Nuotr.: AP – Scanpix
Nuotr. AP – Scanpix

Jonui Valančiūnui užteko vos 23 minučių, kad surinktų 25-ąjį sezono dvigubą dublį, o jo atstovaujama Toronto „Raptors“ (39-28) iškovojo pastaruoju metu retą pergalę. Kanados klubas namie 100:78 (25:26, 25:20, 29:20, 21:12) nugalėjo Dalaso „Mavericks“ (28-38).

Rungtynių žaidėjas

Taškai
25
Naudingumas
26
Dvitaškiai
60%
9/15
Baudų metimai
100%
4/4

Valančiūnas pelnė 14 taškų (5/11 dvitaškiai, 4/5 baudos), atkovojo 12 kamuolių, atliko 2 rezultatyvius perdavimus, blokavo 1 metimą, po kartą prasižengė ir suklydo.

Lietuvis vėl visą ketvirtą kėlinį praleido ant suolo – jis buvo pakeistas, kai iki trečiojo kėlinio pabaigos liko žaisti kiek daugiau nei 3 minutės, ir į aikštę daugiau nebegrįžo. Jo +/- rodiklis (+1) buvo žemiausias tarp visų starto „Raptors“ penketo krepšininkų.

Kai Valančiūnas atsisėdo ant suolo, „Raptors“ pirmavo 71:63, o iki ketvirčio pabaigos dar padidino pranašumą iki 79:66. Ketvirtąjį kėlinį jie pradėjo spurtu 10:2 ir mačo baigtis tapo aiški.

„Viską lemia gynyba, – po mačo sakė „Raptors“ puolėjas Normanas Powellas. – Būtent gynyboje turime diktuoti sąlygas. Negalime žaisti rungtynių, paremtų puolimu. Puolimas nelaimi rungtynių.“

Toronto klubas „Mavericks“ ekipai leido pataikyti vos 36,5 proc. metimų, o kovą dėl kamuolių laimėjo 46-27.

Prieš tai „Raptors“ buvo pralaimėję ketverias iš paskutinių šešerių rungtynių.

Po šio laimėjimo „Raptors“ išliko ketvirtoje Rytų konferencijos vietoje, nuo Vašingtono „Wizards“ atsilikdami dviem, o nuo Bostono „Celtics“ – trimis pergalėmis.

„Raptors“: DeMaras DeRozanas 25, Normanas Powellas 19, Jonas Valančiūnas 14 (12 atk. kam.), Patrickas Pattersonas ir Delonas Wrightas po 11. 

„Mavericks“: Harrisonas Barnesas 18, Dirkas Nowitzki 17, Dwightas Powellas 10.

Valančiūno dėjimas prieš Nowitzkį:

Du Valančiūno taškai:

Vaizdo reportažas:


Rodyti komentarus
2017-03-14 22:25
From craptors
Ištraukėlė iš paskutinio straipsnio: The point of all of this is to encourage some patience with the Raptors young players, specifically with Jonas Valanciunas. There seems to be this perception of Valanciunas as a finished product because he hasn’t evolved at the rate we have seen with some other young players. The coaching staff keeps him on a short leash, willing to sit him for extended periods of time because of mistakes that he made much earlier in the game even while they struggle to secure rebounds or manufacture points. This is something that works against the development of a player, undermining confidence and taking away valuable opportunities for growth while potentially costing the team games. This isn’t to say that he needs to be guaranteed a certain amount of minutes but a lot of the time the decision to sit him feels punitive because they continue to sit him in situations when they clearly need his skillset. Giving up multiple crunch time offensive rebounds because you are sitting your only great rebounder due to mistakes he made in the first half is counter productive to both the short term and long term goals of the team.

The trajectory that DeMar DeRozan followed to get where he is today should be encouraging because it suggests that there is still quite a bit of time for Valanciunas to develop. A lot of it is on him – like DeRozan he probably needs to rework his body and needs to develop his playmaking and the finer details of his game – but he does need to be given the opportunity to play through mistakes like DeRozan did. His inconsistency can be frustrating for a team trying to win games in the present but when he is struggling it’s important to remember the way he saved the Raptors in the playoffs last year and that he has outplayed the likes of DeMarcus Cousins, Rudy Gobert, Andre Drummond and Anthony Davis head to head in recent games. The point isn’t to hide him when he isn’t that player, it’s to find ways to bring that player out with greater regularity because it’s what the team needs to take that next step. It’s not unreasonable to think that if DeRozan were kept on a short leash like this he wouldn’t be the player he is now and the Raptors were absolutely right to build him up and let him play through his rough patches, they need to do the same with Valanciunas.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2017-03-14 22:19
Nesamonė
Jei man darbe reiktų dirbt tik puse dienos, o gaučiau, nemažiau nei kitur už pilną dieną, tai tikrai nekeisčiau darbo :D tai kam JV keist komandą??

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2017-03-14 18:21
Anonimas
Dalykas tas kad neivienas is jusu neziurejot rungtyniu, puse trecio kelinio atlose ir atsisedo bet tada raptors taip pradejo nesiot ta dalasa kad net nereikejo to valanciuno, savo naujokui centrui poetl dave palakstyt, + per ta valanciuno belekiek trajaku praleido nuo navitskio
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2017-03-14 17:47
Anonimas
Dalykas tas kad kai JV aikstei ir zemu penkiatu losia varzovai tai ginyboj raptoriai gaunasi 4 pries 5. Ir beveik visada laisvas trajakas nes valancius susikeist nesugeba

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2017-03-14 16:30
SwechiasNa JV lietuvis, gal i ji kitaip ziurime, bet tegul ir eskimas jis butu, reikejo per JV zaisti. Nesu profas, nesu treneris, nedirbu NBA, bet jei dalasas neturi rimto centro, tai kokio velnio zaisti zemu penketu pries juos? Nes jie taip zaidzia? Gal ir sunkiau su JV gintis, bet puolime reikia lauzti per ji, per jega, man keistas pasakymas, varzovai zaide zemu penketu, reikejo prisiderinti. O kodel nelauziama per didelius? Tada varzovai turetu derintis. Saras butent ta ir daro Zalgiryje, ne Saras derinasi, o varzovai derinasi prie Saro, todel Zalgiris ir ima pergales.--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt


Lyg mano žodžiais. Visiškai pritariu - žaisk, kad varžovai prie tavęs turėtų derintis, o ne tu prie varžovų.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2017-03-14 14:25
Swechias
Gal nepasakok apie biudzeta. Maciulis daugiau algos gauna nei visas Lietkabelio biudzetas, tai pagal tave, paleidziam viena Maironi zaisti ir lkl antra vieta garantuota? Treneris daug lemia, paimk Sara, Maksvyti, ir paziurek ka tos komandos darys...

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2017-03-14 12:53
Ibakėlos
Bėgti Jonui nuo tokio trenerio... Gynyba tikrai svarbu. Ibaka su tuo Poetlu gynėsi negeriau, nei Valančiūnas. Varžybas pažiūrėkit. O Valančiūnas įmentėper 22 min. 14 akių ir 12 kamuolių. Tie abu per 44 min. įmetė 4 ir atkovojo 11. Manau daugiau nieko sakyti ir nereikia. Kas matė varžybas, matė, kad nei jie Nowitzki uždengė (kuris gavo 3 pražangas prieš ką? Prieš JV), nei Powellą labiau, nei JV. Būtų lošęs JV, tai priekinės linijos išvis ten nebūtų likę.
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2017-03-14 12:24
visokiems SweikamsO kiek tas Zalgiris butu laimejas,jei visos komandos prieš juos butu žaide pilnom sudetim,su visais lyderiais?--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt


zzn tiem super klubam aplamai geda turetu but pralosti nuo zalgirio,zaliu buidzetas vienas maziausiu,bet saras sugeba sulipdyti ir kazka nuveikti,laimeti
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2017-03-14 11:37
visokiems Sweikams
O kiek tas Zalgiris butu laimejas,jei visos komandos prieš juos butu žaide pilnom sudetim,su visais lyderiais?

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2017-03-14 10:39
Pritariu swechiui
Teisingai del Zalgirio pasakei, juk sudeti tik 1 Europai zinoma zaideja turim Pauliu, toliau visi vidutiniokai, bet pergales ima pries milijoninus klubus kurie bent kelias bezdziones nusipirke. del to, kad treneris nesiderina, o isspaudzia is savo zaideju viska, kad derintusi prie ju.. bet nba treneriai yra visiskai kitoki, jie ten per minutine ne derinius braizo o motyvacines kalbas sneka, ir pasitiki individualiais zaideju veiksmais, o kaip zinia musu Jonuko puolimo arsenale vienintelis pump fake, visiem zinomas bei tikrai silpna gynyba, nors po kase JV yra tikras zveris, bet tik tiek ir ne daugiau. As manau jis vertas 25min sezone,PO iki 30-35min.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2017-03-14 09:47
Swechias
Na JV lietuvis, gal i ji kitaip ziurime, bet tegul ir eskimas jis butu, reikejo per JV zaisti. Nesu profas, nesu treneris, nedirbu NBA, bet jei dalasas neturi rimto centro, tai kokio velnio zaisti zemu penketu pries juos? Nes jie taip zaidzia? Gal ir sunkiau su JV gintis, bet puolime reikia lauzti per ji, per jega, man keistas pasakymas, varzovai zaide zemu penketu, reikejo prisiderinti. O kodel nelauziama per didelius? Tada varzovai turetu derintis. Saras butent ta ir daro Zalgiryje, ne Saras derinasi, o varzovai derinasi prie Saro, todel Zalgiris ir ima pergales.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2017-03-14 09:21
Atom
JV - pirmu dvieju keliniu zaidejas :DDD

Nemoka jo isnaudot bezdzione ir tiek.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2017-03-14 08:59
Cha
Dallas zaisti bent moka? Atsilupeliu komanda. Donce geros dienos:)

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2017-03-14 07:50
kunigas
Abejoju ar JV keis kluba,manau cia kalbos ir liks kalbomis.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2017-03-14 07:40
Anonimas
siaip juokinga kai 12/10 renka ir cia tipo labai lievai kaikuriem, kai vos keli lietuviai apskritai tuos 10 tasku vos permesdavo
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2017-03-14 07:15
pucas
Šį sykį "geriausias" Ibaka su 0 taškų. Gynyba yra svarbu, tačiau krepšinyje laimi komanda, kuri jų ĮMETA daugiau , p.Powel...

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2017-03-14 06:51
solidu
14 ir 12 yra solidūs skaičiai. Padarytų tokius skaičius Kuzia, Sabonis arba Dmo, tai visi seilėtųsi koks čia neįtikėtinas pasirodymas. O dabar padaro JV ir atrodo nieko ypatingo. Ir dar nežaidžia visą ketvirtą kėlinį..
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2017-03-14 06:46
žmogus
Manau, kad į naudą būtų jonui keist klubą. Tiek metų ten o kaip 20min taip 20.. Ir verkia avinai kad nieko nesurenka, netobulėja lygindami su 10taškų daugiau pelniusiais bet 25min daugiau žaidusiais.. Meh.. Į kitą!

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2017-03-14 06:29
Simas
Žvėris!

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 19

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas
Toronto Raptors
Dallas Mavericks
47%
37/78
Metimai iš žaidimo
36%
31/85
61
Atkovoti kamuoliai
39
19
Rezultatyvūs perdavimai
21
7
Perimti kamuoliai
4
12
Prarasti kamuoliai
7
16
Pražangos
19

Rungtynių žaidėjai

DeMar  DeRozan
25 PTS
10/17 FG
4/4 FT
Harrison  Barnes
18 PTS
7/16 FG
3/3 FT
Jonas  Valančiūnas
12 REB
9 DREB
3 OREB
Dwight  Powell
10 REB
7 DREB
3 OREB
Cory  Joseph
4 AS
1 TO
26 MIN
Jose  Barea
7 AS
0 TO
17 MIN
DeMar  DeRozan
26 EFF
60% 2P%
50% 3P%
Dirk  Nowitzki
16 EFF
36% 2P%
60% 3P%