Eurolygos vadovas Jordi Bertomeu ketina Eurolygos klubams neleisti rinktis daugiau nei dų čempionatus
Eurolygos vadovas Jordi Bertomeu ketina Eurolygos klubams neleisti rinktis daugiau nei dų čempionatus
Nuotr. Fotodiena.lt/R.Dačkus
Europos krepšinio lygų sąjunga (ULEB) kuria planus, kaip sumažinti VTB jungtinės lygos įtaką, ir nori apriboti Eurolygos ar Europos taurės turnyro klubams galimybes dalyvauti kitose varžybose, išskyrus nacionalines pirmenybes, – rašo dienraštis „Lietuvos rytas“. 

Dar tvirčiau Europos klubinį krepšinį norintis valdyti katalonas šią savaitę Barselonoje vykusiame klubų dėjo sprigtą į kaktą VTB jungtinei lygai.

Kauno „Žalgirio“ ir Vilniaus „Lietuvos ryto“ klubai netrukus tikriausiai turės pasirinkti, kuriuo keliu – į Rytus ar į Vakarus – pasukti.

ULEB vadovai svarsto galimybę pateikti jų varžybose dalyvaujančioms komandoms ultimatumą – žaisti ne daugiau kaip 2 turnyruose per sezoną. Kitaip sakant, klubai turės dalyvauti tik ULEB varžybose ir nacionalinėse pirmenybėse.

Nors Europoje dar rengiamos Adrijos ir Baltijos lygų rungtynės, Bertomeu pirštu bedė į VTB jungtinę lygą. Eurolygos vadovo užuominą, kad VTB jungtinės lygos naujasis formatas niekam tikęs, galima suprasti kaip nepasitenkinimą augančia rusų įtaka.

Praėjusį sezoną VTB jungtinėje lygoje varžėsi tik 12 klubų, o šį rudenį rusų rengiamas čempionatas apėmė jau 22 komandas iš dešimties šalių.

Negana to, VTB jungtinės lygos prezidentas Sergejus Ivanovas žada dar labiau įtraukti klubus į varžybas, kurių biudžetą šį sezoną sudaro 160 mln. rublių (12,8 mln. litų).

Rodyti komentarus
Atrinkti (0) Visi (90)
Ispananas svyla padai, VTB lyga finasiuniu atzvilgiu yra daug pajegesni. Jus pazvelkite i ru klubu sudetis , bet 4-6 is ju galetu zaisti eurolygoje ir gedos nepadarytu! Kyla klausimas ka reikia jiems daryt isiudziu tiek milijonu! Zaisti ti savo cempe! Alernatyva VTB bur bent 2/3 labai pjegus klubai! EL sika i bata nes VTB gali is ju atimti monopolija elitiniui krepsiniu ir pelna!

O cia visi sapaloja su savo nacionalistiniai poziuriais (tipo ruskeliai debilai) t.t patylesiu ! Cia salis kuri kuria lyga nesvarbu , svarbu kad laimetu pats krepsinis, o kas ten valdo ispanai rusai ar italai nesvaru!

Ir jai tai butu ne del pinigu ir biznio niekas cia aliarmo ir nekeltu!
2011-10-16
+1
Atsakyti
Rimas
Esmėje yra žymiai gilesnis aspektas. Jau seniai Rusijoje yra toks fondas pavadinimu "Fond buduscich teritorij" - ("būsimųjų teritorijų fonas"). Šios veiklos idėja ir siekiamybė tokia, kad - REALIOS VALSTYBĖS SIENOS YRA TEN KUR SIEKIA GYVENTOJŲ MENTALITETAS. Labai intensyviai dirbama ta kryptimi ir kultūroje ir spote. VTB siekiama sudaryti konkuencingą ar turinčią didesnę trauką lyginant su Eurolyga, pradeti konkuruoti bei tam tikru etapu perimti iniciatyvą naudingoje ("pilkojoje") erdvėje, taip atitraukiant to regiono dėmesį ir sukuriant tos visuomenės palankumą (to pilnai pakanka). Čia jau geopolitinis vertynis apsektas. Taip atsiranda skaldantis veiksnys. Turint omenyje, kad krepšinis mūsų visuomenėje atlieka tautą vienijančią funkciją. Ir tai yra musų visuomenės ir sporto politikos pasirinkimo bei sąmoningumo klausimas. Į "Žaliają girią" atvažiuoja Ramūnas ir Dainius su "budionovkom"... bet jie giedos Lietuvos himną.
2011-10-15
Atsakyti
Ro
1999RoATIProtagonistasTegu tada Rytui su Žalgiuriu duoda nuolatinę A licenziją :)Kadangi Zalgiris yra Europos krepsinio grandas bei vienas Eurolygos ikureju, todel jis ir turi A licenzija. O Rytas tai makulaturos darinys, tokios licenzijos jie niekada negauss.kad grandas tai sutinku, daug zaideju isugde, laimejo eurolyga, bet del ikurimo tai nusisnekejai. A licencija turi todel, kad laimejo EL, ir laikesi visu isipareigojimu lygai. as siaip uz zalgiri, bet ant ryto stumt taip tai nei sis nei tas. tegul laimi kada nors el, palaiko dideli biudzeta ir tures ta licencija, ar cia gaila gi.Kad tu nieko nenusimanai tai cia faktas, butent Zalgiris prisidejo prie eurolygos kurimosi, kai ULEBas buvo susipykes su FIBA, ir ivyko skilimas, butent Zalgiris nuejo kartu su ULEBo eurolyga, o rytas ejo su FIBOS suprolyga, taip kad jie net neverti zaisti eurolygoj, jau nekalbant apie A licenzija. Taip kad pasidomek ir zinok istorija, protingesnis atrodysi.


tai kad jis nenuejo, o eurolyga pasiule zalgiriui kaip buvusiam cempionui prisideti prie ju, taciau kiekviena komanda zaisdama el turejo sumoketi lygai 1 mln euru, ar usd nepamenu startini mokesti. cia buvo zalgirio pasirinkimas kur zaisti, jis tikrai nebuvo kazkoks iniciatorius kurimosi, kad susedes su el vadovais sugalvotu jog reikia burti stipriausias komandas i viena vieta. rytas tuo metu apskritai niekur kitur kaip fiboj ir negalejo losti, tik veliau po keliu metu sustiprejo sudetis smarkiai, isaugo biudzetas. ziurint i dabarti reikia pripazint, kad ne kiekviena komanda sugeba losti eurocup finale du metus is eiles + neatrodo jie apgailetinai el. anaiptol ryto neaukstinu, tiksliau apskritai as ju nekenciu, bet jie yra nebloga komanda metai is metu, ir tikrai yra geresni uz daugeli el autsaideriu, ir jeigu kada nors butu svarstymas ar duoti jiems licencija ar ne, as sakyciau uz, nes nuo to tik laimetu lietuvos krepsinis.
2011-10-15
-1
Atsakyti
RoATIProtagonistasTegu tada Rytui su Žalgiuriu duoda nuolatinę A licenziją :)Kadangi Zalgiris yra Europos krepsinio grandas bei vienas Eurolygos ikureju, todel jis ir turi A licenzija. O Rytas tai makulaturos darinys, tokios licenzijos jie niekada negauss.kad grandas tai sutinku, daug zaideju isugde, laimejo eurolyga, bet del ikurimo tai nusisnekejai. A licencija turi todel, kad laimejo EL, ir laikesi visu isipareigojimu lygai. as siaip uz zalgiri, bet ant ryto stumt taip tai nei sis nei tas. tegul laimi kada nors el, palaiko dideli biudzeta ir tures ta licencija, ar cia gaila gi.


Kad tu nieko nenusimanai tai cia faktas, butent Zalgiris prisidejo prie eurolygos kurimosi, kai ULEBas buvo susipykes su FIBA, ir ivyko skilimas, butent Zalgiris nuejo kartu su ULEBo eurolyga, o rytas ejo su FIBOS suprolyga, taip kad jie net neverti zaisti eurolygoj, jau nekalbant apie A licenzija. Taip kad pasidomek ir zinok istorija, protingesnis atrodysi.
2011-10-15
+2
Atsakyti
Remas
kam toksai turnyras reikalingas nėra jokio intereso žiūrėti visai neidomus
2011-10-14
Atsakyti
atomic boy
Suprantama, kad dvi paralelines lygos ilgai egzistuoti negali, kaip ir ant dvieju kedziu nepsedesi-teks rinktis. Laukia rusu lygos NBDL likimas...
2011-10-14
Atsakyti
ZK
tegul tie VTB eina jie ant triju raidziu.....,kokie teisejai p...kaip teisejauja,ziauru,vien palaiko savo sojuza su buvusiomis respublikomis, visais slavais,skaitau,kad eurolyga padarytu daugiau rungtyniu ir pinigu ir padeti...ant tos lygos.
2011-10-14
+2
Atsakyti
joo
uzejau i vtb puslapi. jie per du metus surinko 400 su trupuciu gerbejo facebooke. malaciai, kitaip nepavadinsi. kurie labai megstate ta lyga nueikite ir paspauskite like . papusit vejo luzeriu salies malunams
2011-10-14
Atsakyti
Eurolygos vadai aiškiai pavydi.
2011-10-14
+1
Atsakyti
MANAU EUROLYGAI GERA ISEITIS NUO VTB BUTU PRAPLESTI KOMANDU SKAICIU IKI 32
2011-10-14
+2
Atsakyti
NU CIA JAU ZAGNUL JIS PER ZIAURIAI
2011-10-14
+2
Atsakyti
Manau,kad Zalgiris tures zaisti Eurolygoj,o Lietuvos Rytas tegul zaidzia VTB.Bet tai yra nesamone diktuoti komandoms savas salygas.Kazkoks veikejas susapnavo taip-tai jau visi tures sokti pagal jo dudele.Neskaniai kvepia Stankovicium.
2011-10-14
Atsakyti
GTR
Galėtų Eurolygą lock out'as sukaustyti, tada galėtų Viasat springti savo godumu.
2011-10-14
+1
Atsakyti
as
Na Eurolygaj tada reiktu greiciau mastyti apie lygos ispletima iki 32 komandu ir reguliariojo sezono prailgininima. Klubams reikia is kazko gyvent.
2011-10-14
+1
Atsakyti
nu nafik
Ko jis cia blt verkia dbr? Kad klubai normalioj lygoj losia? Rusai babkiu daugiau turi negu Eurolyga... nezinia kaip cia baigsis..
2011-10-14
+1
Atsakyti
jau tegu tada LKL grandai atsisako, nes klubo ir krepsininku lygi kelia tokie turnyrai kaip EL ir VTB, o ne LKL.
2011-10-14
+1
Atsakyti
Ro
ATIProtagonistasTegu tada Rytui su Žalgiuriu duoda nuolatinę A licenziją :)Kadangi Zalgiris yra Europos krepsinio grandas bei vienas Eurolygos ikureju, todel jis ir turi A licenzija. O Rytas tai makulaturos darinys, tokios licenzijos jie niekada negauss.


kad grandas tai sutinku, daug zaideju isugde, laimejo eurolyga, bet del ikurimo tai nusisnekejai. A licencija turi todel, kad laimejo EL, ir laikesi visu isipareigojimu lygai. as siaip uz zalgiri, bet ant ryto stumt taip tai nei sis nei tas. tegul laimi kada nors el, palaiko dideli biudzeta ir tures ta licencija, ar cia gaila gi.
2011-10-14
-4
Atsakyti
Ro
visu pirma stipriausia lyga vis tiek yra buvo ir bus europoj eurolyga, ir manau cia net neturetu buti kalbu. ir manau, kad tokiu saliu kaip lietuva, slovenija, kroatija ir pan. komandoms butu kaip tik labai didelis privalumas zaisti tik nacionaliniam cempionate ir eurolygoj [arba eurocup'e], nes mazu saliu nacionaliniai cempionatai playginus silpni, ne tokie, kaip kad ispanu, italu, turku, graiku ir pan. todel mazu saliu komandos galetu rodyti geresnius rezultatus, tarptautiniam fronte, nes zaidejai bus maziau pavarge ir labiau motyvuoti. dabar gi jiems kiekvienos varzybos yra eilines varzybos, nes ju zaidzia po 2-4 i savaite. taip, kad tie, kurie stumia ant eurolygos vadovo, manau nera labai jau teisus, sakydami kad cia viskas biznio sumetimais daroma, kaip tik manau norima islaikyti stipriausius klubus vienoje lygoje, kad ziurovams butu smagu, idomu ir kad apskritai butu sportinis principas komandoms laimeti, ne del pinigu, o del garbes.

vtb sekmingai sau gali plestis i azija itraukdama daugiau kitu saliu komandu kur krepsinis nera toks populiarus siuo metu, ir taip pakelti bendra to regiono krepsinio lygi.
2011-10-14
-1
Atsakyti
Jei teks rinktis, tikiuosi, musu genialus komandu valdytojai nesugalvos pasirinkt rusu...
2011-10-14
+1
Atsakyti
basket
kazkas parases buvo,kad zalgiris gavo eurolygos licenzija per saboni.taip,sutinku,jei ne sabas - zalgiriui reiketu kovoti del vietos eurolygoje.

taciau,idomu,kodel lrytas(buvusi vilniaus statyba)negavo eurolygos licenzijos per saruna marciulioni?:)

eurolyga jaucia konkurencija del vtb lygos,ir jei prisijungtu i vtb graikijos,prancuzijos,turkijos,kai kurie jugu klubai,tai galima butu ir nezaisti eurolygoje. galetu tokiu budu zaisti ispanai su italais sioje lygoje:) manau,vtb lygoje ir maccabi sutiktu zaisti:) jei atranka padarytu vtb lyga,tai manau,tikrai galetu ir nebuti tos eurolygos,ir jeigu butu taip sudaryta vtb lygoje,kad zaisti labai daug rungtyniu,tai butu saunu.taciau,krepsininkai europoje skaitykite,ilsisi lyginant su nba cempionatu,kai reikia zaisti paeiliui ir kiekviena savaite dvi tris rungtynes.tai ka cia lyginti pvz zalgiri eurolygoje zaidzianti,vienerios savaitines rungtynes ir lkl,kur lygis zemas,ir vtb lyga dar kur irgi neperdaugiausiai rungtyniu zaidziama.zodziu,eurolyga jaucia konkurente vtb,nors vtb ,lygai dar daug ko truksta,bet norint,galima butu sukurti labai stipria lyga!!
2011-10-14
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 90

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.