„Žalgirio“ areną užpildę 15 tūkst. žiūrovų paliko įspūdį ispanų žurnalistams
„Žalgirio“ areną užpildę 15 tūkst. žiūrovų paliko įspūdį ispanų žurnalistams
Nuotr. Fotodiena.lt/R.Dačkus
Nors ispanams Lietuvoje rengiamos draugiškos rungtynės jau antrą kartą baigiasi nesvetingai, tačiau Pirėnų pusiasalio dienraščiai šio pralaimėjimo nesureikšmina.

Valensijos sporto tinklalapis „SuperDeporte.es“ rašo, kad ispanai pralaimėjo Europos čempionato šeimininkei – Lietuvai pragariškoje aplinkoje, kokia turbūt bus ir per čempionatą.

Ispanijos sporto gigantės „Marca.com“ antraštė skelbia, jog ispanai neišlaikė paskutinio egzamino prieš Lietuvą. Taip pat rašoma, jog buvo visiškai kitoks teisėjavimas nei namuose, teisėjai darė klaidas ir abejotinose situacijose kamuolį visada skirdavo lietuviams. Džiaugiamasi, jog tai tebuvo draugiškos rungtynės.

„Marca.com“ taip pat primena apie prieš dvejus metus patirtą pralaimėjimą Vilniuje bei tai, jog po tos pergalės lietuviai patyrė fiasko Lenkijoje vykusiame Europos čempionate.

Dar vienas sporto gigantas „As.com“ ispanų pasirodymą pavadino abejingu. Tuo tarpu tinklalapio „encestando.es“ antraštėje rašoma: „Lietuva revanšavosi po nesėkmės ispanams 88:76, jų vienintelėse išvykos rungtynėse“.

Naujienų agentūra „EuropaPress.es“ pažymi, kad šis mačas, stebint 15 tūkst. žiūrovų, priminė ne draugiškas, o oficialias rungtynes. „Nieko keisto, kadangi šios dvi rinktinės yra Europos krepšinio lyderės“.

Visuose naujienose apie šį Ispanijos rinktinės pralaimėjimą buvo paminėta, kad lietuvius palaikė net 15 tūkst. sirgalių.

Rodyti komentarus
1 2  »
2011-08-19 16:51
Ciaupkites blt...
Ne neimanoma,tema apie palaikima,teisejus?Jie vel apie Valanciuna?Nu ziuriu Valanciunas daug mergu turi,ateis jo laikas,ateis,nemyskit verdanciu.Prisirps jis,draskys visus,tik palikit jus jy ramybei,nes tikrai atrodot kaip kokie apsesti zmogaus kuris vyru krepsini daro tik pirmus zingsnius.
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2011-08-19 15:21
to nightman398 (0)
Lietuvoj aplamai zurnalistu nera ....
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2011-08-19 14:59
to nightman398 (0)Aisku atidave ... bet ka Ispanijoj kitaip buvo ... savi teisejai visada svilpiai uz savu ... tesiog Ispanai kurie zaidzia visas pasiruosimo rungtynes namie ( ir tik vienas isvykoj - sitas ) .. iprate kad juos teisejai myletu ir tik i ju puse svilptu ...


Tik parodžiau, kad ispanų žiniasklaida šiuo atveju turėjo pagrindo sukritikuoti teisėjus, kurie tikrai turėtų labiau pasitempti. Aišku, ispanų teisėjai tikrai ne ką geresni, tačiau lietuvių žurnalistai to nepastebi arba nenori pastebėti.
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2011-08-19 13:27
bravas
as visada zinojau kad JONAS bus rinktines lyderis ir dabar ir ateity.visi zinot brava ir visi mane smerkiat bet kai rinktinej bus JONAS SU DONATU VISI EUROPOS OIR PASAULIO CENTRAI BUS NULIO VIETOJE.KAIP KAD DABAR JONAS BE DONATO PAGALBOS GESINO GAZELES.IR BAIKIT CIA SVAIGT KAD SU LAVRIKAIS KAUKE IR LUKAUSKIU RINKTINE GALI KAZKA PASIEKT.TIK JONAS VIENAS GELBES MUS IR TEPADEDA JAM MDIEVAS IE MEISTRISKUMAS!!!
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2011-08-19 13:23
MIRKA3>dragoniux
Valanciunas - 19etis. Ir jau dabar spardosi tarp dedziu. Man klausimu nekyla, kas cia per zveris auga. Manau jis niekuo nebus prastesnis uz Gasolius (mazdaug toki ir isivaizduoju). Kur tu radai, kad as sakyciau, kad Valanciunas siuo metu yra top Euro centras? Prisigalvojat, po to vartot. As esu vienas is tu daugelio Lietuvos sirgaliu, kuriems nesuvokiama, kaip Valanciunui gali buti gailima 11-12 vietos rinktinej? Va apie tai ir verda diskusija. Tas pats galioja ir su Motiejuno situacija. Niekas nesako, kad Valanciunas - geriausias. Jis - vertas rinktines. Zmones pyksta ne del to, kad jis ne pagrindinis centras, o del to, kad norima jo atsikratyt kaip balasto. Rinktine tokiems talentams kaip Valanciunas ar Motiejunas turi buti atviresne, kad zaidejai jaustusi reikalingi ir skolingi.
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2011-08-19 13:20
Mirka3 as neisivaizduoju is kur tokiu kaip tu atsiranda, vienintelis tavo pasiteisinimas galetu but kad tau<15 m
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2011-08-19 12:31
RR
Nu , kad tik teisejai nepalaike.... Buvo gal 2 epizodai...

Bet kokias mums prazangas svilpe ???

Jie mete prazangu virs 30 ...
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-08-19 12:25
to dragoniux (+0.29)
Gal ir buvo ... tikrai neturiu super atminties kad galeciau 100% tvirtinti kad nebuvo ... bet bent man kiek atmintis isveza ir susidare vaizdas - derinuku nelabai ten kaip ir buvo jam

Kad Gecui sunku gintis kartais sutinku ( bet visgi ir Delnas siemet cia neblizga ) ... kad jam truksta astrumo , staigaus prasiverzimo irgi sutinku ... nors manau jis tai dabar galetu daryti , toks vaizdas kad jis per daug ant tritraskio uzsikabliavo ir pasitikejimo trukumas biskuti yra verztis ... nors jam tai gana gerai sektis turetu .. prazangas provokuoti moka neblogai ( baudas meta geriau nei gerai ) o fizinis duomenis verztis ir atletiskuma turi ... cia jo trukumai kurios tikekimes jis istaisys per pastaruosius metus Pirejuje ... visgi tai zaidejas kuris uz 2-3 metu vienas is pagrindiniu rinktines zaideju busimoj atnaujintoj rinktinej ... nes is jaunu krepsininku jo pozicijoj pakolkas ji viena kaip ir turim ... aisku yra ne vienas ir ne du talentai dar - bet jiems dar toli iki jo lygio o is labai jaunu ( Rediku ir t.t ) velgi - Gecas ju metuose buvo LT jauniu lyderis ir vedlys , kuris i EC simbolinius penketukus patekdavo , ko jo pozicijos jauniams nepavyks pasiekti

Del Delno sutinku kad tik laikas parodys ... noretusi jam tik kuo geriausio , bet visgi manau per anksti atkabino Geca arba Seibuti ... reikejo viena pasilikti ir dar konkurencija palikti tarp maziuku - visgi kaip atsargai ...

...

Kas del Jono Valanciuno ... mano akim jis i rinktine turi patekti ... niekas nesneka kad jis turi buti TOP1 centras rinktinej ... tebunie betn 11 ar 12 zaidejas rinktinej ( nors panasu kad aukstesne vieta gali issikovoti ) ... visgi cempionate visi 12 visada nezais ... treneris zais pagrinde su 8-9 zaidejais ... kiti 3-4 zaidejai atliks tik epizodini vaidmeni ... o Valanciunui tai gera patirtis butu buvus ... nusipelne vietos kaip jaunas zaidejas rinktinej ... visgi jai neduosim galimybiu jam tobuleti ir semtis patirties - tai tap ir lauksim kol isaugs zaidejas ir nesulauksim ... be salygu nieko nebus
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-08-19 11:57
MIRKA3>dragoniuxPo tiek s pylimo ant Valanciuno tinkamas komentaras butu mazdaug toks:Oj kaip prasoviau! Labai susiveliau sio zaidejo atzvilgiu ir atsiimu visus savo pries tai rasytus komentarus (s pylima) sau kur nesueina. Esu labai laimingas, kad Lietuva turi toki zaideja (Lietuva, ne LR ar Zal...!). Man buvo Zalias uztemimas, taciau dabar praregejau... Tikiu puikia sio zaidejo ateitimi ir sirgsiu uz ji. Nuo siol man sis zaidejas - LTU pasididziavimas. Esu labai laimingas, kad po tiek mano s pylymo sio zaidejo nebuvo atsisakyta anksciau laiko, o tokie komentarai kaip "reikejo atsikratyt anksciau, nes dabar tauta vercia..." tikrai yra mazu maziausiai kvaili. Tikiuosi, kad po tiek s pylimo sis LTU talentas,( kaip ir Donatas) isliks istikimi LTU rinktinei ir visuomet nores cia gryzti, net tuomet, kai uzdirbs n pinigo ir klubovadovai visaip itikines to nedaryti savo paties labui.Ar supranti apie ka as?


Visų pirma, kaip supratau Valančiūna jau vertini, kaip vieną geriausių centrų Europoj...Dabar pasakyk, kiek skaitei normalios kritikos ir nuomonės Valančiūno atžvelgiu?Ta prasme, kiek rimtai tą š pylė visi?Aš tai dažniausiai girdėdavau, kaip Joną visi girdavo, reklamuodavo, šią vasarą jis neabejotinai populiariausias žaidėjas.O, kad tokių š pylėjų visada yra ir bus, ir nieko nepakeisi čia, bet kiek procentų tokių būdavo?Aš manau, kad tu tiesiog nemoki priimt kitos nuomonės.Pvz po rungtynių su čekais, kai labai daug kas jį gyrė, tai tikrai nemačiau to jo didelio žygdarbio, kad padarė tą gražų dublį, bet komanda tai buvo š vertės...O vat pvz po varžybų su rusais,ispanais įsitikinau, kad jis, matyt, vertas rinktinės jau dabar.Beje, kažkur rašei, kad jis antras po Sabo.Kalbi tik apie centro poziciją, ar apie visus LT žaidėjus, nes jei pastarasis variantas, tai jam kolkas dar daug tobulėt kol pasieks Šaro pvz šlovę, nesakau, kad to niekada nebus, bet kolkas jis toks nėra ir nereikia turėt iliuzijų, kad jis jau dabar geresnis už Gasolius ir t.t.Galiu duoti pvz, Rubio irgi labai kilo, sužaidė ACB,EL, olimpinėse, ir visur ten atrodė labai gerai, bet toliau kažkiek sėdo.Nors irgi...Sėdo...Barcelooj vistiek, berods pagrindinis PG buvo, bet jau nerodė tokio progreso, kaip seniau.To Jonui tikrai nelinkiu, nes Jonas gali būti rinktinės ateitis, bet nereikia manyt, kad jis jau dabar dievas.Jei Valančiūnas mąstytų, kaip dauguma lietuvių, manau susigadintų karjerą, bet tikiu, kad jis yra protingas ir toliau dirbs :)
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2011-08-19 11:45
to dragoniuxVisiskai sutinku kad treneris renkasi zaidejus tuos kurie atitinka jo norus ir jam reikalingus kriterijus ...Taciau nereikia pusti miglos kazkokios kad neva Gecui buvo kuriami kazkokie derinukai ... ir kokie gi ten praeitais metais derinukai jam buvo skirti ? ... sutinku praeitais metais juo labiau pasitikejo ... pats jis po sunkaus sezono atrode baisokai ir tikrai zaidejui sekesi sunkesi ... bet kad jam kazkokie derinukai buvo daromi - na nepyk bet nei per nago juoduma as to nemaciau ...Pas Kemzura aplamai derinukai tolimiems metimas nelabai yra ... viskas sukasi palei aukstus zmones ir indvidualius prasiverzimus arba greitas atakas baigiamas 2 taskais ...Tuo tarpu Geceviciu kurio stiprioji puse yra atakavimas is toli ir prazangu provokavimas - derinuku nei is toli nera .... tesiog jis nelimpa sia dienai prie Kemzuros zaidimo ir viskas ... manau visai kitoks vaizdelis butu jai rinktine treniruotu Kurtinaitis ir visai kitaip ji isnaudotu ..Tai ir nera gerai kad avanso duoda ... nes mano akim susidare vaizdas kad jau nuo pradziu Delnas buvo numatytas kad pateks neziurint i jo forma labai - naivai tikint kad jis ras vieta ... o kas bus jai jis taip jos ir neras ? ... nei Seibucio nei Geceviciaus tada nepasikviesi ... jai jau pasakai ne tai jau pasakai ne ...


Tikrai buvo kuriame čempionato pradžioj derinukai Gecevičiui ir laiko jam duodavo taip pat avansu ir jis žaisdavo prastai ir kai ppats sakai visiškai nelimpa prie šitokio LTU žaidimo.Šiaip jo, apibūdinai tiksliai rinktinės žaidimą, plius Gecevičius nelabai gali pasiginti, ypač prieš aukštesnio lygio krepšininkus, ką pvz Pocius gerai padarydavo ir čempionato eigoj Martynai apsikeitė vaidmenim komandoj, nuo numatytų rolių tikriausiai.Nu, o dėl Delno, tai laikas parodys :)

P.S Smagu, kad šiame portale yra protingų komentatorių, kad ir neregistruotų, užsuku gana neretai čia paskaityt naujienų, bet komentarai, tai labai dažnai būna durni...
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2011-08-19 11:37
to nightman398 (0)
Aisku atidave ... bet ka Ispanijoj kitaip buvo ... savi teisejai visada svilpiai uz savu ... tesiog Ispanai kurie zaidzia visas pasiruosimo rungtynes namie ( ir tik vienas isvykoj - sitas ) .. iprate kad juos teisejai myletu ir tik i ju puse svilptu ...
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2011-08-19 11:36
MIRKA3>dragoniux
Po tiek s pylimo ant Valanciuno tinkamas komentaras butu mazdaug toks:

Oj kaip prasoviau! Labai susiveliau sio zaidejo atzvilgiu ir atsiimu visus savo pries tai rasytus komentarus (s pylima) sau kur nesueina. Esu labai laimingas, kad Lietuva turi toki zaideja (Lietuva, ne LR ar Zal...!). Man buvo Zalias uztemimas, taciau dabar praregejau... Tikiu puikia sio zaidejo ateitimi ir sirgsiu uz ji. Nuo siol man sis zaidejas - LTU pasididziavimas. Esu labai laimingas, kad po tiek mano s pylymo sio zaidejo nebuvo atsisakyta anksciau laiko, o tokie komentarai kaip "reikejo atsikratyt anksciau, nes dabar tauta vercia..." tikrai yra mazu maziausiai kvaili. Tikiuosi, kad po tiek s pylimo sis LTU talentas,( kaip ir Donatas) isliks istikimi LTU rinktinei ir visuomet nores cia gryzti, net tuomet, kai uzdirbs n pinigo ir klubovadovai visaip itikines to nedaryti savo paties labui.

Ar supranti apie ka as?
Įvertinimas:
-2
(vertina tik prisijungę)
2011-08-19 11:33
to dragoniux
Visiskai sutinku kad treneris renkasi zaidejus tuos kurie atitinka jo norus ir jam reikalingus kriterijus ...

Taciau nereikia pusti miglos kazkokios kad neva Gecui buvo kuriami kazkokie derinukai ... ir kokie gi ten praeitais metais derinukai jam buvo skirti ? ... sutinku praeitais metais juo labiau pasitikejo ... pats jis po sunkaus sezono atrode baisokai ir tikrai zaidejui sekesi sunkesi ... bet kad jam kazkokie derinukai buvo daromi - na nepyk bet nei per nago juoduma as to nemaciau ...

Pas Kemzura aplamai derinukai tolimiems metimas nelabai yra ... viskas sukasi palei aukstus zmones ir indvidualius prasiverzimus arba greitas atakas baigiamas 2 taskais ...

Tuo tarpu Geceviciu kurio stiprioji puse yra atakavimas is toli ir prazangu provokavimas - derinuku nei is toli nera .... tesiog jis nelimpa sia dienai prie Kemzuros zaidimo ir viskas ... manau visai kitoks vaizdelis butu jai rinktine treniruotu Kurtinaitis ir visai kitaip ji isnaudotu ..

Tai ir nera gerai kad avanso duoda ... nes mano akim susidare vaizdas kad jau nuo pradziu Delnas buvo numatytas kad pateks neziurint i jo forma labai - naivai tikint kad jis ras vieta ... o kas bus jai jis taip jos ir neras ? ... nei Seibucio nei Geceviciaus tada nepasikviesi ... jai jau pasakai ne tai jau pasakai ne ...
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-08-19 11:23
Reikia sutikti, kad mūsiškiams teisėjai tikrai atidavė kamuolių ir ne vieną kartą. Pavyzdžiui Valančiūno blokas buvo padarytas tada, kada kamuolys leidosi į krepšį ir taškai turėjo būti įskaityti, arba kai Lavrinovič paskutinis lietė kamuolį, tačiau kamuolis atiteko lietuviams.

Tik aklas nebūtų tokių dalykų pastebėjęs ir nereikia smerkti ispanų dėl teisėjų klaidų. Gerai, kad čia buvo tik draugiškos, kas bus stipriausias- pamatysim Europos čempionate.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-08-19 11:20
to dragoniux (+0.29)Kokie jau derinukai Geceviciu buvo skirti ? ... kiek atmintis neapgauna jis suzaide tik vienas rungtynes ... pries Slovenija nebuvo registruotas .. pries Cekija 8 min kazkur palakste pelnes 8 tasku ir viskas ...Jo ir Seibucio atveju man toks vaizdas susidare kad jie sansu patekti neturejo ... Seibuciu dave daugiau zaisti ... Gecui tik pries Cekija ... tuo tarpu ju konkurentas Delnininkaitis pries Slovenija lakste gal 10-15 min ... pries Cekija vel 10 min ... ir tikrai jis geriau neatrode uz juos ... pats Kemzura sake kad Delnas neranda vietos rinktineje ... susidare vaizdas kad jau nuo pradziu buvo aisku kad Kemzura Delna pasiliks nebent Gecas su Seibuciu stebuklus parodys , bet per vienas rungtynes ir per 8 min stebuklu nepadarysi ...Seip Pacesas teisingai sake ... nereikejo iskart 2 maziuku atkabinti ... reikejo pasilikti dar Geca arba Seibuti ir atkabinti viena aukstaugi ... nes istikro musu maziukai neblizga ... ypac Delnas kuris svelnai sakant gryba pjauna aikstej ... ir atkabinti pradzioj geriau viena auksta zmogu ... nes dabar reiks iskart 2 aukstus zmones atkabinti ... geriau butu buve viena 1 auksta ir viena 1 maza atkabinti dabar ... bet kadangi maziukus visus atkabino tai teks aukstusBet seip svarbu kad laimetu ... kokia jau bus tokia bus ... del Geco spes jis uz rinktine suzaisti ... visgi dar tik 23 metai jam ... i Londona jai pateks jis vaziuoti turetu ... jai ne i Londona tai i kita EC tikrai vaziuos ... nes Sarui paskutinis cempas , Delnui kad ir kaip ziuretum 30 metu jau kapsi , Kaukenui 32 ..


Kalbu apie žaidimą pernai.Suprask, treneris renkasi žaidėjus, tokius kokių jam reikia ir kartais tai gali būti gal net kažkiek silpnesnis savo lygiu, bet labiau tinkatis savo stiliumi žaidėjas ir jį pilnai treneris gali paimti į komandą.O šių metų rinktinė nors ir skiriasi savo sudėtim žaidėjų amžium ir t.t, bet žaidimo stilius išlaikytas labai panašus.Kibi gynyba, greitas žaidimas, dažni keitimai.Beje, dar dėl Delno, juk buvo net Kemzūros interviu, kad jis žino šį žaidėją, jo galimybės ir jam kažkiek net to avanso duoda palikdamas jį.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-08-19 11:17
kaziolai ispanai dar drista kazka apie teisejus veplent, pzdc... :D

sutinku, pirmuose keliniuose grybavo musu teisejai konkreciai, bet ispanai neturi visiskai jokios, net moralines teise kazka sneket apie teisejavima, nes kai zaidziama ju salyje, tai ten nepalyginai slyksciau yra tempiama ju komanda - NEPALYGINAMAI
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2011-08-19 11:11
to dragoniux (+0.29)
Kokie jau derinukai Geceviciu buvo skirti ? ... kiek atmintis neapgauna jis suzaide tik vienas rungtynes ... pries Slovenija nebuvo registruotas .. pries Cekija 8 min kazkur palakste pelnes 8 tasku ir viskas ...

Jo ir Seibucio atveju man toks vaizdas susidare kad jie sansu patekti neturejo ... Seibuciu dave daugiau zaisti ... Gecui tik pries Cekija ... tuo tarpu ju konkurentas Delnininkaitis pries Slovenija lakste gal 10-15 min ... pries Cekija vel 10 min ... ir tikrai jis geriau neatrode uz juos ... pats Kemzura sake kad Delnas neranda vietos rinktineje ... susidare vaizdas kad jau nuo pradziu buvo aisku kad Kemzura Delna pasiliks nebent Gecas su Seibuciu stebuklus parodys , bet per vienas rungtynes ir per 8 min stebuklu nepadarysi ...

Seip Pacesas teisingai sake ... nereikejo iskart 2 maziuku atkabinti ... reikejo pasilikti dar Geca arba Seibuti ir atkabinti viena aukstaugi ... nes istikro musu maziukai neblizga ... ypac Delnas kuris svelnai sakant gryba pjauna aikstej ... ir atkabinti pradzioj geriau viena auksta zmogu ... nes dabar reiks iskart 2 aukstus zmones atkabinti ... geriau butu buve viena 1 auksta ir viena 1 maza atkabinti dabar ... bet kadangi maziukus visus atkabino tai teks aukstus

Bet seip svarbu kad laimetu ... kokia jau bus tokia bus ... del Geco spes jis uz rinktine suzaisti ... visgi dar tik 23 metai jam ... i Londona jai pateks jis vaziuoti turetu ... jai ne i Londona tai i kita EC tikrai vaziuos ... nes Sarui paskutinis cempas , Delnui kad ir kaip ziuretum 30 metu jau kapsi , Kaukenui 32 ..
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2011-08-19 11:04
eina pist tie ispanai nemok paralimet visalaik prapis teisejai kalti jaciu palei juos ir 2003 metu finale teisejai lietuvius istrauke
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-08-19 11:00
MIRKA3>vienas is zaliuSurasiau papunkciui neisgalvotus komplimentus ir pastebejimus apie Valanciuna butent is zalios kurvos fanu. Tai va laukiu argumentu. Nes dar neseniai buvot labai drasus, zadejot pasneket po rungtyniu su ispanais (Gasoliais). Tai va ir laukiu, kada pradesit sneket, drasiau. Ar nori pasakyt, kad visi mano minimi epitetai Valanciuno adresu yra vejas? Nes jei vejas, tai ir sakau - zk fanai vejus sneka, po to prisimint nenori :DValanciunas - Lietuvos ateitis. Jis pirmas po Sabo. Ar bus geresnis - pagyvensim pamatysim. P.s. siulau patylet tiek prisisikus, nes po to labai liudnai atrodot su savo argumentais: "dusk"...Neskaniai gavosi su Valanciuno "atkabinimo" istorija. Tai va ir valgykit. Ir baikit tas pasakas, kad visa laika buvot uz Valanciuna - greit plokstele keiciat :D


O tai tipo nuomonės negalima keist?Aš pvz senaiu irgi galvojau, kad Valančiūnas nepakonkuruos su mūsų aukštaūgiais, bet pasirodo, kad lošia tikrai neprasčiau už juos.Kas dėl Gečo, matei, kaip pernai atrodė?Buvo su Andriuškevičiu suolo šildytojai ir paskutiniai žaidėjai komandoje, tuo labiau cempo pradžioj net labai daug derinių skyrė būtent Gecevičiui sukurt progą, bet nifiga jis nepataikė.O dabar vietoj ko jį į rinktinę imt?Nebent vietoj Delno, kuris gali ir paįžaidinėti ir Kemzūra žino jos galimybės.Patikėk, kas jau kas, bet šitas treneris tikrai nesivadovauja tautos nuomone, kas būtų labai neteisinga.Dėl Jankūno vėlgi, dabar atrodo labai prastai, bet pamenat, kaip žaidė pernai, kaip gynės?Dabar primeskit, traumą gauna Songaila tarkim, tai kas lieka PF pozicijoj?Kšyštofas.Kas daugiau?Nes nei SF mūsų palošt gali sunkiu kraštu, nei centrai.Todėl manau reikia imt 3 PF ir 2 centrus, nu nebent pramest Lukauskį ir pasiimt trečią centra, bet aš manau, jei Kemzūra iki dabar pasiliko Mindaugą, tai jį paliks iki galo, kaip Jasaičio backupa.O ir 6 aukštų tikrai neįmanoma išnaudot per varžybas.Dėl Motiejūno ir aš manau, kad dar buvo galima jį palikt ilgiau šiek tiek.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-08-19 10:43
Lietuvis
mirka3 tai cia kas toks? Naujas menstruacines spalvos komandos fanatikas. Pagal rasyma matosi kad zmogus akivaizdziai suzalotu mentalitetu, atbeges cia paverkti del nelaimingos vaikystes, matyt tevas pastoviai zemyn galva dauzydavo i molines grindis.
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
1 2  »

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 36

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas