Nuotr.: BNS
Nuotr. BNS

„Jautėsi, kad komanda yra vėl laiminga gyventi. Žinoma, dabar tai skamba gana juokingai, tačiau tuomet tai nebuvo taip juokinga. Matosi, kad vyrai džiaugiasi gyvenimu“, – po rungtynių su „Šiauliais“ mįslingą skrydį iš Madrido prisiminė Šarūnas Jasikevičius.

Šį sezoną pelnomi taškai

49%
79,7
Pelno taškų: 79,7
Taiklumas: 49,0%
Vieta lygoje: 7
Geriausias pasiekimas: 98
Blogiausias pasiekimas: 58
Daugiausia pelno: Brandon Davies

Ispanijos tinklalapis „El Pais“ praneša, jog žalgiriečių skrydis po pergalės Eurolygoje prieš Madrido „Real“ galėjo baigtis daug blogiau nei buvo pranešama iki šiol.

„Techninės „Boeing“ lėktuvo problemos lėmė ne tik nusileidimą avariniu būdu. Buvo baimė del galimos tragedijos“, – rašė „El Pais“ žurnalistas Fernando Sanzas.

Straipsnyje rašoma, kad dėl navigacijos sistemos gedimo pakilimo eiga sutriko apie 5000 pėdų (apie 1,5 km), o technikai, susipažinę su situacija, teigia, jog pilotai neturėjo informacijos apie lėktuvo greitį.

Buvo paskelbtas pavojaus signalas, o Madrido oro erdvės kontrolieriai turėjo imtis veiksmų. 

Dukart nusileisti į Barajas oro uostą, iš kurio lėktuvas pakilo, avariniu būdu nepavyko. Vėliau buvo nuspręsta orlaivį nukreipti į netoliese esantį Getafe oro uostą. Nusileidimas įvyko tik po 45 minučių bandymų tai padaryti.

Apie situacijos rimtumą po skrydžio pasidalino Brandono Davieso žmona Lenzie, vykusi kartu su dviem vaikais.

„Šį vakarą laikau savo vaikus kur kas stipriau po to, kai lėktuve patyrėme, ką reiškia būti arti mirties. Dėkoju Dievui, kad leido mums kartu gyventi dar vieną dieną. Apkabinkite savo mylimus žmones. Gyvenimas yra nuostabus, o Dievas – toks geras“, – rašė Lenzie Davies.

Taip pat Deono Thompsono žmona socialiniame tinkle prasitarė, jog po šio įvykio svarstė į Kauną grįžti automobiliu.

Anksčiau buvo skelbta, jog žalgiriečius skraidinęs „Boeing 737“ lėktuvas po pakilimo susidūrė su navigacijos sistemos gedimu ir dėl to buvo priverstas leistis Getafe oro uoste.

„Iš Madrido Barajas Adolfo Suárez tarptautinio oro uoste pakilęs įmonės „KlasJet“ lėktuvas Boeing 737, skraidinantis Kauno „Žalgirio“ ekipą po rungtynių su Madrido „Real“, buvo priverstas grįžti į netoliese esantį Madrido Getafe oro uostą.

Skrydžio metu neilgai trukus po pakilimo įvyko navigacijos sistemos gedimas. Jis nekelia grėsmės lėktuve skridusiems keleiviams ir jo įgulai, tačiau, skrydžio saugumas yra didžiausia prioritetas, todėl įgulą priėmė sprendimą, nusileisti artimiausiame oro uoste ir adresuoti kilusius techninius nesklandumus. Dėl intensyvaus eismo ir prastų oro sąlygų prie Barajas oro uosto teko leistis atokesniame Getafe oro uoste“, – penktadienį įvykį komentavo įmonės „Klasjet“ atstovas spaudai Giedrius Karsokas.


Rodyti komentarus
.
Bet yra atvejų, kad žuvo rinktinės, jei pažvelgsime plačiau . Sporto analitikai gal išvardintų ? Šiaip, iš istorijos ir dėl statistikos.
2019-04-11
Atsakyti
:)
Šlykščiausia, kad viską bandoma užglaistyti... Tipo, nieko nebuvo... Buvo, vyrai, buvo... Kas skrido tuo lėktuvu su komanda, papasakotų jums ir tam pačiam "rėmėjui" Žiemeliui... Kas apsimyžo, kas apsivėmė, kas apsibliovė, kas SMS pasigavę ryšį spėjo atsisveikinimo išsiųst... Pateikiama maždaug taip, kad "biškį" navigacija neveikė ir viskas... Brolyčiai - NIEKAS neveikė lektuve iš įrangos... Nei greičio nematė, nei aukščio, nei kitų lėktuvų... Per debesis nieko nesimatė, tai meldėsi, kad dar ore nenumuštų kito lėktuvo... Buvo TAIP BLOGAI, kad iki katastrofos žingsnis buvo belikęs... Nieko - kadangi veiksmas buvo Ispanijoj, tai incidentą tirs ispanai :) Pamatysit dar, kokias išvadas pateiks :) Va tai ir rėmėjas- tik pasipiarinti...
2019-04-09
+4
Atsakyti
klausimas
is kur taip viska zinai jei ne paslaptis? siaip visi tavo isvardinti neveikiantys dalykai ir yra susije su navigacija.
2019-04-09
-4
Atsakyti
rx
Baikit baikit.

As nesu mehanikas ir nesu suzipazines su situo ivykiu, bet statistiskai - kiek ziurejes video apie daug viacijos problemas. Katastrofos ivyksta kai:

1) buna gedimas;

2) pilotai nezino kaip elgtis.

Sikart zingsnis 2 buvo teisingas ir viskas buvo gerai. Pilotai zino ka daro.

Siaip daugumoje dalyje skrydziu buna bedu, bet igula zino kaip elgtis. Ir mes nieko apie tai nesuzinom (cia duomenys is zmoniu kurie ten dirba).

Aisku po tokios istorijos i ta pati lektuva lipti tikrai nelabai norisi... ir tai suprantama.
2019-04-09
+3
Atsakyti
Susidaro labai nemalonus vaizdelis. Viskas gerai laimėjo Žalgiris pateko į kitą etapą bet kam tiek tos beereikalingos DRAMOS?? Su tokiais straipsniais apie problema tik gasdinama visuominė dėl lėktuvų. Lėktuvas saugiausia transporto priemonė o viso labo vienetai sugenda. O jei ir sugenda dažniausiai lemiamas veiksnys žmogiškasis faktorius!!!
2019-04-09
-12
Atsakyti
5000 pėdų
Ar sunku konvertuoti i metrus ar kilometrus, nes tos pedos nieko nesako, turiu eiti ir pats ieskoti info :(
2019-04-09
+1
Atsakyti
Antanas
Koks skirtumas. Vistiek zinom kad sa.ras uzsilenks nuo kepenu cirozes
2019-04-09
-40
Atsakyti
Dalbajobas?
Dalbajobas
2019-04-09
+24
Atsakyti
Ziauru
ziauriausia kad bando viska nuslepti bendrove tarsi cia nieko nebuvo. pinigų vergai
2019-04-09
+24
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 11

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.