Kiaura gynyba: „Žalgirio“ pralaimėjimus Eurolygoje vienija vienas rodiklis

Jonas Miklovas
Jonas Miklovas
„BasketNews.lt“ iš Miuncheno (Vokietija)
2018-12-15 09:19
Marius Grigonis Nuotr.: Basketnews.lt/D.Lukšta
Leo Westermannas Nuotr.: Basketnews.lt/D.Lukšta
Audi Dome arena Nuotr.: Basketnews.lt/D.Lukšta
Maodo Lo Nuotr.: Basketnews.lt/D.Lukšta
Žalgirio sirgaliai Nuotr.: Basketnews.lt/D.Lukšta
Marius Grigonis Nuotr.: Basketnews.lt/D.Lukšta
Leo Westermannas Nuotr.: Basketnews.lt/D.Lukšta
Audi Dome arena Nuotr.: Basketnews.lt/D.Lukšta
Maodo Lo Nuotr.: Basketnews.lt/D.Lukšta
Žalgirio sirgaliai Nuotr.: Basketnews.lt/D.Lukšta

Iškritus pagrindiniam Kauno „Žalgirio“ įžaidėjui, pagrindinės bėdos, atrodo, turėjo būti organizuojant žaidimą. Vietoje to Lietuvos čempionų klubas sužaidė itin silpnas rungtynes gynyboje ir nusileido turnyrinės lentelės kaimynei.

„Žalgiris“ ketvirtą kartą šį sezoną praleido bent 88 taškus ir aštuntą sykį – bent 80 taškų. Pirmuoju atveju buvo pralaimėtos visos ketverios tokios rungtynės, antruoju – suklupta septyniose tokiose dvikovose.

Vienintelį kartą kauniečiai laimėjo praleidę daugiau nei 80 taškų, kai žaidė pratęsimą Atėnuose (87:83).

Treneris Šarūnas Jasikevičius yra atskleidęs, kad komandai yra iškeltas uždavinys per ketvirtį praleisti ne daugiau nei 20 taškų ir Miunchene šį uždavinį pavyko pasiekti du kėlinius. Bėda ta, kad per kitus du bendrai sudėjus buvo praleisti 53 taškai.

Kauniečiai sugriuvo antrajame kėlinyje, kai „Bayern“ puolėjas Derrickas Williamsas realizavo visus 5 metimus iš žaidimo (įskaitant 2 tritaškius) ir vienas pats pelnė 14 taškų. Kai ketvirčio pradžioje tinklelį skrodė jo tritaškė bomba iš beveik 8 metrų, tapo aišku, kad vakaras gali būti ilgas.

„Žalgirio“ 80 taškų riba
Praleista Rezultatas
Daugiau nei 80 taškų 1-7
Mažiau nei 80 taškų 4-0
„Tai mano atsakomybė, – sakė Jasikevičius. – Iš pradžių mes jam leidome mesti ir jis įsimėtė. Antroje pusėje prieš jį dirbome gerai, jis įmetė aibę sunkių metimų, nemanau, kad mes dėl jų pralaimėjome rungtynes.“

Buvęs antrasis NBA naujokų biržos šaukimas iš viso surinko 27 taškus ir sužaidė rezultatyviausias karjeros Eurolygoje rungtynes.

„Bayern“ iki ilgosios pertraukos greitomis atakomis surinko 11 taškų ir šis skaičius dar yra pakankamai geras – du kartus šeimininkai nesugebėjo pabaigti atakų taikliais metimais iš po krepšio.

Kartą „Bayern“ nubaudė žaibiškai pelnydami taškus po taiklių „Žalgirio“ baudų – tai buvo toks neapsižiūrėjimas, kokio šį sezoną kauniečiai dar nebuvo pademonstravę.

Po ilgosios pertraukos pristabdę varžovų greitą puolimą (taip buvo praleisti vos 4 taškai), žalgiriečiai ėmė kentėti nuo antrųjų varžovų šansų. Antroje dvikovos dalyje „Bayern“ net 7 sykius kartojo savo netaiklius metimus (lyginant su 2 iki ilgosios pertraukos) ir taip surinko 10 taškų (lyginant su 3 iki ilgosios pertraukos).

Bene skaudžiausias toks dūris buvo lemiamo ketvirčio viduryje, kai Leonui Radoševičiui atsikovojus kamuolį, Williamsas smeigė tritaškį ir taip vainikavo spurtą 10:0, po kurio „Bayern“ nutolo 73:65. Šis spurtas sutapo ir su Derricko Waltono laiku aikštėje.

„Bayern“ prieš „Žalgirį“
Rodiklis Reikšmė
Taškai greitose atakose 15 (11 pirmoje mačo dalyje)
Taškai antraisiais šansais 13 (10 antroje mačo dalyje)
Ketvirtojo kėlinio pradžioje Leo Westermannas gavo ketvirtąją pražangą, buvo priverstas sėstis ant suolo ir tai buvo labai skaudus epizodus. Vos teisėjams skyrus pražangą, tiek pats prancūzas, tiek treneris Jasikevičius puolė ginčytis su teisėjais, prašydami pražangą skirti problemų dėl to neturėjusiam Brandonui Daviesui. „Žalgirio“ strategas netgi teisėjų prašė peržiūrėti kartojimą, nors tokiais atvejais šio veiksmo arbitrai negali atlikti.

Treneris ir įžaidėjas tarsi jautė, kad pergalingam receptui buvo reikalingas tas vienintelis įžaidėjas, kuris tą vakarą kūrė žaidimą. Traumuotą Nate’ą Woltersą starto penkete pakeitęs Westermannas sužaidė geriausias sezono rungtynes, pelnydamas 19 taškų ir atlikdamas 6 rezultatyvius perdavimus, o keli jo juvelyriniai asistai trečiojo kėlinio pabaigoje ir ketvirto pradžioje padėjo „Žalgiriui“ sukurti gražiausius rungtynių epizodus.

Waltonui vos pasirodžius aikštėje, jis suklydo ir Maodo Lo pelnė du greitus taškus – vienintelius tokius šiame ketvirtyje, bet to pakako, kad „Bayern“ žaidimas įsižiebtų.

„Mes negalime laimėti rungtynių, jeigu išvykoje praleidžiame 80 taškų, – po dvikovos sakė Jasikevičius. – Pirma rungtynių pusė buvo labai bloga, visos rungtynės buvo blogos, netgi kai pradėjome keistis ginamaisiais ir juos pristabdėme, buvo galima nuimti dar kokius 8 taškelius nepadarant klaidų.“

Sunkiai įsibėgėjęs, „Žalgiris“ vien pirmajame ketvirtyje suklydo 5 kartus. Per likusius tris ketvirčius buvo prarasti 8 kamuoliai.

„Jie susitikimą pradėjo žaisdami itin kietai ir mes pirmajame kėlinyje turėjome problemų į tai atsakyti. Kai pavyko pabėgti į puolimą, tada neatlikdavome darbo gynyboje, – kalbėjo Westermannas. – Vėl praleidome daugiau nei 80 taškų ir tai – tikrai per daug.“

Pagal praleidžiamus taškus „Žalgiris“ dabar Eurolygoje yra ketvirtas nuo pabaigos – vid. 82,8. Daugiau praleidžia tik Milano „AX Armani Exchange“ (85,7), Stambulo „Daruššafaka“ (86,8) ir Las Palmo „Gran Canaria“ (89,2). Su dviem pastarosiomis komandomis kauniečiai kausis per tris artimiausius turus.


Rodyti komentarus
1 2  »
2018-12-15 21:13
Aa
Gynyba nebuvo bloga 1. Daug greitu atakų buvo ir daug jų pasibaigė taiklaos tritaškiai per rankas ar zaidejai kurie jų nepataiko. Buvo daug klaidų. Žalgiriu labai truksta universalumo. Nes ulanovas ir milaknis moka keliata triukų kuruos visi žino ir sunku juos panaudoti, kaip ir waitas. Yra gal tris zaidejai milaknis, Grigonis ir galbūt westermanas (galbūt) pataikantis iš 3pts. Daivisas būtų dar pavojingesnis ir geresnis jaigu galėtų atmesti kamuolį kai varžovai susispaudzia nes ir jam sunku prieš 2 žaist , bet be tu trijų nėra kam... Jaigu būtų pagrindinis į žaidėjas, būtu laimėja. Trūko jankuno formoj ir šiuo metu stebuklus rodančios Antano

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2018-12-15 19:43
uzteks analiziu
Ir visa diena kazka vis kritikuot na reikia toliau ziuret i prieki ruostis su darussafaka

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2018-12-15 19:07
to Georgy Cekovsky
tai jis ir gauna kosminius pinigus, o jo indelis minimalus tik atidirbt juos, ir jei iseitu tai 0 nuostolio. O kad rezultatai geresnis tai normalu kai biudzetas isauges kokius 3 kartus del ivairiausiu priezasciu, pagrindine aisku issikapstymas is skolu ir panasiu dalyku. Del to perkami geresni zaidejai, o kada cia ankciau buvo perkama 11 nepigiu zaideju komandoj ? neskaitant plazos ir romanovo durnysciu tai niekada, nes dar pries kelis metus visokie kariniauskai, dimsos, cizauskai, venes sudarydavo daugiau nei puse komandos
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2018-12-15 19:04
Lietuvis
Lietuvos treneriai turi tą pačią bėdą:gauna žaidėjas 4 pražangą likus 7-8 min, iškart sodina jį,taip buvo su westermanu,pakeitė Waltonu,o galėjo ir surizikuoti palikti prancūzą aikštėje,čia ir buvo esminis momentas paskui bajern atsiplėšė nuo Žalgirio, atsimenu sabonis sulošdavo 20min su 4 pražangomis

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2018-12-15 18:23
Captain Obvious
Panasu, kad Zalgiriui reik gerint ginyba ir praleist maziau nei 80 tasku, kad nepralaimetu.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2018-12-15 18:22
Georgy Cekovsky
Ar Saras isskirtinis ar ne, negaliu teigt, bet, kad tikrai puikus treneris taip taip, kuris geba sustatyti graju kaip jis to nori, toliau disciplina ir tame fone matau, kad komanda sudaryta is pigiu zaideju patapo Europoj elitine kirsdama 3 kart didesnio biudzeto komandas ir tai yra faktas!ir kai iki Saro treniravo n kitu standartiniu treneriu, tai mes sededavom Eurolygos dugne.Man pvz visokie isaukstinti Blatai nera tikrai geresni uz Sara. Tu duok tam Blatui toki Zalgiri ir esu tikras, kad sedetumem su 7 pergalem po 2 ratu.

O Plaza? Plaza irgi neblogas treneris, ne toks kaip Saras, nes pats nelose. Be to tuomet ir Zalgiris turejo aukstesnio lygio zaidejus.

Siaip as pamastau, kad isejus Sarui Plaza butu geras pasirinkimas

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2018-12-15 17:55
to Uuuu
tai pisk i raudono skreplio temas
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2018-12-15 17:54
to Georgy Cekovsky
ir kuo tas jaska jau toks isskirtinis nuo kitu treneriu ? juokina tokie ekspertai kurie mato tik galutini rezultata, bet daugiau jokio minimalaus supratimo. Kaip ir plaza dievas buvo, nes su rekordiniu biudzetu normalu kad rezultatai daug geresni nei su kriziniu. Beje zaidejai riboti, nes pats jaska tokius issirinko, nieko nesakau del izaideju kai norimu rinkoj nebuvo, bet sf/sg tai tikrai geru variantu rinkoj netruko galinciu ateit vietoj walkup ir walton, is kuriu vienas tarkim butu mokantis varytis kamuoli ir mest is toli
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2018-12-15 17:49
Uuuu
Rūpi čia tie žali skrepliai lyg

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2018-12-15 17:44
to r
tai tu cia specialistas ? gal papasakosi ka esi pasiekes krepsinyje, ka laimejes kaip treneris ? kokias komandas treniraves ? :D esi tik desimtmete malalietka isivaizduojanti kad kazka bent minimaliai zino ir supranta :D jau vien po tokiu kliedesiu kad white neatletiskas, dauguma tik pasijuoktu is taves ir nieko neatrasytu :D kavaliauskas su jankunu nera vienodi zaidejai, vienas standartinis centras turintis jegos, mases, zaidziantis nugara ir ji pasilikt buvo labai geras sprendimas nes puikiai zaidzia si sezona, o jankunas universalus pf/c ispleciantis aikste su elitiniu metimu is vidutinio nuotolio. O kad jie nera labai greiti tai nieko nuostabaus eurolygoj tokiu pilna kiekvienoj komandoj, tam paciam bayerne radocevic, barthel, olympiakose mitulinov, printezis, vazenkov ir t.t. tai tu sudexperti pries kabinedamasis prie tu lietuviu, pasiulyk kitu - jaunesniu, greitesniu, atletiskesniu tokio lygio lietuviu ir kad butu pigus. Tuo tarpu tavo minetas milaknis yra grynas sf, joks is jo sg, ir jis pakankamai greitas lyginant su dauguma zaideju sitos pozicijos. Grigonis ner lyderis, bet universalus sg/sf galintis padet puolime ivairiai budais, verztis i abi puses ir renka puikia statistika eurolygoj, neblogai ginasi. Bet velgi, laukiu tavo sudexpercio komentaru ne kuo jis blogas, o geresnio lietuvio varianto uz turimas lesas. Wolters puikus zaidejas, greitesnis uz dauguma kitu gyneju eurolygoj, su astriu prasiverzimu ir uzbaigimo ivairove, puikiai ginasi ir kovoja del kamuoliu. Tai gal tu sudexperti is savo motinos pasalpos nupirksi eurolygos zvaigzde kuris viska daro ? pries bayerna nera sansu, nes isvykoj keliais taskais pralaimejo su kruva traumu ? o tai kaip praeita savaite olympiakos su blattu ir kruva brangiu neribotu ir atletisku zaideju krito beviltiskai ? jei lygini su pernai, tai primenu kad buvo pralaimeta silpnesnei vokieciu komandai bamberg ir t.t. o kad i pangos vieta nieko nerado, tai del riboto biudzeto ir ribotos rinkos, butu rade kazka panasaus tai tikrai butu geriau nei pernai
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2018-12-15 17:32
4
white neatletiskas?? tu matei nors vienas zalgirio rungtynes? woltersas tikrai nera letas. del walkupo pritariu. blogai, kad i toupane vieta nebuvo paimtas bent jau panasiu duomenu, gerai besiginantis zaidejas. reikejo nesiradinet dviracio, o rinkti panasia sudeti i ta kuri buvo.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2018-12-15 17:18
Georgy Cekovsky
Sutinku su "r" mintimis, kad tik Saro talento deka mes isliekam konkurencingi Eurolygoj. Teisybe jis sako, jei imt pavienius musu zaidejus, tai isties neturim nei vieno be trukumu savo pozicijos zaidejo. Arciausiai tokiu yra tik Wolters ir Davis. Bet is kitos puses pats Saras rinkosi komanda siemet.

Dabar visi skalpuoja Walton, bet ji ciupo kaip 3pg pamacius jog susimove su Sabeckiu. Jo jis eina zemyn, bet del to, kad ne jam lost grieztuose Saro schemose. Man toks Walkup yra grybas, kuris neuzkliuna beveik niekam. Jis niekinis zaidejas. Jei jam moka centus, tai dar suprasciau, bet jei kokius 200k? Tai jis nevertas to.Toks Butkevicius butu ne blogiau uz ji.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2018-12-15 16:46
r
Kaip ir tikėjausi, vėl išlindo laido riteris ir vėl išdurnino)) Krepšinio "specialistas" turbūt net nepajėgia suprasti, kad šį sezoną Žalgiris prisirinko daug vienodo tipo ir siauro profilio role playerių. Jankis/Kavaliauskas C/PF pozicija - abu yra lėti, nešoklūs, senstantys su padidinta traumų tikimybe. PF White/Jankis - abu neatletiški, todėl pozicijoje trūksta agresyvumo. SF vienintelis - savo pozicijai lėtas ir nešoklus Ulė, kurio pranašumas PF skillsai neišnaudojamas neturint laisvos erdvės baudos aikštelėje dėl mūsų neagresyvių PF. Milaknis ir Grigonis - abu palyginti lėti SG-metikai, dėl atletiškumo, šoklumo ir greičio trūkumo negalintys pasistumti į SF ir neturintys PG įgūdžių. Trečias SG - Walkup yra gynybinio plano, per žemas sustovėti prieš šoklius SF ir per lėtas prieš aštrius PG. Wolters ir Westermann - abu lėti PG, vienas neturi taiklumo iš toli, kitas neturi gero aštraus prasiveržimo. Visiems paminėtiems žaidėjams jų pozicijose trūksta fizinių duomenų arba talento, bet visi turi gerą IQ, tas yra mūsiškių pranašumas. Deja trūksta universalumo. Manau kad dėl prastesnių mūsiškių fizinių duomenų - kai priešininkai gynyboje pradeda visi keistis prieš visus, mūsų žaidėjai nesugeba išnaudoti pozicijos pranašumų ir visada atsiranda problemos su puolimu. Tik dėl Šaro talento ir gero žaidėjų IQ mes pajėgiam lygiai kapotis su aukščiausio lygio, bet role playerių komandomis kaip CSKA. Ir dėl bevei visų mūsų žaidėjų prastesnių fizinių duomenų neturim variantų prieš atletiškais universaliais žaidėjais sukomplektuotas vidutiniokes kaip Baskonia ir Bayern. Vienintelis Davies turi gerus fizinius duomenis ir tai aiškiai matosi jo statistikoje. O Walton bent kol kas nerodo krepšinio IQ, todėl jis visiems ir užkliūna. Suprantu, kad ne Žalgirio kišenei pilnai susikomplektuoti gerų fizinių duomenų turinčiais aukštą krepšinio IQ žaidėjais. Bet vasaros komplektacijos metu juk buvo galima ir reikėjo ieškoti balanso tarp žaidėjų su smegenimis ir žaidėjų su fiziniais duomenimis, kas buvo padaryta praeitą sezoną.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2018-12-15 15:32
to anonimas
neatsimenu ka tas tavo tupanas uzdenges ? uztenka prisimint visokias rungtynes su baskonia, chimki, spanulio geriausia atkrintamuju serija per visa karjera, kai grigonis ji isjunge visiskai, arba maodo lo maude per visus galus ta tupana kokias 4 atakas is eiles baigdamas sekmingai, tik tiek kad tritaski siemet pagerino arba tiesiog sukrito keliose rungtynese
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2018-12-15 14:51
xxx
Su wolton prašovė, bet ko norėti, jam per sunku eurolygoje,vargu ar iš jo verta kažkuo tikėtis

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2018-12-15 14:44
Anonimas
o tai kas cia pas zalgiri tokie gynejai?walkup,ulanovas ir white su davies.jankunas jau viskas,kavaliauskas tik prazangom stabdo.grigonis aisku geriau nei milaknis ginasi,bet per daznai paleidzia zaidejus.leo irgi letas,nespeja paskui greitesnius.pustalupis aiskiai neisipaiso i zaidima nes jam turbut labiau tiktu siautimas,o ne schematiskas zaidimas,tiesiog neduota zmogui.nera zalgiryje tokiu atletu kaip buvo toupane kuris galejo uzdengt betka,todel faktas kad komandos tuo naudojasi.ten gi irgi nedurni sedi,mato musu silpnas vietas.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2018-12-15 14:43
to anonimas
tai eik tu durniuk su tais rytfaniais pusnuogis pasiglamonet, gal geriau pasidarys :D o kaip jau sake nieks nevercia ziuret,
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2018-12-15 14:41
to r
kliedi kaip visiskas nevisprotis. Waltonas imtas kaip zaidejas eurolygai, o ne trash minutem, tam yra jaunas jokubaitis, westermann gali per 3 pozicijas lost. Jei tavo ale eksperto analize pagal naudinguma, tai sf visiskai dominavo pagal ji. Ju Lucic ir Dangubic kartu surinko 7, tai Milaknis ir Ulanovas atskirai daugiau surinko. Ir taip Milaknis yra Sf, is bedos galintis tik Sg pazaist. Tai kaip Jankuno zaidimas susijes su Sf irgi nesupratau, jis yra Pf/C, gyvenime nera zaides Sf nei minutes. Birutis per silpnas eurolygai, ok. Bet del to ir pasiliko Kavaliauska, kuris vakar negalejo zaist del traumu, tai kur cia komplektacijos spraga ? nes va butent Birutis ir yra trecias centras tom trash minutem, bet kai kruva zaideju iskrenta tai nieko nepadarysi. Nieks nesake kad Grigonis siautes ar dominuos eurolygoj, cia jau pats prisigalvoji per savo pragerta galva, bet jis su wolters geriausi tarpsezonio pirkiniai, ir tikrai naudingas, renka apie 13 tasku vidurki paskutiniu. Tuo tarpu walkup komplektacijos feilas, nesvarbu kurioj pozicijoj
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2018-12-15 14:19
Anonimas
:D Aš negaliu be žalgirio, bet tai tie pralaimejimai skaudus,be Jaskos išvis būtų sunku,galėtų ir ilgiau likti žalgirį jis,jei biudžetas tik augs,labiausiai nervina rytfaniai,kurie tyčia provokuoja žalgirį,daugiau būtų komentarų teigiamų, tai ir pralaimėjimai gal greičiau pasimirštu

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2018-12-15 14:11
AnonimasKiaura gynyba - viską pasako apie žalgirio būklę, sunku sirgti už žalgirį, kiek galima pralošineti, nuo eurolygos atėjimo , tik pirmą sezoną pavyko laimėti eurolygą, paskui viskas tik blogyn ėjo, pernai išimtis buvo, kadangi pasisekė išvengti traumų, beto dauguma kitų komandų nepilnos sudėties žaisdavo, o dabar patiens tenka traumuotiems žaisti ir pajusti ką tai reiškia--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt


Tai jei sunku sirgt uz Zalgiri, tai nesirk. Kas nors vercia, pistulke i galva iremes laiko ? O as sirgau ir sirgsiu. Ir to nepakeis nei pralaimejimai, nei pergales ))). Siaip normalia viskas yra. Yra kovinej padeti. Turi tu pergaliu. Manau i TOP 8 tikrai pateks. Jei kam nepatinka Jaska, tai neziurekit. Jis padares maksimuma. Komanda laimi, pralaimi, bet niekada netriuskinama, visada zaidzia apylygiai, visada gali tiketis pergales, nesvarbu kas priesininkai.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
1 2  »

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 34

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas
Miuncheno Bayern
Kauno Žalgiris
52%
33/64
Metimai iš žaidimo
54%
26/48
28
Atkovoti kamuoliai
23
20
Rezultatyvūs perdavimai
17
8
Perimti kamuoliai
3
94
Naudingumas
95
87%
13/15
Baudų metimai
92%
24/26

Rungtynių žaidėjai

Derrick  Williams
27 PTS
10/15 FG
4/4 FT
Brandon  Davies
21 PTS
7/8 FG
7/9 FT
Derrick  Williams
7 REB
5 DREB
2 OREB
Brandon  Davies
6 REB
5 DREB
1 OREB
Petteri  Koponen
4 AS
0 TO
18 MIN
Leo  Westermann
6 AS
3 TO
24 MIN
Derrick  Williams
35 EFF
70% 2P%
60% 3P%
Brandon  Davies
33 EFF
88% 2P%
- 3P%