Nors dar ir žaidė krepšinį profesionaliai, Kobe Bryantas jau turėjo verslininko gyslelę. 2013-aisiais NBA legenda investavo 6 milijonus JAV dolerių į tuo metu mažai žinomą sporto gėrimų kompaniją „BodyArmor“, taip įsigydamas 10 proc. jos akcijų.
Antradienį „Coca-Cola“ paskelbė, jog pirks „BodyArmor“ už 5,6 milijardo JAV dolerių.
Skelbiama, jog per 8 metus drastiškai pakilus „BodyArmor“ vertei, labai stipriai šoktelėjo ir Bryanto pirktos akcijos.
Remiantis „Wall Street Journal“, Kobės akcijos nuo 6 mln. JAV dolerių išaugo iki 400 mln. JAV dolerių – beveik 67 kartais.
Ryškiausias „BodyArmor“ produkciją reklamuojantis krepšininkas yra Jamesas Hardenas.
Paremkite BasketNews ir mes atsidėkosime dar geresniu turiniu.