JAV sporto naujienų portalas ESPN atliko tyrimą, kuriame Nacionalinės krepšinio asociacijos (NBA) specialistai rinko geriausius visų laikų NBA sunkiuosius krašto puolėjus.

Tai padaryti nuspręsta po to, kai San Antonijaus „Spurs“ trečią kartą per pastaruosius septynerius metus, vedina Timo Duncano, pateko į NBA finalus.

Apklausoje dalyvavo žinomi JAV specialistai. Už pirmą vietą buvo skiriami 10 balų, už antrą, trečią, ketvirtą, penktą ir kitas pozicijas  atitinkamai 9, 8, 7, 6 ir t.t. balai.

1. Timas Duncanas (101 taškas), San Antonijaus „Spurs“ NBA nuo 1998 metų

Dukart NBA čempionas (1999 ir 2003 metais) su San Antonijaus „Spurs“ klubu. Puikiai bet kurioje aikštelės vietoje rungtyniaujančio 213 cm ūgio milžino statistika yra tiesiog įspūdinga. 2002 ir 2003 metų naudingiausias lygos krepšininkas – vienas geriausiai besiginančių lygos krepšininkų. Per septynerių metų karjerą NBA pelno vidutiniškai po 22,8 taško per mačą.

2. Karlas Malone'as (98 taškai), Utah „Jazz“, Los Andželo „Lakers“, 1985-2004

„Paštininkas“ yra vienas geriausių sunkiųjų krašto puolėjų, itin gerai pataikančių iš vidutinio nuotolio. Jis 11 kartų buvo išrinktas į NBA pirmąjį penketą, o visų laikų rezultatyviausių lygos žaidėjų sąraše yra antras, viso pelnęs 36 928 tūkst. taškų. Krepšininkas taip yra išrinktas į geriausių visų laikų NBA žaidėjų 50-uką. Dukart lygos naudingiausio NBA žaidėjo titulą laimėjusio K.Malone'o pelnomų taškų per susitikimą karjeros vidurkis – 25.

3. Charlesas Barkley (71 taškas), Filadelfijos „76ers“, Fynikso „Suns“, Hiustono „Rockets“, 1984-2000

Vos 196 cm ūgio krepšininkas – vienas kovingiausių bei naudingiausių lygos sportininkų. Į geriausių NBA visų laikų krepšininkų 50-uką išrinktas Ch.Barkley buvo bene sunkiausiai stabdomas žaidėjas baudos aikštelėje. Jis taip pat yra tarp keturių NBA žaidėjų, per karjerą pelniusių daugiau negu 20 000 taškų, atkovojusių daugiau negu 12 000 kamuolių ir atlikusių daugiau negu 4 000 rezultatyvių perdavimų. Per 16 metų karjerą taip ir neiškovojęs NBA čempionų titulo, tačiau 1993-aisiais pelnęs naudingiausio sezono krepšininko titulą, Ch.Barkley pasiekė 22,1 taško vidurkį.

4. Kevinas McHale'as (65 taškai), Bostono „Celtics“, 1981-1993

Geriausių visų laikų NBA žaidėjų 50-uko narys ir triskart NBA čempionas 1981, 1984 ir 1986 metais su Bostono „Celtics“ klubu. Savo karjeros pradžioje buvęs geriausiu šeštuoju žaidėju. 12 metų NBA lygoje žaidęs K.McHale'as pelnė vidutiniškai po 17,9 taško per mačą.

5. Bobas Pettitas (63 taškai), Milvokio/Sent Luiso „Hawks“, 1955-1965

26,4 pelnomų taškų per rungtynes vidurkis puikiai atspindėjo B.Pettito jėgą. 10 metų lygoje žaidęs B.Pettitas su „Hawks“ ekipa laimėjo 1958 metų NBA lygos superfinalą. Jame „Hawks" susitiko su Bostono „Celtics“ klubu, kuriam atstovavo ryškiausios to meto žvaigždės – Bobas Cousy ir Billas Russellas.

6. Kevinas Garnettas (53 taškai), Minesotos „Timberwolves", NBA nuo 1996 metų

K.Garnettas kiekvienas rungtynes žaidžia sau būdingu stiliumi ir aikštelę beveik visada palieka atlikęs „duoble duoble". Naudingiausio lygos žaidėjo titulą pelnęs 2004 metais, K.Garnettas keturis kartus buvo išrinktas į geriausiai besiginančių NBA žaidėjų rinktinę, o į pirmąją arbą antrąją geriausių lygos žaidėjų rinktinę puolėjas buvo renkamas 5 kartus.

7. Elvinas Hayesas (49 taškai), San Diego/Hiustono „Rockets", Baltimorės/Vašingtono „Bullets“, 1969-1984

Didysis E buvo vadinamas „Puolimo mašina“. Jis galėjo pelnyti taškus iš bet kurios aikštelės vietos, be to atkovodavo daugybę kamuolių ir puikiai apsigindavo. E.Hayesas taip pat yra išrinktas į geriausių visų laikų NBA žaidėjų 50-uką. 1978 metais su Vašingtono ekipa jis tapo NBA čempionu.

8. Dave'as DeBusschere'as (17 taškų), Detroito „Pistons", Niujorko „Knicks", 1963-1974

D.DeBusschere'as buvo vadinamas gudriu ir stipriu puolėju bei galėjo pataikyti iš bet kurios aikštelės vietos. 1970 ir 1973 jis du kartus „Knicks“ ekipai padėjo laimėti NBA čempionatą, aštuonis kartus dalyvavo NBA visų žvaigždžių rungtynėse. Taip pat yra išrinktas į geriausių visų laikų NBA žaidėjų 50-uką.

9. Buckas Williamsas (13 taškų), Niu Džersio „Nets", Portlendo „Trail Blazers", Niujorko „Knicks", 1982-1998

NBA lygoje jis praleido 17 metų ir buvo vienas protingiausių bei sunkiausiai dirbančių to meto NBA žaidėjų. Kaip ir K.Garnettas, jis puikiai rungtyniavo kiekvieną vakarą ir yra daugiausiai taškų ir atšokusių kamuolių surinkęs žaidėjas „Nets" ekipos istorijoje. 1990 metais jis atvedė Portlendo klubą į NBA finalus, tačiau ten 1-4 pralaimėjo Isiah Thomaso vedinai „Pistons“ ekipai.

10. Dirkas Nowitzki (11 taškų), Dalaso „Mavericks“, NBA nuo 1999 metų

Nė vienas NBA žaidėjas negali jo sulaikyti, todėl vokietis ypač retai palieka aikštelę nesurinkęs 20 taškų. D.Nowitzki tikriausiai yra geriausiai atakuojantis krepšį sunkusis krašto puolėjas per visą NBA istoriją. Krepšininkas puikiai atakuoja iš trijų taškų zonos, nors tokį ūgį turintiems žaidėjams tai yra visiškai nebūdinga.

Kiti balsų gavę puolėjai: Amare'as Stoudemire'as 9, Chrisas Webberis 9, Dennisas Rodmanas 7, Dolphas Schayesas 7, Horace'as Grantas 5, Benas Wallace'as 4, Spenceris Haywoodas 3, Luke'as Jacksonas 3, Gusas Johnsonas 3, Rasheedas Wallace'as 3, Shawnas Kempas 2, Bobas McAdoo 2, George'as McGinnisas 2, Charlesas Oakley 2, Connie Hawkinsas 1, Jerry Lucasas 1, Vernas Mikkelsonas 1.


Rodyti komentarus
2005-06-29 18:00
Man tai isvis keista , kad balsu nedawe J.O'Neal'ui ....... o del jusu komentaru tai su Ch_Barkley sutinku !
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2005-06-12 16:35
to nevermin: Utah turejo tris zaidejus Stockton, Malone, ir Hornacheck ir jei butu tureje pajegu centra ar bent pajegesnius atsarginius butu ne karta tape chempionais beto turejo bulls pastiprinima is teiseju nebloga
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2005-06-12 16:32
to ch.barkley: tu netaip paskaiciavai ugy jie skaiciuoja ne 6.6 pedos o 6 pedos ir 6 coliai y peda eina 11 coliu
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2005-06-12 15:11
ziuriu puolama jau prie krastutinumu, vel citata is nba.com history skyrelio:
'Listed at 6-6, but probably actually closer to 6-4, he played power forward as well as anyone, often dominating players half a foot taller'
6-6, tai 198, 6-4 vos 193. na toks maziukas tikrai jis nebuvo, normaliai atrode, gal iki dvieju metru netrauke, bet ir gynejo ugio nebuvo. nebutu teke matyt gal ir abejociau. zodziu nera tai taip svarbu. kita vertus jei vieni sako kad yra 6-6 kiti 6-4, aukso vidurys matyt ir yra 6-5, ty 196
ir dar Ch_Barkley argumentai visi apie ta 10-uka gan stiprus ir itikinantys, tiesiog galbut nereiketu taip rimtai i tuos rinkimus ziuret, papokstavo chebra ir tiek
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2005-06-12 14:54
man asmeniskai didelio skirtumo nera kuris geresnis, tik pabandziau speti, kodel tiem specialistam pasirode dunkanas geresnis uz malone, koks faktorius jiems galbut pasirode labiausiai itakojantis ju apsisprendimui
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2005-06-12 14:53
karaliau jeimsai:) as tau tik dar karta pasikartosiu? tebunie, liekam kiekvienas prie savo nuomones. as nieko neraukiantis ir nebekeliantis balso ir tu visazinis, sprendziantis kiek suprantu labiausiai is vienu rungtyniu. aisku ispudinga, kai zaidejas karjeros pabaigoj prigesina kita esanti jos virsuneje, taciau juk tai eilines rungtynes, vienerios, o per jas gali nutikti bile kas, lygiai tai pat galejo kitose gautis priesingai. juk toj pacioj utoj buvo iki valios geru zaideju, plius puikus duetas su stocktonu ir jei ne jordano era kuri sluodavo viska nuo savo kelio, tuo cempionu butu tapes bent kelis kartus, dabar to nera, nera aiskaus lyderio ar vienos dominuojancios komandos, tai timkinas vis su metu pertraukom sekmingai tuos titulus sluoja ir tikrai ne kitu pagalba. ir svarbiausias dalykas, ka gal ne taip ryskiai pabreziau ka anksciau rasiau, pacituosiu geriau:
JAV sporto naujienų portalas ESPN atliko tyrimą, kuriame Nacionalinės krepšinio asociacijos (NBA) specialistai rinko geriausius visų laikų NBA sunkiuosius krašto puolėjus.
taigi, si desimtuka rinko ne kokie ten pypliai ar ziopliai isneturejimo ka veikti nosi besikrapstydami, o sprendziant vien is pavardziu kokios pateko ir tokie kurie mate nba nuo jos susikurimo... tai gal jie geriau ismano kuris jiem ten atrodo geresnis?
malonei butent to ir pritruko, to akcento, cempionu ziedo. kita vertus skirtumas balais vos 3 taskai:) ir dar beje tas topas sudarytas vos is 10 rinkusiu zaideju nuomone, nes tik 100 balu maskimaliai surinkta, bent jau tikrai nerinko gausybe zmoniu... tad cia tik keliu specu iskreiksta kukli nuomone:) rinktu kita diena, ne pries finalus ir timai einant link eilinio ziedo, tie balsavimai pasisuktu kitaip
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2005-06-12 14:08
nu sakykit ka norit, bet su nevermind nesutinku.
Visu pirma tas desimtukas rinktas ne visiskai laiku. Visu antra, i ji neturetu patekti tokie zaidejai kurie dar rungtyniauja, nes nera visiskai objektyvu juos rinkti.
Taip nesuprantu, kodel renkant geriausia visu laiku sunkuji puoleja, yra labiausiai atsizvelgiama i laimetus cempiono ziedus?
Malone'as ir Barkley buvo daug geresni zaidejai. Kol kas Duncanas dar nera patekes net tarp 50 geriausiu visu laiku NBA zaideju. Taip jo nera NBA sloves muziejuje, o jeigu paziuretume i statistika, pamatytume, kad ji daug prastesne, negu Barkley ir tuo labiau Malone'o.
Del Nowitzkio man apskritai nesuprantama. Sunkusis puolejas turi grumtis po kase ir tik retkarciais mesti tritaskius, o vokietis neretai ju meta daugiau negu dvitaskiu. Irase zmogu tik del ugio, nors jis su tokiu zaidimo stiliumi labiau tiktu i lengvuosius puolejus arba netgi i atakuojancius gynejus.
Dar del Barkley ugio. Jis ivairiuose saltiniuose svyruoja nuo 194 iki 200 metru. Oficialiai jis rasomas 6.6 pedos - 200 metrai, bet oficialiam NBA puslapyje esu skaites: "Nors Barkley ugis visur skelbiamas 6.6 pedos, is tikruju jis yra 6.4 (195 cm) pedos".
Pats Barkley viename interviu yra uzsimines, kad daug kur ji tiesiog tycia truputeli paaukstina.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2005-06-12 13:29
visu pirma specai jus , espn zmones yra daug daugiau apsisviete negu jus ant kasio . jie mate kas kaip zaide . ir cia viskas yra teisingai ,tik gal nowitzkis cia keistai atrodo nes neamerikietis . fsio .
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2005-06-12 12:16
to nevermind: barkley 196 cm o rodmanas lygiai 2m
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2005-06-12 12:12
beje malone 1985 - 2004 o barkley 1984 - 2000
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2005-06-12 12:12
ir dar - kaip duncano negalejo isrink pirmu, kai tokiu laiku renkama:
1. spursai pateko i superfinala
2. karlas pasitrauke nors zadejo zaist
praejus keliems metams, viskam nurimus, rezai bus visai kitokie.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2005-06-12 12:12
Malone turejo buti pirmas barkley antras nowitzkio isvis neturejo buti, o seip ten kur apacioje tai bisky keista kad niekas nedave tasku A.C. Greenui
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2005-06-12 12:06
rodmanas gerokai virs dvieju metru.
o kas liecia duncana ir malone, tai malone niekad neturejo tokios komandos kuri galetu tapti chempione, karlas dare kiek galejo, juta visalaik atkrintamosiose buvo ir tarp lyderiu. o timas turejo robinsona, dabar parkeri su ginobiliu, apskritai visa ten komanda superine spursu, kiekvienas zaidejas galetu rinkti po 15 tasku per rungtynes kitoj komoj. o toks kaip glenas robinsonas galetu virs 20 mest. tad geriau man nereikia aiskint kas yra geresnis. malone patekes i timo padeti irgi bilekiek galetu kartu buti chempionu. kad ir koks geras timas, bet jis uz karla kol kas tikrai negeresnis. viska pasako vienas faktas, pernai atkrintamosiose, kone traumuotas karlas, viena koja galima sakyt zaisdamas, budamas virs 40 metu, sugebejo taip uzdengt tima, kuris yra paciam jegu zydejime, kad nieko negalejo padaryt, ir to pasekoje lakers eliminavo spursus. TAI KAS BLEE GERESNIS NEVERMIND?? galvok ka sneki..........nx...... jei nerauki nieko, tai nekelk balso visai.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2005-06-12 04:04
ir barklio nereiketu mazint, aukstesnis jis uz 196.... nezinau kas espn parasyta apie jo ugi butent siame str, bet sudarant didesni ispudi zaideja galima ir pamazint. pvz PF 198 ugio visai jau normaliai atrodytu, plius pridejus jam atitinkama svori. na mazesnis jis ten kiek, bet visa kita jau savo vietoj, tiesiog buvo unikalus zaidejas, ir jo mazesnis ugis greiciausiai gavosi priesingai tik privalumas, nes daugiau galejo tuo stebetis, tas pats su rodmanu, abu is principo arti dvieju metru
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2005-06-12 03:57
karaliau jiamesai, nesisneki ir pats nematai ka darai, kiek malone tapo kartu cempionu? ir kiek timas? va cia ir skirtumas. aisku laimi komanda, utah buvo per daug sustabarejusi, nesikeite taip smarkiai kiek teko matyt, beveik jie nieko nedare, kad surastu jiem rimta centra, nors ir kaitaliojo juos vos ne kas metus, bet be jokiu rezultatu... san antonius idealiai renkasi zaidejus, nors kartu karta ten jau n-kartu prasisuko, o jie kas antrus metus, pist ir cempionai, jei ne timkinas, jie to neturetu. uz tai jis ir auksciau, cia rinko ne vienas ir ne du zmones
ta pati ir barkliui pasakyciau, ar nusistebeciau tavo pastebejimu, si desimtuka rinko nba specai, kurie ta ismano geriau kas kur losia ir koks zaidejas yra. nowitzkis sakykim 80% savo buvimo aikstei praleidzia PF, ten ji daugiausiai matau, kitur tik epizodiskai pasitrina, centru ir tipo SF.... bet jo vieta 4 numeriu, i centra netinka, nes jis tam per judrus zaidejas yra, jam reikia veiksmo ir judejimo... o i lengvus krastus su tokiu ugiu... kartais per juokingai atrodo. tuo paciu aisku nera ir visiskai tipiskas PF, zodziu universalus zaidejas, pagal ugi ir judruma visgi labiausiai isipaisantis aikstei PF
....
o visa kita labai sunku vertint, nes yra tokiu pavardziu kurios nieko nesako, nors ten pirmaujancios tai ryskiai tu zaideju, kuriuos galejo matyti dar daugelis, zodziu dominuoja dabartis
kempas krito visu akyse per tuos narkotikus, kaip jis gali butu didingas?
man tai garnetas atrodo juokingai 6 vietoj tarp hui znajet kokiu pavardziu
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2005-06-12 02:42
visiskai pritariu King_James.
Pirma ir antra vieta skirciau Barkley ir Malone'ui, o del Nowitzkio man apskritai nesuprantama, kodel jis cia yra. Tikrai nepasakyciau, kad jis yra sunkusis krastas.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2005-06-12 01:37
o pirmoj aisku malone, timui iki jo dar daug sienu apshikt.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2005-06-12 01:35
ne nu as mazu maziausiai shawnui kempui skirciau 10-a vieta, kurioje manau niwtzkis tikrai be reikalo atsidure.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 18

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas