Deividas Dulkys gali papildyti „Žalgirio“ gretas
Deividas Dulkys gali papildyti „Žalgirio“ gretas
Nuotr. Fotodiena.lt/R.Dačkus
Kauno „Žalgirio“ komanda gali turėti pirmą vasaros pirkinį. Klubo savininkas Vladimiras Romanovas Rusijos žiniasklaidai pareiškė, kad „Žalgiris“ sudarė kontraktą su Deividu Dulkiu.

„Norime surinkti komandą iš 15 žmonių, iš jų 5 bus jauni krepšininkai, o kiti – patyrę. Komanda bus susitiprinta tokiais žaidėjais kaip Jasikevičius, Lavrinovičius, Jasaitis. Jau pasirašėme sutartį su Deividu Dulkiu, kuris grįžo iš JAV“, – pareiškė Romanovas.

Šiuos Romanovo žodžius paneigė pats Dulkys, tinklalapiui „lrytas.lt“ patikinęs, kad parašai dar tikrai nepadėti.

„Tikrai tokios sutarties nesu nei matęs, nei juolab - pasirašęs. Kiek žinau, mano agentas dirba, pasiūlymų yra ne vienas. Agentas kažką minėjo (apie sutartį su „Žalgiriu" - red.), bet pats asmeniškai nieko nemačiau.

Apie sutartis dabar negalvoju, kas ateis, bus gerai. Man dabar svarbiausia – rinktinė", – „lrytas.lt“ sakė Dulkys.

Anot Romanovo, praktiškai susitarta ir dėl vyriausiojo trenerio Aleksandro Trifunovičiaus likimo. Su juo „Žalgirio“ savininkas ketina susitikti birželio 17 dieną ir „greičiausiai pasirašys sutartį“.



Komentarai

1 2 3 4  »
2012-06-08 11:12
GTRooTube (0)
Netikiu, kad Jasikevičius žaistų Kaune, dėl Lavrinovičiaus irgi abejoju.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-07 21:09
Magnum007 (0)
Maziuxkazkaip juokingai skamba - pernai Romanovas sake, kad zalgiris nebus rinktines zaideju ferma, bet dabar jau sneka priesingai, tikrai nestabilus. Cia manau kazka jis yra sumastes ir nemanau, kad Lietuvai bus i gera. Javtokas, Kalnietis, Delininkaitis, Lipkevicius, Kuzminskas, Jankunas, Klimavicius ir Pocius (kuris jau pabego), o dabar ir Jasaitis, Lavirinoviciai, Jasikevicius ir Dulkys?Nenoriu nieko kliedet, bet cia kazkas ne taip...


Gal tiesiog Romanovas praregejo kaip zaide Zalgiris su legionieriais ir kaip pradejo zaisti be ju, tai pasake sau kad jei jau taip tai kam cia dar isradineti dvirati supirksiu visus lietuvius ir komandine dvasia pakils :)
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-07 14:06
kYo (+0.06)
DzonisssmottoDzonisssMagnum007kYoMagnum00750centujonceblembausasI zalgeri gali ateiti zaidejai kurie jau ir susigadine/apsijuodine karjera.. Bet kai ateina jauni pilni energijos vyrukai net sirdi skauda, po 1-2 sezonu is ju nieko nelieka, o tiksliau pasakius rudupiui ir lietkabeliui "puikus" pastiprinimas ateina...Jo... kaip Siksnius, Anisimovas, Sinica, Kuzminskas ir t.t..... va pas jus tai jaunimas zvaigzdem virsta. Paskaiciuok rinktines kandidatus ir tada ciaupsek.tai paskaiciuok pats saunuoli - Ryto zaidejai valanciunas, seibutis, buve zaidejai javtokas, jasaitis, saras, kaukenas, delnaitis...o kas kavensku - amzinasis klaidietis, kudlius, jankunas, kas dar?Svaigale... Kalbekim apie zaidejus kuriuos isugde pats klubas o ne nusipirko is Neptuno, Siauliu ar dar kieno nors. Ryto isauginti zaidejai sioje rinktineje: Valanciunas. Zalgirio mokyklos zaidejai:Kleiza, Jankunas, Klimavicius, Motiejunas, Maciulis, Juskevicius, Kalnietis... Mastyk ka sneki arba kita karta pasitikrink google is kur tie zaidejai atsirado... Vat butent pasitrikrink pats google jaigu nezinai tai Kleiza vidurine mokykla ir universiteta baige JAV taip kad jokioje jis zalgirio mokykloje (kaip tu sakai) nezaide. Kita karta pries kazka sakydamas pats pasiskaityk..My bad, my bad del Kleizos tu teisus susimaisiau vien del to kad buvau mates sita video ir pagalvojau kad jei Maciulis komandos draugas buvo tai reiskia abu atstovavo Zalgirio mokykla bet kai dabar dar karta perziurejau tai pamaciau kad rinktine :) Nu bet del visu kitu zaideju apart kleizos galioja tas pats argumentas...Jeigu leisit isikist i jusu diskusija, tai manau kad abu esat neteisus del Kleizos, nes jis yra tikras kaunietis, zaides Merkurijaus krepsinio mokykloje, ir pastoviai buvo renkamas geriausiu, perspektyviausiu ir t.t. zaideju, kuris rinkdavo geriausio zaidejo apdovanojimus beveik visuose jaunuciu cempionatuose:) Beje...toje komandoje zaide ir Vytenis Jasikevicius, kuris tuo metu buvo ziauriai geras zaidejas, bet greiciausiai del kazkokiu psichologiniu problemu, nepasieke tokio lygio kaip Kleiza, nei kaip brolis. Kleiza JAV vidurineje mokesi tik del to kad veliau galetu patekti i bet kurio universiteto komanda, o i JAV isvyko kaip vienas perspektyviausiu pasaulio jaunuju zaideju, todel negalima sakyti kad jis kaip zaidejas yra isugdytas JAV:) Nuopelnai turetu buti skiriami jo pirmajam treneriui;) O kalbant apie abu Lietuvos grandus, tai fakto nepaneigsi, kad Zalgiris turi savo krepsinio mokykla o Rytas ne. Butu neteisinga teigti kad Rytas isugde Valanciuna, nes realiai tai padare jo trenere is Utenos, Siskauska isugde jo treneris is Kaisiadoriu, Macijauska ir Delininkaiti isugde Klaipedoje, Javtoka Siauliuose, Jasikeviciu Kaune arba dar galima sakyti Liublijanoje, nes zaizdamas Vilniuj jis tikrai nebuvo dar toks geras, koks jis isvyko is Slovenijos:) Zinoma galima didziuotis kad jie visi zaide Ryte, bet lygiai taip pat galima didziuotis kad kai kurie is ju zaidzia (zaide) ir Zalgiryje:)Linas Kleiza iš pradžių taip pat žaidė Š. Marčiulionio mokykloje, tačiau vėliau persikėlė į Kauno „Merkurijaus“ krepšinio mokyklą. Cia teisybes delei.Del sito fakto as nesigincysiu, nes jo nezinojau:) Bet kokiu atveju negalima teigti kad kazkuri komanda viena zaideja suzalojo o kita komanda kazkuri zaideja isugde, kai realiai tinkamus krepsinio pagrindus duoda treneriai jaunuciu ir jaunimo komandose, o veliau zaidejo tobulejimas priklauso tik nuo jo pacio psichologinio ir vizinio tobulejimo. Lietuvos lygiu galima butu rasti daug pavyzdziu, kuriu as neminesiu, kur jauni zaidejai savo talenta tiesiog "prageria" naktiniuose klubuose, o vietoje ju ateina nauji talentai:) Bet kokiu atveju cia buvo snekama apie Kleiza ir as bandziau paneigti fakta kad ji isugde Zalgiris ar kazkokie treneriai is JAV, lygiai taip pat kaip Jasikeviciaus, Macijausko, Javtoko ir co. neisugde Rytas:D
as nesuprantu prie ko cia tas isugde ar neisugde kas is to ? Svarbu kas juos pamate.Dauguma europos klubu neturi savo krepsinio mokyklos tiesiog scautai pamato talentinga zaideja kituose klubuose ir perka.Ta pati daro ir rytas. Tas pats macijauskas siskauskas javtokas. Rytas juos pasikviete pas save ir cia juos pamate kiti europos klubai o jai butu zaide toliau siauliuose ar klaipedoj tai ir butu ten like. Paziurekit kiek zaideju is ryto atstovavo uz europos vidutinius ar geriausius klubus.Is zalgirio tai va tik Pocius Maciulis Jankunas ir Lavrinoviciai. O ryto Macijauskas, Siskauskas, Javtokas, Jasaitis, Jasikevicius, Kaukenas,Gecevicius,Valanciunas.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-07 12:58
Tadas_Lrytas (-0.01)
KandaharasBus dziugu kai Dulkys papildys geriausios, stipriausios bei mylimiausios Lietuvos krepsinio komandos zaideju gretas bei su kitais lietuviais gales ir toliau tyciotis is vainausku komuniagu Raudonosios Padlos. Puikiai mateme kaip per finalus Zalgirio lietuviai buvo pagrindine jega kuri totaliai sparde raudonuju pakaliku projekteli kad tas net pasipriesinti nesugebejo.Kaip komjaunimo sudlaikrascio komanda ugdo zaidejus tai cia irgi jokia paslaptis, uzsisedejusi Buterleviciu isspyre i Rudupi, o Redika bei Dambrauska aplamai marinavo istisai ant suolo.


Šitas, tai pavaro kaip visa laik, kiekvienas jo komentaras yra savotiškai toks pats.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-07 12:57
Maziux (+0.34)
kazkaip juokingai skamba - pernai Romanovas sake, kad zalgiris nebus rinktines zaideju ferma, bet dabar jau sneka priesingai, tikrai nestabilus. Cia manau kazka jis yra sumastes ir nemanau, kad Lietuvai bus i gera. Javtokas, Kalnietis, Delininkaitis, Lipkevicius, Kuzminskas, Jankunas, Klimavicius ir Pocius (kuris jau pabego), o dabar ir Jasaitis, Lavirinoviciai, Jasikevicius ir Dulkys?

Nenoriu nieko kliedet, bet cia kazkas ne taip...
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-07 12:31
skenduolis (+0.57)
del dulkio ir kitu isvardintu lietuviu puiku,del trenerio visiskai nedziugina. na darykit ka norit nematau as jo toliau top16 ir niekad nepatikesiu jokiais jo argumentais,nebent jis pats irodys nuvesdamas komanda toliau :)
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-07 11:56
tele2pildyk (+0.54)
vyrai. Straipsnis is Lietuvos ryto. Tiketi kolkas tikrai neverta..
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-07 11:36
ARBITRAS (0)
Kur nuoroda į šį informacijos šaltinį Rusijos žiniasklaidoje???
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2012-06-07 10:51
Karavanas (+0.88)
Woo_haaakaip suprantu - medinis vel uzpute tos savo stebuklingos zoles :D:D:D su Kobe dar nepasirase, idomu :D


Tu durnas .
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-07 10:38
Woo_haaa (-0.46)
kaip suprantu - medinis vel uzpute tos savo stebuklingos zoles :D:D:D su Kobe dar nepasirase, idomu :D
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-07 10:24
SLIMASS (+0.66)
Jeigu cia tiesa tai gera zaideja nupirko , saunuolis Romka dar daugiau tokiu pirkiniu ir gera vidurio puoleja.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-07 10:18
rodman (0)
as esu silutiskis,bet as nenoriu,kad jis zaistu zalgiryje nes romanovas ji sugadins,o trifa laikys ant suolo p.s as einu uz zalgiri
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-07 09:59
Dzonisss (+0.03)
mottoDzonisssMagnum007kYoMagnum00750centujonceblembausasI zalgeri gali ateiti zaidejai kurie jau ir susigadine/apsijuodine karjera.. Bet kai ateina jauni pilni energijos vyrukai net sirdi skauda, po 1-2 sezonu is ju nieko nelieka, o tiksliau pasakius rudupiui ir lietkabeliui "puikus" pastiprinimas ateina...Jo... kaip Siksnius, Anisimovas, Sinica, Kuzminskas ir t.t..... va pas jus tai jaunimas zvaigzdem virsta. Paskaiciuok rinktines kandidatus ir tada ciaupsek.tai paskaiciuok pats saunuoli - Ryto zaidejai valanciunas, seibutis, buve zaidejai javtokas, jasaitis, saras, kaukenas, delnaitis...o kas kavensku - amzinasis klaidietis, kudlius, jankunas, kas dar?Svaigale... Kalbekim apie zaidejus kuriuos isugde pats klubas o ne nusipirko is Neptuno, Siauliu ar dar kieno nors. Ryto isauginti zaidejai sioje rinktineje: Valanciunas. Zalgirio mokyklos zaidejai:Kleiza, Jankunas, Klimavicius, Motiejunas, Maciulis, Juskevicius, Kalnietis... Mastyk ka sneki arba kita karta pasitikrink google is kur tie zaidejai atsirado... Vat butent pasitrikrink pats google jaigu nezinai tai Kleiza vidurine mokykla ir universiteta baige JAV taip kad jokioje jis zalgirio mokykloje (kaip tu sakai) nezaide. Kita karta pries kazka sakydamas pats pasiskaityk..My bad, my bad del Kleizos tu teisus susimaisiau vien del to kad buvau mates sita video ir pagalvojau kad jei Maciulis komandos draugas buvo tai reiskia abu atstovavo Zalgirio mokykla bet kai dabar dar karta perziurejau tai pamaciau kad rinktine :) Nu bet del visu kitu zaideju apart kleizos galioja tas pats argumentas...Jeigu leisit isikist i jusu diskusija, tai manau kad abu esat neteisus del Kleizos, nes jis yra tikras kaunietis, zaides Merkurijaus krepsinio mokykloje, ir pastoviai buvo renkamas geriausiu, perspektyviausiu ir t.t. zaideju, kuris rinkdavo geriausio zaidejo apdovanojimus beveik visuose jaunuciu cempionatuose:) Beje...toje komandoje zaide ir Vytenis Jasikevicius, kuris tuo metu buvo ziauriai geras zaidejas, bet greiciausiai del kazkokiu psichologiniu problemu, nepasieke tokio lygio kaip Kleiza, nei kaip brolis. Kleiza JAV vidurineje mokesi tik del to kad veliau galetu patekti i bet kurio universiteto komanda, o i JAV isvyko kaip vienas perspektyviausiu pasaulio jaunuju zaideju, todel negalima sakyti kad jis kaip zaidejas yra isugdytas JAV:) Nuopelnai turetu buti skiriami jo pirmajam treneriui;) O kalbant apie abu Lietuvos grandus, tai fakto nepaneigsi, kad Zalgiris turi savo krepsinio mokykla o Rytas ne. Butu neteisinga teigti kad Rytas isugde Valanciuna, nes realiai tai padare jo trenere is Utenos, Siskauska isugde jo treneris is Kaisiadoriu, Macijauska ir Delininkaiti isugde Klaipedoje, Javtoka Siauliuose, Jasikeviciu Kaune arba dar galima sakyti Liublijanoje, nes zaizdamas Vilniuj jis tikrai nebuvo dar toks geras, koks jis isvyko is Slovenijos:) Zinoma galima didziuotis kad jie visi zaide Ryte, bet lygiai taip pat galima didziuotis kad kai kurie is ju zaidzia (zaide) ir Zalgiryje:)Linas Kleiza iš pradžių taip pat žaidė Š. Marčiulionio mokykloje, tačiau vėliau persikėlė į Kauno „Merkurijaus“ krepšinio mokyklą. Cia teisybes delei.


Del sito fakto as nesigincysiu, nes jo nezinojau:) Bet kokiu atveju negalima teigti kad kazkuri komanda viena zaideja suzalojo o kita komanda kazkuri zaideja isugde, kai realiai tinkamus krepsinio pagrindus duoda treneriai jaunuciu ir jaunimo komandose, o veliau zaidejo tobulejimas priklauso tik nuo jo pacio psichologinio ir vizinio tobulejimo. Lietuvos lygiu galima butu rasti daug pavyzdziu, kuriu as neminesiu, kur jauni zaidejai savo talenta tiesiog "prageria" naktiniuose klubuose, o vietoje ju ateina nauji talentai:) Bet kokiu atveju cia buvo snekama apie Kleiza ir as bandziau paneigti fakta kad ji isugde Zalgiris ar kazkokie treneriai is JAV, lygiai taip pat kaip Jasikeviciaus, Macijausko, Javtoko ir co. neisugde Rytas:D
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-07 09:25
motto (0)
DzonisssMagnum007kYoMagnum00750centujonceblembausasI zalgeri gali ateiti zaidejai kurie jau ir susigadine/apsijuodine karjera.. Bet kai ateina jauni pilni energijos vyrukai net sirdi skauda, po 1-2 sezonu is ju nieko nelieka, o tiksliau pasakius rudupiui ir lietkabeliui "puikus" pastiprinimas ateina...Jo... kaip Siksnius, Anisimovas, Sinica, Kuzminskas ir t.t..... va pas jus tai jaunimas zvaigzdem virsta. Paskaiciuok rinktines kandidatus ir tada ciaupsek.tai paskaiciuok pats saunuoli - Ryto zaidejai valanciunas, seibutis, buve zaidejai javtokas, jasaitis, saras, kaukenas, delnaitis...o kas kavensku - amzinasis klaidietis, kudlius, jankunas, kas dar?Svaigale... Kalbekim apie zaidejus kuriuos isugde pats klubas o ne nusipirko is Neptuno, Siauliu ar dar kieno nors. Ryto isauginti zaidejai sioje rinktineje: Valanciunas. Zalgirio mokyklos zaidejai:Kleiza, Jankunas, Klimavicius, Motiejunas, Maciulis, Juskevicius, Kalnietis... Mastyk ka sneki arba kita karta pasitikrink google is kur tie zaidejai atsirado... Vat butent pasitrikrink pats google jaigu nezinai tai Kleiza vidurine mokykla ir universiteta baige JAV taip kad jokioje jis zalgirio mokykloje (kaip tu sakai) nezaide. Kita karta pries kazka sakydamas pats pasiskaityk..My bad, my bad del Kleizos tu teisus susimaisiau vien del to kad buvau mates sita video ir pagalvojau kad jei Maciulis komandos draugas buvo tai reiskia abu atstovavo Zalgirio mokykla bet kai dabar dar karta perziurejau tai pamaciau kad rinktine :) Nu bet del visu kitu zaideju apart kleizos galioja tas pats argumentas...Jeigu leisit isikist i jusu diskusija, tai manau kad abu esat neteisus del Kleizos, nes jis yra tikras kaunietis, zaides Merkurijaus krepsinio mokykloje, ir pastoviai buvo renkamas geriausiu, perspektyviausiu ir t.t. zaideju, kuris rinkdavo geriausio zaidejo apdovanojimus beveik visuose jaunuciu cempionatuose:) Beje...toje komandoje zaide ir Vytenis Jasikevicius, kuris tuo metu buvo ziauriai geras zaidejas, bet greiciausiai del kazkokiu psichologiniu problemu, nepasieke tokio lygio kaip Kleiza, nei kaip brolis. Kleiza JAV vidurineje mokesi tik del to kad veliau galetu patekti i bet kurio universiteto komanda, o i JAV isvyko kaip vienas perspektyviausiu pasaulio jaunuju zaideju, todel negalima sakyti kad jis kaip zaidejas yra isugdytas JAV:) Nuopelnai turetu buti skiriami jo pirmajam treneriui;) O kalbant apie abu Lietuvos grandus, tai fakto nepaneigsi, kad Zalgiris turi savo krepsinio mokykla o Rytas ne. Butu neteisinga teigti kad Rytas isugde Valanciuna, nes realiai tai padare jo trenere is Utenos, Siskauska isugde jo treneris is Kaisiadoriu, Macijauska ir Delininkaiti isugde Klaipedoje, Javtoka Siauliuose, Jasikeviciu Kaune arba dar galima sakyti Liublijanoje, nes zaizdamas Vilniuj jis tikrai nebuvo dar toks geras, koks jis isvyko is Slovenijos:) Zinoma galima didziuotis kad jie visi zaide Ryte, bet lygiai taip pat galima didziuotis kad kai kurie is ju zaidzia (zaide) ir Zalgiryje:)


Linas Kleiza iš pradžių taip pat žaidė Š. Marčiulionio mokykloje, tačiau vėliau persikėlė į Kauno „Merkurijaus“ krepšinio mokyklą. Cia teisybes delei.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-07 09:20
Dzonisss (+0.03)
Magnum007kYoMagnum00750centujonceblembausasI zalgeri gali ateiti zaidejai kurie jau ir susigadine/apsijuodine karjera.. Bet kai ateina jauni pilni energijos vyrukai net sirdi skauda, po 1-2 sezonu is ju nieko nelieka, o tiksliau pasakius rudupiui ir lietkabeliui "puikus" pastiprinimas ateina...Jo... kaip Siksnius, Anisimovas, Sinica, Kuzminskas ir t.t..... va pas jus tai jaunimas zvaigzdem virsta. Paskaiciuok rinktines kandidatus ir tada ciaupsek.tai paskaiciuok pats saunuoli - Ryto zaidejai valanciunas, seibutis, buve zaidejai javtokas, jasaitis, saras, kaukenas, delnaitis...o kas kavensku - amzinasis klaidietis, kudlius, jankunas, kas dar?Svaigale... Kalbekim apie zaidejus kuriuos isugde pats klubas o ne nusipirko is Neptuno, Siauliu ar dar kieno nors. Ryto isauginti zaidejai sioje rinktineje: Valanciunas. Zalgirio mokyklos zaidejai:Kleiza, Jankunas, Klimavicius, Motiejunas, Maciulis, Juskevicius, Kalnietis... Mastyk ka sneki arba kita karta pasitikrink google is kur tie zaidejai atsirado... Vat butent pasitrikrink pats google jaigu nezinai tai Kleiza vidurine mokykla ir universiteta baige JAV taip kad jokioje jis zalgirio mokykloje (kaip tu sakai) nezaide. Kita karta pries kazka sakydamas pats pasiskaityk..My bad, my bad del Kleizos tu teisus susimaisiau vien del to kad buvau mates sita video ir pagalvojau kad jei Maciulis komandos draugas buvo tai reiskia abu atstovavo Zalgirio mokykla bet kai dabar dar karta perziurejau tai pamaciau kad rinktine :) Nu bet del visu kitu zaideju apart kleizos galioja tas pats argumentas...


Jeigu leisit isikist i jusu diskusija, tai manau kad abu esat neteisus del Kleizos, nes jis yra tikras kaunietis, zaides Merkurijaus krepsinio mokykloje, ir pastoviai buvo renkamas geriausiu, perspektyviausiu ir t.t. zaideju, kuris rinkdavo geriausio zaidejo apdovanojimus beveik visuose jaunuciu cempionatuose:) Beje...toje komandoje zaide ir Vytenis Jasikevicius, kuris tuo metu buvo ziauriai geras zaidejas, bet greiciausiai del kazkokiu psichologiniu problemu, nepasieke tokio lygio kaip Kleiza, nei kaip brolis. Kleiza JAV vidurineje mokesi tik del to kad veliau galetu patekti i bet kurio universiteto komanda, o i JAV isvyko kaip vienas perspektyviausiu pasaulio jaunuju zaideju, todel negalima sakyti kad jis kaip zaidejas yra isugdytas JAV:) Nuopelnai turetu buti skiriami jo pirmajam treneriui;) O kalbant apie abu Lietuvos grandus, tai fakto nepaneigsi, kad Zalgiris turi savo krepsinio mokykla o Rytas ne. Butu neteisinga teigti kad Rytas isugde Valanciuna, nes realiai tai padare jo trenere is Utenos, Siskauska isugde jo treneris is Kaisiadoriu, Macijauska ir Delininkaiti isugde Klaipedoje, Javtoka Siauliuose, Jasikeviciu Kaune arba dar galima sakyti Liublijanoje, nes zaizdamas Vilniuj jis tikrai nebuvo dar toks geras, koks jis isvyko is Slovenijos:) Zinoma galima didziuotis kad jie visi zaide Ryte, bet lygiai taip pat galima didziuotis kad kai kurie is ju zaidzia (zaide) ir Zalgiryje:)
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-07 09:16
sharmas (0)
Jeigu tai tiesa, tai man norisi verkti. zalgiris taip gadina jaunus zaidejus, jiem tinka tik traumuoti senukai,rinktines senbuviai. Nori supirkti zalgeris visa rinktine, nu ka padarysi jei romka taip isivaizduoja ideale komanda, bet kam gadinti jaunima. Juk negaus zaisti jie, o ypac Dulkys, kur zalgiri ir taip daug gyneju (Kalnietis, Popovicius, Juskevicius, Lipkevicius, Delininkaitis, (Dulkys)). O jei eitu y Ryta, kur sf,sg jomantas su babrausku, tai lyderis garantuotas butu. O ir pats Kairys jam buvo patares kad neitu i zalgiri ir nesigadintu karjeros,o geriau eitu y Ryta. Tad nieko gero neiseis jei pasirinks zalgeri.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-07 08:49
tele2pildyk (+0.54)
Bliamba, nezinau ar cia gera mintis.. gyneju pas Zalgiri bus truputi per daug (Kalnietis, Popovicius, Juskevicius, Lipkevicius, Delininkaitis, Dulkys) o vienintelis izaidejas tikras, tai Kalnieitis... nepasidalins laiko sitie gynejai, o kas del D. Lavrinoviciaus, tai tikrai labai tikiuosi kad nepirks jo.. Jasaitis irgi negyvas, kam jo reikia..
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-07 07:34
Coldberg (+4.80)
pknesuprantu kodel tas dulkys taip iskeltas po tu rungtyniu kur 7 tritaskius pataike..nemanau kad rinktineje net i galutine sudeti pateks jis


Ne dėl tritaškių jis iškeltas. Jis žaidė gerame universitete, turėjo svarbų vaidmenį komandoje ir puikiai išnaudojo savo galimybes.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-07 07:32
Coldberg (+4.80)
JJ88Va cia tai naujiena, jeigu tikrai Romanovas nupirks Dulk bus super, o dar jeigu pasirasys sutartis su Jasaiciu, jasikevicium ir D. Lavrinoviucium, tai Zalgiris kita sezona nagus gales parodyt visiem!!! Tik noreciau, kad vietoj Trifunoviciaus paimtu geriau Kazlauska arba Kemzura, tada isvis butu nuostabi lietuviska komanda, kuri turi geriausius LTU zaidejus, tiesiog nuostabu butu.


Pačėsas irgi tiktų.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-06-07 01:52
Magnum007 (0)
kYoMagnum00750centujonceblembausasI zalgeri gali ateiti zaidejai kurie jau ir susigadine/apsijuodine karjera.. Bet kai ateina jauni pilni energijos vyrukai net sirdi skauda, po 1-2 sezonu is ju nieko nelieka, o tiksliau pasakius rudupiui ir lietkabeliui "puikus" pastiprinimas ateina...Jo... kaip Siksnius, Anisimovas, Sinica, Kuzminskas ir t.t..... va pas jus tai jaunimas zvaigzdem virsta. Paskaiciuok rinktines kandidatus ir tada ciaupsek.tai paskaiciuok pats saunuoli - Ryto zaidejai valanciunas, seibutis, buve zaidejai javtokas, jasaitis, saras, kaukenas, delnaitis...o kas kavensku - amzinasis klaidietis, kudlius, jankunas, kas dar?Svaigale... Kalbekim apie zaidejus kuriuos isugde pats klubas o ne nusipirko is Neptuno, Siauliu ar dar kieno nors. Ryto isauginti zaidejai sioje rinktineje: Valanciunas. Zalgirio mokyklos zaidejai:Kleiza, Jankunas, Klimavicius, Motiejunas, Maciulis, Juskevicius, Kalnietis... Mastyk ka sneki arba kita karta pasitikrink google is kur tie zaidejai atsirado... Vat butent pasitrikrink pats google jaigu nezinai tai Kleiza vidurine mokykla ir universiteta baige JAV taip kad jokioje jis zalgirio mokykloje (kaip tu sakai) nezaide. Kita karta pries kazka sakydamas pats pasiskaityk..


My bad, my bad del Kleizos tu teisus susimaisiau vien del to kad buvau mates sita video http://www.youtube.com/watch?v=BZ7Icc-Ld... ir pagalvojau kad jei Maciulis komandos draugas buvo tai reiskia abu atstovavo Zalgirio mokykla bet kai dabar dar karta perziurejau tai pamaciau kad rinktine :) Nu bet del visu kitu zaideju apart kleizos galioja tas pats argumentas...
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
1 2 3 4  »

Rašyti komentarą
Komentarus rašyti gali tik registruoti ir prisijungę vartotojai.

Neburnok „BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.






Žinutės: 31
Paskutinė žinutė: 2014-07-30 00:59
Pereiti prie: 1 2
Žinutės: 11
Paskutinė žinutė: 2014-07-29 23:27
Žinutės: 21
Paskutinė žinutė: 2014-07-29 23:22
Pereiti prie: 1 2
Žinutės: 2
Paskutinė žinutė: 2014-07-29 20:25
Lietuvos krepšinio lyga
Lietuvos moterų krepšinio lyga
Eurolyga
Ispanija
Lietuvos nacionalinė krepšinio lyga
Baltijos krepšinio lyga
Europos taurė
Italija
Regionų krepšinio lyga
VTB Vieningoji lyga
Nacionalinė krepšinio asociacija
Rusija