NBA valdytojų taryba patvirtino, kad nuo šiol bus leidžiama uždėti firminius rėmėjų logotipus ir ant krepšininkų apšilimo rūbų, praneša ESPN.
Komandos galės ant savo aprangos reklamuoti jau esamą partnerį arba susirasti naują. Tiesa, tokiu atveju lyga turės peržvelgti ir patvirtinti naujų partnerių įsitraukimą.
Jei NBA ekipa nenorės išnaudoti šios reklamos galimybės, tuomet ji galės ant apšilimo rūbų pridėti savo šūkį.
Nauja reklamos vieta bus beveik 8 cm aukščio ir pločio, o talpinama ant dabar tuščios dešinės rankovės arba kairėje pusėje ant krūtinės, šalia esamos komandos logotipo vietos.
Reklamos taisyklės ant apšilimo aprangos buvo pradėtos taikyti nuo 2017-2018 m. sezono, o šis atnaujinimas yra buvusios programos tęsinys.
NBA valdytojų taryba 2019 m. nusprendė, kad rėmėjų logotipai gali atsidurti ir ant treniruočių aprangos.
„Pradėjus taikyti šią programą, pastebėjome vietinių ir pasaulinių prekės ženklų, kurie bendradarbiauja su mūsų komandomis, padidėjusias pajamas“, – sakė NBA rinkodaros ir verslo operacijų prezidentė bei vyriausioji inovacijų vadovė Amy Brooks.
Šį sezoną 28 iš 30 lygos komandų turi reklaminius logotipus ant savo treniruočių marškinėlių – išskyrus Vašingtono „Wizards“ ir Memfio „Grizzlies“, kurie vis dar ieško naujo partnerio.
Kiekvieną sezoną ši marketingo strategija komandoms pritraukia papildomas pajamas, kurios siekia nuo 5 iki 10 mln. JAV dolerių.
Los Andželo „Lakers“ ir San Fransisko „Warriors“ yra lyderės šioje srityje, nes jos kasmet uždirba po 20 mln. JAV dolerių už didžiausius lygoje rėmimo sandorius su „Bibigo“ ir „Rakuten“.
Ateityje partnerių logotipų matomumas ant komandos uniformų bus išplėstas, o apšilimo marškinėlių rinkodaros programa papildys esamas marškinėlių reklamos galimybes.
„Tai buvo efektyvu, – sakė Brooks. – Pajamos nėra vienintelis matavimo vienetas, o pagrindinė priežastis, kodėl pradėjome šią plėtrą, yra ta, kad NBA ir daugelis mūsų partnerių tapo pasauliniais prekės ženklais. Mes jautėme, kad tai bus puiki galimybė auginti NBA ir mūsų partnerių prekės ženklus bei verslą visame pasaulyje.“
Prenumeruokite BasketNews ir naršykite be reklamų.