„Lietuvos rytas“ įveikė pirmą Eurolygos atrankos barjerą (komentarai, foto)

2011-09-29 19:55
Martynas Pupininkas, „BasketNews.lt“ korespondentas
Rodyti komentarus
«  1 2 3 4 ··· 6 ··· 8 ··· 10 ··· 12 ··· 14  »
2011-09-30 08:45
aha 100 % Vainausko darbeliai, dar vakar ir Zalgirio rungtyniu teisejus buvo papirkes
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2011-09-30 07:34
Tik teiseju deka laimejo.
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2011-09-30 07:34
superFANASteisejo 3 technines ir nesportine prazanga nuleme rungtyniu baigti... silpnas ziauriai priekis pas ryta, pries galatasaray laimes nebent jei labai tritaskiai palys, o kitaip tai be sansu...


"Žiauriai"? Tai koks pas jūsų tada?
Įvertinimas:
-6
(vertina tik prisijungę)
2011-09-30 07:29
teisejo 3 technines ir nesportine prazanga nuleme rungtyniu baigti... silpnas ziauriai priekis pas ryta, pries galatasaray laimes nebent jei labai tritaskiai palys, o kitaip tai be sansu...
Įvertinimas:
+2
(vertina tik prisijungę)
2011-09-30 01:55
Sauniai Rytas pavare ir Jomantas gerai gynesi, gal taps vienu lyderiu, ar bent atsigaus si sezona.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-09-30 01:38
Bet jumis paskaicius toks jausmas susideda kad susirinko 2 priesingos komandos, lyg laidoi korida :)

Tipo tokios tiorkes: agirdi tu ryto ryto fane tai gi zalgiris tavo katelynus bei seibucius sudraskis i skutelisus.... kodel nevaroma ant valanciuno?! nes ant jo neimano varyti,Lietuvai turint toki fenoma tik dziaugtis reikia. Isvada: jei esi pries kokia komanda tai varyk ant visu, o ne sokinek lyg shavka... ne fanas...

"Nahui tas Zalgiris, senai samhana ismest reikejo, kalnieciui tik kamuolius praradinet,pohui kad turi Lowson`a ar Weems`a....,bet klimavicius gero kolibro zaidejas reikejo imti ji vietoj to ar ano....

Ne fanas...

Pereikit ant labesnio solidarumo laipsnio,kam varyt taip vienas ant kito?!

Cia juk ne rusijos futbolo chempionatas p.s. kas mate nauja nasha russia :)
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2011-09-30 01:18
Megamind, jei tau Katelynas geresnis uz Jankuna, galiu tau pasakyt ta pati, tai tavo "rytietiska" nuomone, net nezinau ka daugiau pasakyt. Bet kuris krepsinio ekspertas, treneris ar net ryto fanas pripazintu, kad Jankunas geresnis, naudingesnis, visapusiskesnis zaidejas, bet tu matyt ant tiek pazenges, kad matai giliau nei Kemzura ar bet kas kitas. Uzdeti bloka ir suzaisti efektingai, maziau NBA gal ziurek, tada lygink zaidejus. Labai idomu bus ka pasakysi man po 3 menesiu, kai EL ar Eurocupe Samardziskis ir Katelynas bus eiliniai vidutiniokai.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-09-30 00:58
Demesio Demesio!!! Vnimanije vsem fanam kaunasskogo Zalgirisa i Lietuvos Rytasa! Atention! Uwaga! 4 simt kart pigiau, tiems kas turi neta, tiems kurie meta bokala i siena musu vyrams pralosant,tiems kuriems sirdis sprusta is krutinies islekiant Shumiui uz trasos rybu, tiems, kuriems patinka boxas, ledo rytulis ar dar kas povelniais sportinis adrenalinas... mes pristatome Viasat Sport Balltic kanala Nemokamai!!! Ir taip pat visus lietuviskus kanalus, rusiskus, bei belekokius mzafaka!!!

http://www.internetine-tv.narod.ru/

visiems tiems kas turi sirdi,adrenalina kraujuje ir moka ar bando mokintis atleist...

P.S. Miegaukites i sveikata, o manes staparikas laukia ;)
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2011-09-30 00:54
Nors palaikau "Žalgirį", bet sakykit ką norit, Ryto žaidimas gražesnis, kokybiškesnis, komandiškesnis. "Žalgirio" rungtynes net sunku žiūrėt, padrikas žaidimas, individualūs veiksmai, klaidos... na ir kas kad du žaidėjai iš NBA, na ir kas kad nespėjo susižaist. Tiek pat laiko susižaist ir Rytas turėjo, o Budučnost netgi stipresnė už Kalev komandą. Šiaip visad "Žalgirį" palaikau, bet "Ryto" žaidimas man daug gražesnis.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-09-30 00:40
Zalgiris_4everIr dar vienas klausimas, tai kokia tada nauda is to Katelyno suolio geresnio nei Jankuno, jei vis tiek Jankunas geriau kovoja del atsokusiu kamuoliu? Ginasi abu panasiam lygyje.


Kokia nauda? uzdet bloka, arba suzaisti efektingai. Del Katelyno tai tik tavo zalgirietiska nuomone su kuria as visiskai nesutinku. Jei pvz tu esi genijus, bet tu nieko neisradai, tai pagal tavo logika tu nesi genijus? Tas pats ir su Katelynu. Jeigu jis neturejo progos stipriame klube tureti svarbu vaidmeni, tokie kaip tu ateis ir kazka pasakos apie eurocup skaicius.. Del Samardzinskio tai as tikrai ne juokauju, vien kai jis baudos aiksteleje, niekas is priesinku ten negali laisvai jaustis. Tu gal nematei kaip jis zaide su ta pacia Ispanija? Be to jis nepirktas kaip lyderis. Jis pirktas Eurolygos komandai, kad butu naudingas komandai pasiekti kuo daugiau. Tai newley panasiai ir zaide siandien. Atitinka tavo skaicius, tik jis gali geresniu zaidimu zaist ilgiau. O del rinktines tavo argumentas visiskai nieko vertas. Kodel Gilbert Arenas nera JAV rinktineje? tai cia tas pats, daug geru zaideju, visi nesutelpa. O siaip tegaliu pasiulyt stebet jo zaidima ir suprasi apie ka as.
Įvertinimas:
-3
(vertina tik prisijungę)
2011-09-30 00:26
Rice's paliko labai nebloga įspūdį,Labai staigų prasiveržimą turi,gali imtis iniciatyvos kai reikia.
Įvertinimas:
+1
(vertina tik prisijungę)
2011-09-30 00:23
Beje, dabar pasedejau-pagalvojau ir sugalvojau. Rytui, ar net tam paciam Zalgiriui neprosal butu tureti toki zaideja kaip Aleksej Shved is Cska. Zaideja, kuris megsta ir propaguoja gatves krepsini. Didziule nauda is jo, kad jis moka priimti netradicinius sprendimus, tuom klaidinantis varzovus :) bet cia tik mano nuomone, galbut as labai ir klystu.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-09-30 00:16
Na jankis uz Katelyna yra geresnis. Tik kad Jankis yra kaip as vadinu Timo Duncano stiliaus zaidejas - zaidzia negraziai. kazkiek nuobodziai ir letai bet nauda didele komandai daro. I ketelyna smagiau ziureti nes yra greitesnis ir soklesnis bet Jankunas uz ji vis vien naudingesnis ir geresnis zaidejas, net jei jo zaidimas ir nera patrauklus akiai.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-09-30 00:16
Tikrai pritariu del jaunu zaideju, kam pirkti Delasus ir Samhanus, geriau jau savus augint, dviguba nauda, o dabar... Auginam zaideja kroatam, kuris velniai zino kada Zalgiriui duos ir ar is vis duos naudos
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-09-30 00:13
Totoriau, kam Zalgiriui imti jaunus legionierius, kai patys Lietuvoje turim labai gerus jaunus krepsininkus :) As tikrai nesuprantu kam tas Delasas Zalgiryje. Jei pirkti legionieriu tai tik tada jei tikrai zinai, kad nera tokio kalibro lietuvio. Arba jei nesubegi sumoket valstybei ta pinigu suma, jei perki lietuvi (kvailokas istatymas).

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-09-30 00:11
Ir dar vienas klausimas, tai kokia tada nauda is to Katelyno suolio geresnio nei Jankuno, jei vis tiek Jankunas geriau kovoja del atsokusiu kamuoliu? Ginasi abu panasiam lygyje.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-09-30 00:09
Katelynas Jankuno lygio zaidejas? Nepyk, bet sitas tavo teiginys labai krito i aki... Tai kodel Katelyno nebuvo rinktineje pirmas klausimas, antras palygink ju statistika vieno Eurocupe, kito Eurolygoj, toliau pasiziurek kaip Jankunas zaidzia nugara i krepsi, koki turi klaidinamu judesiu arsenala, Katelynas puolime turi tik suoli ir padoru vidutini metima, tad cia nupjovei i rankas. Newley? Na gal atsigaus, gal negadins vaizdo kaip pernai, nezinau, bet tai geriausiu atveju tempia ant Eurolygos 10-15min atsarginio zaidejo. Apie Rice ir Seibuti as tik gerus zodzius ir sakiau. Del makedono as labai nuosirdziai tikiuosi, kad tu juokauji, o Babrauskas su Jomantu moka agresyviai gintis, moka laiku ir vietoj prasizengt, puolime potencialas tolygus Milaknio,Jomantas dar jei ankscaiu astrius reidus atlikdavo, dabar jau seniai is jo tai bematem, Eurolygos lygiui netraukia, LKLui, Eurocupui pats tas. Prie ko cia ta Bjelica paminejai, tai as is vis nesupratau? Kaip ten bebutu jis ir statistika Eurolygoj nebloga turejo ir tikrai grybas, tik pritingi gintis, bet uz ta pati Samardziski yra n kartu geresnis. Bet aisku tau gal ir Nagla su Baynesu kai juos paimdavo atrode baisiai aukstos klases zaidejai, jei jau sugebi teigt, kad Samardziskis daugumai Europos komandu praverstu. Praverstu kuo? Kiekviena Eurolygos komanda turi po geresni centra.
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
2011-09-30 00:03
Zalgiris_4everMegamind, puikiai zinau visus Ryto zaidejus ir ju silpnasias ir stipriasias savybes. Kiek tau is ju panasus i Eurolygos lygio zaidejus? Gynybiniai ir soklus nesigincysiu, bet labiau kalbu apie puolima ir individualu zaideju meistriskuma. As pasakiau, kad mano nuomone sudetis per silpna Eurolygai, pateikiau argumentu kodel as taip galvoju, ka man dar tau pasakyt? Rice, Roberts, Seibutis, Valanciunas, siuos zaidejus priglaustu Eurolygos komandos, visi kiti neatitinka standartu Eurolygos komandu kovojanciu daugiau nei del 1-2 pergaliu per sezona, tad as nekalbu apie Orleano Ententes, Cibona, belgu ar vokieciu komandas kaip etalonus :)


o kur Katelynas, Newley? Katelynas jau dabar Jankuno lygio zaidejas. Su stabilesniu metimu is vidutinio, bei siek tiek nusileidzia kovoje del kamuoliu, bet turi geresni suoli. Newley si sezona zaidzia dar geriau. Australijos rinktine startinio penketo zaidejo nepriglausto Eurolygos klubai? gal tu nezinai, kas juo domejosi? Rytui nebereikalinga Bjelica, paeme Caja Laboral. Be to visu situ zaideju puikiai uztenka puolimui. Seibutis atsiskleidzia Ryto zaidime visu grazumu, jo vidutiniai itin stabilus metimai. Ryto zaidejai Rice Seibutis Newley gerai zaidzia 1vs1, tik australui labiau truksta uzbaigimo tikslesnio. Tas pats makedonas po gero sezono Turkijoj ir pasirodymo EC, butu rimta paspirtis bet kokiam klubui nepriskiriam patiems pagrindiniais. Ar irgi nesutinki? Visu nurasyti Babrauskas ir Jomantas, nera grybai. Babrausko stiprioji puse tolimas metimas, o Jomantas LKL zaideju nuomone geriausiai besiginantis zaidejas. Taip pat Ryto treneris yra vienintelis, kuris jau yra pabuvojes NBA komandos asistentu. pvz Messina tik kita sezona bus toks. O dar traumuotas Rasicius, irgi per silpnas Eurolygai?
Įvertinimas:
-3
(vertina tik prisijungę)
2011-09-29 23:58
Darknemo2000TotoriusLabai patiko Vucevicius, galetu Zalgiris ji perpirkti vietoj egiptiecio ir pasistazuot pora sezonu i Baltus, talentas yra ir aisku nustebino ,kad Dzikicius irgi Romanovo lapelio propoguotojas, bet kaip sake Zouras, jei zaidi pagal Romkos lapeli, laimi :).Vucevuiciu draftuose 16 saukimu jau filadelfijos 76 pasirinke. Tikrai jis Baltuose nesedes.


na tada dar geriau, pasistazuotu pora sezonu 76'eriuose ir gal sustipretu iki Zalgirio
Įvertinimas:
-1
(vertina tik prisijungę)
2011-09-29 23:57
Taip, sutinku.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Įvertinimas:
Nėra
(vertina tik prisijungę)
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
«  1 2 3 4 ··· 6 ··· 8 ··· 10 ··· 12 ··· 14  »

Komentuoti
Komentarus rašyti gali tik registruoti ir prisijungę vartotojai.

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.