Rimantas Kaukėnas Lietuvos rinktinę iškeitė į vestuves

2005-06-16 13:34
Šarūnas Mazalas, „BasketNews.lt“ koresp.

Naudingiausio šio sezono Italijos krepšinio lygos žaidėjo rinkimuose antras likęs Rimantas Kaukėnas teigia, kad šio įvertinimo nesitikėjo. Vis dėlto net ir Italijos krepšinio ekspertų įvertinimas R.Kaukėnui nepadėjo apsispręsti dėl dalyvavimo Lietuvos rinktinės stovyklose. Šią vasarą lietuvis nusprendė skirti šeimai – R.Kaukėnas ves Švedijos pilietybę turinčią krepšininkę Tanja Kostič.

– Kaip pavyko sezonas Italijoje? Kaip jį vertina klubo vadovai?, – „BasketNews.lt“ paklausė R.Kaukėno.
– Sezonas būtų pavykęs, jei būtume geriau sužaidę reguliariojo sezono pabaigą bei pirmąjį atkrintamųjų varžybų ratą. Tačiau dėl „sauso“ pralaimėjimo Milano „Armani Jeans" komandai, sezoną galima būtų pavadinti šiaip sau. Klubo vadovai taip pat nėra labai patenkinti, kad sezonas baigėsi tokia gaida.

– Ar pats esate juo patenkintas?
– Ne, sezono pabaiga sugadino nuotaiką visai vasarai.

– Ar labai skiriasi žaidimas Italijos ir Belgijos bei Vokietijos lygose?
– Visų pirma skiriasi komandų pajėgumu, organizacija, žiurovų skaičiumi. Italijoje krepšinis yra aukštesnio lygio. Dažnai atsitinka taip, kad paskutinėje vietoje esanti komanda nugalės pirmoje vietoje žengiančią ekipą.

Tokių atvejų nutikdavo ir Vokietijoje, tačiau ne taip dažnai. Vokietijoje krepšinis dažniausiai būdavo grindžiamas greitomis atakomis, o Belgijoje daugiau remiamasi poziciniu žaidimu.

– Naudingiausio Italijos krepšinio lygos žaidėjo rinkimuose likote antras. Ar galėjote tikėtis tokio įvertinimo?
– Na toks ivertinimas man tikrai buvo malonus, bet apie jokius rinkimus negalvojau ir net nežinojau. Atvirai sakant, nelabai tikėjausi tokio įvertinimo.

– Ar po jo sulaukėte daug pasiūlymų?
– Nežinau, ar padaugėjo, ar sumažėjo. Mes su agentu apie tai labai rimtai nekalbėjome. Jis sako, kad pasiūlymų yra, tačiau juos svarstyti per anksti. Dar reikia palaukti.

– Sakėte, jog norite likti Kantu klube, tačiau kaip viskas bus iš tiesų? Kada paaiškės, kur žaisite kitąmet?
– Tikrai, dar nieko nežinau dėl kitų metų. O Kantu, kaip jau esu sakęs, paliko man labai daug gerų prisiminimų. Norėčiau pažaisti Eurolygoje, tačiau nežinau, kaip ir kas manimi domisi, ką siūlo.

– Esate pakviestas į Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės stovyklą, bet joje nedalyvausite dėl vestuvių. Gal galite apie jas šiek tiek papasakoti? Kada, kur vyks?
– Jos bus vasarą Lietuvoje. Jungtuvės bus nei per didelės, nei per mažos. Susirinks mūsų draugai ir giminės. Tačiau kada jos vyks, nelabai norėčiau pasakoti.

– Jūsų būsima žmona užsienietė. Ar paseksite kai kurių lietuvių krepšininkų pavyzdžiu ir gyvensite užsienyje?
– Kur apsistosime tikrai nežinau. Gal Lietuvoje, o gal ir ne. Manau, kad dar mums anksti galvoti kur ir kaip gyvensime.

– Kalbama, kad rinktinėje greičiausiai nežais Šarūnas Jasikevičius. Ar neapsigalvosite dėl žaidimo rinktinėje?
– Ne, neapsigalvosiu. Ši vasara skirta mano būsimai šeimai.

– Ar lietuviai Europos čempionate bus pajėgūs kovoti dėl prizininkų pakylos, jei rinktinėje nežais Š.Jasikevičius ir D.Songaila?
– Lietuviai visada bus pajėgūs kovoti dėl prizininkų pakylos. Net ir be pagrindinių žaidėjų, rinktinė kovos dėl prizinių vietų. Aš tuo esu įsitikinęs, nes komandoje gausu labai aukštos klasės žaidejų, kurie užsienio klubuose yra lyderiai, ir kurie žino, kaip traukti komandos vežimą.

– Ar be svajonės žaisti Eurolygoje ir rinktinėje turite daugiau troškimų?
– Mano svajonė, kaip ir, manau, daugelio krepšininkų, yra žaisti NBA.


Rodyti komentarus
1 2 3  »
2005-07-16 11:13
tas kaukenas biski dustas seniau norejo zaist uz lietuve o daba nenor:(((
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2005-06-24 01:44
rasardai liujisai, vaikiskos sapaliones, rasai ir pats nei truputi nesuvoki apie ka. pabandyk sau atsakyti kiek aukso atnese su rinktine kazlauskas ir kiek tavo minimas antaniukas? gal kai uzaugsi suprasi, o kol kas mastai tikrai ne su galva
gali eit i ryta palost uz batona tuom kartu
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2005-06-22 18:48
galetukazlauskas ateit lt rinktine treniruot!!!ir wiskas butu ok auksas butu musu ona medalis tai tikrai o ce dede antanas nuwes waikus pazaist prajuokins europa su tokiais zaidejais..
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2005-06-20 08:53
Na jau ... Girskis geras treneris? :))) prajuokinai.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2005-06-19 20:31
gal jums staigmena,bet mano galva puikus treneris girskis ir jis gerai vadovautu LT....
nevermind>sireika ne ka geresnis treneris nei tie kurie treniruoja treciarusias komandas,ir kaip tau atrodo jei sireika nebetreniruos zalgirio ir LT,ka jis treniruos? gal manai kokia padoria europos komanda,ne velnio,bus vel siauliu treneris ir nieko daugiau..........taip kazlas pasirinko sireika savo asistentu,bet numanau kad jis mate sireika kaip gera psichologa o ne taktika,nes komandoj reikia geros atmosferos(man sireika kaip liaupoldas is multiko ;D),sireika kaip vyr. treneris prastas,gerai kad turi geru asistentu LT,jei nebuciau lietuvis tai vargu ar suprasciau kas vyr. treneris tiek LT tiek zalgirio,nes kaip niekur kitur labai daznai pirmoj rolej buna asistentai,o taip neturi buti,nes kai daug aukliu chaosas gaunas
Įvertinimas:
-5
(vertina tik prisijungę)
2005-06-19 16:53
ribokas o tavo teorija labai daug kas pritaikytu, sakytu ne sireika laimejo europos auksa, o zaidejai, o kodel jiems to nesutrugde padaryti sireika? vadinas geras treneris
o tu sansu bus tiek, kiek tik teks dalyvaut, kai sabas baige lost, atrode ir kraupu, pasibaigs sansai ir galimybes apskritai ka nors laimet, taip neivyko, bus tu pergaliu, neimanoma visur ir visko laimet
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2005-06-19 15:32
Kokia čia dar perspektyva? Kiek gi dar galima kentėt? Ar jums Olimpinių maža buvo? Sireika sukniso tokią galimybę, kurios gal ir per kokį 100 metų daugiau gali nepasitaikyt. Amerikonai silpni buvo, jugai irgi, Argentiną su Italais mes tiesiog privalėjom dusint. Bet tai gi ne, tas plūgas savo padarė. Po šito čempionato vėl daugelis šnekės - tas neatvažiavo, tas neatvažiavo, o ar kas nors užduoda sau klausimą, kodėl nevažiuoja??? Nors man Garastas ir nepatinka, tačiau ir dabar atsimenu vieną labai teisingą jo sakinį: geras treneris yra tas, kuris netrukdo žaidėjams žaisti.
Įvertinimas:
-3
(vertina tik prisijungę)
2005-06-19 11:14
tornado vistiek tavo neteisingas mastymas, kisi tokius trenerius kurie yra huj znajet kokio lygio, treniruoja treciarusias komandas ir tai yra tik pagrindiniu treneriu asistentai, kad ir chomicius kurio auksciausias pasiekimas su lietuvos klubais yra reklaminiu skydu isspardymas per finaline serija kai treniravo plunges olimpa
taip, cia faktas, realiai ziurint is sono atrodo salenga prasciau uz kauki, taciau tuomet gal buvo salenga geriau uz ji parisuoses, tai paeme ji... kam cia knaisiotis po ta sudeti ir ieskot kabliuku? tas negerai, anas negerai, butu kitas treneris, tai vel kuo nors neitiktu, negali juk but idealas visiems ir itikt masems, vistiek atsiras niurzekliu
garastas yra pasakes, va kai busit patys treneriai tada uz viskas atsakysit ir galesit patys priimt sprendimus, o kol nesat sprendimai nera jusu
o kas del sireikos, tai ji juk vos nesavo noru ikiso, tiek i zalgiri, tiek i rinktine... ir gavos viskas logiskai, principu step by step, zingsnelis po zingsnelio, tai yra kylant karjeros laiptais ir tobulejant, niekas jo ten siauliuose nepagavo kaip nezinomo trenerio, nesuriso ir neatveze per prievarta treniruoti rinktines, netgi tavo geriausias treneris kazlas ji pats ir pasirinko kaip asistenta, o juk sakai pilna geru kitu treneriu, o tai ko kitu nerinko ir nemate?
lygiai toks pats kelias ir kazlo buvo, pirma zalgiris, po rinktines asistentas, o veliau jau ir vyriausiojo postas, kol nesusidirbo, tada atejo eile sireikai, kuris buvo arciausiai to posto
nepykit bet esat debilai, lietuva kokia 50 metu kaip nebuvo europos cempionais, ir joks geriausias treneris ala kazlauskas tokio pasiekimo neatnese, nu bet aisku sireikai tai joks pasiekimas, jis ten tik stebetojas buvo ar siaip turistas jusu suvokimu
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2005-06-19 00:44
nevermind>o kaip tas varijantas kad kaukenas geresnis uz salenga,o vis tiek dainiukas su sireikes patepimu eina rinktine........pozicijos ju vienodesnes nei kauko su viduku,bet......taip kad nedangstyk sireikos........sakot nera kuom pakeisti sireikos,o is kur tas sireika is marso ?! o gi is super duper klubo siauliai,tokiu kaip sireika yra minimum 10 lietuviu treneriu,tiek daug tik todel, kad tas sireika anaiptol nera grandas tarp treneriu........ne velnio ne prastesni uz antaniuka nei chomicius nei kurtinaitis,butautas, girskis,palauskas.......zinoma geriausias treneris kazlauskas,manau kol kas per visa lietuvos istorija,nenuostabu kad ji viena ir europa pripazyno
Įvertinimas:
-5
(vertina tik prisijungę)
2005-06-18 18:14
jo, shaprai si ideja yra gera, tipo imti dar viena stipru individualiai zaidejai galinti daugiau visko pridaryti, tipo kaukena, taciau, na sviaki pozarni juk buvo slanina, - jo neisnaudo ar jis nepadejo pries italus, o kodel taip manai? todel kad nebuvo kada apsilti, lose kiti, geresni, tas butu su visu issvajotu kaukenu.
kitas dalykas as pritariu tokiam treneriu pasirinkimui. zinai kodel yra tokia komplektacija? net tu zaideju kurie nezaidzia? o gi del pusiausvyros, pazek i usa, ten sumeta vienas individualybes ir jie tarpusavyje nesutaria, nera darnios komandos, nera rezultatu geru, nes kiekvienas traukia vezima i savo puse. kase yra komandinis zaidimas, tai ir reikia komandos, reikia visokiu zaideju, o dar konkreciau zaideju pagal atitinkamas pozicijas. tai ka tu siulai negalejo buti, nes negalejo rinktine vaziuot su vienu tikru izaideju, o jei jis gauna trauma? nebutu nei vieno to ismanancio zaidejo, ty tikro izaidejo, kitos komandos net po 3 ima, o vaziuot su vienu per rizikinga. tai va, ginevicius buvo na sviaki pozarni paimtas ir jei ne kitu zaideju universalumas butu teke ir jam palosti
toks zaidejas kaip ginevicius tuomet kai buvo chomicius, marciulionis i ta rinktine butu nepapuoles, nes buvo didesnis pasirinkimas. daug kas priklauso ir nuo aplinkybiu. dabar turim ka turim. netgi lyginant pacesa su ginevicium. kur losia pacesas ir uz kokius klubus? ir kur ginevicius? tikrai jie mato ir tenka lost ne su vienodais priesininkais. ginevicius pvz trindamasis eurolygoje susitinka su visu europos elitu... o ka mato pacesas? tai kas i eurolyga nepapuola
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2005-06-17 22:51
to nevermind: man malonu kad atsiranda zmoniu kurie gerai masto, ypac tokiu kaip tu.Kuo detas Jankunas chia?? Ash savo komentare apie ji net neuzhsiminiau, o tu ji paminejai. Bet ne del to tau chia atrasau. Gerai tu sakai jis ne izaidejas. O kas ish to kad Ginevicius izaidejas?? Kokia nauda kad jisant suolo, o kai ieina ji spusteli biski ir jis kamuoli pameta??? Tu chia nauda matai. Gerai sakykim tas jo meistrishkumas yra. Antras dalykas, tu ziurejai OZ ir kas gi keite Jasikeviciu??? Gal Ginevicius?? Deja, keite Macijasukas, o jis tikrai ne izaidejas, o tikras atakuojantis, keite Siskauskas, o jis ish vis 3-2 numeris. Ginevicius vapshe ant suolo sedejo. Ka tu zinai, gal kai priesh italus kai vienas Arvydas mete, o Jasikevicius ir Siskauskas nieko nepadare, gal ir pritruko tokio zaidejo kaip kaukenas, kuris gerai pataiko, puola, gali imtis iniciatyvos. Gal jo stilius ir ne izaidejo, bet jis juo zaidzia ir ryte zaide, taip gal jis atlieka mazokai perdavimu, bet pats daugiau ishnaudoja sitauciju. Jau gerew pajegus zaidejas kuris gali uzimti kelias pozicijas, negu tox kaip Ginevicius net savo pozicijoj ne itin geras. Taip kad chia padaryta buvo klaida, gali sakyt ka nori, o Kaukenas gali zaisti ir izaideju ir tikrai geriau nei Gineviciu. Ir dar vienas dalykas, man idomu kaip Sireikia izvelge jo bloga forma ir netikima komandai, tuo tarpu kai Rimas turejo toki sezona Italijoj ir rode toki zadima. Chia tikrai talento reikia izvelgt toki dalyka....
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2005-06-17 20:25
Tai stai kaip yra..........pritariu kaukenui: jei zmogus nusprende vesti, tai jau tada sekmes jam. Rinktineje jis jau seniai turejo buti, bet musu rinktines treneriams matai neitiko, ir tai faktas. Reikia keisti trennerius tai jau seniai aishq, per rungtynes su Italija Olimpinesse aiskiai buvo matyti, kad truksta puolimo ...................... o kaukenas tikrai atakos zmogus, tai vat vietoje gineviciaus reikejo imt kaukena, o izaideju galejo ir sishka palosht. Kaukenui rinktinejo jau nera ko irodineti - jis viska irode italijoje.....................
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2005-06-17 19:44
shaprai, pas tave ir mastymas, lygini nesulyginamus dalykus, tai kodel neimi lygint kokio jankuno su kaukenu? koks skirtumas, galetum ir siuos zaidejus sumest i viena katila, nes pagal tave sireika turejo paimti i komanda 16 suteriu: macijauska, slanina, siskauskas gali juo but, salenga tai pat ir tt. kam tiek imt, jei net slaninai ten vietos neatsirado? ir nepradek tauzyt, kad kaukis izaidejas, jis greiciau balerina, o ne izaidejas
kibir vibir, is sireikos ziuriu monstra padarei:) o tau neatrodo, kad atejus kitam treneriui bus tas pats tik kitu kampu? reikia pvz? pas buvusi pries tai treneri kazlauska praskevicius nezaide ir ten tikrai buvo ryskiu antipatiju. plius jam netiko i jo stiliu ir pan. atejo sireika, grazino praske ir kas is to? kiek naudos? nebuvo jos. ateitu kitas treneris, surinktu nuskriaustuosius, isiklauses i tautos/ekspertu balsus, neturedamas savosios, paimdamas pacesus, kaukius ir kitus ir mes vel taptum cempionais? ko niekaip nepasieke ir nepasieksim su tokiu prastu treneriu kaip sireika? kuriam tik kaimo komandas treniruot, ala zalgiris? ane?
paskaityk ka pacesa kalba, nera jokiu konfliktu, neima ir tiek, anokia cia tragedija? o jei kaukis nenori zaisti, tai kam ji isvis imti, jei nepilnai visam tam reikalui atsides? tegu losia italijoj
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2005-06-17 15:26
Javtokas verziasi zaisti, nes i nba ziauriai nori, ir dar pakankamai jaunas, daug smarves turi, tai kodel gi ir rinktinej nepaatstovavus. Zukauskas per zioplas, broliai lavrikai pilnai tvarka padarys. Ginevicius verziasi nes pakankamas nevykelis yra, o dar jei jaska nezais tai tikisi buti pirmasis izaidejes. Reikia pacesa imti. Apie sireika, tai kiek girdejau, jis ten kaune ziauriai pasikele. Buvo toks incidentas, kai sireika ivaziavo i pazystamo mashina. Ishlipes sireika tik apsauke zmogeli ir pagrasino kad bus paciam blogai jei mentus kvies. Tad sireika nei geras psichologas - vistiek zaidejai jo nelabai klauso. Ir kaip zmogus nera pac geriausias. Manau rinktine ir be trenerio pajegi, vistiek jaska situacija valdydavo...
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2005-06-17 15:21
aisq gera "atmaza" surado Kaukenas. Kiek skaiciau , tai kai praeitais metas kai Sireikia jis ishmete ish rinktines dar net nesibaigus treniruociu stovyklai, Rimas buvo pasakes, kad daugiau nebelosh rinktione, jei vyr. treneris bus Sireika. Taip kad jei jis tikrai noretu loshti rinktineje, aisq viska suderintu, bet dabar tai (vestuves) yra nebloga priezastis atsisakyti. Mane tai tiesa sakant sujuokino tas Sireikos sprendimas imti tada Gineviciu, o ne Kaukena, dar labiau juokina kad niekada neima Paceso. Ir galiausiai rezultatas tas, jog Ginevicius tipo buvo Jasikevicius dubleris, nors blemba visa olimpiada prasedejo, o Sharuna keite Macijauskas su Siskausku ir problema ishsiprende. Ir dar vienas dalykas pasako apie zaideju pajeguma: vienas atsarginis Z zaidejas, kitas - vienas geriausiu Italijos lygos zaideju, komandos lyderis. Taip kad dabar Kaukena jau prarado, jis dabar gali teisintis bet kuo, bet preizastis bus ta kad jis nenori dirbti su Sireika po jo nesamoniu. Man tik idomu labai vienas dalykas: kas bus rinktines izaidejas, jei netycia nevyktu Jasikevicius??? Paceso nera, Kaukenas nevaziuoja, lieka Vidas :):):):):). Vnz. ziuresim ka paims Sireika....
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2005-06-17 15:07
Ribokai, tu apie perspektyva sneki, o ne dabartine alternatyva...
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2005-06-17 14:48
žioplys tas kaukėns nors ir žaidė ryte
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2005-06-17 13:50
To DepMode
Tas pats Butautas tiktų, arba Kurtinys. Galų gale yra ir užsieniečiai. Nereikia būt šventesniem už popiežių. O tas maumas kaip buvo Šiaulių lygio, taip ir liks. Šiauliečiai, neįsižeiskit.
Įvertinimas:
-3
(vertina tik prisijungę)
2005-06-17 13:10
Na tai prisimink kada paskutini karta dalyvavom pasaulio cemp. Man tai kazkaip nei ispudziu nei jokiu prisiminimu, taip sakant EMPTY
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2005-06-17 12:45
traskis wat butent jei pakliusiūk i ta pasaulio cempionata....
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
1 2 3  »

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 58

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas