo stumimas ant ryto. Taip - galbūt rytas to vertas, reikia tos priešpriešos ir pan. - bet kiekvienai progai pasitaikius prasideda š... pylimas. Kodėl ? Ogi todėl, kad taikomas principas - skaldyk ir valdyk. Šiuo atveju didinama priešprieša tarp sirgalių, tarp LIETUVOS sirgalių, ne užsienio komandų !!!

Kas dar buvo ? Treneriai... Petrovicius, Zourosas - visa galva ausktesni už tą trifunovičių. Tai kodėl pastarieji buvo atleisti, o šitas vis dar sėkmingai tempia komanda žemyn ? Ar čia tokia strategija - turėti kuo "levesni" treneri ?

O kaipgi su jaunimu ? Kiek ten prasisuko per Žalgirį ? Ir dar iš Rūdupio, lemiamu Eurocup momentu paimti. Kodėl nepriklausomai nuo žaidimo kokybės Kuzminskas, Lipkevičius žaidžia tiek pat ? Janavičius su Delašu išvis neaišku kam reikalingi, o Vasiliauską išmetė į Lietkabelį...

Sakot kad Romanovas durnelis, iš interviu matosi ? O kas jeigu tie interviu specialiai tokie daromi ? Argi nepatogu būtų prisidengti "aš taip darau, nes esu durnas" ? Tik klausimas kodėl jis formuoja tokį įvaizdį... iki kol neišaiškėjo VTB ketinimai...

Taip brangieji, tam ir daroma, kad nebūtų vienos pozicijos Lietuvos krepšinyje ! Argi ne nuostabu būtų iš Lietuvos paimti A ir B licenzijas, kurios taptų VTB nuosavybe ? Ypač turint Žalgirį (Romanovą), kuris visom keturiom už tai ?

O jeigu LKF, LKL priešinsis ? Kažin kaip, jeigu beveik visos ekipos turi sąsajų su Žalgiriu ar rytu ? Klubai palaikys Romanovo poziciją.

ARGI TAI NE GRIOVIMAS IŠ VIDAUS ? O kiek runkelių vistiek eina "to griovimo" palaikyt ? Išsišiepę, laimingi, svarbiausia alaus pagert !!! Kodėl fanų grupuotės tyli ? Bijo ar irgi užkimšti pinigais ar "piristroikom" ? Kodėl nė vienas žmogus apie tai nešneka ? Ar čia visiem plaukia pasroviui, paskui Romanovą, Rusijos link ??? Tai kaip Jums rūpi tas Žalgiris tada ?

Užteks priešpriešų, reikia parodyti vieną aiškią poziciją - GWB, GD, ryto fanams(nežinau kaip ten jie užsivadinę), sėklai, kario-ežerūno ar viči-asičių fanams - visiems kuriems svarbus LIETUVOS krepšinis, VIENYKIM$S !!

Žalgiris (tiksliau Romanovas) už VTB pasisako
Įvertinimas:
+2
(vertina tik prisijungę)
2012-04-24 18:27
Marko7 (0)
Nekenciu kacapu visu situ putinu ir medvedevu! G.Navikauskas gerai isaiskino kame dalykai dedasi.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-04-24 17:56
avinui
>viskas aisku

Rytas tik rusu lygoje gerai ir zaidzia daugiau niekur,net LKL 4 pralaimejimai.LKF issigando zaisti arba parode jog rusu lyga yra vertesne.Gerai jog Zalgiris tycia pasidave Krasnodarui ir tuo paciu atsisake zaisti rusu lygoje.Aisku jie turejo zaisti del fono,taciau pralaimejo silpnesniam varzovui tycia ir taip parode jog rusu lyga Lietuvai neidomi.

Kas kam rupi veniems organizuoti rusu lygos turnyra Vilniuje, kitiems begti is jos

O ZALGIRIUI TIK SU PIENO ZVAIGZDEM KOVOTI
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2012-04-24 17:16
to viskas aisku
Juk akivaizdiai rytfanis bandantis kelti bangas itraukiant tokius pat pienburnius is Zalgirio fanu tarpo. Susidegink.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-04-24 16:46
viskas aisku
Rytas tik rusu lygoje gerai ir zaidzia daugiau niekur,net LKL 4 pralaimejimai.LKF issigando zaisti arba parode jog rusu lyga yra vertesne.Gerai jog Zalgiris tycia pasidave Krasnodarui ir tuo paciu atsisake zaisti rusu lygoje.Aisku jie turejo zaisti del fono,taciau pralaimejo silpnesniam varzovui tycia ir taip parode jog rusu lyga Lietuvai neidomi.

Kas kam rupi veniems organizuoti rusu lygos turnyra Vilniuje, kitiems begti is jos
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-04-24 16:36
weteranas (0)
mes nieko nepakeisim viskas
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-04-24 16:28
weteranas (0)
ir ko cia stumet ant zalgirio kad rytas europoj geriau si sezona sulose,bet paziurekit kodel geriau rytas suzaide budamas silpnesnis uz zalgiry,faktai zaide su naugarduku laimejo nes is naugarduko isejo pora geru zaideju zaide su chimki laimejo nes pora pagrindiniu zaideju po taures laimejimo vel nezaide ir susilpnejo chimki tokia ir logika kad rytuj sy sezona nuskilo nes zaidzia su komandoms paskures jau nera lyderiu,taiva patys pagalvokit koks rytuj sezonas fuksovas,bet kas is to juk vistiek visur treti
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2012-04-24 16:10
ATI (+0.36)
jei nepervadins Ryto i Statyba, tai toks cia ir cempionatas...

O jei rimtai tai, VTB parode savo tikraji veida jau senokai, kai tik teisejai pradejo teisejaut rusu klubams, kaip senais gerais tarybu laikais.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-04-24 16:08
Aha
Tiesiai šviesiai pasakyta, pagarba.

O tiems, kurie čia vėl eilinį kartą užsiima tik rytfanių ir žalfanių rietenomis, gal jau laikas suprast, kad dabar svarbiausi ne atskiro klubo, o visos Lietuvos krepšinio interesai. Nes ten kur du pešasi, laimi trečias. Šiuo atveju tas trečias būtų rusai, o šito turbūt nė vienas iš mūsų nenori.
Įvertinimas:
+2
(vertina tik prisijungę)
2012-04-24 14:39
Anonimas
O tai kiek jums visiems metu?:D

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
-2
(vertina tik prisijungę)
2012-04-24 14:32
placiai atmerktos akys
nu kad rusai stengiasi sunaikinti lt krepsini yra faktas, bet jie veikia mus is vidaus ir didziausias rusu irankis yra buratinas... paziurekit i zalgirio rezultatus eurolygoje... taip pat nesuprantu kodel pries lemiamas eurocup varzybas buvo atimti svarbus rudupio zaidejai, o pasibaigus svarbioms rungtynems vel gryzo i rudupi? kodel zalgiris pries ryta losia 10 kartu geriau negu pries eurolygos komandas? ogi todel kad pagrindinis sezono tikslas yra uzkirsti rytui kelia i eurolyga. jau nekalbu apie talentingiausius kasiorus kurie supirkti tam kad suputu ant suolo...
Įvertinimas:
-2
(vertina tik prisijungę)
2012-04-24 13:58
edzilla (0)
Eleven8zirnisgal dabar dundukams atsimerks akys ir susivoks ant kiek ta moneylyga sugadinta pinigu, metai is metu rezultatai eurolygoje tepagristi klubu islaidomis, kurios finansuotos is pamisusiu turciu kiseniu, vietos moneylygoje irgi yra parduotos tiem patiems turciams, o ne tikroms krepsinio komandoms, niekam ten nerupi klubo populiarumas, lankomumas, svarbu, kad uzmokejo koks armanis ir losia jo apgailetina komanda moneylygoje.Bortomeu tera svarbu, kad visi tie turciai butu patenkinti ziuredami, kai pustustese arenose ju samdiniu gauja "kovoja" su gerokai silpnesnemis komandomis. Bertomeu visiskai neaktualu, kad Europoje zaidejams tragiskai truksta zaidybines praktikos, klubams truksta auksto lygio rungtyniu i kurias susirinktu daug ziurovu. Vietoj to, kad kurtu konkurencinga, sportiskai ir finansiskai naudinga turnyra bertomeu tesugeba parsiduodi ispanams, turkams, italams, rusams ir t.t. va jum ir suknista "tikrojo krepsinio" lyga.Pritariu, EL tikrai reikia kazka keisti, nes ka jau bekalbeti kai koks Teodosicius uzdirba daugiau nei visas Partizan biudzetas. Atotrukis tarp EL komandu yra didziulis. Vien per pastaruosius 10 metu EL laimi komandos is Ispanijos, Rusijos, Graikijos arba Izraelio. Jugai ir lietuviai gali pamirsti apie kazkokius tai trofejus.


Pritaikius Salary Cap nebebūtu šios problemos manau, nba jau siekia šiuo pavyzdžiu, nors kažin ar jis padėtu, mažoki pinigai EL klubų biudžetuose cirkuliuoja (daugumoje). Bet problema kur kas didesnė šiuo atveju tai VTB, o ne Eurolyga. Eurolyga - naivūs žmonės siekiantys pelno, VTB - pinigų jie turi, jiem reikia daugiau, kaip visados :)
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2012-04-24 13:51
Serbentautas (+1.17)
Trumpas sakė, kad GALI BŪTI, jog Chimki atsipalaidavo per trečiąsias rungtynes, kad ale FINAL FOUR būtų bent viena Lietuvos komanda ir ne taip viskas graudžiai atrodytų tiems pačiems lietuviams ar pačiai Eurolygai. Kiti pradėjo stumt, kad Rytas sąžiningai išsikovojo vietą TOP-4.

Aš galvoju, kad nebūtų nuostabu išsiaiškinti, kad VTB žaidžia tokius nešvarius žaidimus, bet iš kitos pusės, Trumpas, pagalvok kas treniruoja Chimki ir jo paskutinius interviu pasiskaityk kur jis keikia Eurolygos ir VTB susitarimą ir užstoja Lietuvą.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-04-24 13:42
Eleven8 (+0.37)
zirnisgal dabar dundukams atsimerks akys ir susivoks ant kiek ta moneylyga sugadinta pinigu, metai is metu rezultatai eurolygoje tepagristi klubu islaidomis, kurios finansuotos is pamisusiu turciu kiseniu, vietos moneylygoje irgi yra parduotos tiem patiems turciams, o ne tikroms krepsinio komandoms, niekam ten nerupi klubo populiarumas, lankomumas, svarbu, kad uzmokejo koks armanis ir losia jo apgailetina komanda moneylygoje.Bortomeu tera svarbu, kad visi tie turciai butu patenkinti ziuredami, kai pustustese arenose ju samdiniu gauja "kovoja" su gerokai silpnesnemis komandomis. Bertomeu visiskai neaktualu, kad Europoje zaidejams tragiskai truksta zaidybines praktikos, klubams truksta auksto lygio rungtyniu i kurias susirinktu daug ziurovu. Vietoj to, kad kurtu konkurencinga, sportiskai ir finansiskai naudinga turnyra bertomeu tesugeba parsiduodi ispanams, turkams, italams, rusams ir t.t. va jum ir suknista "tikrojo krepsinio" lyga.


Pritariu, EL tikrai reikia kazka keisti, nes ka jau bekalbeti kai koks Teodosicius uzdirba daugiau nei visas Partizan biudzetas. Atotrukis tarp EL komandu yra didziulis. Vien per pastaruosius 10 metu EL laimi komandos is Ispanijos, Rusijos, Graikijos arba Izraelio. Jugai ir lietuviai gali pamirsti apie kazkokius tai trofejus.
Įvertinimas:
+2
(vertina tik prisijungę)
2012-04-24 13:03
zalgiris1944 (+0.58)
hooooTrumpas gerai i galva sian gavai? :D Bajeris kad tik tu cia varai ant Vilniaus o visi kiti kalba apie LIETUVOS krepsini, tu gal nuspresk kas tau svarbiau varyt ant Vilniaus ar palaikyt LIETUVA kad ji ne Sovietine vel taptu


tai as ir pradejau rasyt,nevarydamas ant vilniaus,o rasydamas apie ruskiu nesvarius zaidimus,bet rytfaniai pradejo varyt ant kauno,manes ir pan.pasiskaityk mano komentarus visus,pries kazka man rasydamas.rytfaniam svarbiau tai,kad ju komanda pateko i final four tarybu sajungos,nei Lt krepsinio gerove
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
1 2 3 4 5  »

Rašyti komentarą
Vardas:                    
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 86

Neburnok „BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.






Žinutės: 190
Paskutinė žinutė: 2014-10-25 19:38
Pereiti prie: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Žinutės: 79
Paskutinė žinutė: 2014-10-25 18:41
Pereiti prie: 1 2 3 4
Žinutės: 1
Paskutinė žinutė: 2014-10-25 15:48
Žinutės: 83
Paskutinė žinutė: 2014-10-25 00:47
Pereiti prie: 1 2 3 4 5

  • Lietuvos krepšinio lyga (LKL)
  • Lietuvos moterų krepšinio lyga (LMKL)
  • Eurolyga (Eurolyga)
  • Ispanija (Ispanija)
  • Lietuvos nacionalinė krepšinio lyga (NKL)
  • Baltijos krepšinio lyga (BBL)
  • Europos taurė (EuroCup)
  • Italija (Italija)
  • Regionų krepšinio lyga (RKL)
  • VTB Vieningoji lyga (VTB VL)
  • Nacionalinė krepšinio asociacija (NBA)
  • Rusija (Rusija)