Nuotr.:

Pamažu įsibėgėja Nacionalinės krepšinio asociacijos (NBA) komandų reklamos plotų pardavimai ant marškinėlių. Nuo šiol reklama bus matoma ir ant vieno žymiausio klubo Los Andželo „Lakers“ aprangų.

Kalifornijos komanda sudarė trejų metų sutartį su elektroninės prekybos įmone „Wish“, kuri kasmet klubui atseikės po 12-14 milijonų JAV dolerių.

Tai yra pelningesnė sutartis nei Klivlando „Cavaliers“ yra sudariusi su „Good Year“ kompanija. Šios sutarties metinė vertė yra 10 milijonų JAV dolerių.

Brangiausiai už reklamą ant marškinėlių mokės Japonijos technologijų kompanijos „Rakuten“ vadovai. Jie „Golden State Warriors“ ekipai kasmet atseikės po 20 milijonų JAV dolerių.

NBA fanai rėmėjų logotipus ant komandų marškinėlių matys bent iki 2020 metų. Tuomet lygos vadovai nuspręs, ar šis eksperimentas pasiteisino.


Rodyti komentarus
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 0

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas