\n


2013-07-22 13:45

Ar akrobatinio metimo neįskaitęs Vasaros lygos arbitras persistengė?

NBA Vasaros lygos pusfinalyje Fynikso „Suns“ ekipos gynėjas Archie Goodwinas pataikė itin sudėtingą metimą su varžovo pražanga, tačiau arbitras dvitaškio nusprendė neįskaityti. Teisėjo nuomone, Goodwiną stabdęs Majamio „Heat“ krepšininkas taisykles pažeidė kiek anksčiau, prieš pagaunant kamuolį.

Efektingo epizodo įrašas:

Kaip vertinate teisėjo sprendimą neįskaityti šio akrobatinio metimo?





Komentarai

2013-07-23 13:35
Sunku traktuoti,bet metima reiketu iskaityti jei zaidejas buvo su kamuoliu,o jis tuo metu jo neturejo.Taigi teisejas teisus.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2013-07-23 04:38
...
asilai jus asilai...matosi kaip suprantate

krepsini...100 procentu taskai ir prazanga. aiskiau net nebuna.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2013-07-23 00:41
Visai teisingai, kadangi jau matos pražanga kai jis dar be kamuolio.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2013-07-22 22:47
Nesamone turejo uzskaityt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2013-07-22 20:20
Ulonas
Europoj tikrai būtų įskaitę.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2013-07-22 20:13
As kaip vienas zinnomiausiu ir gerbiamiausiu salies EKSPERTU,patvirtinu kad teisejo sprendimas buvo teisingas
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2013-07-22 15:56
Visiškai teisinga, kokie jums dar klausimai kyla :D ?
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2013-07-22 13:56
teisingas sprendimas, kadangi prazanga buvo dar pries zaidejui gaunant kamuoli
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 8

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.