Nuotr.: BNS/LKL
Nuotr. BNS/LKL

Lietuvos krepšinio lyga, siekdama šviesti krepšinio visuomenę ir atidžiau sekti arbitrų darbą, vysto rubriką „Teisėjo švilpukas“ ir kiekvieną savaitę išskiria diskutuotinus momentus ir juos aiškina.

Steponas Babrauskas

Steponas  Babrauskas
Steponas  Babrauskas
MIN: 23.57
PTS: 5.63 (38.33%)
REB: 1.88
AS: 1.44
ST: 0.94
BS: 0
TO: 1.06
GM: 16

Šią savaitę rubrikoje „Teisėjo švilpukas“ analizuojami trys epizodai iš „Betsafe–LKL“ praėjusios savaitės kovų. Rubrikoje atrinkti epizodai, kurie ne itin dažnai pasitaiko krepšinio aikštelėse – tam, kad būtų aiškiau suprantami teisėjų sprendimai. Šį sykį įtrauktas ir momentas, sulaukęs Prienų „Skycop“ komandos pasipiktinimo per rungtynes su Vilniaus „Rytu“. Šiais pateiktais epizodais siekiama šviesti krepšinio visuomenę apie taisyklių traktavimus ir paaiškinti teisėjų sprendimus.

Visus epizodus atrenka ir juos aiškina LKL teisėjų direktorius Algimantas Pavilonis ir Krepšinio teisėjų asociacijos prezidentas Kęstutis Pilipauskas.

1 momentas: ar pagrįstai skirta techninė pražanga už vaidybą? („Lietkabelis“ – „Dzūkija“)

Po netaiklaus varžovų metimo kamuolį atkovoję „Dzūkijos“ žaidėjai skuba į puolimą. Bėgdamas paskui „Dzūkijos“ žaidėją Nr. 5 (Steponą Babarauską) jį už rankos ir marškinėlių trukteli žaidėjas Nr. 24 (Marko Čakarevičius).

Išsivaduodamas iš varžovo Babrauskas demonstratyviai sumosuoja rankomis. Tai pastebi „Lietkabelio“ krepšio link bėgantis teisėjas ir už vaidybą skiria Babrauskui techninę pražangą.

Teisėjas nepastebėjo Čakarevičiaus pražangos ir neteisingai nubaudė Babrauską.

2 momentas: atakos trukmės pažeidimas ar užribis? („Lietkabelis“ – „Dzūkija“)

Žaidėjas Nr. 5 (Babrauskas) meta į krepšį likus kiek daugiau nei 2 sek. iki atakai skirto laiko pabaigos. Kamuolys neliečia lanko, jo siekti bando žaidėjas Nr. 2 (Ikenna Iroegbu) ir žaidėjas Nr. 25 (Keremas Kanteris), tačiau jie kamuolio neapvaldo.

Kamuoliui nukritus ant grindų aidi atakos trukmės laikmačio signalas ir po to žaidėjas Nr. 66 (Paulius Valinskas) pamuša kamuolį į užribį.

Besigynusios komandos žaidėjas (Valinskas) dar nebuvo pilnai apvaldęs kamuolio, todėl ignoruoti atakos trukmės signalo negalima. Tarpusavyje pasitarę arbitrai teisingai nusprendė fiksuoti atakos trukmės pažeidimą.

3 momentas: ar buvo prasižengta? („Skycop“ – „Rytas“)

Kairiąja ranka perimdamas „Ryto“ žaidėjui Nr. 14 (Martynui Echodui) perduotą kamuolį, „Skycop“ žaidėjas Nr. 10 (Vytenis Lipkevičius) dešiniąja ranka prilaiko varžovą, sugriebęs jį už marškinėlių. Pražanga Lipkevičiui – teisingas arbitro sprendimas.  


Rodyti komentarus
Atrinkti (0) Visi (3)
v4l
ir vel norfa klysta. uitutiutituiu
2019-03-29
+1
Atsakyti
Anonimas
as manau technine prazanga buvo paskirta teisingai, bet turejo buti ir susvilpta prazanga pries babrauska. Nereikia dirbtinai tom rankom skeryciotis ir trikdyti teiseju darba
2019-03-29
+2
Atsakyti
asas
o kaip kitaip parodyti akliems teisejams kad ji laike uz marskineliu??? Nevaidinsi negausi nieko..tavo mylimas zaidejas jankunas dar ne tiek vaidina padugne tu
2019-03-29
-4
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 3

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.