Nuotr.: BasketNews.lt/V.Mikaitis
Nuotr. BasketNews.lt/V.Mikaitis

Kauno „Žalgirio“ krepšinio komanda sulaukė neeilinio pripažinimo – projektas #MANOPIRMAS ir „Žalgirio“ organizacijos direktorius Paulius Motiejūnas įtraukti į tarptautinius bilietų pardavimo verslo apdovanojimus.

Šį sezoną pelnomi taškai

49%
77,9
Pelno taškų: 77,9
Taiklumas: 48,6%
Vieta lygoje: 13
Geriausias pasiekimas: 97
Blogiausias pasiekimas: 58
Daugiausia pelno: Brandon Davies

Viso pasaulio sporto, muzikos, kino ir kitų pramogų bilietų pardavimo meną vertinanti organizacija kasmet išskiria geriausius įvairiausiose nominacijoje, o šįkart tarp geriausiųjų sužibėjo ir „Žalgirio“ vardas.

Šį sezoną startavęs projektas #MANOPIRMAS pateko tarp 6 pretendentų laimėti geriausiai vykdomos bilietų pardavimo kompanijos titulą.

Lietuvos čempionų sumanyta idėja varžosi su Australijos, Didžiosios Britanijos bei Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) projektais.

#MANOPIRMAS skatina „Žalgirio“ rungtynių gyvai nemačiusius gerbėjus pagaliau žengti žingsnį ir apsilankyti „Žalgirio“ arenoje. Projektą stiprina Lietuvos įžymybių bei pačių žalgiriečių istorijos iš pirmųjų kartų, o projekto dalyvių laukia įvairios dovanos ir išskirtinis dėmesys.

Prestižiniuose bilietų pardavimo verslo apdovanojimuose tarp kandidatų tapti geriausiu metų lyderiu, pakėlusiu bilietų pardavimą į naujas aukštumas, yra ir „Žalgirio“ vadovas P.Motiejūnas.

„Žalgirio“ direktoriaus varžovais bus savo srities profesionalai iš Britanijos, Brazilijos bei NBA komandos Milvokio „Bucks“ bilietų pardavimo vadovas Jonathanas Lackas.

Apdovanojimais bei geriausiais pavyzdžiai siekiama didinti bilietų pardavimą, supažindinti su naujausiomis technologijomis ir gerinti vartotojų patirtį.

Visų nominacijų nugalėtojai bus paskelbti balandžio 9-10 dienomis Mančesteryje.


Rodyti komentarus
Atrinkti (0) Visi (12)
Mario Balotelis
kiek nesveiko pavydo pas kai kuriuos
2019-02-26
+6
Atsakyti
mind
Nauja skanduote: Kauno mesliai
2019-02-25
+1
Atsakyti
mind
kovno meslas yra zalgiris!!!
2019-02-25
-4
Atsakyti
Anonimas
man tai tupa ta reklama. kalba kaip apie koki pasipisima, net nejauku klausyt 🤢 bent panas kalbintu. aplamai vargu ar del sitos akcijos cia toks lankomumas. po ispudingo sezono ispudingas lankomumas ir tiek.
2019-02-25
-5
Atsakyti
Lglt
niekas nesako, kad del sitos. cia atskirai tiesiog kampqnijos ideja vertinama
2019-02-26
-3
Atsakyti
gerbemasis manageris
nebus jau si sezonas geriausias manageris?
2019-02-25
Atsakyti
Sara lauk
keista kai zmones i ta gimdyma bilietus perka
2019-02-25
-7
Atsakyti
omg
tu nesuprasi zalgirio faku kuriu pilna lietuva
2019-02-25
+4
Atsakyti
Anonimas
na cia is marketingo puses neblogas zingsnis,bet abejoju ar cia pono motiejuno ideja nes anksciau nieko panasaus nedare todel speju kad naujas zmogus marketingo komandoj generuoja tokias idejas,o medalius kabina generaliniam.

p.s. apie generalinio sugebejimus galima sprest is to kaip jis jau n metu salyje kur krepsinis #1 nesugeba rast generalinio remejo kuris pasirasytu bent keleriu metu sutarti
2019-02-25
-13
Atsakyti
Georgy Cekovsky
protingi pastebejimai. Pritariu tamstai
2019-02-25
-4
Atsakyti
Apdovanojimas kas apdovanojimas. Žalgirio sirgaliai drąsiai ir 22k areną užpildytų bet ar dėl to verta apdovanojimų? Cvezda sirgaliai irgi pavyzdiniai virš 10k visada susirenka tie patys pao oly ir kur čia stebuklas?
2019-02-25
-12
Atsakyti
antinelegaluinvazija
cia marketingo KAMPANIJU apdovanojimai, tad nesupratau ka cia papezejai.

Bet i papezejima atsakyt irgi galima - ne siaiop sau uzpildytu, o uzpildytu del gero marketingo.
2019-02-25
+2
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 12

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.