Nuotr.: Scanpix - AP
Nuotr. Scanpix - AP

NBA valdytojų taryba patvirtino, kad nuo šiol bus leidžiama uždėti firminius rėmėjų logotipus ir ant krepšininkų apšilimo rūbų, praneša ESPN.

Komandos galės ant savo aprangos reklamuoti jau esamą partnerį arba susirasti naują. Tiesa, tokiu atveju lyga turės peržvelgti ir patvirtinti naujų partnerių įsitraukimą.

Jei NBA ekipa nenorės išnaudoti šios reklamos galimybės, tuomet ji galės ant apšilimo rūbų pridėti savo šūkį.

Nauja reklamos vieta bus beveik 8 cm aukščio ir pločio, o talpinama ant dabar tuščios dešinės rankovės arba kairėje pusėje ant krūtinės, šalia esamos komandos logotipo vietos.

Reklamos taisyklės ant apšilimo aprangos buvo pradėtos taikyti nuo 2017-2018 m. sezono, o šis atnaujinimas yra buvusios programos tęsinys.

NBA valdytojų taryba 2019 m. nusprendė, kad rėmėjų logotipai gali atsidurti ir ant treniruočių aprangos.

„Pradėjus taikyti šią programą, pastebėjome vietinių ir pasaulinių prekės ženklų, kurie bendradarbiauja su mūsų komandomis, padidėjusias pajamas“, – sakė NBA rinkodaros ir verslo operacijų prezidentė bei vyriausioji inovacijų vadovė Amy Brooks.

Šį sezoną 28 iš 30 lygos komandų turi reklaminius logotipus ant savo treniruočių marškinėlių – išskyrus Vašingtono „Wizards“ ir Memfio „Grizzlies“, kurie vis dar ieško naujo partnerio.

Kiekvieną sezoną ši marketingo strategija komandoms pritraukia papildomas pajamas, kurios siekia nuo 5 iki 10 mln. JAV dolerių.

Los Andželo „Lakers“ ir San Fransisko „Warriors“ yra lyderės šioje srityje, nes jos kasmet uždirba po 20 mln. JAV dolerių už didžiausius lygoje rėmimo sandorius su „Bibigo“ ir „Rakuten“.

Ateityje partnerių logotipų matomumas ant komandos uniformų bus išplėstas, o apšilimo marškinėlių rinkodaros programa papildys esamas marškinėlių reklamos galimybes.

„Tai buvo efektyvu, – sakė Brooks.Pajamos nėra vienintelis matavimo vienetas, o pagrindinė priežastis, kodėl pradėjome šią plėtrą, yra ta, kad NBA ir daugelis mūsų partnerių tapo pasauliniais prekės ženklais. Mes jautėme, kad tai bus puiki galimybė auginti NBA ir mūsų partnerių prekės ženklus bei verslą visame pasaulyje.

Komentarai:
Sveikiname! Jūs buvote pasirinktas dalyvauti naujame finansiniame projekte, kurio stabilios pajamos yra iki tūkstančio dolerių (1000 USD) per savaitę. Jūsų kvietimas nuoroda yra aktyvus vieną dieną: https://bit.ly/3qULk7S
2022-01-10
Atsakyti
Klajoklis
dar privalomus reklaminius plakatus rankose kiekvienam kas ne starto penkete. Ir dirbam vyrai atidirbinejam kontraktus!!!
2021-12-24
Atsakyti
zenklas, kad nba bijo bankrutuoti, nes juk niekam neidomi sita pro-komunistu lyga :D
2021-12-23
Atsakyti
Puiku. Gales daugiau kinisku firmu pasipuikuoti ant treningu..
2021-12-23
+1
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.