\n


2014-01-22 10:22

Cirkas NBA: Keturi Carmelo žingsniai

Neįtikėtinas epizodas užfiksuotas per pirmadienio NBA rungtynes Niujorke, kur žaidė vietos „Knicks“ ir Bruklino „Nets“ klubai. 

Kamuolį po netaiklaus varžovų metimo atkovojęs „Knicks“ aukštaūgis Tysonas Chandleris perdavė jį komandos žvaigždei Carmelo Anthony, o šis nė nesumušęs kamuolio pasinešė jį keturis žingsnius ir perdavė į priekį. 

Paradoksalu, tačiau NBA teisėjai akivaizdžių žingsnių neužfiksavo, o „Knicks“ pratęsė ataką. Pro pirštus į kamuolio varymo pažeidimus žiūrinti NBA jau prarado ne vieną tūkstantį gerbėjų, o panašius epizodus kiekvieną mėnesį išvystantys pasaulio krepšinio gerbėjai lygą atvirai vadina cirku ir vis klausia:

Kas daugiau?





Komentarai

2014-01-23 19:47
protingiausi komentarai apie wade zingsnius po you
I don't know who's dumber, Wade or the ref.

As LeBron said "Not 2. Not 3. Not 4. Not 5. Not 6. Not 7."
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-01-23 16:17
Sorry ;)

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-01-23 16:17
Koks skirtumas...del taisykliu ziurit kasi?! Tada ziurekit europa ten kas minute svilpia ir stabdo zaidima ir nuo to tikrai nei graziau nei idomiau.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-01-23 16:16
Koks skirtumas...del taisykliu ziurit kasi?! Tada ziurekit europa ten kas minute svilpia ir stabdo zaidima ir nuo to tikrai nei graziau nei idomiau.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-01-23 16:16
Koks skirtumas...del taisykliu ziurit kasi?! Tada ziurekit europa ten kas minute svilpia ir stabdo zaidima ir nuo to tikrai nei graziau nei idomiau.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-01-22 21:24
Anonimas
Ten, kur Wayde 7, tai perskaičiuota per daug.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-01-22 19:28
cia akivaizdu, kad pasivaiksciojo, bet realiai buna tokiu greitu situaciju, kur teisejas net negali matyti ar buvo zingsniai ar ne, nes reiktu pakartojimus ziureti ir aiskintis, kuriuo metu zaidejas sugavo kamuoli ir kur buvo zaidejo kojos, t.y. ar jis abiem kojom neliete zemes, ar poto sugaves abiem nusileido vienu metu, ar kakzuria koja liete ir sugavo ir pan.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-01-22 18:58
Čia dar nieko, tik 4.

watch this

Dwyane Wade 7 Steps Travelling

https://www.youtube.com/watch?v=CE1iZFMS...
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-01-22 17:51
kad ir cirkas
bet bent jau ne invalidai losia kaip eurolygoi, net baisu zet, atrodo jauni baxurai, bet laksto kaip 40meciai juodaodziai, nu i nx toki invalidyu krepsini, jau geriau cirko lyga
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-01-22 17:04
nezinaunu as nezinau. tarkim zaidejas gauna perdavima, tada deda tris zingsnius ir meta is po krepsio. tai cia jis gavo pasa, dejo tuos tris zingsnius ir atliko perdavima. tai kas negerai? ir cia trys o ne keturi, ketvirta padejo kai isleido kamuoli


Ten visai kita situacija nes vienas žingsnis buna kai jau deda ir tuo pat metu pagauna kamuoly ir tada du žingsniai ir dėjimas o čia 3 akivaizdus žingsniai ir jau beveik 4 padėjo ir perdavimas.. puse aikštės nesumušes kamuolio perbėgo... ir kas įdomiausia kad tai nutinka tik žvaigždėm..
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-01-22 16:40
nezinau
nu as nezinau. tarkim zaidejas gauna perdavima, tada deda tris zingsnius ir meta is po krepsio. tai cia jis gavo pasa, dejo tuos tris zingsnius ir atliko perdavima. tai kas negerai? ir cia trys o ne keturi, ketvirta padejo kai isleido kamuoli
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-01-22 15:54
Anonimas
Ir išvis kaip žaidėjai patys sau leidžia tokias nesąmones.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-01-22 15:53
Anonimas
Nebesapnuokite apie kažkokias įtakas kalbėdami ir teisindami teisėjus. Kai įmanoma suklysti, tai įmanoma, o kokia tikimybę, kad Europoje tokie žingsniai pro akis būtų praslydę? Tikrai pasitikėjimo nekeliai tas atsižvelgimas į „nieko nelemenčią situaciją“.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-01-22 14:35
anonimasis tikruju po 3 zingsnio ismete kamuoli. Be to gaude gamuoli begdamas, nba leidzia padeti 1 zingsni jei zaidejas gaudo kamuoli begdamas. Europoje to neleidziama, bet teisejai labai daznai nesusvilpia tokiu zingsniu. Be to europos teisejai daro labai daug klaidu svilpdami zingsnius dedant pirma zingsni, pvz darant jab step. zingsniu nebuna, zaidejas sumusa kamuoli neatkeles atramines kojos o teisejas svilpia zingsnius. taip kad nera viskas taip blogai kaip paraso zurnaistas


atidavė perdavimą kai kairė koja jau buvo ore, tad žingsniai 4...
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-01-22 14:33
MailzasŠitas atvejis nieko neparodo. T.y. visi bėgo į kitą aikštės pusę, teisėjai irgi jau buvo susikoncentravę į veiksmą kitur, tai ir nepastebėjo. Plius čia ir pranašumo jokio Anthony neįgijo. Nesakau, kad neturėjo būti sušvilpti žingsniai, tačiau NBA būna daugybė žymiai blogesnių atvejų, kai teisėjams viskas prieš akis, kai žingsniai padeda įgyti pranašumą apeinant gynėją, o teisėjai vis tiek tyli. O čia tai neapsižiūrėjimas ir tiek. Ne čia problema.


o tai neturėtų būt žiūrima ten kur yra kamuolys? na tarkis 8 sekundžių persivarymo į savo aikštę taisyklę ir tie patys žingsniai turi būt irgi prižiūrimi, o jei jokio pranašumo neįgyja tai kad ir dvejose rankose gal galėjo nešt?
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-01-22 14:31
Kvailumo viršūnėSenai kažką tokio kvailo buvau mates. Rašo straipsnius, rubrikas, puse svetainės lankomumo surenkama dėl NBA naujienų ir autorius viešai NBA vadina Cirku. Nu tupumas neišpasakytas.


o tai kam meluot pačiam sau jei taip ir yra NBA yra CIRKAS, žingsnių nefiksuoja, užtai jei nusikeiki ar parodai kokią piktesnę mimiką po dėjimo tai gauni daugiatūkstantinę baudą... normalu...
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-01-22 14:14
Kvailumo viršūnė
Senai kažką tokio kvailo buvau mates. Rašo straipsnius, rubrikas, puse svetainės lankomumo surenkama dėl NBA naujienų ir autorius viešai NBA vadina Cirku. Nu tupumas neišpasakytas.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-01-22 13:05
Mailzas
Šitas atvejis nieko neparodo. T.y. visi bėgo į kitą aikštės pusę, teisėjai irgi jau buvo susikoncentravę į veiksmą kitur, tai ir nepastebėjo. Plius čia ir pranašumo jokio Anthony neįgijo. Nesakau, kad neturėjo būti sušvilpti žingsniai, tačiau NBA būna daugybė žymiai blogesnių atvejų, kai teisėjams viskas prieš akis, kai žingsniai padeda įgyti pranašumą apeinant gynėją, o teisėjai vis tiek tyli. O čia tai neapsižiūrėjimas ir tiek. Ne čia problema.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-01-22 12:46
Marius
Žingsniai tebuvo trys, ir visiškai situacijos neįtakojo, tai tokiu atveju tas žiūrėjimas pro pirštus pateisinamas. O kas liečia žingsnių bendrą traktavimą, tai yra sunku rasti viduriuką, nes europoje didelės dalies žingsnių taip pat nesugeba užfiksuoti o ir fiksuodami pridaro daug akivaizdžių klaidų ir taip iškraipo visą žaidimą... Nors daugiau duomiuosiu europos krepšiniu, bet pritariu NBA teisėjavimo sistemai, kuri aiškesnė ir lengvesnė patiems teisėjams.

Kas liečia vadinimu cirku, na vadinkim cirku... Skirtumas tik tas kad tai pasaulinis produktas, kuris žinomas visur, ir populiarumas daugiau didėja nei mažėja. Deja eurolygos net lygint negalima, kuri niekada netaps kiek žinoma net toje pačioje europoje.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2014-01-22 12:39
lakersnyundiNBA jau isviso nebeidomu ziuret, pastovus zliumbimai, flopai, vieniems taisykles galioja, kitiems ne. Stebint rungtynes po kurio laiko jas norisi isjungt, nes zaidimas apmires, o su tom ivestom naujovem zaidimas vis labiau praranda grozi, koks buvo MJ, shaqo-kobes laikais... Dabar tik del Valanciuno ar DMO dar galima paziuret, vis vien smagiau, kai yra musiskiu ten zaidzianciu, ypac gerai zaidzianciu.


Pilnai sutinku, anksčiau kažkaip buvo noras keltis nakty žiūrėt NBA nes daug įdomiau ( kažkas panašaus ir dabar tik per PO prasideda), o dabar tie visi flopinimai, pastovios baudos, pražangu traktavimas prieš visokius KD James ir panašius žvaigždunus, tos nesamonės su techninėm jei komanda pataiko metima ir numeti kamuoly pvz teisėjui nubėgdamas tai techninė ir panašus šūd... visiškai nebeydomu.. arba tos peržiūros ypač rungtynių gale kas 5sec... rungtyniu metu irgi užskaito 3 poto per timeout peržiūri palieka 2 .. perdaug visokio š... prikišta paliko NBA..
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
1 2  »

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 31

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.