Augusto Lima Nuotr.: BasketNews.lt/J.Miklovas
Leo Westermannas Nuotr.: BasketnNews.lt/J.Miklovas
Nuotr.: BasketNews.lt/J.Miklovas
Leo Westermannas Nuotr.: BasketNews.lt/J.Miklovas
Stefanas Peno Nuotr.: BasketNews.lt/J.Miklovas
Augusto Lima Nuotr.: BasketNews.lt/J.Miklovas
Leo Westermannas Nuotr.: BasketnNews.lt/J.Miklovas
Nuotr.: BasketNews.lt/J.Miklovas
Leo Westermannas Nuotr.: BasketNews.lt/J.Miklovas
Stefanas Peno Nuotr.: BasketNews.lt/J.Miklovas

Kauno „Žalgiris“ dantimis ir nagais kovėsi svečiuose su „Barcelonos“ krepšininkais, tačiau patyrė eilinę nesėkmę šio sezono Eurolygoje.

Lietuvos čempionų treneris Šarūnas Jasikevičius po mačo pratrūko kalbėdamas apie arbitrų darbą. Pasak stratego, „Žalgiris“ yra nusipelnęs daugiau pagarbos iš teisėjų.

„Mes padarėme klaidų. Žaidėjai visada padaro klaidų. Aš neturiu žaidėjams pastabų dėl pastangų – jie krenta ant parketo, kabinasi. Aš labai gerbiu Eurolygą, tačiau jie turi nuspręsti, kam čia yra „Žalgiris“. Ar „Žalgiris“ čia dėl todėl, kad jiems reikia 16 komandų ir 11 licencijų, ar todėl, kad „Žalgiris“ eitų ir kovotų. „Žalgiris“ šioje organizacijoje yra nuo įkūrimo, bet aš nematau jokios pagarbos. Mes dėl teisėjavimo galėjome būti kur kas aukštesnėje pozicijoje nei esame dabar.

Aš kalbu apie teisėjavimą, nesuprantu, kodėl mus taip baudžia. Aš suprantu, kad yra žvaigždė ir yra lietuvis, prancūzas ar nežinomas kanadietis. Kuomet esi „Fenerbahce“ ar CSKA vienas kitas švilpukas nieko nelemia, nes gali atžaisti, tačiau mums kiekvienas švilpukas yra labai svarbus.

Eurolyga turi nuspręsti, ar mes esame čia, kad kovotume, ar tik dėl skaičiaus. Nežinau, ką darome blogai, bet turėsime dirbti ne tik aikštelėje, bet ir už jos ribų“, – emocingai kalbėjo Jasikevičius.

Jasikevičiaus komentaras:

Treneris pabrėžė, kad viskas pro pirštus nebus praleista, o klubas ketina rinkti video medžiagą su neteisingais arbitrų sprendimais bei ją siųsti Eurolygos atstovams.

„Žaidėme gerai, tačiau negalime atlošti tiek daug švilpukų. Vienu metu pražangos buvo 1:7 ispanų naudai. Labai svarbūs švilpukai ir prieš „Maccabi“, ir Daruššafaka“... Daugiau „Žalgiris“ negali tylėti. Kiekviena abejotina pražanga yra traktuojama prieš „Žalgirį“. Mes rinksime video ir siųsime Eurolygai. Noriu pasakyti fanams, kad tikėtų komanda, kad žinotų, jog komanda dirba ne tik aikštelėje, bet ir už jos ribų“, – pasakojo Jasikevičius.

Komandos vairininkas šįvakar negalėjo išskirti kažkurių žaidėjų, tačiau pasidžiaugė Motumo ir Limos pasirodymu.

„Brockas Motumas nėra žmogus per kurį žaidžiame daug, tačiau šiais metais jis pats susiranda progų taškams. Mes nepanaudojome pražangų protingai. Žaidėjai nežais idealiai. Tai yra žmogiška. Lima šiandien sužaidė gerai. Sunku išskirti kažkurį žaidėją. Žaidėjai deda dideles pastangas, tačiau mums reikia pergalių“, – mintimis dalijosi treneris.

Kauno komandoje Edgaras Ulanovas po 29 rungtynių pertraukos nepateko į startinį penketą. Jasikevičius pernelyg to nesureikšmino, bet pripažino, kad jo žaidimas nėra pastovus.

„Reikia stengtis žiūrėti kas mums tinka ir kas netinka. Mes Edgaru tikime, bet reikia pripažinti, kad sezono pradžia jam yra permaininga. Likus 7 mėnesiams aš nematau labai didelio dalyko ir jis bus vienas svarbiausių mūsų žaidėjų“, – teigė strategas.

Vaizdo reportažas ir krepšininkų komentarai:

Komentarai:
[quote]ZygizsPastaraisiais metais retai išreiškiu savo nuomonę viešai, bet manau, kad pribrendo laikas ir man pasisakyti. Taigi, pastarosios dvi Eurolygos savaitės pažymėtos dviem skambiais Šaro pasisakymais, kurie iš principo teisingi, su jais nesutikti kaip ir neįmanoma, bet būtent pastarieji pasisakymai ir paskatino mane pasisakyti. Taip, aš sutinku su abiem Šaro pasisakymais: Taip, žaidėjai praeita savaite atrodė lyg ,,mergaitės", taip vakar buvo švilpukų ne Žalgirio naudai, kurie nervino ir mane, bet į abi situacijas pažiūrėkime kiek kitu kampu. Su visa pagarba Šarūnai Tau, man tikrai įdomus tavo vadovavimas, taktiniai sprendimai, žaidimo braižas. aš tavimi tikiu, kaip treneriu, tikiu, kad ateityje Tu Lietuvai padovanosi ne vieną gražią ir skambią pergalę, bet pažiūrėkim į abi situacijas be emocijų. Ar tikrai teisėjai ir be kiaušiai žaidėjai kalti, kad po šešių Eurolygos turų galima pakartoti ir 120 proc. sutikti su paties Šaro ne kartą pasakyta mintimi, jog vakarykštės rungtynės buvo kur tai ne pirmos neišnaudotų galimybių rungtynės? Tai buvo mažiausiai trečios neišnaudotų galimybių rungtynės šių metų Eurolygoje per 6 turus, kas reiškia 50 proc. rungtynių, kas yra velniškai daug ir manau šis procentas parodo, kad dėl 1:5 balanso tikrai ne teisėjai ar be kiaušiai žaidėjai kalti. Pradėsiu nuo teisėjų, taip yra tų švilpukų ne Žalgirio naudai, kurie kovų įkarštyje labai nervina, bet jų yra ir Žalgirio naudai (pirmą rungtynių pusę prisimenant). Švilpukų Žalgirio nenaudai buvo, yra ir bus Eurolygoje visada, ypač prieš stipresnes komandas, tai natūralus veiksnys, kaip ir sakė, tik kad šiemet prie pasikeitusio formato silpnesnių ar panašaus lygio komandų beveik nėra, tad ir tie švilpukai ne Žalgirio naudai labiau užkliūna ir įsimena ilgiau, nes nebeliko komandų, kur mes savo užtikrintu žaidimu be kažkokių x faktorių galėtume iškovoti pergalę. Bet esmė išlieka ta pati: Ar teisėjai ir jų sprendimai yra lemiantys veiksniai nulemiantys rungtynių nugalėtoją? Manau, nei ankstesniuose Eurolygos sezonuose nei šiemetiniame to nebuvo ir labai tikiu ir tikiuosi, kad taip ir nebus. Turint omenyje, pasikeitusį greitų pražangų traktavimą, kas va šiuo atveju esant apyligiam žaidimui ir kovai dėl pergalės iki paskutinių sekundžių, išties gali nulemti rungtynių baigtį, bet ačiū Dievui, Žalgiriui nepasikeitė dar tokio rungtynių scenarijaus ir labai tikiuosi, kad nepasitaikys, nes tokiu atveju, būtų tikrai garsiai ir pagrįstai kalbėti apie tai, kad būtent TEISĖJAI nulėmė rungtynių baigtį. Bet ir tai, turint omenyje, kad Šaras buvo vienas iniciatorių ir šalininkų, kad toks pražangų traktavimas Eurolygoje būtų įvestas - būtų protinga patylėti. O apie tai, ką dabar bando akcentuoti Šaras, patylėti būtų dar protingiau, nes tikrai ne teisėjai nulėmė rungtynių baigti nei vakar, nei visose iki šiol žaistose rungtynėse. Ne teisėjai kalti, kad žaidėjai prasižengia ne vienam ir ne dvejose epizoduose, kada ta pražanga virsta į 2+1 arba nesportinę pražangą. Konkrečiai kalbu apie Leo ir Limos pražangas, be abejo, jų būta ir daugiau, bet būtent prie pastarųjų epizodų galima sakyti, kad jie buvo labai svarbūs ir ,,dėka" jų, mums taip ir nepavyko perlaužti rungtynių, nors vakar tokia galimybė buvo ne viena ir ne dvi. O tai, kad pražangų su bonusu rungtynių metu būta ir daugiau, dėl kurių teisėjams niekas priekaištų neturi ir tiesiog negali turėti, tai tik dar vienas faktas įrodantis, kad veltui yra pykstama ir eikvojama energija šūkaujant ant teisėjų, kokie jie blogi, kaip jie nemyli Žalgirio ir negerbia jų nuopelnų Eurolygai. Kaip ir minėjau, su pačiu pliku Šaro teiginiu aš sutinku visu 100 proc. , bet esmė tame, kad nieko naujo čia nėra ir dar svarbiau, kad nepriklausomai kelių švilpukų ne Žalgirio naudai, tesėjavimo tikrai negali vadinti tendencingu ar juolab, nulemiančiu rungtynių nugalėtoją. Tai tik įprasmina mano teiginį, kad energijas ir laikas eikvojamas pykstant ant teisėjų yra tuščias ir bevertis. Šitą situaciją, laiką ir visą energiją, Šarui, reikia ir netgi sakyčiau būtina, nukreipti į praktinius užsiėmimus treniruočių metu, kokios iš tiesų Eurolygoje turėtų būti pražangos, kad nebūtų tų vaikiškų ir su aukšto lygio krepšinio nepatirimu siejamų pražangų ,,2+1" ir pan. O mano subjektyvia nuomone, tokių bonus situacijų ir pražangų, kurios be lengvų taškų dar ir duoda labai gerą energijos pliupsnį ir užtaisą varžovams, kam niekad ankščiau daug šiemetiniame Žalgirio žaidime. Ir čia niekuo dėti nei teisėjų sprendimai, nei tie patys varžovai prieš kuriuos tenka žaisti ir prieš kuriuos padaromos tokios pražangos, Šarai...Dabar apie kitą skambų pasisakymą, t.y. apie be kiaušius žaidėjus ir 9 klasės lygio daromas klaidas. Vėlgi, su pačiu pliku Šaro pasisakymu aš sutinku daugiau nei 100 proc. Visi mes turime akis ir tai kas vyksta aikštelėje, nepastebėti neįmanoma ir tam nereikia nei labai aukšto krepšinio IQ, nei dar ko. Pakanka turėti akis, kurias mes visi be abejo ir turime. Gerai, aš galiu sutiki ir visiškai pateisinti, kad būtent šis skambus pasisakymas buvo skirtas pabudinti žaidėjus ir pakelti jų kovingumo dvasią, kas žiūrint vakarykštes rungtynes atrodo pavyko. Bet ar tai tik žaidėjų kaltė? Nemanau. Nelabai ką mes turime pakelti žaidėjuose. Parodykit, man nors vieną gerąją prasme, pilna teigiamos agresijos žaidėją, tokį koks buvo Beard ar kt. Parodykit man nors viena žaidėją, kuris turėtų aiškiai išreikštą lyderio savybę savyje ir butų buvęs savo ankstesnėse komandose (nesvarbu, kokio lygio komandos, tai bebūtų), tokie kaip Dentmon, Weems ar Aderson. Nėra tokių Žalgiryje, jau antrą sezoną iš eiles, po Anderono. Šiemet skirtingai nei pernai, akivaizdžių ir akis badančių ,,skylių" komandos komplektacijoje nėra, užtenka ir metikų ir SF pozicija nėra jau tokia didelė skyle. Bet antrus metus nėra lyderio komandoje.Visi stiprūs vidutiniokai, buvo kitų komandos žaidėjų užnugaryje, stiprūs pagalbininkai, geri metikai, bet nei vienas nežino kaip ir nemoka žaist lemiamu momentu, kaip Dentmon, Anderson, Weams, Rice, ar kt. Ir tai stebina dar ir dėl to, kad visi apžvalgininkai ir kiti ekspertai akcentuoja Šaro krepšinio supratimo iG ir pagal tai pasirinktus intelektualius žaidėjus. Bet kodėl niekas neakcentuoja tai, kad Šaras, energingas, temperamentingas, karštas, kovotojas, lyderis, visą laiką nebijantis imtis iniciatyvos ir mokantis tai daryti? Taip, Šaras be savo krepšinio IQ buvo dar ir toks, o parodykit man nors vieną žaidėją šių metų Žalgirio komandoje turintį būtent mano paminėtas savybes, kurias visas turėjo Šaras, o jo vadovaujamoje komandoje, nėra nei vieno žaidėjo turinčio bent vieną-dvi mano paminėtas savybes, kurių nemini niekas. Nėra tokių, nėra. Ir mano subjektyvia nuomone, būtent dėl to pasipila rungtynių pabaigoje nelogiški sprendimai ir nepamatuoti bandymai imtis lyderio vaidmens (Pangoss vakar, Leo ankščiau). Tai rodo, kad Šaras nori ir lėmė žaidėjams imtis iniciatyvos, bet neturi žaidėjų, kurie galėtų įsikūnyti į šį vaidmenį. Tai dar labiau paverčia situacija nesuprantama, kodėl Žalgiryje nėra nei vieno tokio tipo žaidėjo, kodėl??? Būtent lyderio komandoje nebuvimas, nebuvimas kam imtis lyderio vaidmens lemiamu momentu, manau ir nulėmė tai, kad dabar turim 1-5, o ne pvz.: 3:3, kas esant tokio tipo žaidėjui manau tikrai būtu (kalbu apie vakar ir praeitą savaitę, o ne kalbant apie Pao ir kt., kur daug kur tiesiog trūko lyderio ir jo poros atakų. Va kas kaltas dėl pralaimėjimų, o ne teisėjai ar be kiaušiai žaidėjai. Dėl išpildymo ir nepataikymo laisviems esant, be abejo Šaras nekaltas. Komplimentai jam, kad geri metikai išvedami mesti laisvi, bet kad jie laisvi nepataiko, ne jo kaltė. Tai, kad jie laisvi nepataiko, patvirtina faktą, kad jie neturi lyderio savybių, nemoka žaist įtemptose situacijose lemiamu momentu. Esu tikras, kad žaisdami esant Žalgiriui gerokai priekyje, jie sumestų, didžiąją dauguma tų tikrai gerų ir laisvų metimų, kurių dabar nesumeta, vien dėl slegiamos didelės atsakomybės ir to metimo svarbos. O slegia ta įtampa dėl to, kad tai žaidėjai nepripratę mesti tokių metimų, nepripratę būti kertiniais žaidėjais, nėra lyderiai. O dabartinėje sustiprėjusioje Eurolygoje, kaip niekad svarbu yra turėti žaidėjų lyderių ir kaip niekad skaudžiai pasijunta lyderių trūkumas toms komandoms, kurios tokių neturi, kaip kad Žalgiris. Šiemetinėje Eurolygoje, kaip niekad daug atkaklių, permainingų ir apylygių rungtynių ir tokioms komandoms kaip, kad Žalgiris, kuris yra už dauguma silpnesnis, reiktų tik džiaugtis, kad daugumoje rungtynių su dauguma stipresnių komandų pavyksta žaisti lygiai visas rungtynes. Bet tokios komandos norėdamos ne tik žaisti visas rungtynes su visomis komandomis lygiai, bet ir laimėti vienas kitas tokias rungtynes, tiesiog privalo savo komandoje turėti bent VIENĄ LYDERĮ, kuris nebijotų užlipti varžovui ant kojos, kuris nebijotų piktai ir ižuliai jį nužvelgti ar veržtis pro jį. Mes šiuo atveju turime krūva gerų metikų, su puikiu intelektu ir aukštu krepšinio IQ, kas yra gerai. NU, BET ŽMONĖS, KREPŠINIS TAI NE AUKSINIS PROTAS, KREPŠINIS TAI TIKRŲ VYRŲ ŽAIDIMAS. Va būtent TIKRŲ VYRŲ IR NĖRA ŽALGIRYJJE ir tai kartojasi jau antri metai iš eilės ir kaip Šarui nusibodo konferencijose vis kartoti, kad taip buvo eilinės neišnaudotų galimybių rungtynės, taip man nusibodo man vis kartoti, kad Žalgiriui jau antri metai paeiliui trūksta TIKRŲ VYRŲ komandoje. Ir būtent šis faktas lemia, kad mes turime 1:5 Eurolygoje, eilę neišnaudotų galimybių rungty...
2016-11-13
-11
Atsakyti
Anonimas 2
As galvoju kad tai kad žaidėjai nepataiko laisvi yra saro kaltė. Užsivedę žaidėjai visada laisvi pataiko o užvesti juos turi treneris

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2016-11-11
-6
Atsakyti
Arklys
Aisku sunku zaliai kurvai adaptuotis prie objektyvaus teisejavimo, kai LKL'e visi i ju puse svilpia
2016-11-11
+7
Atsakyti
M
Jei tik budos butu vienintele Zalgirio problema, tada suprasciau. Taciau kai zaidejai nespeja, laisvi nepataiko - tai kur cia teisejai kalti. Tikiu, kad Zalgiris neturi tokio autoriteto Eurolygoje, taciau kai Seibutis, Pangosas, Milaknis zaidzia tiek laiko ir iseina tusti - tai ne teiseju, o komplektacijos bedos. Juolab kad LKL tikrai Jankunas savo alkunemis smagiai darbuojasi, taciau kodel to nedaro Eurolygoje a? Cia pamastymui....Siaip sergu uz zalgiri kai jis zaidzia Eurolygoje, taciau reikia ir savikritiskiem pabut. Nenusileiskit iki Paceso lygio, kuris irgi aplinkybes kaltina.
2016-11-11
+10
Atsakyti
Pastaraisiais metais retai išreiškiu savo nuomonę viešai, bet manau, kad pribrendo laikas ir man pasisakyti. Taigi, pastarosios dvi Eurolygos savaitės pažymėtos dviem skambiais Šaro pasisakymais, kurie iš principo teisingi, su jais nesutikti kaip ir neįmanoma, bet būtent pastarieji pasisakymai ir paskatino mane pasisakyti. Taip, aš sutinku su abiem Šaro pasisakymais: Taip, žaidėjai praeita savaite atrodė lyg ,,mergaitės", taip vakar buvo švilpukų ne Žalgirio naudai, kurie nervino ir mane, bet į abi situacijas pažiūrėkime kiek kitu kampu. Su visa pagarba Šarūnai Tau, man tikrai įdomus tavo vadovavimas, taktiniai sprendimai, žaidimo braižas. aš tavimi tikiu, kaip treneriu, tikiu, kad ateityje Tu Lietuvai padovanosi ne vieną gražią ir skambią pergalę, bet pažiūrėkim į abi situacijas be emocijų. Ar tikrai teisėjai ir be kiaušiai žaidėjai kalti, kad po šešių Eurolygos turų galima pakartoti ir 120 proc. sutikti su paties Šaro ne kartą pasakyta mintimi, jog vakarykštės rungtynės buvo kur tai ne pirmos neišnaudotų galimybių rungtynės? Tai buvo mažiausiai trečios neišnaudotų galimybių rungtynės šių metų Eurolygoje per 6 turus, kas reiškia 50 proc. rungtynių, kas yra velniškai daug ir manau šis procentas parodo, kad dėl 1:5 balanso tikrai ne teisėjai ar be kiaušiai žaidėjai kalti. Pradėsiu nuo teisėjų, taip yra tų švilpukų ne Žalgirio naudai, kurie kovų įkarštyje labai nervina, bet jų yra ir Žalgirio naudai (pirmą rungtynių pusę prisimenant). Švilpukų Žalgirio nenaudai buvo, yra ir bus Eurolygoje visada, ypač prieš stipresnes komandas, tai natūralus veiksnys, kaip ir sakė, tik kad šiemet prie pasikeitusio formato silpnesnių ar panašaus lygio komandų beveik nėra, tad ir tie švilpukai ne Žalgirio naudai labiau užkliūna ir įsimena ilgiau, nes nebeliko komandų, kur mes savo užtikrintu žaidimu be kažkokių x faktorių galėtume iškovoti pergalę. Bet esmė išlieka ta pati: Ar teisėjai ir jų sprendimai yra lemiantys veiksniai nulemiantys rungtynių nugalėtoją? Manau, nei ankstesniuose Eurolygos sezonuose nei šiemetiniame to nebuvo ir labai tikiu ir tikiuosi, kad taip ir nebus. Turint omenyje, pasikeitusį greitų pražangų traktavimą, kas va šiuo atveju esant apyligiam žaidimui ir kovai dėl pergalės iki paskutinių sekundžių, išties gali nulemti rungtynių baigtį, bet ačiū Dievui, Žalgiriui nepasikeitė dar tokio rungtynių scenarijaus ir labai tikiuosi, kad nepasitaikys, nes tokiu atveju, būtų tikrai garsiai ir pagrįstai kalbėti apie tai, kad būtent TEISĖJAI nulėmė rungtynių baigtį. Bet ir tai, turint omenyje, kad Šaras buvo vienas iniciatorių ir šalininkų, kad toks pražangų traktavimas Eurolygoje būtų įvestas - būtų protinga patylėti. O apie tai, ką dabar bando akcentuoti Šaras, patylėti būtų dar protingiau, nes tikrai ne teisėjai nulėmė rungtynių baigti nei vakar, nei visose iki šiol žaistose rungtynėse. Ne teisėjai kalti, kad žaidėjai prasižengia ne vienam ir ne dvejose epizoduose, kada ta pražanga virsta į 2+1 arba nesportinę pražangą. Konkrečiai kalbu apie Leo ir Limos pražangas, be abejo, jų būta ir daugiau, bet būtent prie pastarųjų epizodų galima sakyti, kad jie buvo labai svarbūs ir ,,dėka" jų, mums taip ir nepavyko perlaužti rungtynių, nors vakar tokia galimybė buvo ne viena ir ne dvi. O tai, kad pražangų su bonusu rungtynių metu būta ir daugiau, dėl kurių teisėjams niekas priekaištų neturi ir tiesiog negali turėti, tai tik dar vienas faktas įrodantis, kad veltui yra pykstama ir eikvojama energija šūkaujant ant teisėjų, kokie jie blogi, kaip jie nemyli Žalgirio ir negerbia jų nuopelnų Eurolygai. Kaip ir minėjau, su pačiu pliku Šaro teiginiu aš sutinku visu 100 proc. , bet esmė tame, kad nieko naujo čia nėra ir dar svarbiau, kad nepriklausomai kelių švilpukų ne Žalgirio naudai, tesėjavimo tikrai negali vadinti tendencingu ar juolab, nulemiančiu rungtynių nugalėtoją. Tai tik įprasmina mano teiginį, kad energijas ir laikas eikvojamas pykstant ant teisėjų yra tuščias ir bevertis. Šitą situaciją, laiką ir visą energiją, Šarui, reikia ir netgi sakyčiau būtina, nukreipti į praktinius užsiėmimus treniruočių metu, kokios iš tiesų Eurolygoje turėtų būti pražangos, kad nebūtų tų vaikiškų ir su aukšto lygio krepšinio nepatirimu siejamų pražangų ,,2+1" ir pan. O mano subjektyvia nuomone, tokių bonus situacijų ir pražangų, kurios be lengvų taškų dar ir duoda labai gerą energijos pliupsnį ir užtaisą varžovams, kam niekad ankščiau daug šiemetiniame Žalgirio žaidime. Ir čia niekuo dėti nei teisėjų sprendimai, nei tie patys varžovai prieš kuriuos tenka žaisti ir prieš kuriuos padaromos tokios pražangos, Šarai...

Dabar apie kitą skambų pasisakymą, t.y. apie be kiaušius žaidėjus ir 9 klasės lygio daromas klaidas. Vėlgi, su pačiu pliku Šaro pasisakymu aš sutinku daugiau nei 100 proc. Visi mes turime akis ir tai kas vyksta aikštelėje, nepastebėti neįmanoma ir tam nereikia nei labai aukšto krepšinio IQ, nei dar ko. Pakanka turėti akis, kurias mes visi be abejo ir turime. Gerai, aš galiu sutiki ir visiškai pateisinti, kad būtent šis skambus pasisakymas buvo skirtas pabudinti žaidėjus ir pakelti jų kovingumo dvasią, kas žiūrint vakarykštes rungtynes atrodo pavyko. Bet ar tai tik žaidėjų kaltė? Nemanau. Nelabai ką mes turime pakelti žaidėjuose. Parodykit, man nors vieną gerąją prasme, pilna teigiamos agresijos žaidėją, tokį koks buvo Beard ar kt. Parodykit man nors viena žaidėją, kuris turėtų aiškiai išreikštą lyderio savybę savyje ir butų buvęs savo ankstesnėse komandose (nesvarbu, kokio lygio komandos, tai bebūtų), tokie kaip Dentmon, Weems ar Aderson. Nėra tokių Žalgiryje, jau antrą sezoną iš eiles, po Anderono. Šiemet skirtingai nei pernai, akivaizdžių ir akis badančių ,,skylių" komandos komplektacijoje nėra, užtenka ir metikų ir SF pozicija nėra jau tokia didelė skyle. Bet antrus metus nėra lyderio komandoje.Visi stiprūs vidutiniokai, buvo kitų komandos žaidėjų užnugaryje, stiprūs pagalbininkai, geri metikai, bet nei vienas nežino kaip ir nemoka žaist lemiamu momentu, kaip Dentmon, Anderson, Weams, Rice, ar kt. Ir tai stebina dar ir dėl to, kad visi apžvalgininkai ir kiti ekspertai akcentuoja Šaro krepšinio supratimo iG ir pagal tai pasirinktus intelektualius žaidėjus. Bet kodėl niekas neakcentuoja tai, kad Šaras, energingas, temperamentingas, karštas, kovotojas, lyderis, visą laiką nebijantis imtis iniciatyvos ir mokantis tai daryti? Taip, Šaras be savo krepšinio IQ buvo dar ir toks, o parodykit man nors vieną žaidėją šių metų Žalgirio komandoje turintį būtent mano paminėtas savybes, kurias visas turėjo Šaras, o jo vadovaujamoje komandoje, nėra nei vieno žaidėjo turinčio bent vieną-dvi mano paminėtas savybes, kurių nemini niekas. Nėra tokių, nėra. Ir mano subjektyvia nuomone, būtent dėl to pasipila rungtynių pabaigoje nelogiški sprendimai ir nepamatuoti bandymai imtis lyderio vaidmens (Pangoss vakar, Leo ankščiau). Tai rodo, kad Šaras nori ir lėmė žaidėjams imtis iniciatyvos, bet neturi žaidėjų, kurie galėtų įsikūnyti į šį vaidmenį. Tai dar labiau paverčia situacija nesuprantama, kodėl Žalgiryje nėra nei vieno tokio tipo žaidėjo, kodėl??? Būtent lyderio komandoje nebuvimas, nebuvimas kam imtis lyderio vaidmens lemiamu momentu, manau ir nulėmė tai, kad dabar turim 1-5, o ne pvz.: 3:3, kas esant tokio tipo žaidėjui manau tikrai būtu (kalbu apie vakar ir praeitą savaitę, o ne kalbant apie Pao ir kt., kur daug kur tiesiog trūko lyderio ir jo poros atakų. Va kas kaltas dėl pralaimėjimų, o ne teisėjai ar be kiaušiai žaidėjai. Dėl išpildymo ir nepataikymo laisviems esant, be abejo Šaras nekaltas. Komplimentai jam, kad geri metikai išvedami mesti laisvi, bet kad jie laisvi nepataiko, ne jo kaltė. Tai, kad jie laisvi nepataiko, patvirtina faktą, kad jie neturi lyderio savybių, nemoka žaist įtemptose situacijose lemiamu momentu. Esu tikras, kad žaisdami esant Žalgiriui gerokai priekyje, jie sumestų, didžiąją dauguma tų tikrai gerų ir laisvų metimų, kurių dabar nesumeta, vien dėl slegiamos didelės atsakomybės ir to metimo svarbos. O slegia ta įtampa dėl to, kad tai žaidėjai nepripratę mesti tokių metimų, nepripratę būti kertiniais žaidėjais, nėra lyderiai. O dabartinėje sustiprėjusioje Eurolygoje, kaip niekad svarbu yra turėti žaidėjų lyderių ir kaip niekad skaudžiai pasijunta lyderių trūkumas toms komandoms, kurios tokių neturi, kaip kad Žalgiris. Šiemetinėje Eurolygoje, kaip niekad daug atkaklių, permainingų ir apylygių rungtynių ir tokioms komandoms kaip, kad Žalgiris, kuris yra už dauguma silpnesnis, reiktų tik džiaugtis, kad daugumoje rungtynių su dauguma stipresnių komandų pavyksta žaisti lygiai visas rungtynes. Bet tokios komandos norėdamos ne tik žaisti visas rungtynes su visomis komandomis lygiai, bet ir laimėti vienas kitas tokias rungtynes, tiesiog privalo savo komandoje turėti bent VIENĄ LYDERĮ, kuris nebijotų užlipti varžovui ant kojos, kuris nebijotų piktai ir ižuliai jį nužvelgti ar veržtis pro jį. Mes šiuo atveju turime krūva gerų metikų, su puikiu intelektu ir aukštu krepšinio IQ, kas yra gerai. NU, BET ŽMONĖS, KREPŠINIS TAI NE AUKSINIS PROTAS, KREPŠINIS TAI TIKRŲ VYRŲ ŽAIDIMAS. Va būtent TIKRŲ VYRŲ IR NĖRA ŽALGIRYJJE ir tai kartojasi jau antri metai iš eilės ir kaip Šarui nusibodo konferencijose vis kartoti, kad taip buvo eilinės neišnaudotų galimybių rungtynės, taip man nusibodo man vis kartoti, kad Žalgiriui jau antri metai paeiliui trūksta TIKRŲ VYRŲ komandoje. Ir būtent šis faktas lemia, kad mes turime 1:5 Eurolygoje, eilę neišnaudotų galimybių rungtynių ir be kiauši...
2016-11-11
+29
Atsakyti
kawenskas pituchas
Del pralaimejimu kalti tik teisejai ir Pačesas!

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2016-11-11
-6
Atsakyti
rytfania griauzia baranka !!
eikit savis komandos pergales pries kazkoki no name team aptarinet!! nx sedit cia zaliu temoj!!!

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2016-11-11
-24
Atsakyti
df
TOTALUS verksnys,kiek rytas zaide eurolygoj tai jokiu problemu su teisejais neturejo,nors lyg ir autoriteto europos mastu neturi,o va kavenskai tai amzinai verkia kaip ir ju verksniai sirgaliai,zodziu kavenskai gime su verksnio genu
2016-11-11
+1
Atsakyti
Antirytas
Saunuolis Saras. Aisku gaus bauda. Nu bet kiek galima kenteti baudas uz prisilietima prie rise'o marskineliu?

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2016-11-11
-14
Atsakyti
Nejuokink Sarai... I viena puse tikrai nieks nesvilpe,o dar jusu naudai kiek svilpe.. Kaip Dorsey du kart svarius blockua dejo ,bet arbitrai iskaito taskus nes neva leidosi kamuolis... Nors aiskiao matese kad viskaa pagal taisykles buvo

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2016-11-11
-10
Atsakyti
tomm
reikjo normaliai sudeti komplikuoti,lima kevalas pangis seibutis,vietoj limos 3nr reikejo imt uztektu 2centru ir vokietis kuris nera blogesnis uz lapeta o lapeta ryto startinis ir neteiktu verislenti,ka cia noret kai motumas ir kartais westermanais padefa,jankunas toli grazu neatidirba puse milijono,geriau gordon uz 250tuks o likusius 250tukst naujokui,zodziu pinigu taskymassiemet

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2016-11-11
+9
Atsakyti
Atom
Sudfaniai ant Jaskos stumia nors ir zaide pas juos plytu komandoje :D

Maladec Saras ir Zalgirio fanai visada ji palaikys o sudus stums tik lenkai is wilno, sudlaikrascio komandos gerbejai.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2016-11-11
+4
Atsakyti
Anonimas
Cia tai satas persistenge su teosejai nes jaigu butu teisejai uzsenio lkl tai irgi daugiau pralaimejimo butu tegu dziaugesi dar kat letuvoski teosejai padeda. Bet reiketu sprea sita reikala del lietuvosku teiseju lkl

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2016-11-11
+11
Atsakyti
:)
Dakota - ciulpk BB kuprota.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2016-11-11
-6
Atsakyti
Dakota
tai jasikevicius sako,kad eurolyga zalgiri laiko uz du.chus ir gaidina zalgiri savaite is savaites...o zalgiris toliau zaidzia sitam turnyre??tai is esmes sako,kad zlagiris neturi visiskai savigarbos ir kaip stoties prostitute,parsiduoda uz kelias kapeikas,nors zino kad nieks jos negerbia ir istratins per visus galus...ziauru ant kiek zlagiris ir kaunas neturi savigarbos
2016-11-11
-13
Atsakyti
Dll
Aš manau kad saras kur kas daugiau matęs pasiekes ir žino kur kas kaip už mus visus..o jus ekspertus vaidinat kad saras toks ar anoks. Įdomu kodėl dar jus ne Žalgirio treneriai?

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2016-11-11
-13
Atsakyti
ir beje saruneli
cia tau ne lkl, kad svilptu visada i jusu puse..
2016-11-11
Atsakyti
geda turetu buti
sarikas treneriu patapo ir atsakomybes prisiimti nesugeba - tai jam zaidejai loxai, tai teisejai losia rungtynes uz jo komanda...sekmes tau - taip ir toliau vaikine :)
2016-11-11
-12
Atsakyti
w
Saras agonijoje...
2016-11-11
-18
Atsakyti
žmogus
Nu blemba tai žaiskit taip kad dzin tie švilpukai būtų

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2016-11-11
+1
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.