Lawsonas: „Galėčiau sužaisti dar vienas rungtynes“ (video)

2011-10-18 01:26
Karolis Tiškevičius, „BasketNews.lt“ korespondentas
Ty Lawsonas pirmosiose Eurolygos rungtynėse pelnė 7 taškus
Ty Lawsonas pirmosiose Eurolygos rungtynėse pelnė 7 taškus
Nuotr. Fotodiena.lt/G.Bubliauskas
Savo pirmąsias rungtynes Eurolygoje Ty Lawsonas pradėjo starto penkete, tačiau beveik visą ketvirtą kėlinį praleido ant atsarginių suolo, o jo Kauno „Žalgiris“ patyrė nesėkmę. Kauniečiai 74:87 turėjo pripažinti Maskvos CSKA pranašumą.

Po dvikovos 21 minutę aikštėje praleidęs Lawsonas prisipažino, kad nesijaučia visiškai pavargęs ir galėtų žaisti dar vienas rungtynes.

Amerikietis pradėjo ketvirtą kėlinį, bet jau po 24 sekundžių buvo pakeistas. Nuo suoliuko jis pakilo iki mačo pabaigos likus žaisti kiek daugiau nei 2 minutes, kai dvikovos baigtis jau buvo aiški.

– Ty, kaip įvertintumėte savo pirmąsias rungtynes Eurolygoje? – „BasketNews.lt“ paklausė Lawsono.
– Tai buvo sunkios rungtynės. Gynėmės zona, bet jie pataikė daug tritaškių. Sunku po to pasivyti varžovus. Ryt turime toliau kibti į darbą.

– Kas labiausiai nepavyko?
– Tiesiog varžovai pataikė daug tritaškių. Nežinau, kiek jie pataikė, žinau, kad virš 10. Sunku kovoti, kai tiek įmeta.

– Dvikovos pradžioje „Žalgiris“ nepataikė tritaškių.
– Mes ir nemetėme tiek daug metimų kaip CSKA ir neturėjome tiek daug galimybių mesti laisvi. Jie dažniau metė ir dažniau pataikė.

– Kaip įvertintumėte savo žaidimą?
– Manau, kad žaidžiau neblogai, bet dar reikia laiko. Turiu būti agresyvesnis, šiandien nebuvau toks agresyvus, koks turėčiau būti.

– Ar tikėjotės, kad šįvakar varžovas bus toks pajėgus?
– Taip. Apie Europos krepšinį kasdien sužinau kažko naujo. Labai nekantrauju dėl likusio sezono, manau, kad būsime viena stipriausių komandų Eurolygoje.

– Ar fiziškai galėtumei žaisti ilgiau?
– Taip, jaučiuosi visiškai nepavargęs. Nežinau, kiek laiko žaidžiau, bet atrodo, kad galėčiau sužaisti dar vienas rungtynes.

Rungtynių vaizdo reportažas. Ty Lawsono, Roberto Javtoko ir Marko Popovičiaus komentarai:


Rodyti komentarus
1 2 3  »
XAVIomfgXAVIAnonimasXAVIDauguma NBA zaideju,kurie zaidzia Europoje,butent akcentuoja tai,kad sunkiausia priprasti prie zonines ginybos.Tiek puolant,tiek ginantis.Juk NBA tos zonines isvis nera,todel jie daznai ir nesusigaudo aiksteje per zonine ir tai yra naturalu.Su laiku pripras prie zonines.O Lawsonas ir Weemsas kai ginasi 1x1 atrodo neprastai. Viska zinau ir visiskai sutinku su tavim , as tik Amerikos Lietuviui paaiskinau :)Snekat vien tik tam ,kad sneket, ekspertai didieji. Zonine ginyba nba jau vos ne 10 metu legali, todel tiek Weemsas tiek Lawsonas joje tikrai ''susigaudo''. Del to ir buvo pradeta naudoti 3sekundziu taisykle kuri neleidzia besiginantiems krepsininkams stoveti ilgiau nei 3sek po kase, kai salia nera dengiamojo. Todel vienintelis

skirtumas yra sunkiesiems krastams ir Centrams. Ir beje koledzuose zonine ginyba yra naudojama labai daznai, todel tie visi pasakymai kad jie nesigaudo yra visiska nesamone. Jei Patys nesusigaudod tai savo bukumo viesai geriau nedemonstuokit..Sneki vien tam kad sneketi ? Man giliai px kas ten NBA , bet tikrai matau kaip jie , ypatingai Lawson ja ginasi . Jei matai pas ji gera zonine ginyba , as tave sveikinu , tu turbut vienintelis . Geriau nereik demonstruoti savo bukumo ir pasakoti visai ne i tema , pirma pasiskaityk ka as parasiau " specialiste "


Cia nera argumentas, nes jus du zinovai saked kad nba zonine nedaujojama.. o dabar jau man px kas toj nba.. o ka jie gaudosi ka ne as tau negaliu pasakyt as ne Zourosas ir nezinau kokios uzduotys buvo skirtos zaidejam, nes zonines ginybos yra daugybe variantu kaip pavidziui 4 ginasi zona o 1x1, Tai dazniausia patikima daryti greiciausiam zaidejui (siuo atveju lawsonui) todel is sono galetu atrodyt kad jis visada dengiasi 1x1 ir zonoj nesigaudo. (tikrai nesakau kad taip ir buvo, cia tik vienas is variantu)
2011-10-19
Atsakyti
omfgXAVIAnonimasXAVIDauguma NBA zaideju,kurie zaidzia Europoje,butent akcentuoja tai,kad sunkiausia priprasti prie zonines ginybos.Tiek puolant,tiek ginantis.Juk NBA tos zonines isvis nera,todel jie daznai ir nesusigaudo aiksteje per zonine ir tai yra naturalu.Su laiku pripras prie zonines.O Lawsonas ir Weemsas kai ginasi 1x1 atrodo neprastai. Viska zinau ir visiskai sutinku su tavim , as tik Amerikos Lietuviui paaiskinau :)Snekat vien tik tam ,kad sneket, ekspertai didieji. Zonine ginyba nba jau vos ne 10 metu legali, todel tiek Weemsas tiek Lawsonas joje tikrai ''susigaudo''. Del to ir buvo pradeta naudoti 3sekundziu taisykle kuri neleidzia besiginantiems krepsininkams stoveti ilgiau nei 3sek po kase, kai salia nera dengiamojo. Todel vienintelis skirtumas yra sunkiesiems krastams ir Centrams. Ir beje koledzuose zonine ginyba yra naudojama labai daznai, todel tie visi pasakymai kad jie nesigaudo yra visiska nesamone. Jei Patys nesusigaudod tai savo bukumo viesai geriau nedemonstuokit..


Sneki vien tam kad sneketi ? Man giliai px kas ten NBA , bet tikrai matau kaip jie , ypatingai Lawson ja ginasi . Jei matai pas ji gera zonine ginyba , as tave sveikinu , tu turbut vienintelis . Geriau nereik demonstruoti savo bukumo ir pasakoti visai ne i tema , pirma pasiskaityk ka as parasiau " specialiste "
2011-10-19
-1
Atsakyti
XAVIAnonimasXAVIDauguma NBA zaideju,kurie zaidzia Europoje,butent akcentuoja tai,kad sunkiausia priprasti prie zonines ginybos.Tiek puolant,tiek ginantis.Juk NBA tos zonines isvis nera,todel jie daznai ir nesusigaudo aiksteje per zonine ir tai yra naturalu.Su laiku pripras prie zonines.O Lawsonas ir Weemsas kai ginasi 1x1 atrodo neprastai. Viska zinau ir visiskai sutinku su tavim , as tik Amerikos Lietuviui paaiskinau :)


Snekat vien tik tam ,kad sneket, ekspertai didieji. Zonine ginyba nba jau vos ne 10 metu legali, todel tiek Weemsas tiek Lawsonas joje tikrai ''susigaudo''. Del to ir buvo pradeta naudoti 3sekundziu taisykle kuri neleidzia besiginantiems krepsininkams stoveti ilgiau nei 3sek po kase, kai salia nera dengiamojo. Todel vienintelis skirtumas yra sunkiesiems krastams ir Centrams. Ir beje koledzuose zonine ginyba yra naudojama labai daznai, todel tie visi pasakymai kad jie nesigaudo yra visiska nesamone. Jei Patys nesusigaudod tai savo bukumo viesai geriau nedemonstuokit..
2011-10-18
-1
Atsakyti
THY
Lawson sako manau, kad būsime viena stipriausių komandų Eurolygoje. Tajau zalgiris niekada nebus stipriausia komanda europoje.
2011-10-18
-2
Atsakyti
ACX
Galetu lawsonui suteikti lietuvos pilietybe Jis lb tiktu prie musu greito zaidimo ir ginasi pakankamai neblogai.
2011-10-18
Atsakyti
kasko neisnaudoja treneris jo turi gera greiti ir verzlus primena pociu
2011-10-18
Atsakyti
Anonimas
Daugiau Lawsonui reikia duot lošt, neparodo jis savo jėgos..Kas čia per keitimai, kas minutinę pertraukėlę..
2011-10-18
-1
Atsakyti
kamuolys
lawson gali ka nori kalbeti,bet kodel per 20 min rungtynese su cska jis nepadare ne vieno rezultatyvaus perdavimo?mete tritaski is kampo ir iki krepsio nedamete?kur jo nba tritaskiai,ar eurolygoje,lkl ir vtb taureje nereikia mesti tritaskiu?kodel lawson negali suzaisti nors vienu geru rungtyniu,kodel?nejaugo kaltas tas prisitaikymas nuo nba i europini krepsini,ir kiek tesis ta lawson reabilitacija?pinigus tai su malonumu be jokios reabilitacijos pasiima is zalgirio,o zaidimo nera,tik tuscias snekejimas,kad gali iskart dar vienas rungtynes suzaisti..tikrai juokas ima..

daugiau treniruotis reikia,o negalvoti,kad po savaites ar dvieju,zaidimas ims ir pageres...nieko to nebus,be sunkiu treniruociu,be prakaito..dabar jau aisku,kad lawson yra "kate maise" kaip pirkinys."pirkinys" labai gerai skamba,taip amerikietiskai.:) manyciau,kad lawson nera zalgiriui reikalingas,tai ne ta pozicija,kurioje reikia ismesti kaip i bala pinigus..reikia skirti normalius pinigus normaliam treneriui,reikia pajegiu centru,ir reikia pagaliau pradeti normaliai treniruotis,po 8-10 valandu,kaip vyksta treniruotes serbu treneriu,ir kodel daugelis zaideju tokiu treniruociu nemegsta.vienas is pavyzdziu tokiu sunkiu treniruociu yra maciulis,jis pasake,kad geriau jis zais uz mazesnius pinigus bet ne serbu trenoiruojancia komanda..buvo aco petrovis,vyko geros ir sunkios treniruotes,ir nebuvo jokiu nesamoniu,o dabar prie zouros susirenka krepsininkai,pameto kas nori kaip i krepsi,pasisuka dviraciu kojas ir eina ne nepavarge namo,zouros su kaklaraisciu veda treniruotes,jam nereikia turbut nei treningo kostiumo,reikia buti estetiniame vaizde..taigi toks zalgirio ir zaidimas,bet be jokiu grozio,jokios estetitos,o kalbant apie lawsona - tai sis krepsininkas jei zaistu europoje,jis butu tikrai eilinis,jau dabar jis eurolygoje nieko parodyti negali,ir niekur neblizga,nei lkl,nei vtb taureje..zodziu,'kate maise"..
2011-10-18
Atsakyti
Neverijaas tai nesuprantu,kodel Lawson is trajako nemeta,gal jam uzdrausta? :D


zouros tiesiog nemoka jo isnaudot
2011-10-18
-1
Atsakyti
adasqwe
nu lawson suzaistu dar vienas rungtynes gal tada bent 1rez perdavima padarytu ;)
2011-10-18
Atsakyti
TikrasZalFanas
Ziurejom su draugais Megoj, buvo daug zmoniu, patiko. Dar matem rykliu akvariuma
2011-10-18
-1
Atsakyti
AnonimasXAVIDauguma NBA zaideju,kurie zaidzia Europoje,butent akcentuoja tai,kad sunkiausia priprasti prie zonines ginybos.Tiek puolant,tiek ginantis.Juk NBA tos zonines isvis nera,todel jie daznai ir nesusigaudo aiksteje per zonine ir tai yra naturalu.Su laiku pripras prie zonines.O Lawsonas ir Weemsas kai ginasi 1x1 atrodo neprastai.
Viska zinau ir visiskai sutinku su tavim , as tik Amerikos Lietuviui paaiskinau :)
2011-10-18
-1
Atsakyti
Anonimas
XAVI

Dauguma NBA zaideju,kurie zaidzia Europoje,butent akcentuoja tai,kad sunkiausia priprasti prie zonines ginybos.Tiek puolant,tiek ginantis.Juk NBA tos zonines isvis nera,todel jie daznai ir nesusigaudo aiksteje per zonine ir tai yra naturalu.Su laiku pripras prie zonines.O Lawsonas ir Weemsas kai ginasi 1x1 atrodo neprastai.
2011-10-18
-1
Atsakyti
TomasAs givenu amerikoi ir ziuriu NBA visada bet dabar lockout ir tikriausiai bus dar maziausiai apie menesi tai pradejau zalgiri ziuret. Europinis zaidimas idomus bet as keliu dalyku nesuprantu kodel weems, ir lawson ( zaide 30 min+ in denver ) zaidzia tiek mazai kaune? lawson ira nesustapdomas jis visiem europieciam per greitas ir jam nieks neleidzia zaist 1v1 tai pat ir weems o leidzia i aikste kazkokius balvonus popovic? collins? ... man atrodo kad reikia naujo trenerio bet ka as cia ismanau.


Matai tas tavo Lawson Europiniam krepsini kolkas atrodo labai liudnai , vakar ginantis zona jo galim skaityti kaip nebuvo , visiska skyle ginyboj . Zinant kad vakar didziaja runktyniu dali Zalgiris taip gynesi jis laiko gavo net perdauk . DC vakar buvo minimum 5 kartus geresnis ir ginyboj ir atakoj ir organizuojant zaidima . Popas vakar dauguma savo laiko zaide atakuojanciu , nelabai sekesi , bet va kai pastate i izaideja suzaide gerai ir imete ir zaidima neblogai sujudino , kas svarbiausia zaide su noru su uzsidegimu ( nors ka tik po ligos )Sedziu netoli aikstes pas ta Lawsona akys mirusios jokio noro , labaj pasimetes kolkas . Labai noriu tiketi kad jis perpras Europini krepsini ir parodys viska ka moka
2011-10-18
-1
Atsakyti
Anonimas
Mano nuomone,vakar labiausiai pavede priekine linija.Tiek Rakovicius,Javtokas,ypac Klimavicius prastai atrode.Tiek ginyboje,tiek puolime buvo dideles spragos.Jankunas ginyboje dar padoriai atrode,taciau puolime daug nenuveike.Priekine linija visiskai nenusiimdavo kamuoliu,o dazniausiai tuos kamuolius nuiiminejo Weemsas,o kartais net Lawsonas sugebedavo nusiimti nuo centru kamuoly.O kas apie NBA zaidejus.Weemsas neblogai atrode,ginyboje dare klaidu,kai budavo zonine ginyba.1x1 jis padoriai ginasi.Lawsonas mano nuomone laukia lokauto pabaigos.Kai nori tai zaidzia gerai,kai nenori nezaidzia.Irgi 1x1 Lawsonas ginasi neblogai,taciau zonineje jis bludyja.Aisku tam yra paprastas paaiskinimas.NBA lygoje zonine yra nenaudojama ir jinai yra uzdrausta.Matem,antran keliny kai Lawsonas su Weemsu gerai patrauke Zalgiry,taciau vel Zouroso nelogiski keitimai antroje kelinio puseje viska susiko.Geriausia,kai buvo 4 kelinys,kai po 24sek.pakeite Lawsona,o po dar keliu sek. prasidejo dar keitimai.Vakar tokiu keitimu 30sek.-1min. intervalu buvo daug,taciau tokiu keitimu as nesuprantu.
2011-10-18
+1
Atsakyti
Weems isizaidzia, su collinsu pasiauteja, bet va lawsonas visai be formos, arba jis neturi formos, arba pas ji nera uzsidegimo, o gal dar vis adaptacija prie europinio krepsinio.. visgi weems is labiau europietisskos nba komandos atvare, gal jam lengviau truputi
2011-10-18
+1
Atsakyti
pries "krasny krylia" ar kaip ten ji vadinasi weems visiskai nebuvo isnaudotas. Simta kart maciau stovi laisvas ranka iskeles ir laukia - jam tik kamuoli pamesk ir tegu varo link kasio ir deda, bet ne i jo puse kamuolys nemetamas, o meta jam tada kada jis uzdengtas.

Vakar irgi tokiu epizodu ne viena ir ne du maciau. Krc nesuprantu kame cia bairis, bet jei yra galimybe pelnyt taskus tai ja reiktu pasinaudot.
2011-10-18
-1
Atsakyti
man atrodo, kad nba legionieriai galetu buti labiau isnaudojami.
2011-10-18
-1
Atsakyti
Neverijaas tai nesuprantu,kodel Lawson is trajako nemeta,gal jam uzdrausta? :D


zemas jis yra ir uzdengtas buna pastoviai stoga turbut bijo gauti
2011-10-18
Atsakyti
ss
kaunas nesikeicia , fanai tokie patys kai dc su sudais maise sale svilpdavo dabr ploja , teneris buratino kareivis , zaidejai verksniai visokiu pasiteisinimu pilni .. kodel koks rudupis neverkia pries varzybas kad truksta to ar ano ?
2011-10-18
-1
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
1 2 3  »

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 43

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas