Kauno „Žalgiris“ naująjį krepšinio sezoną pasitinka su išaugusiu biudžetu, bet be generalinio rėmėjo. Iš šios pozicijos pasitraukus lažybininkams „Olybet“, naujo pagrindinio rėmėjo klubas dar neturi.
Kauno Žalgiris / Tvarkaraštis
Tai antradienį „Žalgirio“ arenoje vykusioje spaudos konferencijoje atskleidė „Žalgirio“ generalinis direktorius Paulius Motiejūnas.
„Žalgirio“ išlaidos artėjantį sezoną išaugs iki 8,5 mln. eurų (lyginant su 8,3 mln. eurų pernai), tačiau pajamos sumažėjo nuo 8,3 mln. iki 7,5 mln.
„Nepaisant to, kad rezultatai geri, rėmėjų lėšos mažėja, – atskleidė Motiejūnas. – Nenorime meluoti – mums trūksta 1 milijono eurų. Vedame derybas su potencialiais rėmėjais, jos yra pažengusios, ir galbūt dar šį mėnesį turėsime žinių.“
Milijono eurų deficitą tikimasi padengti su naujo generalinio rėmėjo atėjimu.
PAJAMOS | IŠLAIDOS | ||||
2017/2018 | 2016/2017 | 2017/2018 | 2016/2017 | ||
Savivaldybės parama | 2 mln. | 2 mln. | Žaidėjams ir treneriams | 5,6 mln. | 5,2 mln. |
Rėmėjų ir reklamos lėšos | 1,4 mln. | 2,6 mln. | Kitos išlaidos komandai | 2 mln. | 1,7 mln. |
TV teisės ir premijos | 1,2 mln. | 1,2 mln. | Administracija | 0,7 mln. | 0,5 mln. |
Bilietų pardavimas | 2,3 mln. | 2,1 mln. | Skolų grąžinimas | 0,2 mln. | 0,5 mln. |
IŠ VISO | 7,5 mln. | 8,3 mln. | IŠ VISO | 8,5 mln. | 8,3 mln. |
Pasak „Žalgirio“ vadovo, deramasi su užsienio bendrovėmis, kadangi Lietuvos įmonės nerodo tokio dėmesio.
„Norėčiau žinoti, kodėl Lietuvos kompanijoms nesame įdomūs, – sakė Motiejūnas. – „Žalgiris“ Europoje ir Eurolygoje dabar labiau matomas, o tai įdomiau yra užsienio įmonėms, o ne Lietuvos.“
Didžiausiu „Žalgirio“ partneriu išlieka Kauno savivaldybė, kuri ir artėjantį sezoną skirs 2 mln. eurų. „Žalgiris“ tikisi, kad ši suma ateityje didės.
Kauniečiai šiuo metu yra pardavę beveik 6 tūkstančius sezoninių abonementų, o iš bilietų pardavimų iš viso tikimasi surinkti 2,3 mln. eurų. Pernai ši suma siekė 2,1 mln. eurų.
Kauniečiai pardavė visas brangiausias, „Audi klubo“, vietas, taip pat padidino prabangesnių vietų arenoje skaičių.
„Žalgiris“ buvo įvertintas ir Eurolygos – už marketingą jiems skirtas sidabrinis Eurolygos prizas, o už socialinę „One team“ veiklą – pagrindinis prizas. Sėkmingiau nei tikėtasi kauniečiai pasirodė ir praėjusio sezono Eurolygoje, kai iškovojo 14 pergalių ir užėmė 10-ąją vietą.
Visgi sėkminga veikla aikštėje ir už jos ribų nereiškia, kad gausėja rėmėjų gretos.
Kauno klubas kol kas nežino, ar sulauks paramos iš „Kauno tiltų“ ir „Lietuvos energijos“ – dviejų valstybinių įmonių, kurios „Žalgirį“ rėmė pernai. „Žalgiris“ taip pat vis dar ieško pamainos „Olybet“ rėmimui.
„Situacija tokia, kad galėtų būti geresnė, bet suprantame, kad tai normalu, nes ankstesnės sutartys su rėmėjais buvo 2-3 metams. Jos pasibaigė ir dabar tikimės pasirašyti ilgalaikes sutartis su naujais rėmėjais bei jaustis ramiai sezono pabaigoje“, – sakė Motiejūnas.
Trūkumas biudžete neleidžia „Žalgiriui“ atsikratyti skolų šleifo. Per ketverius metus „Žalgirio“ skolos nuo 12,5 mln. buvo sumažintos iki 1,2 mln. eurų. Artėjantį sezoną klubas šį skaičių tikisi sumažinti dar 0,2 mln. eurų.
Motiejūnas pasidžiaugė, kad artėjantį sezoną „Žalgiris“ į visas Eurolygos rungtynes keliaus užsakomaisiais skrydžiais. Tai leis keliauti ne tik patogiau, bet ir stilingiau – žaidėjai turės specialias „smart casual“ stiliaus aprangas.
„Žaidėjais rengsis kitu stiliumi nei anksčiau, kai buvo keliaujama apsirengus treningais. Anksčiau nebuvo galima reikalauti kitokių rūbų, nes kelionės buvo sunkesnės, reikėjo daugiau laiko praleisti oro uostuose. Dabar visi skrydžiai bus iš Kauno ir stengsimės, kad žaidėjai atrodytų gražiau“, – sakė Motiejūnas.
Eurolygos sezoną „Žalgiris“ pradeda spalio 13 dieną, maču namie su Belgrado „Crvena Zvezda“.
Paremkite BasketNews ir mes atsidėkosime dar geresniu turiniu.