Koronavirusui sukausčius visą pasaulį, Berlyno ALBA klubas stengiasi pagyvinti visų gyvenimus ir nuolat talpina mokamąją mankštų medžiagą.

Vokietijos ekipa „YouTube“ platformoje nuolat įkelia vaizdo įrašus, kuriais stengiasi pasiekti darželinukus bei moksleivius ir tokia akcija, panašu, veikia. 

Pirmasis įrašas, patalpintas prieš dvi savaites, jau sulaukė 1,4 mln. peržiūrų, antrasis – 1,5 mln. Paskutinis įrašas, kuris buvo įkeltas prieš penkias valandas jau turi 22 tūkst. peržiūrų.

Tinklalapis „meedia.de“ pakalbino ALBA klubo komunikacijos direktorių Justusą Strauveną, kuris pasidalijo šia idėja ir jos sėkme.

„Norėjome pasiųsti pozityvų signalą prieš koronaviruso krizę ir įpūsti šiek tiek džiaugsmo šiuo sunkiu metu. Visų pirma norėjome, kad mūsų programoje esantys vaikai ir toliau judėtų, tačiau tuo dalijamės su visais.

Su šiomis mankštų pamokomis darome tai, ką darėme paskutinius 15 metų. Tuo metu nusprendėme ne tik siekti aukštų sporto rezultatų, bet įdėti maksimalias pastangas siekiant pritraukti vaikus judėti. ALBA šiuo metu bendradarbiauja su 220 mokyklų ir turi 120 jaunimo trenerių, kurie dirba su 10 tūkst. vaikų kiekvieną savaitę. Kadangi dėl koronaviruso nebegalėjome tiesiogiai atlikti to, ką darome įprastai, persikėlėme į skaitmeninę erdvę“, – aiškino Strauvenas.

Paklaustas, kaip pavyksta sugeneruoti idėjas, pašnekovas teigė, kad tai nemažas iššūkis, mat pratimus reikia pateikti trims skirtingoms amžiaus grupėms.

„Per kelias dienas tapome maža TV produkcijos kompanija. Iš pradžių buvo šiek tiek chaoso ir klausimų, bet tuo pačiu ir geros energijos. Buvo tikrai nelengva, reikėjo viską atlikti greitai ir jautėme nuovargį. Palaipsniui į savo komandą pakvietėme daugiau žmonių ir išvystėme tam tikras struktūras.

Kuriame turinį darželinukams, pradinių bei vidurinių mokyklų moksleiviams. Kadangi reikalavimai yra labai skirtingi, turime tris skirtingus ofisus, kuriuose montuojami vaizdo įrašai, su pratimus atliekančiais treneriais. Dauguma darbuotojų būtent yra įtraukti į vaizdo įrašų montavimą, o kiekvienos amžiaus grupės formatui yra strateginis planas, ties kuo turėtų būti kuriamas turinys ir kaip jį vystyti toliau“, – pasakojo Strauvenas.

Užsiminus, kokio biudžeto reikėjo šiai idėjai, Strauvenas teigė, kad staigiai išaugęs populiarumas itin padėjo.

„Planavome, kad pirmąsias serijas bandysime išlaikyti iš savo smulkaus socialinių tinklų biudžeto, bet mokomosios mankštos pamokos iš karto sprogo internete ir to net nereikėjo. Vaizdo įrašai išplito internete ir žiniasklaidoje tarsi gaisras.

Pirmasis įrašas labai greitai sulaukė milijono peržiūrų, o antrasis buvo dar sėkmingesnis. Mokyklos bei darželiai šiuos klipus rekomendavo praktiškai visos Vokietijos tėvams bei vaikams“, – sėkme džiaugėsi ALBA atstovas.

Strauvenas taip pat pasidžiaugė ir tuo, kaip žiūrovai atsidėkoja už šias video pamokas. Kaip teigė pats, tai – didžiausias įvertinimas.

„Sulaukiame 600-700 elektroninių laiškų per dieną. Dauguma jų – iš vaikų, kurie atsiunčia varlių, drakonų ar žirafų piešinius. Tai tikrai paliečia kiekvieno širdį. Įtraukėme bent 12 trenerių, kurie atsako į elektroninius laiškus ir komentarus „YouTube“ bei kitose socialinių tinkų platformose“, – teigė Strauvenas.

Visus ALBA klubo paruoštus mankštų įrašus galite rasti čia.

Komentarai:
Ši naujiena dar neturi komentarų. Būk pirmas, išreiškęs savo nuomonę!
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.