Motiejūnas: Tik pats galiu įrodyti, kad esu vertas rinktinės (video)

2011-07-18 13:55
Jonas Miklovas, „BasketNews.lt“ korespondentas


„Kam poilsio? Kai numirsiu, pailsėsiu“, – rimtai atšauna Donatas Motiejūnas, paklaustas, ar užteko poilsio po vėlai pasibaigusio sezono.

Dvidešimtmetis puolėjas šiemet antrą kartą bandys patekti į pagrindinę vyrų rinktinę ir tai darys turėjęs vos kelias savaites poilsio.
Antrą birželio savaitę baigęs sezoną Italijoje, Motiejūnas dalyvavo talentų stovykloje Trevize, vėliau savo galimybes demonstravo JAV, kur apkeliavo 5 miestus, o po NBA naujokų biržos dirbo su Hiustono „Rockets“, kuri jį pasirinko dvidešimtuoju šaukimu, treneriais.

Birželio paskutinėmis dienomis Motiejūnas grįžo į Europą ir iki rinktinės stovyklos poilsiavo vos porą savaičių.

„Esu jaunas ir reikia dirbti. Kaip daugelis trenerių sako, krepšininkų poilsis yra dalis darbo. Galvoju, kad man daug poilsio nereikia, užteko poros dienų, išsivalau galvą ir reikia dirbti toliau“, – tinklalapiui „BasketNews.lt“ pasakojo Motiejūnas.

Pernai jis vienas pirmųjų buvo priverstas atsisveikinti su rinktine, kai treneriai jo paslaugų atsisakė jau po dvejų draugiškų rungtynių.

Šiemet kaunietis sako dirbsiąs iš visų jėgų, kad patektų į Europos čempionatą.

„Pernai atidaviau daug jėgų ir stengiausi viską parodyti. Ir šiemet bandysiu tą patį padaryti. Ne aš spręsiu, ar pateksiu, ar ne. Aš tas žmogus, kuris turi parodyti, kad galiu ten būti“, – sakė Motiejūnas.


Rodyti komentarus
saunuolis
donce esi! trecias kartas nemeluos....sekmes
2011-08-08
Atsakyti
dabar kai aisku jog bus galima tureti 14 zaideju, tai manau kad ne tik jis bet gal net ir jonas pateks:)
2011-07-19
Atsakyti
dabar kai aisku jog bus galima tureti 14 zaideju, tai manau kad ne tik jis bet gal net ir jonas pateks:)
2011-07-19
Atsakyti
TO 864858699
Klysti smarkiai klysti.. 2008 po u16 jonas u18 atstovavo ir Motiejunui pagal taskus nusileido mazdaug 5-7. O del u18 pasirodymo suveliau su statistika, bet man jonas geriau atrodo, aisku ne dabar, bet ateiti bus manau geresnis. Kiekvienas turi savo nuomone, mano tokia
2011-07-19
Atsakyti
Nemanau kad dar paims ji siais metais,nrs ir geras zaidejas bet daug konkurentu,nbnt lb gerai pasirodys.:)

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2011-07-19
Atsakyti
to 864858699 (+
ko tujam aiškini jis be ryto žaidėjų daugiau jikio nepripažįstą tuoj dar suskels, kad žaidė būdamas 14 metų už 20 rinktinę
2011-07-18
+2
Atsakyti
to hello
as ir sakau kemzura Motiejūna tur imt vien del to kad jį sf reikalui esant galėtu statyti
2011-07-18
+2
Atsakyti
Rokas
Donce saunuolis!!!
2011-07-18
+1
Atsakyti
[b]Anonimas[/bį.O ar as neminejau, kad donce metima turi daug geresni? O statistikas skiriasi daugiau nei 0,5, o naudingumas tuo labiau. Valanciunas budamas 16 metu i Moteijuno u18 rinktine pateko ir rinko tik 6 taskais maziau ir jau buvo isribnktas i metais vyresniu simbolini penketa. Tiesiog jonas man atrodo komandai naudingesnis, nes atlieka daugiau juodo darbo


Ka cia per pieva parasei net nebuvo Valanciunas 16 metu patekes i u18, Motiejunas niekada nezaide vienoje komandoje su valanciunu ir jei tu lyginai ju pasirodyma u18 budami to pacio amzio tai Motiejunas rinko 18.2pts 10.2 reb 1.7

Valanciunas 19.4 pts 13.4 reb 0,9 ast

Didelio skirtumo nematau
2011-07-18
+3
Atsakyti
Anonimas
Coldberg (+3.69)

Anonimas

mas to BC_ZalgirietisKol Motiejūnas zaide uz jaunimo rinktines atrode ne ka prasciau uz Valanciuna.Paziurek jaunimo cempionato rezultatus turejo tokia pat statistika kaip Valanciunas.Nu jau nereik.. :D Kad mvp buvo tai sutinku, bet tasku rinku maziau, o apie atkovotus kamuolus nekalbu isvis.. Jie yra skirtingi pvz donce taiklesnis ir greitesnis, zaidzia atsitraukes, o jonas geriau puskablius meto ir del kamuoliu kovoja. Faktas tas, kad po geru keturiu metu turesim nesustabdomas priekine linija jei jie tobules kaip ir dabar

Žiūri į apvalią statistiką. Pamatai, kad 0,5 ar kiek ten taškų daugiau surenka, tai jau didelis skirtumas? Be to, Motiejūnas yra PF, todėl nėra toks atsakingas už kamuolius kaip centras. Motiejūnas ne tik puskablius mėto, bet ir iš vidutinio ir tritaškio visiškai nebijo mesti, o Valančiūnas išsigąsta iš tolėliau mestelti į krepšį.

O ar as neminejau, kad donce metima turi daug geresni? O statistikas skiriasi daugiau nei 0,5, o naudingumas tuo labiau. Valanciunas budamas 16 metu i Moteijuno u18 rinktine pateko ir rinko tik 6 taskais maziau ir jau buvo isribnktas i metais vyresniu simbolini penketa. Tiesiog jonas man atrodo komandai naudingesnis, nes atlieka daugiau juodo darbo
2011-07-18
-4
Atsakyti
to coldbergo tai kas tada NBA stiliaus žaidėjas? man tai jis kaip tik NBA stilium žaidžia, o ne europietišku


Turiu galvoje tai, kad daugelis(ne visi) tipinių NBA žaidėjų žaidžia iš po krepšio arba ties tritaškiu, labiau veržiamasi. Europoje nevengiama mesti iš vidutinio nuotolio tuo tarpu, kai NBA žaidėjas geriau darys reidą.

Dabar taip, atrodo kad Donce yra NBA stiliaus lošėjas, nes NBA lošia tokie kaip Dirkas, Barg, Okuras, kurie "užveisė" savo stilių už Atlanto.
2011-07-18
-1
Atsakyti
to coldbergo tai kas tada NBA stiliaus žaidėjas? man tai jis kaip tik NBA stilium žaidžia, o ne europietišku


NBA stiliaus zaidejas, tas kuris duoda naudos NBA komandai.
2011-07-18
Atsakyti
Nowitzki daro ypatingu jo metimas, o ką turi Donce?

http://www.youtube.com/watch?v=XFYxLN5yv...
2011-07-18
-8
Atsakyti
to bc zalgirieciuiValančiūnas taip aukštai NBA vertinamas nes jis yra tikras centras koriu NBA labai truksta, o Motiejunas blogiausiu atveju taps paprastu sunkiuoju krastu kuris NBA bus vidutinis o europoje zvaigzde, o geriausiu pasieks Nowicki lygi ir bus didžiausia Lietuvos zvaigzde


Jei pasieks Nowitzki lygi(kuo aš abejoju), jisai taps ne tik Lietuvos žvaigžde, bet ir visos Europos.
2011-07-18
-5
Atsakyti
na tai sekmes irodyk kuom vertas butu visai liuks kad patektum su broliais ir javtoku
2011-07-18
+2
Atsakyti
to coldberg
o tai kas tada NBA stiliaus žaidėjas? man tai jis kaip tik NBA stilium žaidžia, o ne europietišku
2011-07-18
+2
Atsakyti
to bc zalgirieciuiValančiūnas taip aukštai NBA vertinamas nes jis yra tikras centras koriu NBA labai truksta, o Motiejunas blogiausiu atveju taps paprastu sunkiuoju krastu kuris NBA bus vidutinis o europoje zvaigzde, o geriausiu pasieks Nowicki lygi ir bus didžiausia Lietuvos zvaigzde


Motiejūnas nėra NBA stiliaus žaidėjas, todėl jis yra taip nuvertinamas. Dirkas su savo europietišku žaidimu perversmą padarė, tikiuosi jog Donce irgi iškils.
2011-07-18
-1
Atsakyti
to bc zalgirieciui
Valančiūnas taip aukštai NBA vertinamas nes jis yra tikras centras koriu NBA labai truksta, o Motiejunas blogiausiu atveju taps paprastu sunkiuoju krastu kuris NBA bus vidutinis o europoje zvaigzde, o geriausiu pasieks Nowicki lygi ir bus didžiausia Lietuvos zvaigzde
2011-07-18
Atsakyti
ColdbergAnonimasmas to BC_ZalgirietisKol Motiejūnas zaide uz jaunimo rinktines atrode ne ka prasciau uz Valanciuna.Paziurek jaunimo cempionato rezultatus turejo tokia pat statistika kaip Valanciunas.Nu jau nereik.. :D Kad mvp buvo tai sutinku, bet tasku rinku maziau, o apie atkovotus kamuolus nekalbu isvis.. Jie yra skirtingi pvz donce taiklesnis ir greitesnis, zaidzia atsitraukes, o jonas geriau puskablius meto ir del kamuoliu kovoja. Faktas tas, kad po geru keturiu metu turesim nesustabdomas priekine linija jei jie tobules kaip ir dabarŽiūri į apvalią statistiką. Pamatai, kad 0,5 ar kiek ten taškų daugiau surenka, tai jau didelis skirtumas? Be to, Motiejūnas yra PF, todėl nėra toks atsakingas už kamuolius kaip centras. Motiejūnas ne tik puskablius mėto, bet ir iš vidutinio ir tritaškio visiškai nebijo mesti, o Valančiūnas išsigąsta iš tolėliau mestelti į krepšį.
Donce uz U18 turejo panasia statistika kaip Valanciunas, aisku prastesne, o U19 statsitika buvo gera, bet atotrukis dar didesnis, tuo tarpu Jonas savo naudinguma tik gerina. Jonas visa savo dusia atiduoda tiek uz rinktine, tiek uz komanda, nesvarbu kas, aisku dabar visiskai sulygint ju negaleciau, nes Motiejunas pries 2 metus mete savo karjera uz jaunimo rinktine, jam perprasta ten zaist. Vienaip ar kitaip nekritikuoju Donato, kiek zinau jis nera tinginys, o darbininkas, bet Valanciunas man tikrai labiau patinka. Aisku dabar kai jis toks populiarus, tarp kaikuriu zmoniu madinga ji kritikuot ar jo nemegt, bet pagalvokit, nejaugi zmones dirbantys NBA, baige tam tikra specialybe ivertintu Jona ir nuvertintu Donata? Pagalvokit, ekspertai jus. Jei jums pasiseks ir Jono karjera nesusiklostys, o Donato susiklostys, tokiu atveju galesit dziaugtis...
2011-07-18
+1
Atsakyti
Ponas Garastas
Ko jus cia ta d-mo su valanciunu lyginat, juk skirtingos pozicijos.tai ir nereik noret kad mote 10 kamuoliu nuimt.jei nba paims bent 6 tai bus gerai.o kas apie rinktine tai vis delto manau kad nepateks jis nes konkurencija didele :)o jonas V tai galbut pateks :) nuojauta

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2011-07-18
-1
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 47

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas