Žaidėjų sąjungos direktorius Billy Hunteris (viduryje) ir prezidentas Derekas Fisheris (dešinėje) atmetė klubų savininkų pasiūlymą
Žaidėjų sąjungos direktorius Billy Hunteris (viduryje) ir prezidentas Derekas Fisheris (dešinėje) atmetė klubų savininkų pasiūlymą
Nuotr. AP-Scanpix
Nacionalinės krepšinio asociacijos (NBA) krepšininkai, nelaukdami galutinio termino, atmetė klubų savininkų pasiūlymą dėl naujosios darbo sutarties. Žaidėjai tikisi šiandien dar kartą sėsti prie derybų stalo.

Šeštadienį vykusiosiose derybose NBA komisaras Davidas Sternas paskelbė, kad žaidėjai iki trečiadienio 17 val. Niujorko laiku turi apsispręsti, ar priims pateiktą pasiūlymą. Anot jo, jeigu jis bus atmestas, kiti savininkų pasiūlymai būtų kur kas prastesnių sąlygų.

Antradienį Niujorke susirinkę žaidėjai-atstovai iš 29 komandų bei maždaug dar 15 krepšininkų nutarė nepriimti dabartinio pasiūlymo.

„Mūsų tikslai yra aiškūs. Dabartinio pasiūlymo tiesiog negalime priimti“, – pareiškė žaidėjų sąjungos asociacijos prezidentas Derekas Fisheris.

Žaidėjai iki šiandien iškeltos derybų pabaigos tikisi dar kartą susitikti su klubų savininkais. Tačiau daug vilties dėl susitarimo nėra.

„Liūdna, nes manau, kad žaidėjams buvo pateiktas geriausias įmanomas pasiūlymas“, – pareiškė vienas neįvardijamas klubo savininkas.

Trečiadienis bus 132-oji NBA lokauto diena.
Rodyti komentarus
1 2  »
dar nebuvo
O kas is komentatoriu palaiko nuomone, kad reikia mazinti algu kepure, tai isvis protelio tokiems truksta. Nebent tokie yra luzeriu komandu fanai. Nes kvaila yra sakyti, jog sumazinus algu kepure, bus idomiau stebeti NBA, kadangi bus daugiau apylygiu komandu. Cia tas pats kas sakyti, davai vietoje NBA lygos atvedam vaikinus is gatvejes, i lygias komandas padaliname ir bus daug apylygiu komandu. Bet ar lygis zaidimo bus geras? Algu kepures sumazinimo esme, kad ZYMIAI susilpnes tokios komandos kaip: Heat, Lakers, Knicks, Mavericks ir dar gal keletas. Bus zymiai sumazinti atlyginimai, sios minetos komandos tures kazka is geru krepsininku atleisti, o jie privales eiti i luzeriu komandas.

Pasakykite, ar jums komentatoriai labai budu idomu ziureti, kai komandoje butu po 1 super zvaigzde ir tuzinas vidutinioku? Mes jau toki vaizda mateme CAVS komandoje, kai zaide JAMES. Tai kitais metais bus visos komandos kaip Cavs, nuo to zaidimo lygis smarkiai kris, bet bus daug apylygiu komandu galinciu pretenduoti i ziedus. Absurdas!
2011-11-10
Atsakyti
dar nebuvo
Jei gauna nezmoniskus pinigus, vadinasi, jie to verti. Ziuriu, perskaitete mano komentara, bet esmes nesupratote. Pavyzdys, ateje ziurovai i namu arena per sezona ispirko 100.000 maikuciu (po 50 dol) su JAMES vardu ant nugaros. Tai pasakykite, kieno cia nuopelnas, kad klubas vien is JAMES vardo maikuciu gavo 5 mln doleriu? As cia kazkaip izvelgiu zaidejo gerenoriskuma, jei jis net 48% sios sumos palieka klubui. Juk esme tokia: nera JAMES - nera pinigu. Juk kazkodel sakote, kad klubai bankrutuoja, jog pelno negauna. As atvirksciai, manau, kad sripriu komandu pilnos arenos buna vien super zvaigzdziu deka. Vel gi pateiksiu pavyzdi: Heat visi abonentai buvo per savaite isluoti, kai pasirase sutarti su James, o kol zaide Wade - nebudavo visiskai pilna arena. Lakers - pilna arena ateina, Knicks - pilna arena. Net kai Cavs'e James zaide - visada namu arena budavo pilna. O jus matete kiek zmoniu budavo pernai pas Cavs, kai James persikele i kita komanda?! O gi pustuste! Stai del ko Cavs James'ui siule net 23 mln uz sezona, nes is James'o jie kelis kartus daugiau uzdirbdavo! Ziuriu cia komentuoja vaikai, bet nieko nesupranta! Beje, Heat rungtynes namu arenoje bilietai kainuodavo BRANGIAUSIAI is visu komandu arenu ir vis tiek visi bilietai budavo ispirkti.

Dabar pakalbekime apie tas, kurios bankrutuoja ir i minusa eina. O gi tos komandos yra: Raptors, Kings, Pacers, Bucks, Hawkings ir t.t. Kodel jos bankrutuoja? Nes i ju namu arenos pustustes buna, nors ir bilietai buna daug pigesni uz lyderiu komandu. O kas kaltas tu komandu vadovai buki ir nemoka prisivilioti super zvaigzdziu? Taigi, geriausi krepsininkai komandu savininkams ATNESA PELNA, o ne juos varo nuostolyn. O nuostolinga komandos egzistuoja tik tos, kurios neturi super zvaigzdziu, kurios atnestu jiems pelna.

Beje, tos komandos, kurios neturi zvaigzdziu, butent ir yra suinterisuotos, kad butu sumazinta algu kepure, nes tokiu atveju, jie tokiu budu tikisi super zvaigzde bent viena prisivilioti, nes kitos jau 1 super zvaigzde turedamos - negales antros ipirkti. Ar tai sazininga?! Cia atseit mastymas: jei niekas nenori pas mus eiti, tai padarykima istatyma, kad privales kazkas pas mus ateiti :)))

Taigi:

1) geriausi krepsininkai nusipelne didziausiu pinigu, nes tik del ju komandos namu arenos buna sausakimsos;

2) turintys gudrius vadovus, mokancius prisivilioti super stars, nei viena komanda nebankrutuoja, o atvirksciai gauna pelna;

3) jei Sternas nori, kad butu daugiau komandu turinciu super krepsininku, tai tegul NBA komandu skaiciu sumazina iki 24, tada maziausiai 72 krepsininku bus pasiuloje. Prasti atvyks i europa zaisti, o geresni pasiskirstys i ivairias komandas ir taip pakils daugumos komandu lygis. O ne taip, kaip dabar, komandos kurios luzeres ir neturi geros vadybos, tai galvoja kad sumazina algu kepure, susilpnins Lakers, Heat, Knicks, Maveriks, Celtics ir ju saskaita patys sustipres.

Taigi, kas palaiko komandu savininkus - geriau pagalvokite ar tikrai ta puse palaikote, nes cia del procentu kovoja tik luzeriu komandu vadovai. Pvz, Heat savininkas jau rase spaudoje, kad pats suinterisuotas, kad krepsininkai gautu tiek, kiek nori, kad tik sezonas vyktu, nes didziuli pelna gauna is sezono.
2011-11-10
Atsakyti
Tas Fisheris viska sika, jam vis pinigu mazai, toks pats godus kaip ir kobe niekaip pinigu prisiryt negali.
2011-11-09
-2
Atsakyti
Manau,kad NBA zaidejai yra jau sugadinti pinigu troskimo ir nesupranta,kad pasauline finansine krize paliete ir NBA.Reikia tureti proto ir truputi sazines grobti daugiau nei imanoma moketi .Laikai pasikeite ir juodukai-dundukai to nesupranta.Manau,kad NBA vadvams reikia reikalauti kiekvieno NBA krepsininko apsisprendimo.Paprasciausiai,uzduoti kiekvienam asmeniskai viena klausima-ar sutinki,kad pelnas butu paskirstytas vienodai:50% zaidejams ir 50% NBA vadovams.Tie, kas nesutiks-parodyti duris.O kas sutiks-tegul zaidzia.Gal lygis ir bus mazesnis,bet NBA zais tie,kas myli krepsini ir savo aistruolius.O tie,kas nori buti tik milijonieriais,o ne zaidejais-tegul eina zaisti golfa ar saskemis.
2011-11-09
-1
Atsakyti
Kas dabar bus ? to dar nebuvo
Man atrodo, kad zaidejai ir taip nezmoniskus pinigus gauna, todel turetu nusileisti del tu sumautu keliu procentu. Kiek gi jau buvo rasyta kad daugiau nei puse komandu eina i nuostolius, taigi akivaizdu, kad kazkas cia negerai. Gi jeigu dauguma komandu butu patenkintos esame situacija, lokauto net nebutu. Deja, patenkinti esama situacija yra tik didziuju miestu LA, NY, Chicago ir kt. komandu savininkai. (jiems sio lokauto visiskai ir nereikejo) Lokautas vyksta todel, kad dauguma komandu nebeisgyvena. Nors kita vertus, savininkai del nuostolingu krepsinio komandu tikrai nebankrutuos, bet kada gali jas parduoti, jei kas nepatinka. Europoje daugmaz visi krepsinio klubai eina i minusa ir i krepsini ziuri ne kaip i versla. Deja, amerikonai is visko nori isspausti kiek imanoma daugiau $$$$$. Tad savininkai irgi nesventi. Net nezinau, ka as palaikau. Sutinku, kad reikia keisti sistema (kad NBA nevirstu kaip eurolyga, kur laimi tik tie, kas turi pinigu daugiausiai). Norisi vienodu salygu (del algu kepures ribojimo arba milzinisku mokesciu virsijus ja) o kaip jie tas pajamas dalinsis, man nesbarbu, noretusi lygybes 50-50 (nors butu idomu suzinoti kaip kitos JAV lygos sprendzia si klausima NFl, MLB, NHL, galbut NBA nenori nusileisti, nes salygos palyginus su minetomis lygomis, yra akivaizdziai blogesnes ?) O del sveikatos problemu as labai abejoju, paprasti zmones dirbdami fizini darba manau ja labiau susizaloja per visa gyvenima nei krepsininkai. O zmones dirbantys protini darba, daznai psicholigiu problemu turi. Paminedamas sirdies smugi turbut turejai omeny Saboni. Jei tokio ugio ir svorio zmogus nebutu sportaves visa gyvenima, ko gero jau anksciau butu gaves sirdies smugi. As labai abejoju, kad sportininkai dazniau gauna sirdies smugius ar kitas ligas lygininant su paprastais zomnemis, greiciau atvirksciai. Tad tavo argumentas del sveikatos manes neitikino.
2011-11-09
Atsakyti
Anonimas
to dar nebuvo. Visiskai sutinku!
2011-11-09
Atsakyti
Belenkas to dar nebuvo
O jei kalbant apie sveikata, tai ju tox profesijos pasirinkimas, todel ir gauna ne tukstanti ir ne du algos. Tokie pat atletai olimpinese ir netik sakose sveikata aukoja del rezultatu ir nera net sapnave tokiu honoraru. Taip kad tie vyrukai tikrai nera nuskriaustieji.
2011-11-09
Atsakyti
Belenkas to dar nebuvo
Savininkai gauna pinigu is kitu verslu?! Tai kox jiem biznis vystyt ir investuoti i komanda jei ji tik nuostolius nesha? Verslas turi bent jau save islaikyti kad galetu gyvuoti. Kokia nauda jei zaideju lyga gautu kad ir 60% o po poros sezonu kokie 5 klubai bankrutuoja? Tai cia naudiga sportui ?

O kad zaidejai gaus keliais ar keliolika procentu mazesniu milijoninius kontraktus tai jiem dideles itakos tikrai nedaro. Ar tu uzdirbsi 25 ar 27 milijonus per 5 metus. Cia jau tox esminis skirtumas kad vertetu viso sezono uzdarbi prarasti ?

Zaidejam algos yra totalus pliusas o savininkai tas algas moka ir moka saskaitas. Tai kodel zaidejai turetu virinti absoliutu pliusa, o savininkai netureti prosvais iu pelnui ???
2011-11-09
+1
Atsakyti
dar nebuvo
Pasakykite, mielieji, kodel jus palaikote savininkus, o ne krepsininkus? Beveik visi savininkai milijardieriai pas juos, pinigu dauguma turi is kitu savo veiklos sriciu. O krepsininkai savo kunu ir sveikata uzdirba savininkams pinigus. Paziurekite i baigusius karjera krepsininkus, dauguma ju vos ne invalidai su nusidevejusiais raisciais, sanariais ir keliu girnelemis. Net kai kam ir sirdies smugis jauniems istinka nuo didelio kruvio jaunysteje. Tai del kokiu priezasciu krepsininkai neturi noreti pinigu, kai uz juos jiems teks gyventi visa likusi laika, kai baigs karjera. O savininkai tikrai nenuskurs, be to velgi griztama prie to, kad tuos pinigus jiems atnesa jie patys. Savininkai nesudarys komandos is europos zvaigzdziu, nes visi zino, dauguma ateina paziureti James, Kobes, Duranto ir kitu panasaus lygio zvaigzdziu sugebejimu. Tad pagalvokite dar karta tie, kas palaiko savininkus, o ne krepsininkus. O gal patys pabukite ju kailyje ir pagalvokite ka jiems daryti po karjeros baigimo, kai kunas bus visas susidevejes.
2011-11-09
-1
Atsakyti
Aš duodu 100 % kad 95 % žaidėjų sutiktų ir baigtų lokautą, bet dėl kažkokių susireikšminusių 5 % ar dar mažiau, kenčia visi.... gal čia dar kokios kitos jėgos tuos 5 % ar dar mažiau ir tampo už virvučių.... jie gi visi pirmiausiai sportininai... nors matom koks ten sportas, ten jų darbas... o tik po to sportas.... gaila...
2011-11-09
Atsakyti
Kas dabar bus ?
O aš duodu 91% Kad Fisheris su žaidėjais pasitarė prieš priimdamas sprendimą.
2011-11-09
+1
Atsakyti
aš duodu 90% Kad Fisheris su žaidėjais nepasitarė prieš priimdamas sprendimą
2011-11-09
Atsakyti
ir dar, jeigu jau tokie protingi, tegul savo lygą kuria, tada ir pamatys ar lengvai pinigai uždirbami, nes dabar NBA daugiau nei puse komandų nuostolingos.....
2011-11-09
Atsakyti
Valanciuna ?


Kodel Valanciuna? Valanciunas neverke kad lockoutas nes pas ji viskas aisku - vieni metai Ryte o tik po to i NBA. Dabar zaidzia su sutartimi ir nelabai jam idomu NBA siais metais o iki kitu tikriausiai siaip ar taip susitars. Vat Kanteris tai verke, save vadindamas nelaimingiausiu zmogumi pasaulyje.
2011-11-09
Atsakyti
kas daug nori mažai gauna......... nereikia jau tokiems gobšuoliams būti...
2011-11-09
Atsakyti
Anonimas
Dėl tų keliasdešimties milijonų, db visi praras milijardus ir kas žiauriausia,gali išvis bankrutuoti keli klubai.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2011-11-09
Atsakyti
Vin
Dabar galim būti ramūs, kad bent iki naujų metų tikrai lockout'as nesibaigs. O gaila, jau pasiilgau NBA rungtynių...
2011-11-09
Atsakyti
GTR
Oi tas pinigų troškimas. Gal ir gerai atšauks visą sezoną, gal kitąmet supras kiek kas prarado.
2011-11-09
Atsakyti
MartynasmbReiktu zaideju sajungai pasisamdyt keleta zydu deryboms, manau tas lokautas ilgai neuzsitestu... :D


jo, čiūj tada suderėtų jie, kad abi pusės po kokį 75 procentus pasidalintų :D
2011-11-09
-1
Atsakyti
Reiktu zaideju sajungai pasisamdyt keleta zydu deryboms, manau tas lokautas ilgai neuzsitestu... :D
2011-11-09
-2
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
1 2  »

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 40

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas