„Žalgiris“ pratęsė sutartį su Kuzminsku

2011-12-04 11:46
Marius Bagdonas, „Kauno diena“
Mindaugas Kuzminskas ir toliau vilkės LKL čempionų marškinėlius
Mindaugas Kuzminskas ir toliau vilkės LKL čempionų marškinėlius
Nuotr. Fotodiena.lt/R.Dačkus
22-ejų Mindaugu Kuzminsku vis labiau pasitiki Kauno „Žalgirio“ komandos treneriai. Lietuvos krepšinio lygos (LKL) čempionų vadovai neslepia, kad sieja ateitį su šiuo žaidėju ir ketina skirti jam vis svarbesnį vaidmenį.

Tai patvirtina ir pastarųjų dienų įvykiai. Neseniai „Žalgiris“ pratęsė sutartį su Kuzminsku dar dviem sezonams. Geriausias šio sezono Eurolygos rungtynes praėjusį ketvirtadienį su Malagos „Unicaja“ sužaidęs krepšininkas sakė, kad derybos su klubu nebuvo sudėtingos.

„Turėjau sutartį šiam ir dar kitam sezonui. Susėdome su klubo vadovais ir nusprendėme ją pratęsti. Kaune turėčiau rungtyniauti mažiausiai iki 2014-ųjų“, – dienraščiui tvirtino puolėjas.

– Mindaugai, ar ilgai dvejojote pasirašydamas po sutartimi su „Žalgiriu“? – paklausėme Kuzminsko.
– Tikrai ne. Klubo pasiūlytos sąlygos mane tenkino. Esu laimingas žaisdamas „Žalgiryje“. Manau, kad tobulėju ir judu į priekį. Galbūt mano progresas nėra toks spartus, kokio tikėjausi tik atvykęs į Kauną, tačiau neabejoju, kad viskas tik gerės. Per artimiausius karjeros metus „Žalgiryje“ tikiuosi pademonstruoti viską, ką sugebu geriausiai.

– Ar esate patenkintas savo vaidmeniu komandoje?
– Kiekvienam krepšininkui norisi aikštėje praleisti kuo daugiau minučių, tačiau svarbiausia – komandos rezultatai. Jei „Žalgiris“ laimės, o aš įvykius stebėsiu nuo atsarginių suolo, tuo tik džiaugsiuosi. Kiek treneris man skiria žaidimo laiko, tiek stengiuosi išnaudoti. Maksimaliai.

– Treneriai yra pažymėję, kad, iš rikiuotės iškritus kuriam nors „Žalgirio“ puolėjų grandies žaidėjui, per treniruotes tau dažnai tenka neįprasta sunkaus puolėjo pozicija? Ar tai nesukelia problemų?
– To nesureikšminu. Džiaugiuosi, kad esu naudingas komandai. Be to, man, kaip krepšininkui, tokia patirtis yra labai vertinga. Išmoksiu žaisti keliose pozicijose, būsiu universalesnis.

Rodyti komentarus
1 2 3  »
Patinka ;)
2011-12-05
Atsakyti
VTNormalioj komandoj pagrinde zaidzia 8-10 zaideju per rungynes ir jie nera keiciami kas 5 min nebent prazangas susirenka arba kazka negerai daro(klaidos, neapsigina ar pan). Dabar zalgiris kur be zaistu y aikste eina visi, kurie yra toms rungtynems registruoti ar cia protinga?? Net tas pats Klimavicius 2009-2010 sezone normaliai atrodydavo tik kai ysizaisdavo, o ne kai kas kelios minutes seda ant suolo. Tas pats ir su dauguma kitu zaideju, tarkim Kalnas 2010 PC kai gavo pasitikejima ir laika zaide gerai, bet kai jy kaitalioja jis issimuse is veziu ir matom ka dabar turim. Tas pats ir su Kuzminsku jei zaistu kaip pagrindinis sf po 25-30 min per rungtynes is jo kazka pavyktu nulipdyt, o dabar jei pasiseka per 10-15 min kazka nuveikt tai statistika normali jei ne tai ir viskas. Pagal tai, kad Zalgiris sudarineja sutartis su jaunais zaidejais reiktu juos ir y komanda isleto yliet po 1-2 per sezona, o ankstesniais metais priimtu neismetyt kaip padaryta su Janavicium, Vasiliausku, Juskevicium, Delasu, Vene ir kt. Jeigu juos paleidi is klubo nutrauk ir sutarty, o ne reguliuok ju karjera kaip sachmatu aikstej tai skolindamas vienam klubui, tai kitam (tam paciam sezone).


Nu taip. O Weems'ą kiek laikys? 10 min? Ar 30 minučių atžais SG, taip pūdant Delinikaitį, kuris kaip tik nusodintas 12-u žaidėju tuo 12 ir tampa?

Iš viso, baikit svaigti, jog čia blogai padaryta. Matai Šiauliuose geriau žaidė nei Žalgiry. Pirma Šiaulius į Eurolygą pastatykit su bent 80 proc. Žalgirio sudėties, tai pažiūrėsim, kas gausis. Vaikis gauna laiko ir kaip tokioj komandoj tikrai nemažai+lošia Eurolygoje+naudos duoda, jau išaugęs į Eurolygos atsarginio SF lygį. Taip, jis nelygevertis pakaitalas Weemsui, bet tikrai gerai atžaidžiantis, taip kad negali kilt net klausimų patobulėjo jis Žalgiryje, ar ne.
2011-12-05
Atsakyti
man patinka kuzminskas,zaidzia su galva,nebijo pakovot-agresyvumo truksta,bet Jasaiti pakeis puikiai rinktinej
2011-12-04
Atsakyti
Anonimas
Tai kas kad talentas?BET NAUDOS TAI KOMANDAI NENESA

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2011-12-04
Atsakyti
fanataiAš kiek nusivylęs amžinai perspektyviu Kuzminsku. Geras žaidėjas iškart parodo ko yra vertas, o ne kalba apie nuolatinį tobulėjimą. Geras žaidėjas turi žaisti taip, kad treneriui nekiltu ranka jo pakeisti. O kol kas tai esu nusivylęs. Šiauliuose daug geriau žaidė.


Pritariu
2011-12-04
-2
Atsakyti
Be reikalo...
2011-12-04
-2
Atsakyti
nors viens romkos mastymas geras su kuzia pratest suterti cia gi lt naujas talentas
2011-12-04
-1
Atsakyti
Protingas zingsnis.
2011-12-04
Atsakyti
VT
Normalioj komandoj pagrinde zaidzia 8-10 zaideju per rungynes ir jie nera keiciami kas 5 min nebent prazangas susirenka arba kazka negerai daro(klaidos, neapsigina ar pan). Dabar zalgiris kur be zaistu y aikste eina visi, kurie yra toms rungtynems registruoti ar cia protinga?? Net tas pats Klimavicius 2009-2010 sezone normaliai atrodydavo tik kai ysizaisdavo, o ne kai kas kelios minutes seda ant suolo. Tas pats ir su dauguma kitu zaideju, tarkim Kalnas 2010 PC kai gavo pasitikejima ir laika zaide gerai, bet kai jy kaitalioja jis issimuse is veziu ir matom ka dabar turim. Tas pats ir su Kuzminsku jei zaistu kaip pagrindinis sf po 25-30 min per rungtynes is jo kazka pavyktu nulipdyt, o dabar jei pasiseka per 10-15 min kazka nuveikt tai statistika normali jei ne tai ir viskas. Pagal tai, kad Zalgiris sudarineja sutartis su jaunais zaidejais reiktu juos ir y komanda isleto yliet po 1-2 per sezona, o ankstesniais metais priimtu neismetyt kaip padaryta su Janavicium, Vasiliausku, Juskevicium, Delasu, Vene ir kt. Jeigu juos paleidi is klubo nutrauk ir sutarty, o ne reguliuok ju karjera kaip sachmatu aikstej tai skolindamas vienam klubui, tai kitam (tam paciam sezone).
2011-12-04
Atsakyti
Anonimas
VISISKAI PRITARIU ZIRNIUI.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2011-12-04
Atsakyti
Mr_GreeNkita sezona jis zais daug daugiau laiko nes nebebus sonny--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt


tai vietoj Sonny Romka paiims kitą žaidėją , netiku , kad žais su vienu SF :)
2011-12-04
Atsakyti
kita sezona jis zais daug daugiau laiko nes nebebus sonny

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2011-12-04
-1
Atsakyti
Aš kiek nusivylęs amžinai perspektyviu Kuzminsku. Geras žaidėjas iškart parodo ko yra vertas, o ne kalba apie nuolatinį tobulėjimą. Geras žaidėjas turi žaisti taip, kad treneriui nekiltu ranka jo pakeisti. O kol kas tai esu nusivylęs. Šiauliuose daug geriau žaidė.
2011-12-04
Atsakyti
Dar apsipras kuzma, kitais metai tikra geriau turetu zaist.
2011-12-04
Atsakyti
Zirni, grajokas negaudamas laiko savaime degraduoja :) nemanau, kad NBA zaidejas yra tinkamas pavyzdys. Ten is univero/sules atejes zmogus is kart zaidzia visu pajegumu. Didesnes perspektyvos, didesni pinigai ir karjeros perspektyvos. Is Pociaus isgi galbut nieko nebutu isejes, jei to meto Zalgiris butu turejes po 2 auksto lygio SF ir SG. TUrbut dar siemet sedetu ant suolo ir EL zaistu po 10min. Bet Krapikas/Butatuas/Maskoliunas neturejo kito pasirinkimo ir dave zaist. O kokiam lygy jis dabar yra - puikiai zinome. Ant Myndes ir viena kita derini sukurt galetu
2011-12-04
Atsakyti
Mangustozirniscia Zalgirio problema ilgalaikiai kontraktai, didele klaida pasirasyti dvieju metu kontrakta, nes jis si ir kita sezona bus tiesiog ramus del savo ateities, todel didziai abejoju ar jis bent kiek tobules per tuos metus, nes paprasciausia netures jokios motyvacijos, kaip ir daugelis zaideju siu dienu Zalgiryje.Jau dabar neatrodo, kad jis kanors butu dirbes net ant elementaraus kamuolio varymosi, po kase zaisti jis per lengvas, zaisti lengvuoju krastu jis per letas, staigumas kaip pas pensininka, aiksteje juda jis kaip koks medis. Gaunas vos ne antras Milaknis, tik kad didesnis ir i kase gali ideti laisvas..Milakni tu Milakni, kada baigsi svaiguliuot? Palauk NBA ne uz kalnu, ten galesi issisiepes reikstis. Tau Milaknis = Kuzminskui? Milaknis budamas 20m mete EuroCup'e po 15 tasku? Buvo kvieciamas i geriausiu talentu rungtynes? Buvo kvieciamas zaisti uz rinktines? Vot ir ne. Mynde letas? Tu gal nesvaik. Jis kaip tik pasizymi greiciu, atletiskumu ir dar kamuoli kaip SF gerai varosi. Niekas nekaltas, kad Zalgirio vadyba asilo galvos ir zlugdo sita talenta, kuris geriausiai isnaudoja savo laika pagal gautas minutes. + dar troicus gerai pataiko. Macas ir nebutu tapes MACU ar Siskauskas SISKAUSKU jei nebutu gave zaist. Turbut ir kai jie tik pradejo zaist pagal tave buvo ''pensininkai, be elementarios kamuolio valdymo technikos ir dar bbz ko''. Jei Mynde letas ir kamuolio nevaldo, tai kas tad koks Jasaitis? Is vis antikrepsininkas? Kuzma nusipelno daugiau zaist. Is kitos puses net gi gerai, kad Sonny kitais metais iseis is Zalgirio, tada Kuzma gaus zaist ir dings visokie svaiciojimai, kad jis nieko nesugeba


jei Kuzia butu toks talentas, kaip cia piesi, tai jis jau butu pasauktas NBA :D Ka ten jis parode kibiro taureje ar LKL nieko nereiskia, siai dienai jau matom, kad Eurolygoje ir VTB jis negeba zaisti padoriai, nors jis jau metuose, jau ir taip sezonas aukojamas, nes vis dar tikimasi, kad rinktines grajokai susims i rankas, tai dar kiek rungtyniu reikes aukoti, kad Kuzminskas ismoktu zaisti.. Kas del NBA ten ateina dar jaunesni zmones tezaide uz mokykla ar universiteta ir dirbe individualiai ir negadina vaizdo, nes tiesiog jie daug dirba tal linkme ir jaucia atsakomybe. O Kuzminskas jau 3 ar 4 metus profesonalu lygmenyje, bet vis dar tesnekama, kad jis turi tobuleti, o ne zaisti..
2011-12-04
Atsakyti
šaunu:)
2011-12-04
Atsakyti
Anonimas
Krw neagresivus nifiga jis,ble kai zaidzia nugara pries maziuka tai visad nustumia ji o tas fuksu jei imeta tai imeta,gleznas vaikelis jis man atrodo,su tokiu ugiu ir greiciu reik agresyviai varyt,stumdyt savo zmogu nes visa galva mazesni kiti sf.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2011-12-04
Atsakyti
Anonimas
Niego gero is to kuzminsko(eurolygos lygiu ziurint)...koks buvo toks ir liko...neturi jis lyderio savybiu,na taip rinks savo 9taskus lkle, eurolygoj tai pats nieko nepadaro, jei tik jam gera pasa ikisa tada sumeta tuos taskus.O seip tai koks buvo toks ir liko.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2011-12-04
Atsakyti
zirniscia Zalgirio problema ilgalaikiai kontraktai, didele klaida pasirasyti dvieju metu kontrakta, nes jis si ir kita sezona bus tiesiog ramus del savo ateities, todel didziai abejoju ar jis bent kiek tobules per tuos metus, nes paprasciausia netures jokios motyvacijos, kaip ir daugelis zaideju siu dienu Zalgiryje.Jau dabar neatrodo, kad jis kanors butu dirbes net ant elementaraus kamuolio varymosi, po kase zaisti jis per lengvas, zaisti lengvuoju krastu jis per letas, staigumas kaip pas pensininka, aiksteje juda jis kaip koks medis. Gaunas vos ne antras Milaknis, tik kad didesnis ir i kase gali ideti laisvas..


Milakni tu Milakni, kada baigsi svaiguliuot? Palauk NBA ne uz kalnu, ten galesi issisiepes reikstis. Tau Milaknis = Kuzminskui? Milaknis budamas 20m mete EuroCup'e po 15 tasku? Buvo kvieciamas i geriausiu talentu rungtynes? Buvo kvieciamas zaisti uz rinktines? Vot ir ne. Mynde letas? Tu gal nesvaik. Jis kaip tik pasizymi greiciu, atletiskumu ir dar kamuoli kaip SF gerai varosi. Niekas nekaltas, kad Zalgirio vadyba asilo galvos ir zlugdo sita talenta, kuris geriausiai isnaudoja savo laika pagal gautas minutes. + dar troicus gerai pataiko. Macas ir nebutu tapes MACU ar Siskauskas SISKAUSKU jei nebutu gave zaist. Turbut ir kai jie tik pradejo zaist pagal tave buvo ''pensininkai, be elementarios kamuolio valdymo technikos ir dar bbz ko''. Jei Mynde letas ir kamuolio nevaldo, tai kas tad koks Jasaitis? Is vis antikrepsininkas? Kuzma nusipelno daugiau zaist. Is kitos puses net gi gerai, kad Sonny kitais metais iseis is Zalgirio, tada Kuzma gaus zaist ir dings visokie svaiciojimai, kad jis nieko nesugeba
2011-12-04
+2
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
1 2 3  »

Komentuoti
Komentarus rašyti gali tik registruoti ir prisijungę vartotojai.

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas