Nuotr.: BNS
Nuotr. BNS

Kauno „Žalgiris“ sudarė 1,5 metų trukmės rėmimo sutartį su tarptautine elektronikos ir buitinės technikos gamybos ir prekybos korporacija „Vestel Poland“.

Šį sezoną metami dvitaškiai

75%
30,0
Pataiko: 30,0
Taiklumas: 75,0%
Vieta lygoje: 1
Geriausias pasiekimas: 30
Blogiausias pasiekimas: 30
Daugiausia pataiko: Deon Thompson

„Šis mūsų žingsnis – tai dėmesys visos Lietuvos mylimam krepšinio klubui ir jo sirgaliams. Būdami kartu su geriausiais didiname ir savo kompanijos matomumą ne tik Lietuvos rinkoje, bet ir Europoje. Partnerystė su klubu suteikia galimybę užmegzti artimą ryšį ir su kitais komandos rėmėjais, tuo sieksime dar daugiau pergalių ne tik sporte, bet ir versle,“ – teigia Marius Olšauskas, kompanijos „Vestel Poland“, kuri pagal licenciją gamina ir prekiauja žinomų Europos ir Japonijos prekių ženklų buitinės technikos gaminiais 23 šalyse, pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalyse.

Remia nepamirštamas emocijas

Sutartį pasirašęs Andrzejus Kropas, „Vestel Poland“ Lenkijos padalinio vykdomasis direktorius, atkreipė dėmesį, kad tai ne pirmasis rinkodaros projektas, susijęs su Lietuvos sportu, kompanija jau keletą metų remia mūsų šalies futbolą.

„Puikiai žinome, koks populiarus krepšinis Lietuvoje, kiek daug jis pasiekęs Europoje ir pasaulyje, kokie atsidavę jo sirgaliai, – sakė Kropas. – O „Žalgiris“ – ne tik Kauno, bet ir visos Lietuvos krepšinio fenomenas, pritraukiantis gausybę žiūrovų ir į „Žalgirio“, ir į kitas šalies sporto arenas bei prie televizorių ekranų. Jis sukuria nepamirštamas emocijas, bendrumo jausmą ir dovanoja nepakartojamus sporto renginius. Nekantraujame prisidėti prie šių akimirkų“.

Jis akcentuoja, kad tarptautinis matomumas ir sutapatinimas su vienu stipriausių prekių ženklu Lietuvoje „Žalgiriu“ – didelė vertė. Rėmimas suteikia patrauklias reklamos pozicijos galimybes ir matomumą stipriausioje Europos krepšinio lygoje – Eurolygos rungtynėse, o per LKL rungtynes pasiekiama vietos rinka. „Labai svarbus ir „Žalgirio“ žaidėjų, kaip asmenybių, teigiamas įvaizdis bei sąsaja su mūsų produkcija“, – teigia Kropas.

Pasaulio kompanijos įvertino „Žalgirį“

„Vestel Poland“ ne pirmoji pasaulinė kompanija, kuri pastebėjo Europoje gerai žinomą ir vertinamą krepšinio klubą. Tarp rėmėjų ir partnerių jau ne pirmi metai yra tarptautiniai prekių ženklai „Volkswagen“, „Olybet“, „Gjensidige“, „Husqvarna“, „Sanistal“, „Ramirent“, „McDonald‘s“, „Fiskars“, DHL, „Stanley Black & Decker“ bei kiti.

„Kiekvienas naujas prekių ženklas mūsų rėmėjų šeimoje – įrodymas, kad tinkami mūsų veiksmai siekiant būti žinomais ir palaikomais ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, – teigia Paulius Motiejūnas, Kauno „Žalgirio“ krepšinio komandos direktorius. – Žinome, kad užsienyje turime daug gerbėjų – į areną ypač daug svečių atvažiuoja iš Estijos bei Latvijos, tačiau būti pastebėtiems verslo segmente – taip pat vienas iš mūsų strateginių tikslų. Tokios partnerystės liudija, kad Kauno „Žalgiris“ – tarptautiniu mastu pripažintas reklamos kanalas Europos auditorijai. Tačiau tai ne tik organizacijos, bet didelis mūsų sirgalių bendruomenės arenoje bei prie televizorių ekranų nuopelnas. Tokio pasiekimo neturėtumėme, jei „Žalgirio“ arena nuolat nebūtų sausakimša.“

„Žalgirio“ direktorius teigia, kad nėra tipinės rėmimo sutarties, su kiekvienu rėmėju aiškinamasi individualiai, kokiu tikslu prekių ženklas nori bendradarbiauti, ir pagal tai sukuriamas konkretus reklamos paketas.

„Jei rėmėjas nori pasiekti tarptautinę auditoriją, ieškome integracijos galimybių Eurolygos rungtynėse per televizijos transliacijas. Dalyvaudami Eurolygoje, pasiekiame 25% Europos auditorijos – vien miestuose, kurių klubai dalyvauja prestižiniame Europos turnyre, gyvena daugiau kaip 36 mln. žmonių, – pasakoja Motiejūnas. – O Lietuvoje žinomumą didinti norintiems prekių ženklams siūlomos reklamos pozicijas Lietuvos krepšinio lygos (LKL) rungtynėse. Pavyzdžiui, „Žalgirio“ rungtynes LKL per televiziją 2017–2018 m. sezono metu stebėjo 11 mln. žiūrovų, tad reklamos vertė nesunkiai išmatuojama.“

Jis atkreipia dėmesį, kad nėra rėmimo taisyklių ar konkrečių produktų, nes „parduodami ne reklamos plotai greitkelyje ar sekundės televizijoje“, o emocijos, kurios sirgalius sujungia su konkrečiu prekių ženklu.


Rodyti komentarus
1 2  »
2019-01-29 22:34
Anonimas
kas is tu papildomu pinigu, jei vel pripirks sudu, ir dar esamiem sugalvos padidint algas uz nieka, siemet biudzetas didesnis, bet sudetis prastesne nei pernai
Atsakyti
Įvertinkite komentarą:
-2
2019-01-29 22:23
Karolis
Sutartis pusantrų metų, tai suprast, kad nuo dabar iki kito sezono galo. Vargu ar nuo kito sezono pradžios iki dar kito sezono vidurio. Šiemet pastiprinimų jau nebus, tai visi finansai keliaus į kitų metų biudžetą. Bet 300 tūkst. tikrai bus, geriausiu atveju gal ir 2-3x tiek už visą sutartį. Šiaip ar taip, į kišenę, o ne iš jos.

Žalgirio organizacija įrodinėja savo profesionalumą, stabilumą. Pasibaigė ir skolų mokėjimai. Ateity rėmėjų bus tik daugiau. Prie Eurolygos prisijungs ir Prancūzija, dar 1 vokiečių komanda.

Dar verslininkam smagu, kad kauniečiai puikiai išnaudoja biudžetą. Tai tik dar labiau siejasi su pergalėm. Gaila, kad šiemet taip koją kiša traumos. Jei ne jos, komanda galėtų būt gerokai aukčiau lentelėj. Kas reikštų Top8 ir tikrai ne vien sudalyvavimą ten. Dabar jei per stebuklus įšoks į top8 traukinį ir visi bus sveiki, vistiek mažai šansų prieš top1 reguliaraus sezono komandą. Dar ne vienam mače, o serijoj.
Atsakyti
Įvertinkite komentarą:
2019-01-29 18:57
Anonimas
px kas remia svarbu saibu gauna
Atsakyti
Įvertinkite komentarą:
+1
2019-01-29 18:51
Anonimas
Lenkai remia Kauna kad ir toliau varytu i nevilti wilno raudona skuduryna:DDDDDDDDDD
Atsakyti
Įvertinkite komentarą:
+1
2019-01-29 18:42
Hxbx
Lenkai remia ZK xaxxaxxaxa. Be lenku ZK niekaip
Atsakyti
Įvertinkite komentarą:
-2
2019-01-29 18:39
Cercas
Weemsas kitam sezonui bus, Šaunuolis Motiejunas. Na chebra pildom areną ir kitą sezona bus finalfour euroleague. Žalgiris jėga!
Atsakyti
Įvertinkite komentarą:
-1
2019-01-29 18:13
visi kowno vestel poland fanai
bc kowno "vestel poland" balagadariu
Atsakyti
Įvertinkite komentarą:
-2
2019-01-29 18:03
realus
ziuriu dilmah atsigavo.
Atsakyti
Įvertinkite komentarą:
+1
2019-01-29 18:01
Anupras
Ar jūs durni nuo gimimo, ar spec. Kursus praėjot?

Galbūt, kai kurių sutarties sąlygų negalima viešinti, todėl ir neskelbia sumos.
Atsakyti
Įvertinkite komentarą:
+1
2019-01-29 17:50
As
Ir gera, kad neranda generalinio rėmėjo nes ji praradus ar nevigdant įsipareigojimų iš kart bankrotas
Atsakyti
Įvertinkite komentarą:
2019-01-29 17:29
djgaffer
Puiku-kuo daugiau rėmėjų,tuo geriau.Nors suma ir neatskleidžiama,bet spėju per tuos pusantrų metų netoli poros milijonų turėtų skirti.Džiugu,kad komanda atranda vis daugiau rėmėjų.
Atsakyti
Įvertinkite komentarą:
2019-01-29 17:15
Dilmahui
tai kad rytas lizingas viesai savininkas gyresi kad dave milijona euru paskola tai buki tie rytfaniai:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Atsakyti
Įvertinkite komentarą:
+1
2019-01-29 17:12
ekspertas
Kowno Polandgiris
Atsakyti
Įvertinkite komentarą:
2019-01-29 17:01
Anonimas
ulanovui iki 800k pakels, jaskai iki 1mln
Atsakyti
Įvertinkite komentarą:
2019-01-29 16:53
Anonimas
Sutarciu neviesina nes suka makles prie klubo priskretusios deles,tik laiko klausimas kada atsiras tikras savininkas ir iskels I viesuma.bus neka mazesne bomba nei neptune kai isspyre kurauska.
Atsakyti
Įvertinkite komentarą:
2019-01-29 16:47
Aaa
Pagrindinio dalyko - kokią sumą duoda, taip ir neparašė.
Atsakyti
Įvertinkite komentarą:
+1
2019-01-29 16:38
optimistas
blablabla
Atsakyti
Įvertinkite komentarą:
-1
2019-01-29 16:10
Mauras
Super naujiena! Dar vienas konkretus, zaliai prisodrintas spjuvis raudonai degradavusiai zertvai i snuki!
Atsakyti
Įvertinkite komentarą:
+1
2019-01-29 16:07
karma
lenkaaaai :Ddddd
Atsakyti
Įvertinkite komentarą:
+1
2019-01-29 16:00
Zalias kraujas
Dilmah kas tau nervus gadina dabar ko cia dabar nervines ar tavo pinigai
Atsakyti
Įvertinkite komentarą:
+1
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
1 2  »

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 29

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas