Čikagos „Bulls“ (58-20) komanda įrodinėja, kad šį sezoną nėra linkusi juokauti. Rytų konferencijos gigantų mače Čikagos krepšininkai namie 97:81 (26:18, 22:25, 23:17, 26:21) įtikinamai nugalėjo Bostono „Celtics“ (54-24) ir žengė didelį žingsnį link pirmosios Rytų konferencijos vietos.

Tai buvo septyniolikta „Bulls“ pergalė per paskutines 19 rungtynių. Šis laimėjimas garantavo, kad į pirmąją Rytų konferencijos vietą nebepakils Majamio „Heat“, o jei „Bulls“ per likusius keturis mačus bent kartą laimės arba „Celtics“ bent kartą pralaimės, tai iškart garantuos Čikagos ekipai pirmą vietą.

„Visada sakiau, kad mes galime varžytis su geriausiomis komandomis lygoje. Jau treniruočių stovykloje maniau, kad mūsų komanda yra pasirengusi kautis, – kalbėjo „Bulls“ lyderis Derrickas Rose’as. – Mačiau, kaip mes sunkiai dirbome ir kokie buvo susikaupę vaikinai. Matėsi, kad visi buvo labai alkani pergalių.“

„Bulls“ ir „Celtics“ šiame sezone pasidalijo po dvi pergales ir Bostono komandos įžaidėjo Rajono Rondo teigimu, jų keliai dar susikirs.

„Patinka mums tai ar ne, greičiausiai su šia komanda kovosime konferencijos finale“, – užtikrintas kalbėjo Rondo.

„Bulls“: Derrickas Rose’as 30 (8 rez. perd.), Luolas Dengas 23, Carlosas Boozeris 14.

„Celtics“: Paulas Pierce’as 15, Kevinas Garnettas (10 atk. kam.) ir Jeffas Greenas po 10.

Vaizdo reportažas:


Rodyti komentarus
1 2 3 4  »
2011-04-09 00:24
Bi_WinningHis_AirnessBi_WinningHis_Airness...His airness, pimpagalvi tu. Rose'as yra vienintelis NBA zaidejas patenkantis i top 10 tiek pagal ppg, tiek pagal apg. Bet situos nereiksmingus skaiciukus sureiksmina tik tokie silpnaprociai, kurie mato LeBrona duodanti daugiau naudos komandai (nes turi 28 eff) negu Rose'as, kuris renka (24 eff). Kas per pirmoko argumentai? Tu paziurek, pas LeBrona komandoj yra kitas top 5 pasaulyje zaidejas - Wade'as ir all-star'as boshas. O jie yra treti ir visus kartus gavo nuo Bulls. Rose'as dar nepilnai trejus metus lygoje, jam 22 metai, visi ziedai ir finalu MVP ateis su laiku. Pasakyk per visa nba istorija bent viena rookie ar sophomore laimejusi NBA ziedus ir dar finalu mvp, ligoni tu nelaimingas? Paziurek ka jis playoff isdarinejo budamas rookie, sophomore, nors komanda budavo paskutine is patenkanciu i playoff. O visu geriausia - pradek ziuret varzybas, nes tai ka Rose isdarineja su savo greiciu, fizine jega, prasiverzimais nera dar niekas mates, nera nei vieno zaidejo, isskyrus rose, kuris visa komanda paliktu uz nugara savo greiciu, taip tvirtai laikytu zaidimo vadzias savo rankose, budamas toks jaunas. Ir kas sako, kad jis netikras pg - atsimerkit, klounai, jeigu jis nera letas ir gali ideti i krepsi - nereiskia kad ne izaidejas.Nors tavo selektyvi atmintis jau iskilo i pavirsiu, reiktu primint si ta apie Rose'o pirma rookie serija - jis net nepirmavo komandoj pagal taskus (Ben Gordon 24.3 ppg pries Celtics), o pries Cavsus pralose 4-1, daugiau apie ta serija nelabai ka galima ir pasakyt.Nuosirdziai tikiuosi, kad jeigu Bulls ir neiseitu i Finala, tai spetu suzaist pries Heat. Pamatytum koks skirtumas yra tarp ziniasklaidos MVP (Rose) ir realaus dominuojancio MVP (James)Tai matai tas ziniasklaidos MVP 3 kartus si sezona nugalejo super duper Heat, budamas komandos lyderiu o realus dominuojantis MVP 2 is 3 macu pramete lemiamus metimus. Tai kaip cia taip? Prasau apsviesk.Si ta pataisyciau - geriausia komandine ginyba NBA traukianti paskui save ziniasklaidos MVP ir puolima nugalejo Heat, kurioje tiek ginyba, tiek puolima turi dviese (su puse) uzkamsyt realus MVP ir jo pagalbininkas Wade. Koks siurprizas, kad geriausia ginyba (Thibodeau) ir varganas puolimas (Rose) nugalejo Heat, kuri turi tokia isbaigta sudeti, ir joje TIKRAI TIKRAI viskas nera suverciama ant LeBrono ir Wade'o peciu.LeBronas visa sezona lose nuo izaidejo iki sunkiojo krasto (kai nelose Boshas), kamse visas skyles beveik pats vienas, bet BULLS (pamirskim geriausia *komandine* ginyba) juos nugalejo. Turbut tai vien Rose deka, nes per NBA.com parode kaip jis imeta daug graziu metimu !!Ou, LeBronas pramete lemiamus metimus? Rose turbut visada pataiko lemiamus metimus, nes as per NBA.com dar niekada nemaciau, kad jis pramestu ! !Ou ou. Tik nereikia vaidinti visa zinancio eksperto. Ne tu vienas ziuri rungtynes, ne tu vienas pazvelgi i viska giliau. Pats gyvenu uzsienyje ir man rungtynes prasideda labai patogiu laiku, todel nepraleidziu idomesniu rungtyniu. Kas del LeBrono pramestu metimu, juk tiesa. Is pradziu Cikagoje mete betkoki tritaski laisvas ir nepataike i lanka, tada Majamije vel vienas pats nusprende viska uzbaigti, verzesi po krepsiu ir pramete, Wadeas dar atkovojo kamuoli, bet taip pat pramete. Kiek maciau Rose'as rungtyniu gale taip neklysdavo. Matomai pats esi kazkiek LeBrono fanas ir ieskai budu iskelti ji auksciau kitu. Jei ne Derrickas, kodel Jamesas turetu gauti MVP? Heat yra treti, pralaimeje Bulls tris kartus. Gal tada geriau atiduokime MVP Bulls treneriui, kuris komandoje turedamas prasciausia zvaigzde lygoje nuvede i pirma vieta. Cheers


As LeBrono fanas? :D:D

Megstamiausias zaidejas - Kobe, megstamiausia - komanda Lakers <- as BET KAS tik ne LeBrono fanas.

Tiesiog atsibodo visokiu ESPN, NBA.com persamas Rose lyg jis butu stebuklingas. Be to, as nemanau kad LeBronas turetu gaut siu metu MVP. Howardas. Be jo Magic net nepatektu i playoffus, o Buliai dar pakovotu ir del 4-7 vietos nes laimi del KOMANDINES GINYBOS.

Paziurejus i paskutini MVP - LeBronas 2kart is eiles, DOMINAVO.

Rose'as meta 44%, dar galima butu nekreipt labai didelio demesio, bet jis net savo rookie sezone buvo efektyvesnis procentu atzvilgiu. Patobulino metima, bet daugiau nieko. Is esmes jis nera labai jau geresnis negu praeitais metais, o Bulls issoko i virsune ne tiek del jo, o del Thibodeau ginybos sistemos.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-04-08 23:46
His_AirnessBi_WinningHis_Airness...His airness, pimpagalvi tu. Rose'as yra vienintelis NBA zaidejas patenkantis i top 10 tiek pagal ppg, tiek pagal apg. Bet situos nereiksmingus skaiciukus sureiksmina tik tokie silpnaprociai, kurie mato LeBrona duodanti daugiau naudos komandai (nes turi 28 eff) negu Rose'as, kuris renka (24 eff). Kas per pirmoko argumentai? Tu paziurek, pas LeBrona komandoj yra kitas top 5 pasaulyje zaidejas - Wade'as ir all-star'as boshas. O jie yra treti ir visus kartus gavo nuo Bulls. Rose'as dar nepilnai trejus metus lygoje, jam 22 metai, visi ziedai ir finalu MVP ateis su laiku. Pasakyk per visa nba istorija bent viena rookie ar sophomore laimejusi NBA ziedus ir dar finalu mvp, ligoni tu nelaimingas? Paziurek ka jis playoff isdarinejo budamas rookie, sophomore, nors komanda budavo paskutine is patenkanciu i playoff. O visu geriausia - pradek ziuret varzybas, nes tai ka Rose isdarineja su savo greiciu, fizine jega, prasiverzimais nera dar niekas mates, nera nei vieno zaidejo, isskyrus rose, kuris visa komanda paliktu uz nugara savo greiciu, taip tvirtai laikytu zaidimo vadzias savo rankose, budamas toks jaunas. Ir kas sako, kad jis netikras pg - atsimerkit, klounai, jeigu jis nera letas ir gali ideti i krepsi - nereiskia kad ne izaidejas.Nors tavo selektyvi atmintis jau iskilo i pavirsiu, reiktu primint si ta apie Rose'o pirma rookie serija - jis net nepirmavo komandoj pagal taskus (Ben Gordon 24.3 ppg pries Celtics), o pries Cavsus pralose 4-1, daugiau apie ta serija nelabai ka galima ir pasakyt.Nuosirdziai tikiuosi, kad jeigu Bulls ir neiseitu i Finala, tai spetu suzaist pries Heat. Pamatytum koks skirtumas yra tarp ziniasklaidos MVP (Rose) ir realaus dominuojancio MVP (James)Tai matai tas ziniasklaidos MVP 3 kartus si sezona nugalejo super duper Heat, budamas komandos lyderiu o realus dominuojantis MVP 2 is 3 macu pramete lemiamus metimus. Tai kaip cia taip? Prasau apsviesk.Si ta pataisyciau - geriausia komandine ginyba NBA traukianti paskui save ziniasklaidos MVP ir puolima nugalejo Heat, kurioje tiek ginyba, tiek puolima turi dviese (su puse) uzkamsyt realus MVP ir jo pagalbininkas Wade. Koks siurprizas, kad geriausia ginyba (Thibodeau) ir varganas puolimas (Rose) nugalejo Heat, kuri turi tokia isbaigta sudeti, ir joje TIKRAI TIKRAI viskas nera suverciama ant LeBrono ir Wade'o peciu.LeBronas visa sezona lose nuo izaidejo iki sunkiojo krasto (kai nelose Boshas), kamse visas skyles beveik pats vienas, bet BULLS (pamirskim geriausia *komandine* ginyba) juos nugalejo. Turbut tai vien Rose deka, nes per NBA.com parode kaip jis imeta daug graziu metimu !!Ou, LeBronas pramete lemiamus metimus? Rose turbut visada pataiko lemiamus metimus, nes as per NBA.com dar niekada nemaciau, kad jis pramestu ! !


Ou ou. Tik nereikia vaidinti visa zinancio eksperto. Ne tu vienas ziuri rungtynes, ne tu vienas pazvelgi i viska giliau. Pats gyvenu uzsienyje ir man rungtynes prasideda labai patogiu laiku, todel nepraleidziu idomesniu rungtyniu. Kas del LeBrono pramestu metimu, juk tiesa. Is pradziu Cikagoje mete betkoki tritaski laisvas ir nepataike i lanka, tada Majamije vel vienas pats nusprende viska uzbaigti, verzesi po krepsiu ir pramete, Wadeas dar atkovojo kamuoli, bet taip pat pramete. Kiek maciau Rose'as rungtyniu gale taip neklysdavo. Matomai pats esi kazkiek LeBrono fanas ir ieskai budu iskelti ji auksciau kitu. Jei ne Derrickas, kodel Jamesas turetu gauti MVP? Heat yra treti, pralaimeje Bulls tris kartus. Gal tada geriau atiduokime MVP Bulls treneriui, kuris komandoje turedamas prasciausia zvaigzde lygoje nuvede i pirma vieta. Cheers
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2011-04-08 23:24
Bi_WinningHis_Airness...His airness, pimpagalvi tu. Rose'as yra vienintelis NBA zaidejas patenkantis i top 10 tiek pagal ppg, tiek pagal apg. Bet situos nereiksmingus skaiciukus sureiksmina tik tokie silpnaprociai, kurie mato LeBrona duodanti daugiau naudos komandai (nes turi 28 eff) negu Rose'as, kuris renka (24 eff). Kas per pirmoko argumentai? Tu paziurek, pas LeBrona komandoj yra kitas top 5 pasaulyje zaidejas - Wade'as ir all-star'as boshas. O jie yra treti ir visus kartus gavo nuo Bulls. Rose'as dar nepilnai trejus metus lygoje, jam 22 metai, visi ziedai ir finalu MVP ateis su laiku. Pasakyk per visa nba istorija bent viena rookie ar sophomore laimejusi NBA ziedus ir dar finalu mvp, ligoni tu nelaimingas? Paziurek ka jis playoff isdarinejo budamas rookie, sophomore, nors komanda budavo paskutine is patenkanciu i playoff. O visu geriausia - pradek ziuret varzybas, nes tai ka Rose isdarineja su savo greiciu, fizine jega, prasiverzimais nera dar niekas mates, nera nei vieno zaidejo, isskyrus rose, kuris visa komanda paliktu uz nugara savo greiciu, taip tvirtai laikytu zaidimo vadzias savo rankose, budamas toks jaunas. Ir kas sako, kad jis netikras pg - atsimerkit, klounai, jeigu jis nera letas ir gali ideti i krepsi - nereiskia kad ne izaidejas.Nors tavo selektyvi atmintis jau iskilo i pavirsiu, reiktu primint si ta apie Rose'o pirma rookie serija - jis net nepirmavo komandoj pagal taskus (Ben Gordon 24.3 ppg pries Celtics), o pries Cavsus pralose 4-1, daugiau apie ta serija nelabai ka galima ir pasakyt.Nuosirdziai tikiuosi, kad jeigu Bulls ir neiseitu i Finala, tai spetu suzaist pries Heat. Pamatytum koks skirtumas yra tarp ziniasklaidos MVP (Rose) ir realaus dominuojancio MVP (James)Tai matai tas ziniasklaidos MVP 3 kartus si sezona nugalejo super duper Heat, budamas komandos lyderiu o realus dominuojantis MVP 2 is 3 macu pramete lemiamus metimus. Tai kaip cia taip? Prasau apsviesk.


Si ta pataisyciau - geriausia komandine ginyba NBA traukianti paskui save ziniasklaidos MVP ir puolima nugalejo Heat, kurioje tiek ginyba, tiek puolima turi dviese (su puse) uzkamsyt realus MVP ir jo pagalbininkas Wade. Koks siurprizas, kad geriausia ginyba (Thibodeau) ir varganas puolimas (Rose) nugalejo Heat, kuri turi tokia isbaigta sudeti, ir joje TIKRAI TIKRAI viskas nera suverciama ant LeBrono ir Wade'o peciu.

LeBronas visa sezona lose nuo izaidejo iki sunkiojo krasto (kai nelose Boshas), kamse visas skyles beveik pats vienas, bet BULLS (pamirskim geriausia *komandine* ginyba) juos nugalejo. Turbut tai vien Rose deka, nes per NBA.com parode kaip jis imeta daug graziu metimu !!

Ou, LeBronas pramete lemiamus metimus? Rose turbut visada pataiko lemiamus metimus, nes as per NBA.com dar niekada nemaciau, kad jis pramestu ! !
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-04-08 23:16
His_Airness...His airness, pimpagalvi tu. Rose'as yra vienintelis NBA zaidejas patenkantis i top 10 tiek pagal ppg, tiek pagal apg. Bet situos nereiksmingus skaiciukus sureiksmina tik tokie silpnaprociai, kurie mato LeBrona duodanti daugiau naudos komandai (nes turi 28 eff) negu Rose'as, kuris renka (24 eff). Kas per pirmoko argumentai? Tu paziurek, pas LeBrona komandoj yra kitas top 5 pasaulyje zaidejas - Wade'as ir all-star'as boshas. O jie yra treti ir visus kartus gavo nuo Bulls. Rose'as dar nepilnai trejus metus lygoje, jam 22 metai, visi ziedai ir finalu MVP ateis su laiku. Pasakyk per visa nba istorija bent viena rookie ar sophomore laimejusi NBA ziedus ir dar finalu mvp, ligoni tu nelaimingas? Paziurek ka jis playoff isdarinejo budamas rookie, sophomore, nors komanda budavo paskutine is patenkanciu i playoff. O visu geriausia - pradek ziuret varzybas, nes tai ka Rose isdarineja su savo greiciu, fizine jega, prasiverzimais nera dar niekas mates, nera nei vieno zaidejo, isskyrus rose, kuris visa komanda paliktu uz nugara savo greiciu, taip tvirtai laikytu zaidimo vadzias savo rankose, budamas toks jaunas. Ir kas sako, kad jis netikras pg - atsimerkit, klounai, jeigu jis nera letas ir gali ideti i krepsi - nereiskia kad ne izaidejas.Nors tavo selektyvi atmintis jau iskilo i pavirsiu, reiktu primint si ta apie Rose'o pirma rookie serija - jis net nepirmavo komandoj pagal taskus (Ben Gordon 24.3 ppg pries Celtics), o pries Cavsus pralose 4-1, daugiau apie ta serija nelabai ka galima ir pasakyt.Nuosirdziai tikiuosi, kad jeigu Bulls ir neiseitu i Finala, tai spetu suzaist pries Heat. Pamatytum koks skirtumas yra tarp ziniasklaidos MVP (Rose) ir realaus dominuojancio MVP (James)


Tai matai tas ziniasklaidos MVP 3 kartus si sezona nugalejo super duper Heat, budamas komandos lyderiu o realus dominuojantis MVP 2 is 3 macu pramete lemiamus metimus. Tai kaip cia taip? Prasau apsviesk.
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2011-04-08 22:58
...His airness, pimpagalvi tu. Rose'as yra vienintelis NBA zaidejas patenkantis i top 10 tiek pagal ppg, tiek pagal apg. Bet situos nereiksmingus skaiciukus sureiksmina tik tokie silpnaprociai, kurie mato LeBrona duodanti daugiau naudos komandai (nes turi 28 eff) negu Rose'as, kuris renka (24 eff). Kas per pirmoko argumentai? Tu paziurek, pas LeBrona komandoj yra kitas top 5 pasaulyje zaidejas - Wade'as ir all-star'as boshas. O jie yra treti ir visus kartus gavo nuo Bulls. Rose'as dar nepilnai trejus metus lygoje, jam 22 metai, visi ziedai ir finalu MVP ateis su laiku. Pasakyk per visa nba istorija bent viena rookie ar sophomore laimejusi NBA ziedus ir dar finalu mvp, ligoni tu nelaimingas? Paziurek ka jis playoff isdarinejo budamas rookie, sophomore, nors komanda budavo paskutine is patenkanciu i playoff. O visu geriausia - pradek ziuret varzybas, nes tai ka Rose isdarineja su savo greiciu, fizine jega, prasiverzimais nera dar niekas mates, nera nei vieno zaidejo, isskyrus rose, kuris visa komanda paliktu uz nugara savo greiciu, taip tvirtai laikytu zaidimo vadzias savo rankose, budamas toks jaunas. Ir kas sako, kad jis netikras pg - atsimerkit, klounai, jeigu jis nera letas ir gali ideti i krepsi - nereiskia kad ne izaidejas.


Nors tavo selektyvi atmintis jau iskilo i pavirsiu, reiktu primint si ta apie Rose'o pirma rookie serija - jis net nepirmavo komandoj pagal taskus (Ben Gordon 24.3 ppg pries Celtics), o pries Cavsus pralose 4-1, daugiau apie ta serija nelabai ka galima ir pasakyt.

Nuosirdziai tikiuosi, kad jeigu Bulls ir neiseitu i Finala, tai spetu suzaist pries Heat. Pamatytum koks skirtumas yra tarp ziniasklaidos MVP (Rose) ir realaus dominuojancio MVP (James)
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2011-04-08 22:42
...His airness, pimpagalvi tu. Rose'as yra vienintelis NBA zaidejas patenkantis i top 10 tiek pagal ppg, tiek pagal apg. Bet situos nereiksmingus skaiciukus sureiksmina tik tokie silpnaprociai, kurie mato LeBrona duodanti daugiau naudos komandai (nes turi 28 eff) negu Rose'as, kuris renka (24 eff). Kas per pirmoko argumentai? Tu paziurek, pas LeBrona komandoj yra kitas top 5 pasaulyje zaidejas - Wade'as ir all-star'as boshas. O jie yra treti ir visus kartus gavo nuo Bulls. Rose'as dar nepilnai trejus metus lygoje, jam 22 metai, visi ziedai ir finalu MVP ateis su laiku. Pasakyk per visa nba istorija bent viena rookie ar sophomore laimejusi NBA ziedus ir dar finalu mvp, ligoni tu nelaimingas? Paziurek ka jis playoff isdarinejo budamas rookie, sophomore, nors komanda budavo paskutine is patenkanciu i playoff. O visu geriausia - pradek ziuret varzybas, nes tai ka Rose isdarineja su savo greiciu, fizine jega, prasiverzimais nera dar niekas mates, nera nei vieno zaidejo, isskyrus rose, kuris visa komanda paliktu uz nugara savo greiciu, taip tvirtai laikytu zaidimo vadzias savo rankose, budamas toks jaunas. Ir kas sako, kad jis netikras pg - atsimerkit, klounai, jeigu jis nera letas ir gali ideti i krepsi - nereiskia kad ne izaidejas.


Fizine jega, greitis. Shaq'as irgi savo laiku aplenkdavo įžaidėjus aikštėj, tai dabar jau vien dėl to jam reiktų suteikt MVP?

Prasiveržimas? Nu nežinau, tas pats AI, jeigu žiūrint į praeitį ar tas pats Westbrookas, Wall'as. Jie visus greičiu palieka už nugaros, visi fizinės jėgos turi (išskyrus AI, bet jis praktiškai visose kitose srityse už Rose'ą geresnis buvo).

Net Wade'as MVP vertesnis, o anas dar ir antras komandoj varijantas puolime
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2011-04-08 22:30
CesarMilesHis_Airness del westbrooko biski uzkliuvo tavo komentaras. o pagalvok is kitos puses. kam lengviau. ar derrickui, pries kuri visi dvigubina gynyba, skiria didziausia demesi ir neleidzia kvepuot, bet tas netrukdo jam zaisti nesustabdomai. ar westbrookui, kuris komandoj turi nba superzvaigzde duranta, butent kuriam tenka didziausias demesys. taip atsiranda zymiai daugiau laisves russellui. tiek rose tiek westbrookas tikrai be galo panasus zaidejai. zaidimo stilius, atletiskumas. taciau tenka pripazint - rose tikrai geresnis.


Dvipusis argumentas, dabar paziurek is kitos puses ir pagalvok, kuriam lengviau rinkt statistika, ar tam kuris turi pastoviai maititint pasais rezultatyviausia NBA zaideja ir ziuret kampe kaip jis daro savo, ar tas kuris turi pilna teise kontroliuot kamuoli visas varzybas?
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-04-08 22:28
...His airness, pimpagalvi tu. Rose'as yra vienintelis NBA zaidejas patenkantis i top 10 tiek pagal ppg, tiek pagal apg. Bet situos nereiksmingus skaiciukus sureiksmina tik tokie silpnaprociai, kurie mato LeBrona duodanti daugiau naudos komandai (nes turi 28 eff) negu Rose'as, kuris renka (24 eff). Kas per pirmoko argumentai? Tu paziurek, pas LeBrona komandoj yra kitas top 5 pasaulyje zaidejas - Wade'as ir all-star'as boshas. O jie yra treti ir visus kartus gavo nuo Bulls. Rose'as dar nepilnai trejus metus lygoje, jam 22 metai, visi ziedai ir finalu MVP ateis su laiku. Pasakyk per visa nba istorija bent viena rookie ar sophomore laimejusi NBA ziedus ir dar finalu mvp, ligoni tu nelaimingas? Paziurek ka jis playoff isdarinejo budamas rookie, sophomore, nors komanda budavo paskutine is patenkanciu i playoff. O visu geriausia - pradek ziuret varzybas, nes tai ka Rose isdarineja su savo greiciu, fizine jega, prasiverzimais nera dar niekas mates, nera nei vieno zaidejo, isskyrus rose, kuris visa komanda paliktu uz nugara savo greiciu, taip tvirtai laikytu zaidimo vadzias savo rankose, budamas toks jaunas. Ir kas sako, kad jis netikras pg - atsimerkit, klounai, jeigu jis nera letas ir gali ideti i krepsi - nereiskia kad ne izaidejas.


...His airness, pimpagalvi tu. Rose'as yra vienintelis NBA zaidejas patenkantis i top 10 tiek pagal ppg, tiek pagal apg. Bet situos nereiksmingus skaiciukus sureiksmina tik tokie silpnaprociai, kurie mato LeBrona duodanti daugiau naudos komandai (nes turi 28 eff) negu Rose'as, kuris renka (24 eff). Kas per pirmoko argumentai? Tu paziurek, pas LeBrona komandoj yra kitas top 5 pasaulyje zaidejas - Wade'as ir all-star'as boshas. O jie yra treti ir visus kartus gavo nuo Bulls. Rose'as dar nepilnai trejus metus lygoje, jam 22 metai, visi ziedai ir finalu MVP ateis su laiku. Pasakyk per visa nba istorija bent viena rookie ar sophomore laimejusi NBA ziedus ir dar finalu mvp, ligoni tu nelaimingas? Paziurek ka jis playoff isdarinejo budamas rookie, sophomore, nors komanda budavo paskutine is patenkanciu i playoff. O visu geriausia - pradek ziuret varzybas, nes tai ka Rose isdarineja su savo greiciu, fizine jega, prasiverzimais nera dar niekas mates, nera nei vieno zaidejo, isskyrus rose, kuris visa komanda paliktu uz nugara savo greiciu, taip tvirtai laikytu zaidimo vadzias savo rankose, budamas toks jaunas. Ir kas sako, kad jis netikras pg - atsimerkit, klounai, jeigu jis nera letas ir gali ideti i krepsi - nereiskia kad ne izaidejas.


Sakydamas, kad Howardas ir Jamesas naudingesni komandai, KURIOJ VIETOJ PAMINEJAU EFF? Kas per paranoja, pimpagalvi?

Koks skirtumas ka jis isdarinejo budamas rookie/soph. playoffuose JEIGU NEEJO TOLIAU PIRMO ETAPO?

As visiskai sutinku su tuo, kad jis superinis talentas ir zveris, BET KA JIS PADARE KAD BUTU VERTAS BENT TOP 5 NBA ZAIDEJO VARDO? Gavo MVP, nors komanda i pergales tempe tik puolime, o puse ju atnese Thibodeau ginyba? A?

Padare ta, ana, gali ta ir ta.. REG SEZONE, LeBronas turi komandoj ta ana ir nelaimi reg. sezone pries Bulls ir t.t Kam rupi reg. sezonas? Kai Rose irodys savo verte PO ir iseis bent i konf. finala, tada gal ir bus vertas vadintis elitiniu zaideju, o kol kas jis dar vienas Iversonas.

P.S

Rookie/Sophomore ir dar Finalu MVP? 1980 NBA Finals - Lakers vs Sixers, game 6, Kareemas iskrenta su trauma, Magic Johnsonas 42 pts 15 reb 7 ast, laimi Finalu MVP budamas naujokas.

Dar vienas ubagas zinantis NBA istorija nuo.. geriausiu atveju praeito sezono vidurio ir dar puses straipsnio is Vikipedijos apie Jordana ir kad kazkas kazkada imete 100.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-04-08 22:15
tik akli nemato, koks is tikruju Derrickas yra geras. geriausi lygos krepsininkai ir specialistai pripazista, kad jis nusipelno MVP, o jus heiteriai atmerkit akis ir bent vienas varzybas paziurekit buliu. BULLS for the win, Rose - MVP
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2011-04-08 21:51
His_Airness del westbrooko biski uzkliuvo tavo komentaras. o pagalvok is kitos puses. kam lengviau. ar derrickui, pries kuri visi dvigubina gynyba, skiria didziausia demesi ir neleidzia kvepuot, bet tas netrukdo jam zaisti nesustabdomai. ar westbrookui, kuris komandoj turi nba superzvaigzde duranta, butent kuriam tenka didziausias demesys. taip atsiranda zymiai daugiau laisves russellui. tiek rose tiek westbrookas tikrai be galo panasus zaidejai. zaidimo stilius, atletiskumas. taciau tenka pripazint - rose tikrai geresnis.
Įvertinimas:
-2
(vertina tik prisijungę)
2011-04-08 21:36
...
His airness, pimpagalvi tu. Rose'as yra vienintelis NBA zaidejas patenkantis i top 10 tiek pagal ppg, tiek pagal apg. Bet situos nereiksmingus skaiciukus sureiksmina tik tokie silpnaprociai, kurie mato LeBrona duodanti daugiau naudos komandai (nes turi 28 eff) negu Rose'as, kuris renka (24 eff). Kas per pirmoko argumentai? Tu paziurek, pas LeBrona komandoj yra kitas top 5 pasaulyje zaidejas - Wade'as ir all-star'as boshas. O jie yra treti ir visus kartus gavo nuo Bulls. Rose'as dar nepilnai trejus metus lygoje, jam 22 metai, visi ziedai ir finalu MVP ateis su laiku. Pasakyk per visa nba istorija bent viena rookie ar sophomore laimejusi NBA ziedus ir dar finalu mvp, ligoni tu nelaimingas? Paziurek ka jis playoff isdarinejo budamas rookie, sophomore, nors komanda budavo paskutine is patenkanciu i playoff. O visu geriausia - pradek ziuret varzybas, nes tai ka Rose isdarineja su savo greiciu, fizine jega, prasiverzimais nera dar niekas mates, nera nei vieno zaidejo, isskyrus rose, kuris visa komanda paliktu uz nugara savo greiciu, taip tvirtai laikytu zaidimo vadzias savo rankose, budamas toks jaunas. Ir kas sako, kad jis netikras pg - atsimerkit, klounai, jeigu jis nera letas ir gali ideti i krepsi - nereiskia kad ne izaidejas.
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2011-04-08 19:09
vinc3lisHis Airness - Tu atvesk ir nesiplesk. Mes kalbame apie si sezona. Jis yra geriausias pg si sezona. Rondo banguoja, Paul'as dazniausiai traumuotas, DWill zaidzia silpnoje komandoje, Nash'as nepateko i playoff'us, Kidd'as jau per letas, Wall'as dar nestabilus o Wade'as yra SG o ne PG. Ir vel playoff'ai. Ar mes apie tai ka sakome? Juk dabar kalba eina apie reg. sezono MVP. Ateis laikas playoff'ams, tada kalbesime o dabar neburkime is kavos tirsciu, kaip manai? ;)


Ko dabar pristojai prie tu PG?

As atsakiau i eiline CesarMiles nesamone - kad Rose geriausias NBA.

Geriausias NBA - slamstas, cia net nereikia nieko irodinet.

Geriausias PG - dar neirode, pasikartosiu nepirmauja pagal joki kriteriju, kol kas nieko nelaimejo apart jau praktiskai jam atiduoto ir ne itin pelnyto MVP (Howardas ir Jamesas vis tiek naudingesni savom komandom)

Kiek zinau, ne reg. sezonas, o apskritai sezonas baigiasi po NBA finalo, ir kol kas Rose'as NEIRODE kad yra bent Top 5 zaidejas. Kelios rungtynes pries konkurentus ne kazka reiskia, o paemus visa sezona, net ir tas pats WESTBROOKAS yra tame paciame lygyje kaip ir Rose'as. O MVP Derrickas gaus uz viso labo all star zaidima, kuris staiga pavirto MVP lygio pridejus ziniasklaidos hype'a ir Thibodeau ginyba :D

Del kitu izaideju iskyrus Rondo daugmaz sutinku, tik kol Rose'as net neperlipo pirmo raundo, geriau nekelk jo auksciau DWill ir CP3, o Rondo turi virsu nes jis demonstruoja zaidima PLAYOFFS, sezono dalis kuri kazka lemia, o ne reg. sezone, kuriam Lakers ir Celtics nuobodziauja.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-04-08 18:56
Spree
Tegu turi jis ta MVP...bus labiausiai apgailetinas zaidejas, kuris gavo MVP per pastaraji 30meti, o gal ir per visa istorija. AI ir tas geriau atrode, nors tai buvo MVP parodija, vardan marskieliu pardavimu:)
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2011-04-08 18:53
gedas
rondo koks uztikrintas. geriau is pradziu pagalvoja kaip heatus kita savaite iveiks, nes ten praktiskai kovos del antros vietos konferencijo. o tai manau labai svarbu, nes antra komanda tikriausiai isvengs nyk pirmam etape, o nyk sunkiai nuspejama komanda, apasna su jais, ir antram etape tures savo aikstes pranasuma pries varzova, ir tik tada jai laimes gales apie finala galvot konferencijos.
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2011-04-08 18:49
His Airness - Tu atvesk ir nesiplesk. Mes kalbame apie si sezona. Jis yra geriausias pg si sezona. Rondo banguoja, Paul'as dazniausiai traumuotas, DWill zaidzia silpnoje komandoje, Nash'as nepateko i playoff'us, Kidd'as jau per letas, Wall'as dar nestabilus o Wade'as yra SG o ne PG. Ir vel playoff'ai. Ar mes apie tai ka sakome? Juk dabar kalba eina apie reg. sezono MVP. Ateis laikas playoff'ams, tada kalbesime o dabar neburkime is kavos tirsciu, kaip manai? ;)
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2011-04-08 18:45
vinc3lisHis Airness - ;DDD Prie ko cia pasiekimai? ;D Prie ko cia istorija? ;DD Rozei cia tik treti metai lygoje ir tau apsivercia liezuvis lyginti jo pasiekimus su lygos veteranu? Sakai Rondo geresnis? Tai kur jis buvo vakarykstese rungtynese ... C. Paul'a taip pat sudorojo si sezona, ir apskritai Paul'as yra injure prone. Kidd'as?; D Ties sia vieta ir baigiau skaityti. Tiesiog kai kam statistika yra viskas.


Ai dar prie to, 'statistiska' yra viskas.

Kartais tu ne tas pats lavonas kuris tvirtino, kad Melo geriausias clutch playeris NBA, paziurejes i gamewinneriu procenta?
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-04-08 18:37
vinc3lisHis Airness - ;DDD Prie ko cia pasiekimai? ;D Prie ko cia istorija? ;DD Rozei cia tik treti metai lygoje ir tau apsivercia liezuvis lyginti jo pasiekimus su lygos veteranu? Sakai Rondo geresnis? Tai kur jis buvo vakarykstese rungtynese ... C. Paul'a taip pat sudorojo si sezona, ir apskritai Paul'as yra injure prone. Kidd'as?; D Ties sia vieta ir baigiau skaityti. Tiesiog kai kam statistika yra viskas.


"Kai kam statistiska yra viskas" Tai man statistika yra viskas? Kobe laikau geriausiu NBA nes jo statistika turbut geriausia? :D

Tam, kad uzimt geriausio ar bent Top 5 vieta tai reikia IRODYT. Manai Rose'as pirmas ar paskutinis zaidejas su savo 25 ppg 8 apg 44fg%? Chris Paul irgi issove viena sezona, turejo laimet MVP vietoj Kobes. Galvoji jis buvo pirmas ar paskutinis pora metu pasidraskes reg. sezone ir vel sugryzes i paprasto all-star zaidejo vieta?

Ka Rose tokio padare, kad butu laikomas geriausiu? Aisku laimes MVP, nes pasidraske reg. sezone, kuri kaip ir kiekvienais metais vaikai sureiksmina, bet visiem ziniasklaidos neapakintiem aisku, kad visi geriausi NBA zaidejai varzosi del ziedo ir FINALS MVP.

Ar jis ka nors pasieke? Vienas geras sezonas (komandai taip, individualiai sunkiai i Top 10), ir jau geriausias zaidejas ane? Vasara zaide vos ne rezervine USA rinktine ir NET TEN Rose'as nesugebejo tapt lyderiu. Gali buciuot Durantui kojas uz medalius.

Kai jis is tiesu kazka nuveiks, tada ir kalbekit. Ar nuosirdziai tikit, kad sita Bulls komanda geresne uz Bostona? Gerai TARKIM kad kazkokiu magisku budu jie praeis pro Bostona ir/arba Heat, kurie turi pakankamai talento su tinkamu psichologiniu pasiruosimu draskyt bet kokia komanda. NBA finalas.

Ar nuosirdziai tikit, kad sita Bulls komanda gali laimet 4 is 7 pries Lakers arba Spurs? Pamatot kazka reg. sezone, ir tikit kad tas pats bus playoffs.. nieko nesakysiu, pasiziurek i 09 ir 10 Cavsus ir palygink ju zaidima reg. sezone ir playoffs. Viskas.

Kai Rose'as nuves tuos savo Bulius i virsune, o ne tik pasiautes pries atsipalaidavusias veteranu komandas, kurios supranta kada is tikro reikia zaist, tada ir kalbekit. Geriausias NBA.. pff
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-04-08 18:20
His Airness - ;DDD Prie ko cia pasiekimai? ;D Prie ko cia istorija? ;DD Rozei cia tik treti metai lygoje ir tau apsivercia liezuvis lyginti jo pasiekimus su lygos veteranu? Sakai Rondo geresnis? Tai kur jis buvo vakarykstese rungtynese ... C. Paul'a taip pat sudorojo si sezona, ir apskritai Paul'as yra injure prone. Kidd'as?; D Ties sia vieta ir baigiau skaityti. Tiesiog kai kam statistika yra viskas.
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2011-04-08 17:51
vinc3lisHis_AirnessCesarMilesRose - geriausias NBA krepsininkas siuo metu :) neisivaizduoju jegos, kuri galetu ji sustabdyt. bulls eis bent iki vakaru finalo. ten aisku su celtics kaposis, bet nuspeti neimanoma kas laimes :)Tai gal dabar jau Rose'as patenka i tavo visu laiku Fab4 labiausiai dominuojanciu zaideju sarasa prisidedamas prie MJ, Kobes ir LeBrono? :DStats beveik identiski lyginant su WESTBROOKU nors jis net nera geriausias zaidejas SAVOJ KOMANDOJ, Thunder zaisdami gerokai stipresnej konferencijoj atsilieka tik 6 pergalem.Kai esi viename lygyje su tokia Top 5 NBA grietinele kaip Russellas Westbrookas zaidziantis antru variantu komandoj, beabejo drasiai gali but renkamas geriausiu lygos zaideju.Ar pamirsau primint, kad Rose'as nepatenka i Top 5 NBA pagal joki kriteriju iskyrus ... ... ispudinga antra vieta lygoj pagal pramestus metimus, ir net nera vertas patekt i pirma lygos simbolini penketa kuriame gyneju vietas uzima Wade'as ir Kobe?Be jokiu gincu, DRose ne tik geriausias zaidejas siuo metu, bet pagal negincyjamus ir Nobelio taikos premijos vertus CesarMiles zaideju vertinimo kriterijus - geriausias visu laiku PG.Na tai gal kaip ir tu sakai, pirma Westbrook'ui reikia patapti GERIAUSIU ZAIDEJU SAVO KOMANDOJE, kad galetu lygiuotis su Rose? ;))) Ir kodel toks tikras del Wade'o? Juk jis NERA GERIAUSIAS ZAIDEJAS SAVO KOMANDOJE ;))) Nu tu rimtas analitikas, tik biski sumazink neapykanta i Rozes puse, nes visada tik ismekleni silpnasias jo vietas ir stipriasias varzovu vietas.


Tai tu tik pats patvirtini ka as noriu pasakyt, Rose'as geriausias NBA nors net nesugeba zaist aukstesniu lygiu negu kai kurie zaidejai kurie net nera geriausi savo komandoj?

Rose'as geriausias NBA? Kobe jau irode savo verte 15 metu NBA ir daugybe playoffu seriju ir 5 ziedais, Kobe laimejes daugiau playoffu seriju negu Rose'as apskritai zaides PO rungtyniu.

O gal Rose'as 2 kart is eiles atvede savo komanda i 60+ pergaliu sezonus kaip LeBronas net neturedamas itin stiprios pagalbos is komandos draugu?

O gal Derrickas Finaluose mete po 35 taskus ir pademonstravo geriausia visu laiku Finalu pasirodyma pagal PER, kaip Wade'as?

Jis net neturetu patekt i All NBA 1st team, koks dar geriausias NBA zaidejas juokdariai jus?

Sumazint neapykanta i Rose'o puse? Tai jeigu as jo nepripazistu kaip naudingiausio NBA zaidejo as jo jau nekenciu? Silpnas ir stiprias puses?

Dabar atsakyk, ka Rose sugeba tokio, ko nesugeba niekas kitas NBA? Bent viena sriti, kurioj jis butu geriausias?

Visi zinom, kad Kobe saltakraujis ir lemiamais momentais padarys viska, kad istrauktu rungtynes. Sita jis jau irode ir toliau demonstruoja. Visiem aisku, kad LeBronas gali atlaikyt kokiu 4 zaideju kruvi ir vienas laikyt puse komandos, gali zaist PG/PF ir yra universaliausias NBA. Durantas nesustabdomas tasku metikas, 2 metus is eiles lyderis pagal taskus, ir t.t Visi geriausieje irode ir toliau irodineja savo verte.

Ka tokio sugeba Rose'as, ko nesugeba niekas kitas ir kodel jis turetu vadintis bent Top 5 zaideju?

Dar karta pasikartosiu, nepatenka i Top 5 nei pagal taskus, nei pagal asistus, nei pagal stealus, meta prastu FG% kaip zaidejas, kuris daugiausia verziasi? Per kuria vieta jis jum toks geras?

Jis net nera geriausias izaidejas, komanda zymiai geriau suvaldo Rondo, CP3, Deronas Williamsas, net Kiddas. Nashas ir tas geresnis IZAIDEJAS, savo komanda privercia atrodyt geresne negu is tiesu yra, tiesa jo ginyba niekada nebuvo gera. Vienintele priezastis del kurios Buliai zaidzia geriau uz ju visu komandas tai #1 NBA ginyba.

Rose'ui lemta but dar vienu Allenu Iversonu - super talentas, izaidejo sudejimo labai atletiskas SG ginybinej komandoj, laimes MVP, gal net atvilks komanda i NBA Finala pora kartu. Jeigu pasiseks, gal net tures viena kita zieda, kitaip nei AI. Bet geriausiu NIEKADA nebus.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-04-08 16:57
sis NBA sezonas bent jau man tikrai nebuvo nuobodus kaip ankstesni, jau vien paziurejus i vakaru playoffus kas laukia. Bus grazios atkrintamosios, tikiuosi finalo bulls arba celtics - spurs, nes jos labiausiai to nusipelne.
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
1 2 3 4  »

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 62

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas