Nuotr.:

Metų pabaigoje dvidešimties metų komandos jubiliejų švęsianti Utenos „Juventus“ ekipa pristato pirmąją šios vasaros naujieną – atnaujintą klubo logotipą.

Šį sezoną metami dvitaškiai

55%
20,5
Pataiko: 20,5
Taiklumas: 54,8%
Vieta lygoje: 6
Geriausias pasiekimas: 30
Blogiausias pasiekimas: 11
Daugiausia pataiko: Martinas Geben

Uteniškio filmų prodiuserio Mantvido Žalėno vadovaujamos reklamos agentūros „Cinema Ads“ sukurto logotipo pagrindą sudaro pasaga – laimės simbolis. Pasagoje – raudonas krepšinio kamuolys, kurio viršuje žiežirba, vaizduojanti veržlumą ir užsidegimą.

Pasaga ir žiežirba – aliuzija į Utenos miesto herbą, kuriame taip pat aptinkami šie du elementai. Logotipe pateikiamas klubo bei miesto pavadinimas ir komandos įkūrimo metai.

„Šie metai – ypatingi mūsų klubui. Gruodžio mėnesį komanda švęs dvidešimties metų jubiliejų, todėl visi artėjančio sezono akcentai bus orientuoti būtent į šią sukaktį. Esame numatę daugybę renginių, atrakcijų, sveikinimų, atnaujinimų ir panašių dalykų. Logotipo keitimas – pirmasis iš jų.

 Jau seniai kirbėjo mintis, kad laikas atsinaujinti logotipą. Prie metus turėjome kelis variantus, tačiau nusprendėme neskubėti ir geriau viską paruošti. Šią vasarą susitikome su Mantvidu, aptarėme bendradarbiavimo galimybes ir štai pirmasis šio bendro darbo produktas. Labai dėkojame Mantvidui bei jo komandai už pagalbą ir profesionalumą“, – kalbėjo „Juventus“ ekipos direktorius Eimantas Skersis.

Naujojo „Juventus“ logotipo pagrindą sudaro raudona ir balta spalvos. Būtent tokios spalvos aprangomis šalies čempionate rungtyniauja Utenos klubas. Visgi logotipas turės net tris spalvinius variantus, todėl bus lengvai pritaikomas prie bet kurios spalvinės gamos.

„Aš kilęs iš Utenos, ateina laikas, kai norisi kažką padaryti dėl savo gimtojo miesto. Mano veikla susijusi su kino filmais, kūrybiškumu, reklama, o hobis – krepšinis. Seku „Juventus“ rezultatus, visada žavėjausi, kad su mažu biudžetu pasiekiami geri rezultatai.

Kai būnu Utenoje ir vyksta rungtynės, visada su tėčiu apsilankau, tėtis didelis „Juventus“ fanas. Man didžiulis džiaugsmas, kad „Juventus“ direktorius Eimantas Skersis priėmė mūsų mintis ir tikiuosi, kad mūsų įmonės kurtas logotipas patiks uteniškiams, prigis ir ves į pergales. Pajuokausiu: gal logotipas ir neatneš papildomų pergalių, bet jas pagražins“, – pasakojo Mantvidas Žalėnas.

„Cinema Ads“ artėjančiam sezonui ketina sukurti ne tik logotipą, tačiau ir atributikos sirgaliams dizainą, firminę „Juventus“ aprangą bei daug kitų aspektų. Tarp kurių – ir naujas „Juventus“ komandos autobuso apipavidalinimas.


Rodyti komentarus
mhm
"UTENA" tai tarpas nelygus, krenta i aki
2019-06-19
+1
Atsakyti
Dee
Gerai atrodo, bet taip erzina, kad "Utenos" tekstas nelygiai parašytas.
2019-06-18
+2
Atsakyti
rytas
kazkaip labai i ryto panasus... :|
2019-06-18
-5
Atsakyti
Vika
Ne tiek kiek ryto i Hapoelio
2019-06-18
-1
Atsakyti
tuktantis
Štai kaip reikia kurti logotipus. Sakau tą Lietuvos Ryto komandai, kuri sukūrė belenką praeitais metais. O čia va tai lygis! Paprasta komanda, bet logo kaip NBA
2019-06-18
+1
Atsakyti
Qwe
labai geras logo. galbut nesu fanas kad raides yra islenktos/padidejancios i virsu ties viduriu, bet bendrai visa spalvine gama ir logo motyvai kaip pasaga, zvaigzde, kamuolys ziurisi labai gerai.
2019-06-18
+7
Atsakyti
Uteniškis
Aukštielnika pasaga neša nelaimes, tai wtf?
2019-06-18
-4
Atsakyti
M
O turbūt neina sumastyt, kad U raidė gaunas - Utena :)
2019-06-18
Atsakyti
Utena
Gražu
2019-06-18
+9
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 11

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.