Vladimiras Romanovas pareiškė kaltinimų Iliasui Zourui
Vladimiras Romanovas pareiškė kaltinimų Iliasui Zourui
Nuotr. Fotodiena.lt/A.Pliadis
Ambicingus tikslus prieš sezoną kėlusi Kauno „Žalgirio“ ekipa kol kas savo gerbėjų pergalėmis nudžiuginti negali. Po pirmojo rato Eurolygoje Lietuvos čempionai yra pasiekę vieną pergalę, o VTB Vieningoje lygoje – dvi.

Klubo savininkas Vladimiras Romanovas dėl tokio prasto sezono starto turi vieną kaltininką – buvusį vyriausiąjį trenerį Iliasą Zourą. Pasak Romanovo jis neatliko savo pareigų ir blogai paruošė komandą sezonui.

„Manau tokio rezultato priežastis – Ilias Zouras. Jis ilgai nebuvo su komanda pasiruošimo laikotarpiu, kadangi treniravo Graikijos rinktinę. Jis tai bandė kompensuoti pasikviesdamas asistentą graiką. Gailiuosi, jog sutikau su tokiu jo noru, – VTB Vieningosios lygos tinklalapiui tvirtino Romanovas. – Dabar rezultatas yra toks, kokį jūs matote. Komanda yra visiškai nesubalansuota, nepaisant to, jog sudėtis yra labai gera.“

Rodyti komentarus
Ka ir kalbeti apie V.Romanova.Zmogus neturi elementaraus supratimo apie komandos sudeties formavima , tuo labiau apie krepsini, ir jo subtelybes.Argi tai komandos formavimas ?

1.m.kalnietis

2.m.popovicius

3.d.kolinsas

4.t.lovson

5.t.delinikaitis ???

Visikai aisku,kodel pasklido kalbos del m.kalniecio perejimo i '' real madrid ''
2011-11-19
Atsakyti
To [quote]zirnis

esi daug kur teisus. Bet čia jau pačio klubo politika. Kad žaidėjai tobulėtų reikia daug laiko skirti treniruotėm, tiek individualiom tiek komandinėm. Kokias treniruotes turi Jankis, Javtokas, Kalnas, Delnas, Popas per paskutinius kelis metus? Jie varo už klubą, rinktinę, atmetus traumų laiką gaunasi ne kas. Dabar VTB, LKL, Eurolyga nėra kada treniruotis, tenka žaisti ir tiek. Manau klubas turi jau rimtai apgalvot kokius žaidėjus pirkti ir kokius turnyrus rinktis. Manau VTB turnyras ryškiai yra per daug, nes dabar Žalgiris sulošė Zagrebe gryžo, atliko VIENĄ treniruotę ir išvyksta kažkur į Kazanę, vėliau gryžta - apturės dar PORĄ treniruočių tada į MAskvą ir t.t. Reikia arba turėti du sąstatus kur vienas treniruojasi kitas lošia ir t.t. NĖRA TRENIRUOČIŲ štai kur bėda. Reikia turėt arba Wade lygio kašiorus, kuriems beveik nereikia treniruočių arba 20 lygiaverčių žaidėjų, kurių pusė treniruojasi kita žaidžia.
2011-11-19
-1
Atsakyti
daznai su romanovo nuomone nesutinku, bet si karta manau jis visiskai teisus
2011-11-19
Atsakyti
kiek dar galima kaltinti trenerius. O kur zaideju atsakomybe Kalnas, Jankunas, Klimas, Delnas, DC kartu zaidzia jau metu metus, tas pats Javtokas zaides su visais ne karta, Popui nenaujiena kiti zaidejai, bet ar aiksteje atrodo, kad jie kartu butu zaide??? koks treneris ka gali sustyguoti su tokiais zaidejais, kuriems nera jokio skirtumo ar pirma diena ar jau kelis metus jie kartu? jei treneris Kalnui pasakys, kad tu suzaisk bent 2 pries 2 su Javtoku, tai kaip jis suzais, jei elementariai net su kamuolio varytis ir perduoti nemoka, o Javtokas isvis pamirses net kaip sugauti ta kamuoli, ka treneris pasakys kokiam Jankunui, kuris zaidzia kas 4 ar 5 rungtynes, ar Delnui su Klimaviciumi, cia nebent Weems atzaidzia kokias 8 rungtynes is 10 gerai, tai su juo ir gali kazka dirbti treneris.

Visa esme yra zaideju NEPROFESONALUMAS, pirma atkreipkit demesi i ju statistikas, jos visiskai negereja metu metus, atkreipkit demesi i paciu zaideju zaidima, mes nieko nematom, kad jie sezonas po sezono pagerintu savo zaidima, nebent Kuzminskas sita pagerino savo zaidime. O kai tai reiskia? tai reiskia, kad zaidejai net nedirba individualiai tiek kiek reikia, dalis zaideju net fiziskai nera pasirenge vien is vaizdo aiksteje tai matosi, kai nesugeba staigiau panesti savo mesas, ar pasistumdyti po kase.

Geriausias argumentas del to trenerio itakos, tai yra JAV rinktine, ten net nereikia treneriui kistis, nes zaidejai zino savo darba, jaucia atsakomybe uz komanda, zaidejai yra itin profesonalus todel jiems ir nereikia metu metus prabuti kartu, kad sugebetu zaisti gerai.
2011-11-19
Atsakyti
iš tikro tai buvo klaida Kostic paleisti su baltais. Manau jei jis būtų buvęs su komanda iki Zouros atvykimo tada būtų buvę geriau. Kažkoks graikas, kuris iš vis neaišku kas do treneris, atvyko ir ruošė komandą. Zouros aišku matė, kad komanda neparuošta, bet nieko pakeist nebegalėjo, išskyrus tai, kad turėjo derinių nuo pernai, bet nelaimei daug žaidėjų pasikeitė, rinktinės žaidėjai vėlai pasijungė. Žodžiu yra tokia tiesa - pasirengime turi būti bent 70% pagrindinių žaidėjų ir bent antras normalus treneris, bet geriausia pirmasis (pernai Aco įrodė tai). Kaip bebūtų nieko nepakeisim, bet žaidėjai irgi yra išpindėję ir tokias pergales kaip Zagrebe, Astanoje privalo laimėt meistriškumu ir nuoširdžia kova.
2011-11-19
Atsakyti
Kas kaltas, kad Zouros pasinaudojo tokia proga ginti ne kažkokio tai klubo, o visos šalies rinktinės garbę EČ? Gal ir klaida imti Zourą treneriu, bet galbūt tai bus pamoka, kad daugiau tokių trenerių nereikia. Bet kam jį reikėjo atleisti vos tik prasidėjus sezonui? Neabejoju, kad dabar žaidėjai atrodytų visai kitaip, jei ne tas atleidimas ir naujo trenerio laukimas.
2011-11-19
Atsakyti
Provokatorius
Baikit pezėt nesąmones apie Romanovo, į Žalgirį, kišamus pinigus! Manau, kad tie pinigai sudaro kokį 10% viso komandos biudžeto! Likę 90% yra rėmėjų pinigai! Tai pirma. Antra. Niekada Žalgiris Europoje nieko nepasieks, jei komanda bus komplektuojama 1 sezonui, kaip yra dabar. Su gerais žaidėjais turi būti sutartys sudaromos, bent 3 metams! Tas pats liečia ir trenerį! Prisiminkit kiek metų prireikė J.Kazlauskui, kad laimėti Eurolygą ( 5, berods )! Tikra ir gera komanda nepadaroma per sezoną!

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2011-11-19
Atsakyti
To Myliu_Žalgirį

Žinoma Rakovičius kiek universalesnis už Javtoką, bet jų žaidimo stiliai praktiškai identiški. Abu šie žaidėjai labai jau statiški, patys susikurti progų jie nemoka. Vienintelis didesnis skirtumas (beja kuris paaiškina tavo minėtą agresyvumą) yra tas, kad Rakovičius šiai dienai labiau pasitiki savimi ir imasi kažkiek iniciatyvos. Tarp kitko ar žinai, kad Javtoko bendras naudingumas Eurolygoje aukštesnis negu Rakovičiaus? Kalbant apie Jankūną ir Klimavičių, neskaitant paskutinių varžybų su Zagrebu, Jankūno bendras naudingumas per visas keturias varžybas buvo -2 tad šių žaidėjų pajėgumas gan panašus nors tikiuosi, kad po paskutinių varžybų Jankūnas atsigaus. Tiesą sakant manau, kad visas Žalgirio problemas išspręstų atletiškas juodaodis centras gebantis žaisti nugara ar kitaip gebantis susikukurti sau progų (ech bet kur dabar tokį rast, o ir kalbos nutilo, kad Žalgiris ieškotų ko nors), visgi toliau nuo krepšio mūsų potencialas tikrai didžiulis ypač nuo trijų taškų linijos.
2011-11-19
Atsakyti
Negrazu kaltinti graiko isvis zmogaus kaltinti del tokiu dalyku ir dar viesai nemandagu.. Jis nekaltas, kad jam reikejo treniruoti graikijos rinktine.. reikejo pries tai pagalvoti, kad gal nebus laiko paruost komandai?
2011-11-18
Atsakyti
InkognitoSutinku su Romanovu, komanda visiškai nebuvo paruošta. Deja pasiruošusi ji nėra ir dabar, ką puikiai atspindi rezultatas. Štai bent jau viena akivaizdi Zouros klaida kuri išliko iki šiandien tai yra Ty Lawson neišnaudojimas pagal jo galimybes:http://www.15min.lt/naujiena/sportas/kre...Turiu vilties, kad Trifunovičius tą išsiaiškins ir pastatys keletą derinių ant Lawsono. Žinoma sakysite, kad Trifunovičius nieko vertas, bet prisiminkime pastarąjį dešimtmetį, manau, kad Trifunovičius geriausias treneris kokį tik esame turėję po Kazlausko.Taip pat norėčiau pridėti, jog ne ką mažiau kalta Žalgirio vadyba. Jau eilę metų su baltu pavydu matau kaip gerai dirba Lietuvos ryto komandos skautai sugebantys iš nežinia kur atrasti puikių iki tol niekam negirdėtų žaidėjų, o mūsiškiai nesugeba net normaliai komandos sukomplektuoti. Komandoje penki žaidėjai galintys žaisti įžaidėjo pozicijoje, o aukštaūgių išviso tik keturi? Jūs ką šaipotės? Matydamas Žalgirio žaidėjų pavardes visada maniau, kad turime labai stiprią komandą, bet dar kartą peržiūrėjęs sudėtį supratau kad nei velnio mūsų sudėtis nėra gera. Turime labai prastai subalansuotą komandą, o ypač priekinę linija. Javtokas ir Rakovičius yra visiškai tokio paties tipo žaidėjai, taigi jeigu nesiseks vienam tai nesužais ir kitas, tą patį galima pasakyti ir apie Jankūna su Klimavičiumi.Taip pat norėčiau tarti žodelį fanams. Suprantu, kad nemaža dalis jūsų greičiausiai esate nepilnamečiai, bet, kad ir kaip bebūtų, manau, esate pakankamai suaugę atsakyti už savo žodžius ir veiksmus. Pagalvokite, juk kiekvienas jūsų komentaras (kad ir kaip tai neįtikėtinai skambėtų) padaro įtakos visai komandai. Juk akivaizdu, kad Romanovas skaito komentarus ir pagal juos priima sprendimus taip pat akivaizdu, kad tuos pačius komentarus skaito ir žaidėjai. Užtenka pažiūrėti į Javtoko žaidimą ir pamatysite, kad žmogus netgi bijo dirstelti krepšio pusėn, aiškiai matosi, kad jis moraliai sužlugdytas. Geriau vietoj viso to šūdo pilimo, peticijų prieš Romanovą ar įžeidžiančių plakatų prieš savo komandos trenerį per kitas Eurolygos varžybas namie iškeltumėte plakatą "Mes Jumis tikim" ar ką nors panašaus, visgi nereikėtų pamiršti, jog fanai turėtų palaikyti savo komandą, o ne ją gramzdinti.
Sveikas,

Drįsčiau paprieštarauti nuomonei, kad dauguma fanų yra nepilnamečiai. Taip pat nesutinku su teiginiu, kad Rakovičius ir Javtokas tokio pat tipo žaidėjai. Jie yra skirtingi. Rakovičius veržlus, kovingas, agresyvus ir pataiko iš tolėliau bei puikiai žaidžia po lenta. Tuo tarpų Javtokas nei po lenta, nei puolime, nei gynyboje. Net rankų kartais neiškelia. Nesutinku, kad jei nesužaidžia vienas, nesužais ir kitas. Mače su Zagreb KK matei ką Jankūnas išdarinėjo? Ar tai reiškia, kad ir Klimavičius žaidė idealiai? Ne. Taigi, išvada tokia, kad reik ieškoti kažkokių kelių link to Žalgirio, kuris būtų kovingas.
2011-11-18
Atsakyti
zk priekine linija aplamai nuspejama ir nuobodi.zaidejai dubliuoja vienas kita.gal tik jankunas kazkiek kuribingesnis..apie javtoka tai baisu kalbeti.zmogus atejo zaisti klounu i cirka.ir dar reputacija visiskai susigadino.dar gal galetu kur nors rusyne daryti po 6pt ir 5 reb..i nac riktine imamas tikrai i kredita,komandos kapitonas ...wtf..nepasinaudojo proga islikti normaliu
2011-11-18
-2
Atsakyti
Inkognito Pagalvokite, juk kiekvienas jūsų komentaras (kad ir kaip tai neįtikėtinai skambėtų) padaro įtakos visai komandai. Juk akivaizdu, kad Romanovas skaito komentarus ir pagal juos priima sprendimus taip pat akivaizdu, kad tuos pačius komentarus skaito ir žaidėjai. Užtenka pažiūrėti į Javtoko žaidimą ir pamatysite, kad žmogus netgi bijo dirstelti krepšio pusėn, aiškiai matosi, kad jis moraliai sužlugdytas. Geriau vietoj viso to šūdo pilimo, peticijų prieš Romanovą ar įžeidžiančių plakatų prieš savo komandos trenerį per kitas Eurolygos varžybas namie iškeltumėte plakatą "Mes Jumis tikim" ar ką nors panašaus, visgi nereikėtų pamiršti, jog fanai turėtų palaikyti savo komandą, o ne ją gramzdinti.


sutinku su tavimi:)
2011-11-18
-1
Atsakyti
Sutinku su Romanovu, komanda visiškai nebuvo paruošta. Deja pasiruošusi ji nėra ir dabar, ką puikiai atspindi rezultatas. Štai bent jau viena akivaizdi Zouros klaida kuri išliko iki šiandien tai yra Ty Lawson neišnaudojimas pagal jo galimybes:

http://www.15min.lt/naujiena/sportas/kre...

Turiu vilties, kad Trifunovičius tą išsiaiškins ir pastatys keletą derinių ant Lawsono. Žinoma sakysite, kad Trifunovičius nieko vertas, bet prisiminkime pastarąjį dešimtmetį, manau, kad Trifunovičius geriausias treneris kokį tik esame turėję po Kazlausko.

Taip pat norėčiau pridėti, jog ne ką mažiau kalta Žalgirio vadyba. Jau eilę metų su baltu pavydu matau kaip gerai dirba Lietuvos ryto komandos skautai sugebantys iš nežinia kur atrasti puikių iki tol niekam negirdėtų žaidėjų, o mūsiškiai nesugeba net normaliai komandos sukomplektuoti. Komandoje penki žaidėjai galintys žaisti įžaidėjo pozicijoje, o aukštaūgių išviso tik keturi? Jūs ką šaipotės? Matydamas Žalgirio žaidėjų pavardes visada maniau, kad turime labai stiprią komandą, bet dar kartą peržiūrėjęs sudėtį supratau kad nei velnio mūsų sudėtis nėra gera. Turime labai prastai subalansuotą komandą, o ypač priekinę linija. Javtokas ir Rakovičius yra visiškai tokio paties tipo žaidėjai, taigi jeigu nesiseks vienam tai nesužais ir kitas, tą patį galima pasakyti ir apie Jankūna su Klimavičiumi.

Taip pat norėčiau tarti žodelį fanams. Suprantu, kad nemaža dalis jūsų greičiausiai esate nepilnamečiai, bet, kad ir kaip bebūtų, manau, esate pakankamai suaugę atsakyti už savo žodžius ir veiksmus. Pagalvokite, juk kiekvienas jūsų komentaras (kad ir kaip tai neįtikėtinai skambėtų) padaro įtakos visai komandai. Juk akivaizdu, kad Romanovas skaito komentarus ir pagal juos priima sprendimus taip pat akivaizdu, kad tuos pačius komentarus skaito ir žaidėjai. Užtenka pažiūrėti į Javtoko žaidimą ir pamatysite, kad žmogus netgi bijo dirstelti krepšio pusėn, aiškiai matosi, kad jis moraliai sužlugdytas. Geriau vietoj viso to šūdo pilimo, peticijų prieš Romanovą ar įžeidžiančių plakatų prieš savo komandos trenerį per kitas Eurolygos varžybas namie iškeltumėte plakatą "Mes Jumis tikim" ar ką nors panašaus, visgi nereikėtų pamiršti, jog fanai turėtų palaikyti savo komandą, o ne ją gramzdinti.
2011-11-18
Atsakyti
TDaYNe, nu, bet jūs arba buki arba jūs apakinti žiniasklaidos nesąmonių.Jūs džiaukitės tiktai išvis, kad dar tam Romanovui širdies nepaėdėt ir, kad komanda išlaiko tokią, bent jau pagal sudėtį, gerą. Ne jo kaltė, kad žaidėjai šūdą mala, tam yra treneris.


JO TDaY tiesą sakai, bet kai pradeda augint talentus (prieš tai Milaknį, dabar Lipkevičių) tai nežinau nei ką galvot, ar čia Romanovo darbas, ar Trifunovičiaus, jei trenerio, tada net nežinau kas gali padėti , kai DC sėdi ant suolo, o Lipkevičius žaidžia.

Ir ką pagrinde norėjau TAU pasakyti yra tai, kad dabar su Zourosu būtų daug geriau, nei yra dabar, nes dabar pastovumo jokio. Taip gal po mėnesio ar dviejų bus matomas trenerio darbas, bet dabar tiesiog nespėjo sustyguoti žaidimo.
2011-11-18
+1
Atsakyti
TDaYNe, nu, bet jūs arba buki arba jūs apakinti žiniasklaidos nesąmonių.Jūs džiaukitės tiktai išvis, kad dar tam Romanovui širdies nepaėdėt ir, kad komanda išlaiko tokią, bent jau pagal sudėtį, gerą. Ne jo kaltė, kad žaidėjai šūdą mala, tam yra treneris.


tikra tiesa.
2011-11-18
-2
Atsakyti
Ne, nu, bet jūs arba buki arba jūs apakinti žiniasklaidos nesąmonių.

Jūs džiaukitės tiktai išvis, kad dar tam Romanovui širdies nepaėdėt ir, kad komanda išlaiko tokią, bent jau pagal sudėtį, gerą. Ne jo kaltė, kad žaidėjai šūdą mala, tam yra treneris.
2011-11-18
+1
Atsakyti
Manaū tokio rizultato priežascis- Ilijas Zūrasas. Jis ylgąi nibuvo su kamanda pasirošimo mitu, kadangi triniravo graikijos rinkcine. Jįs tai bandė kompencoti pasikviesdamas asyscentą graika. Gailiuosy što sucikau sū tokiu jo noru, - VTB Vieningosios lygos tinklapiui tvirtino Romanovas.- Dabar rizultatas yra toks, koky jus matote. Kamanda yra visiškai nisubalansota, nipaisant to, jog sudėcis yra očėn gera.
2011-11-18
-2
Atsakyti
wrestler
na ziurint kaip zaidzia dabar zalgiris su trifunoviciumi ir zouros, vis del skirtumas matosi, su trifunoviciumi kad ir prisijunge nesenai matosi progresas i gera ypac zaideju atzvilgu, ko deja nebuvo kai zouros treniravo.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2011-11-18
+1
Atsakyti
didziausia blogybe romanovas,vistik jis rado atpirkimo ozi,net juokas ima.Juk dauguma komandu buvo be treneriu,jie buvo rinktinese,tik ju vadovaujamos komandos kaunasi garbingai!!!
2011-11-18
-2
Atsakyti
Ravanelli
Jaučiu kai algų,tai pirmi tie bekiaušiai,bevaliai triedaliai bėga,o kai atidirbti,tai šliaužio po aikštę pilnom kelnėm! Koks sąvininkas būtų patenkintas? Ir dar kai pradeda parazitai tie per interviu pezėt,kad tai nesusikaupėm,tai to trūko,tai tas netiko,tai ne iš tos kojos iš lovos išlipom,tai atsiprašau,bet tokiem tinginiam į snuky norisi vožt! Jokios savigarbos pas juos,jokios atsakomybės!

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2011-11-18
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Komentarus rašyti gali tik registruoti ir prisijungę vartotojai.

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.