Nuotr.: Fotodiena.lt/R.Lukoševičius
Nuotr. Fotodiena.lt/R.Lukoševičius

Lietuvos krepšinio lyga tęsia praėjusį sezoną pradėtą rubriką „Teisėjo švilpukas“ ir 2018-2019 m. sezone.

Šioje rubrikoje apžvelgiami ginčytini ar diskusijų sukėlę epizodai iš „Betsafe–LKL“ čempionato rungtynių.

LKL siekia šviesti krepšinio bendruomenę ir analizuoti situacijas, kurios ne itin dažnai pasitaiko krepšinio aikštelėse, bet yra taisyklių dalis.

Visus epizodus atrenka ir juos aiškina LKL teisėjų direktorius Algimantas Pavilonis ir Krepšinio teisėjų asociacijos prezidentas Kęstutis Pilipauskas.

 

 

Pirmajame šio sezono epizode – keturi momentai iš pirmųjų sezono rungtynių nevengiant pripažinti ir teisėjų klaidų.

1 momentas: įsirėžimo pražanga ar ne? („Rytas“ – „Skycop“)

Mesdamas į krepšį „Ryto“ žaidėjas Nr. 20 (M. Normantas) atsitrenkia į „Skycop“ žaidėją Nr. 31  (Bruesewitzių), už pusapskritimio ribų užėmusį teisingą gynybinę padėtį – teisėjas skyrė įsirėžimo pražangą puolėjui ir priėmė teisingą sprendimą.

Kadangi kamuolys išmestas į krepšį prieš susidūrimą, 2 taškai turi būti įskaityti – tą teisėjai ir padarė. Žaidimas tęsiamas „Skycop“ komandai išsimetant kamuolį iš už galinės linijos. Teisingas teisėjo sprendimas.

2 momentas: įsirėžimo pražanga ar ne? („Skycop“ – „Žalgiris“)

Pašokęs metimui į krepšį „Skycop“ žaidėjas Nr. 7 (Lavrinovičius) atsitrenkia į „Žalgirio“ žaidėją Nr. 13 (Jankūną), užėmusį teisingą gynybinę padėtį, bet stovinčiame pusapskritimyje – tokiu atveju įsirėžimo pražanga puolėjui neturi būti skiriama.

„Žalgirio“ žaidėjas Nr. 0 (Davies) skriejantį į krepšį kamuolį blokuoja tuomet, kai jis jau pradėjo leistis žemyn – 2 taškai turėjo būti įskaityti. Neteisingas teisėjo sprendimas.

3 momentas: žingsniai ar ne? („Rytas“ – „Nevėžis“)

„Ryto“ žaidėjas Nr. 2 (Suttonas) baigia kamuolio varymą, pagaudamas jį ant dešinės kojos (tampa atramine) ir dar kartą peršoka ta pačia dešine koja, prieš įdėdamas kamuolį į „Nevėžio“ krepšį. Tai pažeidimas – „žingsniai“.

Efektingas epizodas, tačiau metimas neturėjo būti įskaitytas. Teisėjai suklydo nefiksavę šio taisyklės pažeidimo.

4 momentas: pažeidimas ar ne? („Rytas“ – „Skycop“)

„Ryto“ žaidėjas Nr. 11 (D. J. Seeley) baigęs kamuolio varymą bando perduoti kamuolį savo komandos draugui, tačiau nei jis, nei varžovai neliečia kamuolio. Jį vėl sugauna D. J. Seeley ir vėl pradeda varyti kamuolį.

Pažeidimas (dvigubas varymas) jau turėjo būti fiksuotas, kai D. J. Seeley pakartotinai paėmė kamuolį į rankas po nesėkmingo perdavimo. Teisėjai suklydo nefiksavę pažeidimo.


Rodyti komentarus
2018-10-04 19:03
Anonimas
siandien vienos rungtynes, bet ir tu nesugeba istransliuot. nuluzo streamas po dvieju minuciu
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 1

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas