19:00
19:00
20:00
20:00
21:00
21:15
21:30
Ketv.
20:00
Ketv.
21:05
Ketv.
21:30
Ketv.
21:30
Ketv.
21:30
Ketv.
22:00
Penk.
20:45
Penk.
21:15
Penk.
21:30
Penk.
21:30
Šešt.
17:00
Šešt.
17:20
Šešt.
19:00
Šešt.
19:00
Šešt.
21:45
Sekm.
13:30
Sekm.
13:30
Sekm.
14:00
Sekm.
17:20
Sekm.
18:00
Sekm.
18:00
Sekm.
19:30
Sekm.
19:30
10-09
18:50
10-09
19:00
10-10
19:00
10-10
20:00
10-10
20:30
10-10
21:00
10-11
19:30
10-11
20:00
10-11
20:00
10-11
21:00
10-11
21:00
10-11
21:00
10-11
22:00
10-12
20:30
10-12
21:00
10-12
21:00
10-12
21:15
10-12
21:30
10-13
20:00
10-13
20:00
10-13
21:15
10-13
21:30
10-14
17:00
10-14
17:20
10-14
19:00
10-14
19:00
10-14
21:45
10-14
21:45
10-15
13:30
10-15
13:30
10-15
17:00
10-15
17:20
10-15
18:00
10-15
18:00
10-15
19:30
10-15
19:30
10-16
18:50
10-17
20:00
10-17
20:00
10-17
20:15
10-17
20:30
10-17
20:30
10-17
20:30
10-17
21:30
10-17
21:30
10-17
21:45
10-17
21:45
10-18
19:00
10-18
20:00
10-18
20:00
10-18
20:00
10-18
20:30
10-18
21:00
10-18
21:00
10-18
21:05
10-18
21:15
10-18
21:30
10-19
20:45
10-19
21:15
10-19
21:30
10-19
21:45
10-20
20:00
10-20
20:30
10-20
21:15
10-20
21:30
10-20
21:45
10-21
17:00
10-21
17:20
10-21
19:00
10-21
19:00
10-21
21:45
10-21
21:45
10-22
13:30
10-22
14:00
10-22
16:00
10-22
17:20
10-22
18:00
10-22
18:00
10-22
19:30
10-22
19:30
10-23
18:50
10-24
19:00
10-24
20:30
10-24
21:00
10-24
21:30
10-25
19:00
10-25
19:00
10-25
19:30
10-25
20:00
10-25
21:00
10-25
22:00
10-26
21:00
10-26
21:15
10-26
21:30
10-26
21:45
10-26
22:00
10-27
20:00
10-27
21:00
10-27
21:15
10-27
21:30
10-28
17:00
10-28
17:20
10-28
19:00
10-28
19:00
10-28
21:45
10-28
21:45
10-29
13:30
10-29
13:30
10-29
15:00
10-29
17:20
10-29
18:00
10-29
18:00
10-29
19:30
10-29
19:30
10-30
18:50
10-31
19:30
10-31
19:30
10-31
21:00
10-31
21:15
11-01
19:00
11-01
19:00
11-01
20:00
11-01
20:00
11-01
20:30
11-01
20:30
11-01
22:00
11-02
19:30
11-02
19:45
11-02
20:00
11-02
21:05
11-02
21:30
11-02
21:30
11-03
21:30
11-03
21:30
11-03
21:30
11-04
17:00
11-04
17:20
11-04
19:00
11-04
19:00
11-04
21:45
11-04
21:45
11-05
13:30
11-05
13:30
11-05
17:20
11-05
18:00
11-05
18:00
11-05
19:30
11-05
19:30
11-06
18:30
11-06
18:50
Įvykius Lietuvos krepšinyje atidžiai stebintis krepšinio ekspertas Steponas Kairys mano, kad Kauno „Žalgirio“ komandos suburta sudėtis nėra tokia įspūdinga, kokią bandoma pateikti.
„Man atrodo, kad „Žalgirio“ sudėtis nėra tokia gera, kaip dauguma kalba. Kauno klubo negalime lyginti su Maskvos CSKA ar kitomis Eurolygos elito komandomis. „Žalgiris“ neturi tokių ryškių žvaigždžių kaip Andrejus Kirilenka ar Juanas Carlosas Navarro. Kauno klubas nusipirko du NBA žaidėjus, bet tai nėra elito krepšininkai. „Žalgiris“ nėra toks blizgantis, kaip atrodo, ir visą kaltę suversti treneriui būtų nelogiška“, – interviu dienraščiui „Lietuvos rytas“ pareiškė Kairys.
Anot eksperto, dėl prasto ekipos žaidimo kaltinti vien Zourą nereikėtų dėl dviejų priežasčių: trumpo pasirengimo sezonui bei trenerio veiksmų laisvės modeliuojant „Žalgirio“ žaidimą.
„Vertinant iš nuogirdų ir žiniasklaidos, ne visus sprendimus priėmė treneris. Taip pat buvo ir tada, kai prie „Žalgirio“ vairo stovėjo Ramūnas Butautas ir kiti treneriai“, – „Lietuvos rytui“ sakė Kairys.
Patinka, ką darome? Paremkite mus tapdami BN+ nariais.
Komentarai:
Asilas ir tiek, niekas Zalgirio su CSKA ar Barca ir nelygino, tiesiog sudetis surinkta tikrai daug stipresne negu kad buvo praeitais metais, todel naturalu kad visi tikisi rezultatu - o jis cia prisiskaites pacuku sapalioniu eksperta vaidina. Visi zinom kad pas mus nera Kirilenko ar Navaro bet taip pat puikiai zinom kad turim Javtoka su Rakovicium - tokiu centru senai neturejom. Weemsa kuris tikrai bus vienas lyderiu ir t.t.... tereikia paziureti i biudzeta ir aisku kad sustiprejom...
gone04nu sudetis nera tokia gera aisku tik labai geras komandinis zaidimas galetu kaip nors top4 EL atnesti o ka daryt kad treneriai geri neina nu dar palaukim gal ateis bet i 8 geriausu komandu europoje manau bent jau ant popieriaus zalgiris turetu patekt jei iseis is grupes bus gerai , su tokiais romanovo sprendimais ![]()
Kairys jaunesnysis
Nenustebsiu, jei si sezona Zalgiris gaus nuo Neptuno ar Siauliu.
-- parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt 7evenJei skaitei mano post'a, turejai pastebeti, jog rasiau potencialiai, individualiai. Pavyzdziui, Lawson'as NBA puikiai mesdavo tritaskius, buvo tikras snaiperis. Pavyzdziui, vienose rungtynese surinko 37 taskus, imesdamas 10/11 tritaskiu. Gi Zalgiryje jis isvis neziuri i krepsi stovedamas prie tritaskio linijos. Tad kame problemos? Sutinku, kad adaptacija Europos krepsinyje jam sunki kol kas , taciau tai ne vien jo kalte. Ar ne treneris turetu atrasti ir sekmingai isnaudoti kiekvieno krepsininko stipriasias puses? Gi Zalgiryje ne tik kad legionieriai, bet ir tie patys Lietuvos rinktines nariai aiksteje atrodo tragiskai, zaidimas be minties, be deriniu. Aš manau kad treneris nesistenge jo įtraukti į žaidima nes jis neturi sutarties visam sezonui,pasibaigus lokautui prarasti pagrindini žaideja būtu lb. gerai tad manau Zouros norejo išvengti šios situacijos lb. neįtraugdamas Lawsono į žaidima
Jei skaitei mano post'a, turejai pastebeti, jog rasiau potencialiai, individualiai. Pavyzdziui, Lawson'as NBA puikiai mesdavo tritaskius, buvo tikras snaiperis. Pavyzdziui, vienose rungtynese surinko 37 taskus, imesdamas 10/11 tritaskiu. Gi Zalgiryje jis isvis neziuri i krepsi stovedamas prie tritaskio linijos. Tad kame problemos? Sutinku, kad adaptacija Europos krepsinyje jam sunki kol kas , taciau tai ne vien jo kalte. Ar ne treneris turetu atrasti ir sekmingai isnaudoti kiekvieno krepsininko stipriasias puses? Gi Zalgiryje ne tik kad legionieriai, bet ir tie patys Lietuvos rinktines nariai aiksteje atrodo tragiskai, zaidimas be minties, be deriniu.
Gal ir ne pati geriausia, bet tokios dar niekas Lietuvoj, Baltijos salyse ir Rytu Europoje (neskaitant CSKA) neturejo ir netures. O pilt purva sugeba tik pavyduoliai. tokiems iki Zalgirio dar toli!:)
![]()
?
Didziausias nusivilimas man lieka Lawson,toks vaizdas susidaro kad jis tik ir laukia NBA lokauto pabaigos,bet tos pabaigos kaip nesimato taip nesimato,o jis laukia.Turbut garsiausias pirkinys sy sezona,tiek giremas,tiek daug apie jy sneketa?Bet zaidzia jis kaskaip ne pylna jega ar noro jam nera,nors zaist jis gali tikrai gerai.Ir kokio koto jis meto popCorno lygoi gerai taip troicus o cia Europoi kaskaip kreivai meta?Nu vietos jis pakolkas cia neranda.
Aš tai visai esu nenustebintas tokiu Weems'o ar Lawson'o žaidimu,iš jų Europoje ir nebus daug daugiau,Weems'ui iki Kirilenkos kaip iki menulio kaip kažkas dar bande juos sulyginti,Lawson tai...Tačiau mane stebina kad į žaidima beveik neįtraukiamas Jankūnas kuris pernai buvo geriausias Žalgirio žaidejas,per daug buvo ir yra norima išpešt iš tų Legioneriu ypač Amerikiečiu(Weems,Lawson) kurie nebus Europos žvaigždes bet kas blogiausia užmiršo Romka ar treneris nžn. ką mes turim,Jankūna,Klimavičiu,Delna,Kalnieti ar Popovičiu kuris nors ir yra neformoje.,Be Lawson'o dbr.mes tikrai geriau atrodytume jai nuo sezono būtu komanda formave be jo,Weems taip pat,jau geriau būtu paeme kokį Eurolygos patirties turinti žaidejai kaip A.Anderson'a ar dar kokį,šiaip esu lb. nusivyles vasaros pirkiniais,pinigai išmesti į bala nes Eurolyga jau nuplauke o vietiniuose turnyruose ir VTB , būtu galima kapotis ir be Weemso su Lawson'u.
Didžiausia vasaros klaida tai,kad paleidom Pociu,tai manau dabar supranta ir Žalgirio vadovai ir del to gailisi. 7evennerinktu po 15.6 tasko per atkrintamasias varzybas, geriausiu atveju, butu antri ar treti izaidejai NBA klubuose. Tad nereikia pasakoti, koks Lawson'as nevykelis. Paimkim Williams'a - NBA zvaigzde, tvirtas JAV rinktines narys, taciau rezultatai Besiktas klube svelniai tariant, neispudingi.Ar tai reiskia, kad Huertas geresnis uz Williams'a? Ai krč esi.....*** jai žaidejas renka NBA 15 pts. tai ir Europoje jis bus dievas? tas Wiliams'as ar Lawson'as Europoje vidutiniokai daugiau nieko,nei tas Lawson'as gera ataka surezks nei ką,gali 1 prieš 5 įmest bet negali padaryti taip kad kitas įmestu,tai koks iš jo žaidejas?,tai gr, ** duodam kamuolį Lawsonui ir kaip NBA jis mums rungtynes laimes....greičiau įlips į medi nei įmes,NBA ginyboje beveik nieks nepadeda tad aplošus viena žaideja tu jau beveik pelnei taškus o Europoje yra KOMANDINE ginyba prieš kuria Lawson'ui bent kol kas nieko nesigauna. ![]()
GVS
Zalgirio sudetis yra tragiska,visai nezavi reikia naujo kraujo,toki Dimsa nepaeme,pvz.klimavicius siknos nepakelia,kovuojant del kamuolio,jankunas irgi,delnikaitisstovi kampe ,kaip ikaltas,laukia paso,nieko gero,kalnas,kaip vaikas suzaidzia,milaknis nera zodziu,javtokas ne pagr,centras pagal zaidima, molio motiejaus sapaliones apie top8,gal prisapnavo,cia top16 nebus,nebus VTB ketverto,tik bus baranka su lkl ,gal sidabras ir bus, lietuviai uzsiaugine lasinius nepalosia,pagal dabartine sudeti tik lkl losti,uzsienieciai irgi ne stebuklas,kai kurie nuvaryti ,traumuoti,nbasnikai uz tos pinigus nei ant 10procentu nesuzaidzia,kas taip komlektuoja.....tik su m.... galva.
nerinktu po 15.6 tasko per atkrintamasias varzybas, geriausiu atveju, butu antri ar treti izaidejai NBA klubuose. Tad nereikia pasakoti, koks Lawson'as nevykelis. Paimkim Williams'a - NBA zvaigzde, tvirtas JAV rinktines narys, taciau rezultatai Besiktas klube svelniai tariant, neispudingi.Ar tai reiskia, kad Huertas geresnis uz Williams'a?
OK,pagal sudetį stipresne komandos Eurolygoje už Žalgirį:
Pao,Barcelona,Cska,Maccabi,EA7,Ulker,ANADOLU EFES,Real,MDP,. Sudetis tikrai nera įspudinga ir aš tai jau seniai kartojau. 7evenKairys visiskai nusisneka . Zalgirio sudetis neabejotinai viena stipriausiu Eurolygoje, ir pavyzdziui, CSKA nusileidzia tik tuo, kad atsarginiu suolelis pas rusus ilgesnis. Lawson'as - potencialiai geriausias izaidejas Eurolygoje bei antras geriausias izaidejas, zaidziantis Europoje (zinoma, po Williamso) ir individualiai stipresnis tiek uz Teodosic'iu, tiek uz Barcelonos Huerta. Klausimas, ar irodys tai vilkint Zalgirio marskinelius. TPamenu, ziurejau keleta Nuggets varzybu praeita sezona, ir kai buvo paskelbta, kad sis keliasi i Zalgiri Diamantidis tikrai geresnis už Lawsona Europos standartais,tas pats Teodosičius,Huertas,McCalebb,Lakovič ar net Popovičius geresni už tą Lawson'a,Europoje ne greitis,šoklumas ar driblingas įžaidejui svarbiausia,svarbiausia GALVA. ![]() Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
>
Komentuoti
„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
| |