Nuotr.: BasketNews.lt/V. Mikaitis
Nuotr. BasketNews.lt/V. Mikaitis

Po Ispanijos taurės finalo tarp Madrido „Real“ ir „Barcelona“ ekipų kilęs šurmulys dėl teisėjų darbo vis dar netyla. Šįkart savo žodį tarė šalies teisėjų asociacija.

Ante Tomic

Ante  Tomic
Komanda: Barselonos FC Barcelona
Pozicija: C
Amžius: 32
Ūgis: 218 cm
Svoris: 119 kg
Gimimo vieta: Dubrovnikas, Kroatija

„Mes pripažįstame grubias klaidas rungtynių pabaigoje ir sutiksime su bet kokiu ACB lygos sprendimu, kuris bus priimtas klydusių teisėjų atžvilgiu. Tikimės, kad tai nepasikartos“, – pranešime rašė jie.

Finalo rungtynėse arbitrų darbas klausimų pirmiausia sukėlė dėl neužfiksuotos pražangos prieš akivaizdžiai kliudytą Chrisą Singletoną.

Taip pat keistas pasirodė teisėjų sprendimas mačo pabaigoje, kai „Barcelona“ ekipą į priekį išvedė paskutinę sekundę pelnytas Ante Tomičiaus dvitaškis.

Jis atliko metimą iš po krepšio, kuris atsimušė į lanką, o vėliau prie lentos kamuolį prispaudė Anthony Randolphas. Buvo pasitelkta vaizdo peržiūra, po kurios teisėjai nusprendė visgi įskaityti metimą.

„Real“ klubas nesutiko su tokiu sprendimu ir net žadėjo pasitraukti iš Ispanijos čempionato.

Po teisėjų asociacijos pranešimo klubas pareiškė vis dar svarstantis visas galimybes, nes jiems pasiaiškinimas buvo pernelyg lakoniškas. Finale „Barcelona“ krepšininkai pergalę šventė 94:93.


Rodyti komentarus
Atrinkti (0) Visi (9)
djgaffer
Kažkokia nesąmonė tie klaidų pripažinimai.Kas dabar bus,peržais gal rungtynes?Reikėtų tuos teisėjus diskvalifikuoti,bet to juk nebus.Tai ir tas pripažinimas nieko vertas.
2019-02-19
+4
Atsakyti
Tomiciaus metima iskaityti , cia kazkoks kosmosas , kamuolys pataike i lanka ir ten net nebuvo blokas , o siaip atkovotas kamuolys . Cia kosmonautai , o ne teisejai , net po perziuros nesugebejo teisingai nuspresti .
2019-02-19
Atsakyti
Titas
Nu o kas sake kad ne klaidos ir kad tai gerai? Real pergales atveju viena klaida maziau ir to nenusipelnes laimetojas ir visiskai apvogta Barca... Na tuomet man geriau dvi klaidos ir laimetojas kuris ir turejo but po Randolpho ne baudos o nesportines baudos kuri ir butu uzdariusi rungtynes.
2019-02-19
+4
Atsakyti
Barca
Su teiseju klaidom laimejo Barca. Be teiseju klaidu, butu laimejus... Barca. Didesnes teisybes ir buti negali
2019-02-19
-1
Atsakyti
Titas
Niekas kitas tos taures ir gaut neturi.. T.y. Dviem klaidom buvo atsatyta teisybe
2019-02-19
-2
Atsakyti
Klaidos
Dvi klaidos neatstato teisybės. Tai tiesiog yra dvi grubios klaidos vietoj vienos.
2019-02-19
-1
Atsakyti
kirvukas
kitais metais jiems reikia lietuvį teisėją kviestis...
2019-02-19
+1
Atsakyti
kunigas
Kas jiem is to ?
2019-02-19
Atsakyti
Anonimas
nu ir kas is to kad pripazysta? taures visvien nebegaus
2019-02-19
+1
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 9

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.


Ante Tomic

Ante  Tomic
Ante  Tomic
MIN: 19.9
PTS: 9.18 (63.02%)
REB: 4.55
AS: 1.55
ST: 0.59
BS: 0.32
TO: 1.68
GM: 22