Donatas Motiejūnas puikiai atrodo D lygoje
Donatas Motiejūnas puikiai atrodo D lygoje
Nuotr. Fotodiena.lt/K.Kavolėlis
Iš Hjustono „Rockets“ ekipos išsiųstas tobulėti į D lygą Donatas Motiejūnas rodo didžiulį norą sugrįžti. Lietuvio atstovaujama „Rio Grande Valley Vipers“ (0-1) ekipa namuose 113:115 (24:17, 25:41, 36:28, 28:29) nusileido Bakersfieldo „Jam“ (1-0) krepšininkams.

Motiejūnas rungtynes pradėjo starto penkete ir per 36 minutes pelnė net 31 tašką (12/18 dvitaškių, 1/5 tritaškių, 4/6 baudų), atkovojo 8 ir perėmė 1 kamuolį, atliko 3 rezultatyvius perdavimus, gavo 1 bloką, 4 kartus prasižengė ir 5 sykius suklydo.

„Jam“: Renaldo Majoras 20, Damionas Jamesas 18, Jamesas Nunnally ir Brianas Butchas (15 atk. kam.) po 14, Jerelas McNealas ir Stephenas Dennisas po 13, Isma'ilas Muhhamadas 10.

„Rio Grande Valley Vipers“: Donatas Motiejūnas 31, Scottas Machado 20 (8 rez. perd.), Jeffas Adrienas 17 (11 atk. kam.), Chris Johnsonas 11, Mike'as Singletary 10.

Visas rungtynių vaizdo įrašas:



Komentarai

1 2 3  »
2012-11-25 09:09
Anonimas
o foto tai aseko maike, sunku pagooglint sumauta paveiksliuka ideti?
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-11-25 03:26
Anonimas
Juodziai turi daugiau testoreno uz baltus ,todel i sporta jiems reikia idet maziau pastangu
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-11-24 23:09
bedievis (0)
Ai kas del Love, tai taip is inercijos parasiau, jis baltaodis. Bet tu aukstu yra ir be jo, kurie tikrai stipresni.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-11-24 23:05
bedievis (0)
Na bet ir tu palygini :D Ar mes apie krepsininku fizines savybes ar apie stipruoliu ar apie boksiniku pajeguma snekame? Gal juodukai ir neturi tos tokios tikros jegos sakykim iskelti 400kg rasta ar nutempti vilkika. Bet jie turi tas sprogstamasias fizines savybes kuriu butent ir reikia krepsiniui. T.y. greiti, verzluma, suoli, zymiai didesne istverme.

Tai puiku vokieciai turi Dirka, bet daugiau kaip ir nieko, na dabar jau ir Kamanas, tai naturalu, kad nugalesi tokias komandas, kurios turi tik aiskius lyderius, kuriuos prigesinus, joms zaisti pasidaro labai sunku. Tai panasiai kaip lyginti Lietuva ir Jav(neziurint tu nelemtu gyventoju), lietuviai gali nugaleti, bet pro reta, taip ir vokieciai nugaleje yra lietuvius, bet ir pro reta. Bet apie ka mes kalbam? Cia jau pradedi kas butu jeigu butu. Bobute irgi butu diedukas jei turetu kiausinius. Beje rusai irgi turi panasiai gyventoju kaip jav, kisa didziulius pinigus, bet ar yra stipresni uz amerikiecius? labai abejoju. ypac, kai ten daug tu paciu naturalizuotu amerikieciu zaide. Na neturim mes tu 300mln gyventoju, nera pas mus tiek geru kasioru. Bet ar dabar viska suversim tam turim maziau gyventoju? Taip dideli zmones nedaro, tai nepasiteisinimas. Krepsinio salyje ir turejo gimti krepsinio genijus, kitaip net nevertetu mums vadintis tokia salimi..Taip, Sabonis vienas is geriausiu pasaulyje aukstaugiu pasaulyje, tam visom keturiom pritariu. Tik nesupratau ka tu tuo norejai irodyti? As juk nesakau, kad neturim/ neturejom geru zaideju. Turejom ir dar kokiu, reta europos salis gali tiek pasigirti kiek mes. Bet paemus taip kaip yra, siandiena, be jokiu kas butu jeigu butu, tvirtai lieku prie nustatymo, kad amerikieciai geriausi, vien paziurejus i ju laimejimus pvz olimpiadose kiek kartu is kiek jie buvo 1..

Cia galima ir ziureti giliau, kad krepsinis, net lietuvio genuose slypi, todel is tokios saleles ir gimsta dideli talentai. Bet pvz pas mus niekada nebuvo gime ypatingai daug garsiu pasauliniu mastu mastytoju ar isradeju ar dar ko nors, nors tikrai ne durni esam.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-11-24 22:57
andrius
Jei lygint baltą su juodu, tai manau, kad pas juodus raumeny daugiau sprogstamosios energijos, pas baltus jėgos, o toliau viskas panašiai.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-11-24 22:54
TDaY
BLACK > WHITE, krepšinyje be konkurencijos.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-11-24 22:54
andrius
Justai, gali parodyti krepšinio situaciją, kur kažką nulemtų mąstymas? (ne trenerio aišku) Gal mes skirtingus dalykus vadinam mąstymu.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-11-24 22:47
Anonimas
bet juoduku pimpalai tikrai diesni ir sito jus nenuneigsit1
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-11-24 22:42
Kas dabar dominuoja bokse. Broliai baltaodžiai Klyčko. Prieš tai buvo Valujevas. Kas boksuojasi aukščiausioje kategorijoje. Balti ir juodi. Kas stipriausias pasaulio žmogus? Savickas ir baltaodžiai. Va greičiausias tai juodas. Tai kaip ir anksčiau rašiau baltieji labiau vertinami aukštaūgiai, nes jie labiau pasižymi jėga.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-11-24 22:36
bedievisKas del ispanu. Butent, kad anksicau gal ir nelaikeme, bet siuo metu ju lygis yra isauges stipriai ir manau atsiras krepsininku pakeisianciu tuos iseinancius.O kas del juodaodziu tai nesutinku. Jie yra stipresni uz baltaodzius. Vien del to kad krepsinis amerikoj atsirado :D ne ne juokauju.Kodel? Nes beveik visi baltukai yra priristi prie komandinio zaidimo, prie to plano kur minejau.Tu pastatyk juodaodi pries baltaodi vienas pries viena ir irodys tau kas yra kas.Lebronas kad geresnis uz KleizaRose uz TeodosiciuLove uz Gasol ir t.t


Love yra baltaodis. Mes neturim tokio žaidėjo kaip Novickis, bet ar lietuviai prasteni už vokiečius? Ne, mes žymiai geresni. Pastatyk Kleizą prieš Novickį, aišku laimės Dirkas. Jeigu Lietuva būtų didesnė šalis gal ir mes turėtum Lebroniaus lygio žaidėją.Didesnė tikimybė kad atsirastų didelėje krepšinio šalyje mutantas. Pastatyk jauną Sabonį prieš Onilą. O jei dar Saboniu achilai nebūtų nuplyšę. Va ir mes turim vieną geriausįų žaidėjų pasaulyje.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-11-24 22:32
bedievis (0)
krepšinio_expertasVa kinai, japonai, korėjėčiai ir kiti panašūs, tai tikrai fiziškai silpni. Krepšinyje iš jų daugiamilijardinės populiacijos yra tik 2 geri krepšininkai. Lin, Yi, ir Yao dar buvo. Regbyje ir amerikoniškam futbole jų nėra. Dar bando futbolą pažaisti ir tai tik neįtikėtinu savo darbštumu ir ištverme kažką dar padaro. Ir tinklinį dar žaidžia, kur nėra fizinio kontakto.


Butent, fiziskai silpni. Fizine jega krepsini ir apskritai sporte lemia didziuli vaidmeni. Todel pyk nepyk, bet tikrai amerikieciai kolkas geriausi pasauly ir tik galime dziaugtis, kai tokios salys kaip Lietuva nors ir labai pro reta, bet iveikiame juos. Tuo ir idomus sportas, kad nevisada viskas baigiasi taip, kaip lyg ir turetu.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-11-24 22:27
bedievis (0)
Kas del ispanu. Butent, kad anksicau gal ir nelaikeme, bet siuo metu ju lygis yra isauges stipriai ir manau atsiras krepsininku pakeisianciu tuos iseinancius.

O kas del juodaodziu tai nesutinku. Jie yra stipresni uz baltaodzius. Vien del to kad krepsinis amerikoj atsirado :D ne ne juokauju.

Kodel? Nes beveik visi baltukai yra priristi prie komandinio zaidimo, prie to plano kur minejau.

Tu pastatyk juodaodi pries baltaodi vienas pries viena ir irodys tau kas yra kas.

Lebronas kad geresnis uz Kleiza

Rose uz Teodosiciu

Love uz Gasol ir t.t
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-11-24 22:26
Anonimas
juoda sikna ir balta sikna, du nesulyginami dalykai, juodukai turi du dalykus gera suoli ir didelius pimpalus, va to as labaiausiai ir pavydziu
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2012-11-24 22:24
Va kinai, japonai, korėjėčiai ir kiti panašūs, tai tikrai fiziškai silpni. Krepšinyje iš jų daugiamilijardinės populiacijos yra tik 2 geri krepšininkai. Lin, Yi, ir Yao dar buvo. Regbyje ir amerikoniškam futbole jų nėra. Dar bando futbolą pažaisti ir tai tik neįtikėtinu savo darbštumu ir ištverme kažką dar padaro. Ir tinklinį dar žaidžia, kur nėra fizinio kontakto.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-11-24 22:15
bedievis (0)
krepšinio_expertasSusijungtų Ispanija, Lietuva, Graikija, Serbija bus iš viso 70 milijonų gyventojų prie amerikos 300 milijonų. Rinktinė būtų tokia: P.Gasolis, Valančiūnas, M. Gasolis, Kleiza, Teodosičius, Spanulis, Kalderonas, Mačiulis, Diamantidis, Pocius, Fernandesas ir .......... dar daug kitų. Kažin ar laimėtų amerikonai 7 rungtynių seriją. Manau visiems aišku, kad juodaodis nėra geresnis krepšininkas už baltaodį. Čia tas pats kas sakyt, kad futbolą žaist moka tik brazilai ir argentiniečiai, nes turi Pelę, Maradoną, Mesį.


krepšinio_expertasSusijungtų Ispanija, Lietuva, Graikija, Serbija bus iš viso 70 milijonų gyventojų prie amerikos 300 milijonų. Rinktinė būtų tokia: P.Gasolis, Valančiūnas, M. Gasolis, Kleiza, Teodosičius, Spanulis, Kalderonas, Mačiulis, Diamantidis, Pocius, Fernandesas ir .......... dar daug kitų. Kažin ar laimėtų amerikonai 7 rungtynių seriją. Manau visiems aišku, kad juodaodis nėra geresnis krepšininkas už baltaodį. Čia tas pats kas sakyt, kad futbolą žaist moka tik brazilai ir argentiniečiai, nes turi Pelę, Maradoną, Mesį.


Na butu idomu, bet ir tai abejoju ar laimetu, jeigu tarkim si rinktine isnaudotu 100% ir amerikieciu isnaudotu 100% savo potencialo.. Dar vienas minusas tokiai jav rinktinei yra, nes ji sudaryta is begales zvaigzdiu, tas komandose dazniausiai neiseina i gera. Pvz vel prisiminus svajoniu komanda, ten buvo vienas aiskesnis lyderis Jordanas, o kiti tiesiog puikus krepsininkai, todel ta rinktine ir buvo neiveikiama. O cia kai vienoj komandoj ir Kobe ir Lebronas ir Durantas, visi jie yra gime buti lyderiais ir tai trukdo siek tiek manau komandiniam zaidimui, tai va nebent del to galetu ta tavo isvardinta international team pasinaudoti tuo ir laimeti serija.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-11-24 22:15
Ir neuakštink ispanų. Dabar jų auksinė karta užaugus. Anksčiau mes jų net rimtais varžovais nelaikėm. Buvo Lietuva ir Jugoslavija. Išeis Gasolis su Navaro ir baigsis laimėjimai. Matėm jau 2010m nežaidė Kalderonas ir Gasolis ir liko šešti. Lietuviai ir ispanai turi panašų skaičių pajėgių žaidėjų, tik amerikonai su 300 milijonų gyventojų gali švaistytis. Bet ir tai nuo 2002 iki 2006 , kai nepavyko surinkti žvaigždžių nieko įspūdingo nepasiekė.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-11-24 22:09
Sakot, kad lietuviai gerai žaidžia krepšinį nes visi jį žaidžia? Ne. Vokietijoje, yra statistika, kurioje yra 80 milijonų gyventojų, krepšinio užsiima, 5 kartus daugiau žmonių negu lietuvoje. Ne skaičium o procentais. Sakysim lietuvoje 5 pocentai, tai vokietijoje 25 procentai nuo jų 80 milijonų. Ir jeigu nežinot amerikje yra dydysis sporto trejetas: beisbolas, futbolas, krepšinis. Paskui visokie ledo rituliai, sokeriai, lakrosai.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-11-24 22:02
bedievis (0)
krepšinio_expertasbedievisMagelano_Paradoksas.na tas zmogus (nieko nesuprantantis) gan teisingai raso. Sporte svarbiausi - fiziniai duomenys. Aisku reikia ir sioki toki IQ apie krepsini tureti, bet jei turesi nuostabius duomenis, greiti, jega, verzluma, o dar ir gera ranka, tai atsiprasau kas tave sustabdys? Kas galejo sustabdyti toki zaideja kaip MJ, kai 1992 metais atvaziavo su butent labai stipriais fiziskais vyrukais ir sutryne visas komandas po 50 tasku? Sakot, kad juodukai smegenu neturi. As nesutikciau, jie beveik visas rungtynes zaidzia vien tik improvizaciniu stilium, su vienu kitu derinuku. Tad is lempos sugalvoti kaip pelnyti taskus yra menas.Galiu pasakyti viena esmini skirtuma tarp nba ir europinio krepsinio. Kadangi europieciai yra zymiai fiziskai silpnesni krepsininkai, jiem reikia tu deriniu, tu uztvareliu, galu gale gero trenerio, kuris sustatytu zaidima, kad butu galima zaisti pagal ''plana''. Jeigu tas ''planas'' zlunga, europiniai dazniausiai pasmerkti, nes ju improvizacija yra labai ribota. Butent del to europieciai yra silpnesni uz amerikonus. Jiem pastaruoju metu gali pasipriesinti tik ispanai, kurie taip pat gali zaisti labai greita, agresyvu krepsini, turi galingus aukstaugius. Aisku, cia visi pradesit vardint, kad ir kitos komandos nugali. Bet tai nutinka isties retai ir visada vadinama seansacija. Plius amerikieciai daznai nesurinkdavo vieningos komandos, nebudavo daugumos lyderiu po ilgo nba sezono. Zodziu vieni savanaudziai, kuo ir pasinaudodavo varzovai. Bet matem siose olimpinese, kad jie buvo sunkiai sustabdomi, tik kaip minejau ispanai su jais kap reikalas pasigalynejo. Galima ju nemegti, bet kai paziuri i tokius monstriskus zaidejus kaip Lebronas, Durantas, Rose, Howardas, Kobe ir aibe kitu. Pagalvoji, kaipgi reiktu tokius dengti. Zinoma uzdedu pliusa ir europai. Jos lygis tikrai pakiles, net ir tuose pasirengimo cikluose kur yra nba tour, buvo galima pamatyti viena kita europieciu pergale.Amerikonai stiprūs todėl, kad jie turi virš 300 milijonų gyventojų ir krepšinis yra smarkiai išvystytas. O kiek ispanijoje gyvena? Vos 46 milijonai. Lietuvoje tik 3 milijonai. Ir mes galime su ispanais žaisti, kaip lygūs su lygiu. Tai išeina, kad mes fiziškia stipresni už ispanus? Taip pat mes krepšinyje lenkiame italus, bet regbyje esam visiškas nulis. Viskas priklauso ne nuo to, kas fiziškai stipresni, o nuo to kas geriau savo šalyje išvystę tam tikrą sporto šaką. Plius didesnė šalis turi didesnę pasirinkimo galimybę. Pagalvokit, jei Lietuva turėtų bent 30 milijonų gyventojų, tai koks krepšinio lygis pas mus būtų? Vien baltaodžiai, bet tikriausiai dominuotume, kaip amerikonai.Ir žaistume vistiek europietišką, labiau taktinį žaidimą.


Na visu pirma USA krepsinis nera populiariausia sporto saka, isvystyta - taip, nes ten pinigu zymiai daugiau nei Lietuvoj. Jei sneketi apie gyventojus, tai jav galetu sudaryti kokias 6-7 rinktines drasiai, kurios butu pajegios iveikti tuos pacius ispanus, nes ten geru zaideju pasirinkimas milziniskas ir iskovoti medalius. Tai ir to gyventoju skaiciaus nebelieka kaip pranasumo 300/7~43 Naturalu, kad esame geri pasaulyje, nes daugumai lietuviu krepsinis yra neatsiejamas dalykas, nuo mazu dienu berniukai dazniausiai kaip sporto saka renkasi krepsini. Akivaizdu, kad is gausybes berniuku atsiranda ir didesniu talentu, kurie gerai treniruojami gali pasiekti pasaulini lygi. Jeigu butu pinigu, daug gerai paruostu krepsininku atsirastu zymiai daugiau. Taciau mes galime sudaryti viena nebloga rinktine ir tai su klaustuku, nes jei bent vienas ar kitas kasioras nezaidzia, zymiai susilpnejame, ko nepasakysi apie ispanus, tuo labiau amerikonus.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-11-24 21:59
Susijungtų Ispanija, Lietuva, Graikija, Serbija bus iš viso 70 milijonų gyventojų prie amerikos 300 milijonų. Rinktinė būtų tokia: P.Gasolis, Valančiūnas, M. Gasolis, Kleiza, Teodosičius, Spanulis, Kalderonas, Mačiulis, Diamantidis, Pocius, Fernandesas ir .......... dar daug kitų. Kažin ar laimėtų amerikonai 7 rungtynių seriją. Manau visiems aišku, kad juodaodis nėra geresnis krepšininkas už baltaodį. Čia tas pats kas sakyt, kad futbolą žaist moka tik brazilai ir argentiniečiai, nes turi Pelę, Maradoną, Mesį.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2012-11-24 21:46
bedievisMagelano_Paradoksas.na tas zmogus (nieko nesuprantantis) gan teisingai raso. Sporte svarbiausi - fiziniai duomenys. Aisku reikia ir sioki toki IQ apie krepsini tureti, bet jei turesi nuostabius duomenis, greiti, jega, verzluma, o dar ir gera ranka, tai atsiprasau kas tave sustabdys? Kas galejo sustabdyti toki zaideja kaip MJ, kai 1992 metais atvaziavo su butent labai stipriais fiziskais vyrukais ir sutryne visas komandas po 50 tasku? Sakot, kad juodukai smegenu neturi. As nesutikciau, jie beveik visas rungtynes zaidzia vien tik improvizaciniu stilium, su vienu kitu derinuku. Tad is lempos sugalvoti kaip pelnyti taskus yra menas.Galiu pasakyti viena esmini skirtuma tarp nba ir europinio krepsinio. Kadangi europieciai yra zymiai fiziskai silpnesni krepsininkai, jiem reikia tu deriniu, tu uztvareliu, galu gale gero trenerio, kuris sustatytu zaidima, kad butu galima zaisti pagal ''plana''. Jeigu tas ''planas'' zlunga, europiniai dazniausiai pasmerkti, nes ju improvizacija yra labai ribota. Butent del to europieciai yra silpnesni uz amerikonus. Jiem pastaruoju metu gali pasipriesinti tik ispanai, kurie taip pat gali zaisti labai greita, agresyvu krepsini, turi galingus aukstaugius. Aisku, cia visi pradesit vardint, kad ir kitos komandos nugali. Bet tai nutinka isties retai ir visada vadinama seansacija. Plius amerikieciai daznai nesurinkdavo vieningos komandos, nebudavo daugumos lyderiu po ilgo nba sezono. Zodziu vieni savanaudziai, kuo ir pasinaudodavo varzovai. Bet matem siose olimpinese, kad jie buvo sunkiai sustabdomi, tik kaip minejau ispanai su jais kap reikalas pasigalynejo. Galima ju nemegti, bet kai paziuri i tokius monstriskus zaidejus kaip Lebronas, Durantas, Rose, Howardas, Kobe ir aibe kitu. Pagalvoji, kaipgi reiktu tokius dengti. Zinoma uzdedu pliusa ir europai. Jos lygis tikrai pakiles, net ir tuose pasirengimo cikluose kur yra nba tour, buvo galima pamatyti viena kita europieciu pergale.


Amerikonai stiprūs todėl, kad jie turi virš 300 milijonų gyventojų ir krepšinis yra smarkiai išvystytas. O kiek ispanijoje gyvena? Vos 46 milijonai. Lietuvoje tik 3 milijonai. Ir mes galime su ispanais žaisti, kaip lygūs su lygiu. Tai išeina, kad mes fiziškia stipresni už ispanus? Taip pat mes krepšinyje lenkiame italus, bet regbyje esam visiškas nulis. Viskas priklauso ne nuo to, kas fiziškai stipresni, o nuo to kas geriau savo šalyje išvystę tam tikrą sporto šaką. Plius didesnė šalis turi didesnę pasirinkimo galimybę. Pagalvokit, jei Lietuva turėtų bent 30 milijonų gyventojų, tai koks krepšinio lygis pas mus būtų? Vien baltaodžiai, bet tikriausiai dominuotume, kaip amerikonai.Ir žaistume vistiek europietišką, labiau taktinį žaidimą.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
1 2 3  »

Rašyti komentarą
Vardas:                    
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 58

Neburnok „BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.






Žinutės: 27
Paskutinė žinutė: 2014-10-21 21:52
Pereiti prie: 1 2
Žinutės: 335
Paskutinė žinutė: 2014-10-21 11:24
Pereiti prie: 1 2 3 4 5 ... 13 14 15 16 17
Žinutės: 32
Paskutinė žinutė: 2014-10-21 11:24
Pereiti prie: 1 2
Žinutės: 208
Paskutinė žinutė: 2014-10-21 09:06
Pereiti prie: 1 2 3 4 5 ... 7 8 9 10 11

Lietuvos krepšinio lyga
Lietuvos moterų krepšinio lyga
Eurolyga
Ispanija
Lietuvos nacionalinė krepšinio lyga
Baltijos krepšinio lyga
Europos taurė
Italija
Regionų krepšinio lyga
VTB Vieningoji lyga
Nacionalinė krepšinio asociacija
Rusija