Majamio „Heat“ (43-19) ekipa patyrė vieną skaudžiausių sezono pralaimėjimų. Išvykoje rungtyniavusi Žydrūno Ilgausko komanda 95:125 (12:36, 38:26, 22:32, 23:31) nepasipriešino komandinį žaidimą demonstravusiems San Antonio „Spurs“ (51-11) krepšininkams. Pastarieji namuose iškovojo jau 22 pergalę paeiliui.

Šeimininkai Majamio klubą pribloškė įspūdingu pataikymu nuo tritaškio linijos. „Spurs“ realizavo net 17 metimų iš 28 (61 proc.)

„Tai buvo juokinga naktis, – tolimais metimais džiaugėsi vyriausiasis treneris Greggas Popovichius. – Tai labai reta, o mums pavyko pataikyti būtent šį vakarą. Esame dėkingi už tritaškius, kurie rungtynes pavertė nuostabiomis.“

„Spurs“ gretose rungtyniavo vienuolika krepšininkų, o iš jų net aštuoni surinko dviženklį taškų skaičių.

Ilgauskas aikštėje praleido beveik 11 minučių, pelnė 6 taškus (3/5 dvitaškių) ir atkovojo 1 kamuolį.

Per pastaruosius tris susitikimus „Heat“ žaidėjams nepavyko iškovoti nė vienos pergalės. Jie nusileido Niujorko „Knicks“, Orlando „Magic“ ir „Spurs“ ekipoms.

„Mes vis dar esame savimi pasitikintis krepšininkų būrys, – tikino vienas Majamio komandos lyderių LeBronas Jamesas. – Žinome, kad dabar mums sunkus metas, nes pralaimėjome tris mačus paeiliui. Bet aš jaučiuosi taip tarsi viskas priklausytų nuo vienos pergalės.“

„Heat“: LeBronas Jamesas 26 (8 atk. kam., 7 rez. perd.), Dwyane’as Wade’as 19, Chrisas Boshas 17 (14 atk. Kam.), Mike’as Milleris 12... Žyrdūnas Ilgauskas 6.

„Spurs“: Emanuelis Ginobili 20 (7 rez. perd.), Mattas Booneris 18, Gary Nealas 16, Tony Parkeris 15 (8 rez. perd.).

Rungtynių vaizdo reportažas:



Visi rezultatai:


Los Angeles Lakers - Charlotte Bobcats 92-84 stats »

San Antonio Spurs - Miami Heat 125-95 stats »

Dallas Mavericks - Indiana Pacers 116-108 stats »

Milwaukee Bucks - Phoenix Suns 88-102 stats »

Memphis Grizzlies - New Orleans Hornets 91-98 stats »

Atlanta Hawks - Oklahoma Thunder 104-111 stats »

Boston Celtics - Golden State Warriors 107-103 stats »

New York Knicks - Cleveland Cavaliers 115-119 stats »

Philadelphia 76ers - Minnesota Timberwolves 111-100 stats »

Orlando Magic - Chicago Bulls 81-89 stats »

New Jersey Nets - Toronto Raptors 116-103 stats »


Rodyti komentarus
1 2 3 4  »
2011-03-05 20:42
beto nera tokios gynybos kad zaidejai laisvi nemestu.mano nuomone milvokis,bostonas,cikaga,majamis,naujasis orlianas na ir dar gal dalasas ginasi geriausiai,netenka po 5varzybas matyti per para bet kiek mates tai mano nuomone tokia.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-03-05 20:36
ShirokiTDaYpadeda po kase gintis ir atlaisvina tritaski , aukstaugiai heat juk silpni gynyboj . puikus pavizdys paskutines rungtynes pries bulls , tik ten tikrai wade sugrybavo kad padejo lebronui gint d.rose.. stumiat visi cia ant lebrono , o jis geriausiai komandoj zaidzia ir stabiliausiai , wade'as daug klydo pries spurs,mete nesamones , daznai sudega provokuodamas prazangas , tada meta betka , taip issibalansuoja zaidimas , as manau kad tikrai trenerio kalte del tokio zaidimo


taip ir yra :)
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2011-03-05 20:35
TDaYprofexCesarMilesDarianasSpurs sianakt imete 57% tritaskiu. Mete visi kas tik netingejo ir visi pataikydavo. Tos rungtynes buna karta per desimt metu. Atsakomasias po savaites su spurs zais jau Majamyje ir ten Heat jau laimes. O dar neuzilgo Heat zais su Lakers, Chicago Bulls ir Thunders. Zodziu, Laukiu per artimiausias 2 savaites 4 sunkios rungtynes.O veliau nuo kovo 16 dienos iki balandzio 13 dienos (butent tada baigiasi reguliarusis sezonas) zais su visokiais outsaideriais, tad butina dabar laimeti pries siuos 4 ateinancias lyderiu rungtynes ir toliau nesustos jau laimineti pries outsaiderius. As tikiu James'u!!! Mesi visi juo tikime!o tu kaip visada is psichuskes pabegi. magic metimai krito, spurs dabar vel krito. o nepagalvoji, kad tai tiesiog **dinos gynybos vaisius? nemoka heat gintis, pas juos visi individualiai silpni gynejai. paziurek i bosha, ilgauska, wade, lebrona (kurio gynybos sugebejimai apsiriboja perimtais kamuoliais pamacius anksciau laiko kvaila perdavima ir blokais is nugaros, 1x1 jis nepadaro NIEKO), bibby apskritai vienas prasciausiai besiginanciu izaideju visoj NBA, bet kadangi miamiui svarbiausia puolimas - reikia pasikviesti bibby i komanda. vienintelis, kuris kazka sugeba ginantis - tai joel anthony. manau dar ne karta isgirsi apie puiku heat varzovu pataikymo procenta, nes cia neisvengiamas dalykas su tokia tragiska sudetim. puolimas geriausias is visu, gynyba - prie prasciausiu.gynyba viena is geriausiu o puolimas prie silpniausiu.gynoje labai danzai paliekami zaidejai laisvi prie trajako,reiskia heat rizikuoja,o dazniausiai tai pasiteisina,paziurekit statiska,heatu varzovai daznai meta is nepatogios padeties o tai reiskia zema pataikymo proc.siandien varzybu neziurejau tai nezinau kaip kas,bet 130taskeliu tai jau...su orlandu du kelinius gynyba pradzio buvo puiki,o poto jau perprato,leido zaissti mazam penketui(snaiperiams)o dar turi howarda tai dvigubinama gynyba ir gaunasi laisvi trajakai.juk buna ir nuovargio kai patyngi ten ar ten,bet atvirai man gynyba prie geriausiu.o del paluolimo labai gaila ziuret,jokios logikos,individualiai viskas daroma,kamuolys nejuda ir t.t tai gerai kad gerai pataiko per varzybas big2,dar tie taskeliai is greitu ataku dasimet,baudu metimai.siaip tai nereikia manau kokiu 5 zaideju,zinoma gerai bosha butu iskeist :)) o kas kalbejo kad lebronas savanaudis tai baikit juokis,as nezinau kas ten per komanda butu be lebrono,kai jo aiksteje nera tai nezinau .. patikekit wade'as daug daugiau nesamoniu pridaro,tie jo metimai tokie,labai skuba kartais,o jau nuo to viena zaideja skubejima automatiskai gaunasi chaosas,tai vat ir gaunas tie rezultatai tokie. kitais metais jei susieis i prota valdzia tai puse komandos neliks,del trenerio nezinau nezinau..simpatiskas asmeniskai bet komandoje reikia kad butu logika zaidime,komandinis zaidimas o jei treneris to nepadaro tai tada atleisk ir viso,as taip galvoju.pasistiprintu stabiliu zaideju,butinai aukstu pora zmogeliuku,komandoje turi buti bent 6 zmones kurie gali rinkti po 10 tasku o ne po 2.5.Jei isvadu nebus tai siu metai jau nuejo..bet blet gerai butu bosha prastumt jei iseitu.lebronas aplamai galejo neisieti bet ko gera kad dar jaunas pagal savo mastyma,su laiku pats viska supras:)Kas čia per ginybos sistema palikt žaidėjus laisvus prie trajako ir rizikuot?Nesu matęs asmeniškai komandos taip darančios, net ginantis 2-3 zona nelieka visiškai laisvų žmonių prie troikės, tai kokia čia ginyba paliekant laisvus žmones?


ka cia sneki,jei 2-3 stoji tai daug labai ismeti trajaku laisvu,tik reikia moket i tarpus atsistot puolime.as nesakau kad kiekviena ataka buna po laisva trajaka,bet per varzybas apie 10 ismeta laisvi,paziurek kada heatu varzybas jei domina ir suprasi,tikrai idomi ginyba ir viena is geriausiu.provojuokanti ginyba tokia,bet buna kad istampo ginyba ir palieka laisvi zmones,jie nebespeja uzdengti nes siaip pastoviai begioja paskui zmones. heatuose atkreipiama demesi baudos aiksteles ginyba,zodziu geriau mesti is toliau nei is arciau ir turetu skyliu.dazniausiai sunkus metimai per ju gynyba eina,o kad ir laisvas meta dazniausiai neimeta zmogus,bet buna ivairiu dienu.o ta ju tokia gynyba labai puikiai prie kontrataku tinka.
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2011-03-05 20:35
TDaY


padeda po kase gintis ir atlaisvina tritaski , aukstaugiai heat juk silpni gynyboj . puikus pavizdys paskutines rungtynes pries bulls , tik ten tikrai wade sugrybavo kad padejo lebronui gint d.rose.. stumiat visi cia ant lebrono , o jis geriausiai komandoj zaidzia ir stabiliausiai , wade'as daug klydo pries spurs,mete nesamones , daznai sudega provokuodamas prazangas , tada meta betka , taip issibalansuoja zaidimas , as manau kad tikrai trenerio kalte del tokio zaidimo
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-03-05 19:48
profexCesarMilesDarianasSpurs sianakt imete 57% tritaskiu. Mete visi kas tik netingejo ir visi pataikydavo. Tos rungtynes buna karta per desimt metu. Atsakomasias po savaites su spurs zais jau Majamyje ir ten Heat jau laimes. O dar neuzilgo Heat zais su Lakers, Chicago Bulls ir Thunders. Zodziu, Laukiu per artimiausias 2 savaites 4 sunkios rungtynes.O veliau nuo kovo 16 dienos iki balandzio 13 dienos (butent tada baigiasi reguliarusis sezonas) zais su visokiais outsaideriais, tad butina dabar laimeti pries siuos 4 ateinancias lyderiu rungtynes ir toliau nesustos jau laimineti pries outsaiderius. As tikiu James'u!!! Mesi visi juo tikime!o tu kaip visada is psichuskes pabegi. magic metimai krito, spurs dabar vel krito. o nepagalvoji, kad tai tiesiog **dinos gynybos vaisius? nemoka heat gintis, pas juos visi individualiai silpni gynejai. paziurek i bosha, ilgauska, wade, lebrona (kurio gynybos sugebejimai apsiriboja perimtais kamuoliais pamacius anksciau laiko kvaila perdavima ir blokais is nugaros, 1x1 jis nepadaro NIEKO), bibby apskritai vienas prasciausiai besiginanciu izaideju visoj NBA, bet kadangi miamiui svarbiausia puolimas - reikia pasikviesti bibby i komanda. vienintelis, kuris kazka sugeba ginantis - tai joel anthony. manau dar ne karta isgirsi apie puiku heat varzovu pataikymo procenta, nes cia neisvengiamas dalykas su tokia tragiska sudetim. puolimas geriausias is visu, gynyba - prie prasciausiu.gynyba viena is geriausiu o puolimas prie silpniausiu.gynoje labai danzai paliekami zaidejai laisvi prie trajako,reiskia heat rizikuoja,o dazniausiai tai pasiteisina,paziurekit statiska,heatu varzovai daznai meta is nepatogios padeties o tai reiskia zema pataikymo proc.siandien varzybu neziurejau tai nezinau kaip kas,bet 130taskeliu tai jau...su orlandu du kelinius gynyba pradzio buvo puiki,o poto jau perprato,leido zaissti mazam penketui(snaiperiams)o dar turi howarda tai dvigubinama gynyba ir gaunasi laisvi trajakai.juk buna ir nuovargio kai patyngi ten ar ten,bet atvirai man gynyba prie geriausiu.o del paluolimo labai gaila ziuret,jokios logikos,individualiai viskas daroma,kamuolys nejuda ir t.t tai gerai kad gerai pataiko per varzybas big2,dar tie taskeliai is greitu ataku dasimet,baudu metimai.siaip tai nereikia manau kokiu 5 zaideju,zinoma gerai bosha butu iskeist :)) o kas kalbejo kad lebronas savanaudis tai baikit juokis,as nezinau kas ten per komanda butu be lebrono,kai jo aiksteje nera tai nezinau .. patikekit wade'as daug daugiau nesamoniu pridaro,tie jo metimai tokie,labai skuba kartais,o jau nuo to viena zaideja skubejima automatiskai gaunasi chaosas,tai vat ir gaunas tie rezultatai tokie. kitais metais jei susieis i prota valdzia tai puse komandos neliks,del trenerio nezinau nezinau..simpatiskas asmeniskai bet komandoje reikia kad butu logika zaidime,komandinis zaidimas o jei treneris to nepadaro tai tada atleisk ir viso,as taip galvoju.pasistiprintu stabiliu zaideju,butinai aukstu pora zmogeliuku,komandoje turi buti bent 6 zmones kurie gali rinkti po 10 tasku o ne po 2.5.Jei isvadu nebus tai siu metai jau nuejo..bet blet gerai butu bosha prastumt jei iseitu.lebronas aplamai galejo neisieti bet ko gera kad dar jaunas pagal savo mastyma,su laiku pats viska supras:)


Kas čia per ginybos sistema palikt žaidėjus laisvus prie trajako ir rizikuot?

Nesu matęs asmeniškai komandos taip darančios, net ginantis 2-3 zona nelieka visiškai laisvų žmonių prie troikės, tai kokia čia ginyba paliekant laisvus žmones?
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-03-05 18:18
Heat tikrai nezais finale(gal tik konferencijos),jie nera ta komanda kuri yra pasiruosusi i ji net patekti.Spurs parode,kad jiems dar reikia dirbti ir dirbti.Visdelto tai ju pirmi metai ir suburta ji treju zaideju principu,is kuriu du sioje komandoje 80% viso laiko turi kamuoli savo rankose,taip zaidziant-nelaimesi,gali individualiai veiksmais nugaleti viena antra stipria komanda,bet 4-iose rungtynese issivezti pergale abejotina ar imanoma(apeliuoju i atkrintamasias).
Įvertinimas:
+3
(vertina tik prisijungę)
2011-03-05 16:02
ateis laikas ir pamatysim kaip čia bus , kad laimės, kas gaus
Įvertinimas:
-6
(vertina tik prisijungę)
2011-03-05 15:27
Pakvietimai - Linkomanija, Bitmanija, Torrent

Gauk pakvietima nemokamai, tiesiog užpildyk anketa

http://717.lt/invite/?in=9880
Įvertinimas:
-3
(vertina tik prisijungę)
2011-03-05 15:16
m
Įvertinimas:
-2
(vertina tik prisijungę)
2011-03-05 15:01
Jonas
http://717.lt/invite/?in=2757 - nemokami linkomanijos pakvietimai!!
Įvertinimas:
-2
(vertina tik prisijungę)
2011-03-05 14:49
as
vinc3lis (+0.26) : Ogo. Spurs visada zaidzia stabiliai reguliarejame sezone o playoff'uose grybauja? Nuo kada domiesi NBA? Nuo vakar? Spurs visada (isskyrus gal pernai kai ir reguliariajame ir playoff'uose sugrybavo) budavo komanda, kuri letai isibegeja, bet veliau issigydziusi traumas draskosi belekaip. Maniau, kad 4 cempionu titulai nuo 99 kalba patys uz save. Siemet ju nekankina traumos (pagaliau!), todel jau visa sezona zaidzia stabiliai. O stai tavo pamineti Celtics, sutinku, rytuose favoritai, bet tik tuo atveju jei abu O'nealai pasveiks playoff'ams.

Atidziau perskaityk komentara, visu pirma nepaminejau zodzio "grybauja", o rasiau, jog kazko pritruksta. Taip Spursai tui tuos 4 ziedus neveltui yra desimtmecio komanda, bet as kalbejau apie praejusius kelis sezonus, o ne apie desimtmeti, pamatysi bus lygiai taip pat ir siemet, i finala TIKRAI neiseis :) O apie Bostona: ar zais ar nezais onealai, si komanda TIKRAI bus finale, o jame jau priklausys Onealu buvimas ar nebuvimas :) zinoma, cia yra tik mano nuomone, tu turi savo, kiti turi dar kitas, galime tik padiskutuot, tam ir skirtas si skiltis. Ir nera ko cia pykt ir patarimas: Isiskaityk atidziau i komentarus, nes apts grybauji kaip tie spursai "grybauja" :)
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-03-05 14:41
CesarMilesDarianasSpurs sianakt imete 57% tritaskiu. Mete visi kas tik netingejo ir visi pataikydavo. Tos rungtynes buna karta per desimt metu. Atsakomasias po savaites su spurs zais jau Majamyje ir ten Heat jau laimes. O dar neuzilgo Heat zais su Lakers, Chicago Bulls ir Thunders. Zodziu, Laukiu per artimiausias 2 savaites 4 sunkios rungtynes.O veliau nuo kovo 16 dienos iki balandzio 13 dienos (butent tada baigiasi reguliarusis sezonas) zais su visokiais outsaideriais, tad butina dabar laimeti pries siuos 4 ateinancias lyderiu rungtynes ir toliau nesustos jau laimineti pries outsaiderius. As tikiu James'u!!! Mesi visi juo tikime!o tu kaip visada is psichuskes pabegi. magic metimai krito, spurs dabar vel krito. o nepagalvoji, kad tai tiesiog **dinos gynybos vaisius? nemoka heat gintis, pas juos visi individualiai silpni gynejai. paziurek i bosha, ilgauska, wade, lebrona (kurio gynybos sugebejimai apsiriboja perimtais kamuoliais pamacius anksciau laiko kvaila perdavima ir blokais is nugaros, 1x1 jis nepadaro NIEKO), bibby apskritai vienas prasciausiai besiginanciu izaideju visoj NBA, bet kadangi miamiui svarbiausia puolimas - reikia pasikviesti bibby i komanda. vienintelis, kuris kazka sugeba ginantis - tai joel anthony. manau dar ne karta isgirsi apie puiku heat varzovu pataikymo procenta, nes cia neisvengiamas dalykas su tokia tragiska sudetim. puolimas geriausias is visu, gynyba - prie prasciausiu.


gynyba viena is geriausiu o puolimas prie silpniausiu.gynoje labai danzai paliekami zaidejai laisvi prie trajako,reiskia heat rizikuoja,o dazniausiai tai pasiteisina,paziurekit statiska,heatu varzovai daznai meta is nepatogios padeties o tai reiskia zema pataikymo proc.siandien varzybu neziurejau tai nezinau kaip kas,bet 130taskeliu tai jau...su orlandu du kelinius gynyba pradzio buvo puiki,o poto jau perprato,leido zaissti mazam penketui(snaiperiams)o dar turi howarda tai dvigubinama gynyba ir gaunasi laisvi trajakai.juk buna ir nuovargio kai patyngi ten ar ten,bet atvirai man gynyba prie geriausiu.o del paluolimo labai gaila ziuret,jokios logikos,individualiai viskas daroma,kamuolys nejuda ir t.t tai gerai kad gerai pataiko per varzybas big2,dar tie taskeliai is greitu ataku dasimet,baudu metimai.siaip tai nereikia manau kokiu 5 zaideju,zinoma gerai bosha butu iskeist :)) o kas kalbejo kad lebronas savanaudis tai baikit juokis,as nezinau kas ten per komanda butu be lebrono,kai jo aiksteje nera tai nezinau .. patikekit wade'as daug daugiau nesamoniu pridaro,tie jo metimai tokie,labai skuba kartais,o jau nuo to viena zaideja skubejima automatiskai gaunasi chaosas,tai vat ir gaunas tie rezultatai tokie. kitais metais jei susieis i prota valdzia tai puse komandos neliks,del trenerio nezinau nezinau..simpatiskas asmeniskai bet komandoje reikia kad butu logika zaidime,komandinis zaidimas o jei treneris to nepadaro tai tada atleisk ir viso,as taip galvoju.pasistiprintu stabiliu zaideju,butinai aukstu pora zmogeliuku,komandoje turi buti bent 6 zmones kurie gali rinkti po 10 tasku o ne po 2.5.Jei isvadu nebus tai siu metai jau nuejo..bet blet gerai butu bosha prastumt jei iseitu.lebronas aplamai galejo neisieti bet ko gera kad dar jaunas pagal savo mastyma,su laiku pats viska supras:)
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-03-05 14:38
Anonimas
http://717.lt/invite/?in=8391 cia nemokami pakvietimai pvz:torrent.lt ar linkomanija
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-03-05 14:00
asDaug vosiokiausiu diskusiju perskaiciau ir dar ju daug bus. Nutariau pareiksti ir savo nuomone :)Visi pesasi ir pesasi kas laimes NBA cempionata. Viena galiu pasakyti, kad nei Heat nei Spurs nelaimes :) Heat- be komentaru ir taip aisku, kad nelaimes. Spurs- visada komanda zaidzianti stabiliai reguliariajame sezone, bet atkrintamosiose dar dazniau kazko pritrukdavo, taip bus ir siemet :) Manau, kad didziausi pretendentai yra Celtics i cempionu titula. Tie patys Lakers-norsju nemegstu. Dar duociau siek tiek procentu Magic, Bulls ir Dallas :) Nenuvertinciau ir kitu komandu o ypac Thunder, bet kas bus-tas, pamatsim :) dabar galim tik kalbet. Kazkas sake, kad Magic remiasi tritaskiais- taip! O ka daugiau daryt? Originali zaidimo technika su 8 auksciausio lygio snaiperiais ir vienu antzmogiu po krepsiu, paprasta kaip 2x2- aisku rizikinga, bet kito nieko ir neprimastysi :) taip zaidzia taip ir zais :)


Ogo. Spurs visada zaidzia stabiliai reguliarejame sezone o playoff'uose grybauja? Nuo kada domiesi NBA? Nuo vakar? Spurs visada (isskyrus gal pernai kai ir reguliariajame ir playoff'uose sugrybavo) budavo komanda, kuri letai isibegeja, bet veliau issigydziusi traumas draskosi belekaip. Maniau, kad 4 cempionu titulai nuo 99 kalba patys uz save. Siemet ju nekankina traumos (pagaliau!), todel jau visa sezona zaidzia stabiliai. O stai tavo pamineti Celtics, sutinku, rytuose favoritai, bet tik tuo atveju jei abu O'nealai pasveiks playoff'ams.
Įvertinimas:
+2
(vertina tik prisijungę)
2011-03-05 13:54
as
Daug vosiokiausiu diskusiju perskaiciau ir dar ju daug bus. Nutariau pareiksti ir savo nuomone :)

Visi pesasi ir pesasi kas laimes NBA cempionata. Viena galiu pasakyti, kad nei Heat nei Spurs nelaimes :) Heat- be komentaru ir taip aisku, kad nelaimes. Spurs- visada komanda zaidzianti stabiliai reguliariajame sezone, bet atkrintamosiose dar dazniau kazko pritrukdavo, taip bus ir siemet :) Manau, kad didziausi pretendentai yra Celtics i cempionu titula. Tie patys Lakers-norsju nemegstu. Dar duociau siek tiek procentu Magic, Bulls ir Dallas :) Nenuvertinciau ir kitu komandu o ypac Thunder, bet kas bus-tas, pamatsim :) dabar galim tik kalbet. Kazkas sake, kad Magic remiasi tritaskiais- taip! O ka daugiau daryt? Originali zaidimo technika su 8 auksciausio lygio snaiperiais ir vienu antzmogiu po krepsiu, paprasta kaip 2x2- aisku rizikinga, bet kito nieko ir neprimastysi :) taip zaidzia taip ir zais :)
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
Įvertinimas:
-4
(vertina tik prisijungę)
2011-03-05 13:40
vakar orlandas uzmete trypais snd jau spurs jokiu pokyciu gal treneris labiau atkreips demesi i ginyba ties tritaskiais o spurs as manau kad pajims 1vieta reguliariam bet i finalus neiseis
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-03-05 13:33
Paprasciausiais krito siandien Spurs ir viskas, O heat laisvi nepataike, tas pats pavizdys su MAgic kai uzvakar sumete 16 tritaskiu ir laimejo, o vakar nekrito savo aikstej ir gavo nuo bulls. Vieniem buwo gera kitiem juoda diena ir viskas. Vistiek Heat laimes ziedus, pamatysit.
Įvertinimas:
-4
(vertina tik prisijungę)
2011-03-05 13:31
Zilvis_1SoftEdge2011-03-11 Miami Heat Los Angeles Lakers Los Angeles Lakers 02:002011-03-09 Miami Heat Portland Trail Blazers Portland Trail Blazers 02:302011-03-06 Miami Heat Chicago Bulls Chicago Bulls 20:00Čia artimiausios heat runtynes, Tikekimes visas jas laimes :)laimes nebent pries portlanda, paminesi mano zodi


Paminesi mano zodi, laimes visas dabar
Įvertinimas:
-5
(vertina tik prisijungę)
2011-03-05 13:18
SoftEdge2011-03-11 Miami Heat Los Angeles Lakers Los Angeles Lakers 02:002011-03-09 Miami Heat Portland Trail Blazers Portland Trail Blazers 02:302011-03-06 Miami Heat Chicago Bulls Chicago Bulls 20:00Čia artimiausios heat runtynes, Tikekimes visas jas laimes :)


laimes nebent pries portlanda, paminesi mano zodi
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
1 2 3 4  »

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 63

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas