Nuotr.: AP – Scanpix
Nuotr. AP – Scanpix

Buvęs Detroito „Pistons“ krepšininkas Richardas Hamiltonas puikiai žino, ką reiškia triumfuoti NBA lygoje.

2004 metais su Mičigano valstijos komanda pats tapęs čempionu, jis gali kritiškai pažvelgti į komandas, kurios lygoje madas diktuoja pastaraisiais metais.

Dalindamasis mintimis su JAV žiniasklaida, buvęs krepšininkas teigė, jog dabartinė „Golden State Warriors“ komanda pralaimėtų jo atstovautai „Pistons“ ekipai.

„Dėl to nėra jokių diskusijų. Ta „Pistons“ komanda galėjo uždengti bet kurios pozicijos varžovus. Nuo įžaidėjo iki centro – visi galėjo patikimai gintis prieš bet ką. Mes buvome dideli“, – pasakojo Hamiltonas.

Su buvusiu bendražygiu iš dalies sutikti linkęs ir Tayshaunas Prince'as. Pastarojo teigimu, tai priklausytų nuo taisyklių traktavimo.

„Viskas priklausytų nuo taisyklių. Tais laikais, kuomet žaidėme mes, viskas buvo paremta labiau fiziniu žaidimu. Jei prisimintumėte mūsų kovas su „Pacers“, pamatytumėte, kad mes rinkome po 70-80 taškų. Tai buvo fizinė kova.

Jei žaistume prie šiandieninio stiliaus, kai visi daug juda ir bėga, mes prisirinktume daug pražangų, nes mes buvome labai agresyvi komanda“, – sakė Prince'as.

Komentarai:
Anonimas
visikai sutinku kad iveiktu :)
2016-10-23
+1
Atsakyti
SwechiasZvekite, tyciokites, bet atsisiuakite varzybas ir paziurekite kokia kova budavo, del Mutombo jei nedasilo, tai norejau pasakyti, kas buvo tais laikais, kai pirsta pakeldavo, ir pamojuodavo, o db net technine duoda uz tai. Del tritaskio linijos pritariu, buvo arciau, bet jus pasakykite pagal anu laiku taisykles, kas db su Rodmanu pakovotu? Dabar tiesiog draudziami tokie dalykai. Na tebunie, tada buvo visi blogi. Dabar dievai, bet paziurekite kaip kirsdavo per rankas tada, o kaip tada? Beje, tada dar zona gintis leisdavo.--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt


prie ko cia pirstas? rasei, kad buvo vienas is nesulaikomu. :D ir nieko man siustis nereikia, nes ziuredavau realiam laike (turbut taves dar net nebuvo). NBA keliem sezonam net trajako linija buvo priartine, nes vadinami "snaiperiai" visai klisi budavo net laisvi. dabar po Curry sou jau teko girdet kalbu, ar nereiketu dar patolint. va toks snaiperiu skirtumas. palyginus su anais laikais splash bros atrodo kaip is kosmoso. :)

del zonos irgi supjovei - tuomet zonos isvis neleisdavo, o dabar leidzia daline zona, negalima tik baudos aikstelej stovet.
2016-10-23
+1
Atsakyti
Is tuscio i kewra,anie,sie lakai.... tiek sena karta tiek si karta prisitaikytu ir lostu,kas dominavo tas ir duominuotu tiek db tiek seniau ir visos tos snekos kad anais laikais mes cia vaje vaje visus mustume pfff... juokinga ir beklausyt,kaip pencininkai prie rusu buvo geriau
2016-10-23
Atsakyti
Swechias
Zvekite, tyciokites, bet atsisiuakite varzybas ir paziurekite kokia kova budavo, del Mutombo jei nedasilo, tai norejau pasakyti, kas buvo tais laikais, kai pirsta pakeldavo, ir pamojuodavo, o db net technine duoda uz tai. Del tritaskio linijos pritariu, buvo arciau, bet jus pasakykite pagal anu laiku taisykles, kas db su Rodmanu pakovotu? Dabar tiesiog draudziami tokie dalykai. Na tebunie, tada buvo visi blogi. Dabar dievai, bet paziurekite kaip kirsdavo per rankas tada, o kaip tada? Beje, tada dar zona gintis leisdavo.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2016-10-23
+1
Atsakyti
SwechiasTeisingai buvo pasakyta, ziurint kaip traktuotu taisykles. Jei padal anuo laikus, tai dabartines komandos vilciu neturetu. O jei dar paimtume 1992-1998 metu komandas ir tu laiku taisykles, tai isvis graudziai dabartines komandos atrodo. Jus man parodykite, kas siandien sulaikytu tokius zaidejus kaip mutombo, olaidziuvonas, ewingas, kempas, alonzo, barklis, sakas, robinsonas? Ar pamenate kai mutombo po bloko pirstu mojuodavo? Dabar uz tai technine duoda. O apie tokius kai magdzikas, birdas nebekalbu. Apie Jordana isvis nera kalbu, budamas 40 metu turejo 20 pts vidurki su 50 proc taiklumu. Db ileiskite Rodmana i aikste, tai manau ler pirmas 3 minutes gautu diskvalifikacine.--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt


pritariu, ypac sutrumpinta tritaskio linija 94-97 metais butu ypatingai neparanki woriors klubui, manau pries '96 bulls surinktu apie 70 akiu ir gautu sausai. apie magdziko dzonsono laikus isvis nekalbu, tu laiku bek ir mesk stilius baisiai neparankus tokiai letai nemobiliai komandai kaip gsw. apie lebrona isvis nera kalbu, visiskai bejegis butu begdamas kas antra ataka i greita puolima. arba kaip reiketu irvingui lost viens pries viena kiekviena ataka su praktiskai nelegalia zonine gynyba? nu tikrai labai graudziai atrodytu.
2016-10-23
+6
Atsakyti
beje, 2007 m. is esmes ta pati cempioniska Pistons sudetis nesugebejo uzdengt vieno dar jauno Lebrono, kuris su kruva vidutinioku patvarke juos. :D
2016-10-23
-3
Atsakyti
Prince teisingai kalba, matos zmogus neserga zvaigzdziu liga. ju stiprybe buvo kietoj gynyboj, bet puolimo potencialo su dabartiniais GS ner net ka lygint - tik Bilupsas buvo geresnis trajakininkas, Ripas daugiau metydavo is vidutinio, Prince irgi labiau is arciau, o B. Wallace buvo gryn gynybinins, panasiai, kaip Bogutas. tai gynyboj aisku padengtu GS metikus, bet patys irgi neprimetytu. kas ten zino, kaip viskas pasibaigtu.
2016-10-23
Atsakyti
SwechiasTeisingai buvo pasakyta, ziurint kaip traktuotu taisykles. Jei padal anuo laikus, tai dabartines komandos vilciu neturetu. O jei dar paimtume 1992-1998 metu komandas ir tu laiku taisykles, tai isvis graudziai dabartines komandos atrodo. Jus man parodykite, kas siandien sulaikytu tokius zaidejus kaip mutombo, olaidziuvonas, ewingas, kempas, alonzo, barklis, sakas, robinsonas? Ar pamenate kai mutombo po bloko pirstu mojuodavo? Dabar uz tai technine duoda. O apie tokius kai magdzikas, birdas nebekalbu. Apie Jordana isvis nera kalbu, budamas 40 metu turejo 20 pts vidurki su 50 proc taiklumu. Db ileiskite Rodmana i aikste, tai manau ler pirmas 3 minutes gautu diskvalifikacine.--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt


daug pavardziu zinai. :D tik ar tas surasei? Mutombo kas sulaikytu? o ka ten laikyt, jei jis buvo gryn gynybinis? :D Kempas irgi cia ne i tema. o Magico ir Birdo laikais fizika buvo daug silpnesne, nei dabar, dauguma buvo kudi kaip sakaliai ir kasis budavo soft.
2016-10-23
+3
Atsakyti
Jei tu laiku Pistons zaistu tada sansu turetu pries GSW, bet dabartiniai senukai ne :) O siaip tiesos yra, Pistons gynyba buvo gelezine tada, nors Curry vis tiek permestu :)
2016-10-23
-1
Atsakyti
Swechias
Teisingai buvo pasakyta, ziurint kaip traktuotu taisykles. Jei padal anuo laikus, tai dabartines komandos vilciu neturetu. O jei dar paimtume 1992-1998 metu komandas ir tu laiku taisykles, tai isvis graudziai dabartines komandos atrodo. Jus man parodykite, kas siandien sulaikytu tokius zaidejus kaip mutombo, olaidziuvonas, ewingas, kempas, alonzo, barklis, sakas, robinsonas? Ar pamenate kai mutombo po bloko pirstu mojuodavo? Dabar uz tai technine duoda. O apie tokius kai magdzikas, birdas nebekalbu. Apie Jordana isvis nera kalbu, budamas 40 metu turejo 20 pts vidurki su 50 proc taiklumu. Db ileiskite Rodmana i aikste, tai manau ler pirmas 3 minutes gautu diskvalifikacine.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2016-10-23
+3
Atsakyti
Anonimas
Jie jau visu uzmirsti zaidejai, reikia kazkaip primint apie save

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2016-10-23
+2
Atsakyti
jnj
ka jis cia geria....
2016-10-23
-3
Atsakyti
Anonimas
NBA legendos yra ziauriausios viso sporto istorijoi. Tiek sudo pylimo and current zaideju, komandu. Pasikele ziauriai, current zaidejai juos gerbia jie cia aiskina kaip 100% iveiktu nejuokina tegu GSW juos in 4 per fuksa 1 gm paimtu DET

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2016-10-23
+4
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.