Nuotr.: BNS
Nuotr. BNS

Po nutraukto „Betsafe–LKL“ sezono ir kovo 16 d. Lietuvoje prasidėjus karantinui krepšinis sustojo. Nors dėl neįvykusių LKL kovų sostinės klubas neteko planuotų pajamų, elektroninės atributikos parduotuvės pardavimai nesustojo, o atvirkščiai – šoktelėjo. 

Šį sezoną metamos baudos

74%
14,4
Pataiko: 14,4
Taiklumas: 74,0%
Vieta lygoje: 4
Geriausias pasiekimas: 22
Blogiausias pasiekimas: 5
Daugiausia pataiko: Evaldas Kairys

Su praėjusiais sezonais lyginant kovo ir balandžio mėnesius, užsakymų suma bei kiekis padvigubėjo, du kartus išaugo ir bendra pardavimų suma. Šiuo metu tai yra vienintelės klubo gaunamos pajamos.

Operatyviai į šalyje susidariusią situaciją sureagavęs sostinės klubas savo bendruomenei pasiūlė net kelių dizainų RytasFamily veido kaukių, kurios tapo populiariausia preke karantino laikotarpiu. Socialiniuose tinkluose nuotraukomis su šiomis kaukėmis dalinosi Vilniaus meras Remigijus Šimašius, prodiuseris Laurynas Šeškus, komikas Paulius Ambrazevičius, radijo laidų vedėjas Gedas Saročka ir dar daugybė ištikimų sostinės klubo fanų.

„Mano sūnų „Ryto“ kaukė padarė tokį laimingą, kad besišypsant matėsi visi dantys. Kadangi šeimoje vykdome griežtą karantiną ir jam nebuvo kaip išeiti pademonstruoti madų į gatvę, tad tris dienas ją demonstravo namuose. Man ši kaukė irgi prilipo. Pastebiu kaip praeiviai ar kitų automobilių vairuotojai vis pasižiūri. Ir smagu, ir truputį nejauku, nes žiūri ne į gražiausią mano kūno vietą, o į kaukę“, – teigia Saročka. 

Be kaukių fanai aktyviai savo garderobą atsinaujina ir kita atributika. Atšilus orams bei lengvėjant karantino sąlygoms, sirgaliai atsinaujina savo marškinėlius, džemperius ir bluzonus. Pastebima, jog klubo atributika tampa kaip dovanų pasirinkimas – kolegos, draugai, artimieji perka klubo suvenyrus dovanoms „Ryto“ aistruoliams. 

Vilniaus „Ryto“ rinkodaros vadovė Loreta Stakauskaitė nuomone, džiugu matyti tokią karantino metu fanų išreikštą pagalbą klubui, o tai rodo ir elektroninės prekybos vystymąsi. 

„Daugiau nei 100% išaugęs mūsų elektroninės prekybos užsakymų skaičius, dvigubai padidėjusios pardavimų pajamos ir keliolika procentų paaugusi klientų bazė yra pasitikėjimo ženklas klubui, kad kartu šią krizę įveiksime. Šiuo laikotarpiu pamatėme, kad turime ir daug „Ryto“ aistruolių iš užsienio. Dėkojame visiems palaikantiems Vilniaus klubą bei perkantiems jo atributiką, kuri jau antrą sezoną yra ne tik sporto rungtynių, bet ir laisvalaikio apranga. Pažadame, kad artėjančiai vasarai paruošime naują marškinėlių ir bluzonų kolekciją.

Karantino laikotarpiu, laikydamiesi visų saugumo reikalavimų, visus užsakymus siunčiame paštu. Džiaugiamės, kad šiuo išaugusių užsakymų skaičiumi padedame kitiems vietiniams verslams, kaip Lietuvos paštas, kuris yra pagrindinis pristatymo paslaugų tiekėjas mūsų fanams“, – sako rinkodaros vadovė.

Prisidėti prie sostinės klubo gyvavimo taip pat galima ir kitais būdais. Norintys tai padaryti vilniečiai kviečiami prisijungti prie akcijos „Pasidalink 1,2% GPM su „Rytu““ bei iki liepos 1 dienos skirti 1,2 proc. GPM.

Komentarai:
Anonimas
Cia tikri pardavimu genijai. Raudonas skuduras pakilo pardavimuose pardavinedamas raudona skudura.
2020-04-26
-9
Atsakyti
Nieko keisto, viskas desninga. Fanai komanda palaiko labiausiai, kai ji yra aukstumoje, galingiausia. O rytas galingiausias tada, kai nezaidzia...
2020-04-26
+4
Atsakyti
Realus
kad sikpopieriaus deficito nera lygtais. nesuprantu kam tuos salikus pirkti.
2020-04-26
-11
Atsakyti
1944
Sveiki, esu paprastas ligonis is kauno su rimtais psichikos pazeidimais. Neturiu pinigu psichiatrui, tai gal kazkas galetu pagelbeti? Aciu is anksto
2020-04-26
+4
Atsakyti
Raudona qrwa
Kauke Sarockos sunu padare laiminga? Noreciau paziureti i sito vaiko apsiasarojusi veideli kai mato kad Zalgiris istisai isniekina sita raudonaji degradavusi klubiuksti.
2020-04-26
-2
Atsakyti
zhw
iš šitų pinigų valdyba vienbalsiai nutarė pirkti kitam sezonui Birutį. Bet ne Lauryną o jo tėvą Sigitą. Galingas centras, su patirtimi.
2020-04-26
+2
Atsakyti
Dilmah
RYTAS=LIETUVA!!!👍👍👍👍👍👍
2020-04-26
Atsakyti
Dilmah
bet tai kaip bankrutuojančios žalios mazgotės imbicilai susinervavo! Niekas jų Bangladeše gaminto žalio supuvuso ššš , kurią jie vadina atributika neperka, tai pas sektantus iš pavydo isterija prasidejo!!! Bet rimtai pas juos psichologinės problemos!!!🤔
2020-04-26
-24
Atsakyti
Miunx
kiek zalb.ybio keksiu islindo :D
2020-04-26
+5
Atsakyti
Dilmah
Ironiška, kad skuduro atributikos pardavimai pakilo tik tuomet, kai pradėjo pardavinėt skudurą. O ir tas padvigubejimas tai patys suprantat. Prieš tai į mėnesį parduodavo 3 suvenyrus, dabar 6 pardavė. Nematau kuo džiaugtis.
2020-04-26
-2
Atsakyti
ulialia
Uzsakomasis straipsnis, net zurnaliuga nepasirases :)))
2020-04-26
+4
Atsakyti
Modris
Bliamba isivaizduoju kaip dilmahas dabar skaito masinius issityciojimus ir niekaip neiseina savo trigrasio ikisti nes supranta, jog visiems ant jo px ir vistiek i jo rasliavas visi dar daugiau prirasys:)
2020-04-26
+10
Atsakyti
cipsas
matyt turejo dezinfekcinio skyscio ir vienkartiniu kaukiu, kad jau pardavimai kilo :D
2020-04-26
-4
Atsakyti
Brabus
Kas dabar bus kai Nemencineje uzdare siuvykla? Konvejeris persikels i Rudamina?
2020-04-26
-2
Atsakyti
Anonimas
Baikit cia rasineti visi. Matot kaip dilmah nervinasi:D
2020-04-26
+4
Atsakyti
MJ
Čia viskas labai paprastai paaiškinama - žmonės pradeda pamiršti,kokia tai klaiki komanda.
2020-04-26
-2
Atsakyti
1944
Skuduras ir liks tik skuduru, bet raudonqrwinems padugnems skaudziausia yra tai, kad Vilniuje atsirado Zalgirisshop butent vilnieciu pageidavimu.
2020-04-26
-4
Atsakyti
Jo?
kazkas nusipirko antra salika?
2020-04-26
+4
Atsakyti
Karma is a bitch
na taip.... ankščiau nupirkdavo vieną maikę per mėnesį...dabar nupirko dvi. Padvigubėjo :)
2020-04-26
+5
Atsakyti
Dilmah
inkščia žalios šalavos sektai! Reiškia pavydi, kad Bangladeše gaminto jų žalio mėšlo, kurią jie vadina atributika, nieks neperka!😂😂😂
2020-04-26
+1
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.