Nuotr.: Fotodiena.lt/R.Dačkus
Nuotr. Fotodiena.lt/R.Dačkus
  • Suomijos rinktinės treneris kritikuoja Eurolygą
  • Pasak Dettmanno, Eurolyga yra uždaras verslas
  • Strategas teigia, kad Eurolyga silpsta

Kuomet didžioji krepšinio pasaulio dalis stoja į Eurolygos pusę ir kaltina FIBA organizaciją griaunant krepšinį, visai kitokią nuomonę šiuo klausimu pareiškė Suomijos rinktinės treneris Henrikas Dettmannas.

Duodamas interviu Suomijos krepšinio federacijai 59 metų specialistas nevengė aštrių frazių ir paminėjo, kad „Eurolyga kelia grėsmę ne tik Europos krepšiniui, bet ir visam sportui“.

„Man atrodo absurdiškas Eurolygos išplatintas pranešimas, neva jie jaudinasi, kiek daug žaidėjams teks keliauti rinktinių langų metu. Juk Eurolyga pati praėjusiais metais beveik padvigubino reguliariojo sezono rungtynių skaičių“, – kandžiai kalbėjo suomis.

Dettmannas tapo vienu nedaugeliu krepšinio pasaulio žmonių, kuris tvirtai stovi FIBA pusėje. Prieš tai daug kritikos naujiems rinktinių langams pažėrė Šarūnas Jasikevičius, Željko Obradovičius, Krunoslavas Simonas ir kiti žymūs krepšinio atstovai.

„Nors Eurolyga bando tapti „Europos NBA“, tačiau ji kasmet menksta. Eurolyga dirba tik elitiniams klubams ir rūpinasi jų verslu. Eurolygos klubų sėkmę lemia tik milijoniniai biudžetai. Blogiausia, kad Eurolyga geopolitiniuose šachmatuose turi supergalią. Jie dalija pinigus tarp draugų, o į visus, kurie jiems nepritaria, nukreipia ginklus“, – griežtą retoriką išlaikė strategas.

Suomijos rinktinės vairininkas pripažino nežinantis išeities, kaip išeiti iš susidariusios situacijos: „Didžiausia bėda, kad nėra sprendimo šiai problemai. Klubai ir nacionalinės federacijos viską nustūmė ant žaidėjų ir jų pasirinkimo laisvės, bet krepšininkų darbas yra žaisti, o ne kovoti kitų karus“.

Pašnekovas taip pat įgėlė Eurolygai ir dėl teisėjų. Šiuo metu teisėjai dirbantys Eurolygos turnyruose nėra kviečiami dirbti FIBA rengiamuose čempionatuose.

„Eurolyga vadovaujasi tik verslo logika ir tik ja. Tai kelia grėsmę ne tik Europos krepšiniui, bet ir visam sportui. Mes kalbame apie kai ką daugiau nei kelias atrankos rungtynes. Kalba eina apie teisėjų tobulinimąsi, jaunų žaidėjų ugdymą ir krepšinio klubų pradmenis“, – pasakojo Dettmannas.


Rodyti komentarus
1 2  »
2017-10-17 20:20
anonime
taves dar neisveze? Jei ne tai gaila,bet jei toliau taip burnosi vistiek isvez,dede.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2017-10-17 16:42
Anonimas
Nu bet ir debilas! Niekas nenori lyginti biudzetu,bet salygos turi buti vienodos! Turi buti sportinis principas! Laimi cempionata ir gauni Eurolyga,kalbant apie mazesnes salis! O dabar kavianski turi sutarti keliems metams,tai bepigu siulyti kontraktus ilgesnius ar planuoti biudzeta!juk ir remejai lengviau ateis,kai zino kad keliems metams tures garantuota reklama! O tokie vargsai kaip Neptunas ar Lietkabelis neplanuoja toliau nei metai,nes nezino kur zais kitais metais,kaip surinks biudzeta jei nezaistu vienoj ar kitoje taureje!visi zaidejai su metiniais kontraktais!o tie is vietos tarp Vln ir Kl,kad ir devynti butu zaistu Eurolygoje!kodel,Lietkabelis turejo galimybe susikviesti neblogu zaideju ir pernai ir siemet,nes gavo vieta Eurocupe! Turetu sutarti keliems metams ir biudzetas lengviau rinktusi ir zaideju geresniu prisikviestu!kita karta pries atsakydamas,suvok apie ka snekama kvaily!bet,kaip kavianskas taip debilas!

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2017-10-17 16:25
Anonimas
To debiliuk nelabai ikerti esmes apie ka snekama!niekas nesako,kad jie turi buti vienodi,bet be Eurolygos tas tavo Zalgiris tik svajotu apie 8mln!!! Butu nedaugiau 4mln! Oi bl Armani pralaimejo karta per desimtmeti!kas Izraelyje be Macabi ir Hapoel daugiau buvo cempionais!esme mano komentaro yra,kvaily kad tai biznis ir visiems px kas dedasi uz Eurlygos duru!kiek kartu keiciasi cempionas Lietuvoje,kai viena komanda zaidzia Eurolygoje ir kiek kartu Prancuzijoje kur nera Eurolygos komandu! Ar tas pats Armani!kiek kartu jis pralaimejo cempionata per paskutinius 20metu?kada Graikijoje buvo kitas cempionas,nei Oly ar Pao?ta pati Brose beveik visada laimi Bundesliga!

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2017-10-17 15:15
to dedei Rolkiui
tu nemokink vokieciu,ju cempionatas visa laika idomus ir ne tik krepsinio,o ir biudzetai ten ne vienodi kaip matai,o jei Bayern,Bamberg,ALBA,Oldenburg.Ludwigsbuef,Ratiopfarm,kurios kapojasi del cempionu vardo tik dvi komandostai skaiciuok is naujo.Milanas tavo ziniai irgi nera Italijos cempionas,Maccabi jau trys metai irgi ne,prancuzu gi del federacijos galios klubams ir jos nuolankumo FIBA'i didesne dali pirmaujanciu ju klubu nuejo i "cempionu lyga",o Limoges matomai atitiko kitus kriterijus (biudzetas,organizacija,rinkodara).Ir visur biudzetai skirtingi.Kur maziau,kur daugiau ir dazniausiai komandos neissidesto pagal biudzetus.Paimkim Eurolyga,jos gi nelaimejo CSKA su savo 43 mljn.,o laimejo Fenerbachce su savo "kukliais" 23 mljn.,o antri nukirte CSKA pusfinalyje Olympiacos su 12,5 mljn. Liet.rytas Lietuvoje irgi visuomet turi kaip minimum antra biudzeta,bet va jau du metai trecias ir praejusi sezona tuo labai dziaugesi.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2017-10-17 14:38
to dedei Rolkiui
tai ko tu nori "teveli" biudzetus islygint? Parodyk Pasaulio sporte tokia vieta ar krepsinio Eurolyga,ar NBA,ar futbolo cempionu lyga,ar F-1,ar NHL ir t.t.,kur biudzetai vienodi. Tam paciam futbole bet,kurioje salyje (nuo Anglijos,Ispanijos iki mazesniu saliu yra vedantys klubai,kuo didesne salis ir stipresne ekonomika tuo ju daugiau,kurie viska superka,kaip pvz. kokioje Sevilijoje sublizgejes zaidejes tuoj pat atsiranda Reale ar Barcoi.Tai gal visi issilyginam biudzetus kaip sakykim Juventus ir ziurim savo cempionata isleide geriausius savo zaidejus i uzsieni ir susipirke zemesnio lygio legionierius.Tik ar bus kam idomu ir ar beliks remeju net ir tokiems biudzetams.Su musu salies didziu ir rinka mes vos viena kluba datraukiam iki varganu Eurolygai 8,5 mljn. ir spardomes kiek galim,bet nekeliam bangu,jog CSKA,Realas,Barcelona,Maccabi,Milanas,Fenerbachce ir kiti susilygintu biudzetais.O kai kurius ziurek ir aplenkiam,siuo metu pasitenkindami,jog dalyvaujam antram po NBA klubiniam krepsinio turnyre ir tikimes kazka aplost, ir svajojam apie geresnius laikus. Tai va "teveli".
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2017-10-17 14:16
to to dedei Rolkiui
Apie ka tu cia sneki,pirma Lkl komanda apie 8mln biudzetas,sekanti apie 3mln,kita nepillni 2mln,ketverta uzbaigia komanda su 1mln biudzetu,visos kitos maziau nei 1mln! Tai ka nori,kad komanda laimetu Lkl su 2mln biudzetu pries komanda su 8mln?jei ne Eurolyga,tai to Zalgirio tie 8mln butu Mikes svajonese!

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2017-10-17 14:06
to to dedei Rolkiui
,,O dabar paskaiciuok LKL ziedus nors per paskutinius 17 metu kuomet yra ULEB Eurolyga ir parodyk kita kluba,kuris pagal lygos kriterijus galetu buti ten" vaikeli,jei Zalgiris nebutu Eurolygoje,per tuos metus neturetu tiek LKL ziedu ir vargu ar bebutu ant Lietuvos krepsinio zemelapio! Bunant Eurolygoje visa Lietuva gelbejo nuo bankroto!

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2017-10-17 13:51
dedei Rolkiui
Isileis Bayern Eurolyga,Vokietijos ciampas taps dvieju komandu,Graikijos jau yra dvieju,Italijos vienos,Lietuvos vienos,Izraelio irgi ten max dvi komandos,viena prancuzu pakvies,tai ir tas ciampas pataps vienos komandos! Juokingiausia,kad kviecia Limoges,kuris yra dugne Prancuzijoje!

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2017-10-17 13:51
to dedei Rolkiui
o tu nepagalvojai,kad Zalgiris tuo,jog nuo pirmos dienos stojo besikuriancios ULEB Eurolygos pusen ir tapo vienu jos steigeju,kai tuo tarpu vienas Lietuvos klubas nuleke pas FIBA,o po keliu metu pamates savo klaida,nes FIBA. Euro taures ejo i bankrota ir betkokie bandymai jas gaivinti baigesi nesekmemis,kaip ir dabartinis "cempionu lygos" projektas.Zalgiris gi savo veikla uztikrina vieta Lietuvai antram po NBA krepsinio turnyre netgi jam "susitraukus" iki 16 komandu,kas nepavyksta kai kurioms pinigingesnems salims ir zymiai didesnems rinkoms.I ta veikla ieina ir darbai uz aiksteles ribu uz ka klubas jau ne karta apdovanotas Eurolygos prizais.Kas liecia sportine puse,tai Eurolyga pabrezia,jog palaiko ilgalaikius projektus ir vertina ilgalaikius pasiekimus ir vieta Eurolygoje,o tuo labiau stabilia, galima issikovoti tik pastovumu.O dabar paskaiciuok LKL ziedus nors per paskutinius 17 metu kuomet yra ULEB Eurolyga ir parodyk kita kluba,kuris pagal lygos kriterijus galetu buti ten.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2017-10-17 13:28
dedei Rolkiui
buru sutinku 100%!

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2017-10-17 13:26
dedei Rolkiui
Kokiuo budu Zalgiris issikovojo teise zaisti Eurolygoje,debilas? Uz praeities nuopelnus,kai tai buvo praktiskai Lietuvos rinktine,uz tai,kad arena turi statyta uz ES pinigus?kokiuo budu jis issikovojo?

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2017-10-17 12:27
nesamones
to gintasr

sutinku gerai nepaziurejau,nes nelabai reikejo ir nuejau paprasciausiu keliu per fibaeurope ir eurobasket com,o ten tik 16-17 m m puslapis,o cia matai reikejo eiti per fiba,nors turnyras tai Europos.Tai irgi rodo ju neyvarkinguma,juolab ju vadinamos cempionu lygos (as jos niekaip neprisiverciu taip vadint) nauji puslapiai minetuose portaluose yra.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2017-10-17 11:43
JSuomijos klubinis krepsinis s vietoj, tai nenuostabu del jo tokios nuomonę.es. jis masto tik apie rinktine tiksliau apie koponnen ir salin eurolygos komandose.--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt


O tai apie ką jam reikia mąstyti?
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2017-10-17 11:39
Radau kitame puslapyje, 100% palaikau:

Nebeiškenčiau. Niekaip nesuprantu komentuojančių trumparegiškumo. Ko jūs taip stojat mūru už Eurolygą? Kas ji? Tai tik komercinė organizacija rengianti komercinį turnyrą. FIBA - organizacija vykdanti visus pasaulio, ir kontinentų čempionatus visose amžiaus grupėse moterims ir vyrams, 3x3 turnyrus, olimpinius turnyrus, arbitražą. Po jos skraiste vyksta valstybių čempionatai (Lietuvoje LKL, Rusijoje Superlyga). Trumpai tariant - ugdo ir vysto krepšinį. Kaip tik reikia palaikyti FIBA ginčijantis su Eurolyga, tik, aišku, niekas jūsų nuomonės neklausė.:) Aišku, kad toks organizacijų ginčas yra kenksmingas, bet Eurolyga padariusi gerą biznį užsiaugino ragus ir deda didelį ant visų. Čia kaip Š. Korėja, bet šiuo atveju Š.Korėjos niekas nepalaiko, o Eurolygą neišmanėliai komentatoriai, neturėdami jokių argumentų, nesuprantamu pagrindu aktyviai palaiko. Pastebėkit, kad nei vienos valstybės federacijų vadai prieš FIBA nepasisako, nes žvelgia giliau.

Truputį apsišvieskit : http://www.fiba.basketball/
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2017-10-17 11:30
Karkliškis
Už nesiskaitymą su FIBA paprasčiausiai boikotuoti tą EUROLYGĄ
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2017-10-17 07:05
Eizgynas
Kažkodėl dauguma tokių ,,trenerių ir specialistų" tiesiog bijo, negali kritikuoti NBA. Per didelis jiems kąsnis, kuriuo bijo paspringti.... Eurolygai laikas eiti NBA keliu- sukurti visiškai uždarą Eurolygą, savą uždarą sistemą ir galutinai padėti skersą ant visų FIBA. O ten visokie Rytai ir Neptūnai tegu toliau juokina publiką savo menkumu...
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2017-10-17 04:06
=D
FIBA organizacija senai jau pasenusi vien zmones eina ziureti del tos vyru rinktines nes susirenka geriausi zaidejai salies
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2017-10-17 02:17
Dede rolkis
Prie ko cia privilegijos zal

Jie patys issikovojo teise zaisti, net ir laimejo.

O tai ka gal kabeli i eurolyga

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2017-10-17 00:12
To nesamones:

Ar Eurocup nesugeba, ar kažkieno rankos kreivos? fiba.basketball/europecup/17-18
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2017-10-16 23:37
buru
Tai faktas kad EL sugriove krepsini isskyrus savo uzdaro rato klubus. Koks dabar tikslas investuot i komandas, kurios vis tiek neturi sansu i Eurolyga patekt, net ir laimejus vietines pirmenybes? Lietuva geriausias pavyzdys, kaip privilegijos vienam klubui sugriove intriga LKL

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
1 2  »

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 29

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas