Skrydis po krepšiu Nuotr.: Reuters – Scanpix
Chrisas Paulas pirmosiose rungtynėse „Clippers“ gretose pelnė 19 taškų Nuotr.: AP – Scanpix
Chauncey Billupsas ir Chrisas Paulas ant atsarginių žaidėjų suolo praleido didžiąją dalį antrosios rungtynių pusės Nuotr.: AP – Scanpix
Caronas Butleris bando perimti kamuolį iš Kobe Bryanto Nuotr.: Reuters – Scanpix
Chrisas Paulas ir Kobe Bryantas prieš rungtynes bičiuliškai pasisveikino Nuotr.: Reuters – Scanpix
Skrydis po krepšiu Nuotr.: Reuters – Scanpix
Chrisas Paulas pirmosiose rungtynėse „Clippers“ gretose pelnė 19 taškų Nuotr.: AP – Scanpix
Chauncey Billupsas ir Chrisas Paulas ant atsarginių žaidėjų suolo praleido didžiąją dalį antrosios rungtynių pusės Nuotr.: AP – Scanpix
Caronas Butleris bando perimti kamuolį iš Kobe Bryanto Nuotr.: Reuters – Scanpix
Chrisas Paulas ir Kobe Bryantas prieš rungtynes bičiuliškai pasisveikino Nuotr.: Reuters – Scanpix
Chrisas Paulas ir Chauncey Billupsas pademonstravo, kad jie pasiruošę pakeisti nusistovėjusią tvarką Los Andžele. Pirmosiose ikisezoninėse Nacionalinės krepšinio asociacijos (NBA) rungtynėse šių žaidėjų atstovaujama „Clippers“ 114:95 (28:28, 27:22, 36:17, 23:28) sutriuškino kitą miesto komandą „Lakers“.
Prieš savaitę „Clippers“ papildę Billupsas ir Paulas buvo rezultatyviausi „Clippers“ gretose, pelnę atitinkamai 23 ir 17 taškų.

Jų vedama komanda spurtavo trečiajame kėlinyje, po kurio skirtumas tapo triuškinantis – 91:67. Visą ketvirtą kėlinį „Clippers“ žvaigždės praleido ant suolo, tuo tarpu „Lakers“ rungtyniavo tiek su Kobe Bryantu, tiek su Pau Gasoliu.

Per 35 metų „Clippers“ istoriją ši ekipa visada buvo „Lakers“ šešėlyje, kuri yra iškovojusi 16 NBA čempionų trofėjų.

„Clippers“: Chauncey Billupsas 23, Chrisas Paulas 17 (9 rez. perd., 7 atk. kam., 5 per. kam.), Blake'as Griffinas, Brianas Cookas ir Randy Foye po 12.

„Lakers“: Kobe Bryantas 22, Pau Gasolis 16, Andrew Bynumas 15 (12 atk. kam.).

Rungtynių vaizdo reportažas:



Rodyti komentarus
Atrinkti (0) Visi (73)
Anonimas
nieko gero is tu lac, bulls ftw!
2011-12-22
Atsakyti
Volgininkasas tai isvis TDay kai kuriu teiginiu nesuprantu. sako gordonui 22, jis geresnis negu cp3 nes jam 27 (aiskus argumento kaip ir nera, kodel jis geresnis, nebent potencialas, bet cia max po 3-4metu pasireiks) , o deandre jordanas su griffinu jau yra medziai, lavonai. blem, abiem jiem, bijau suklyst, 22-23metai, praeitais metais lygoj buvo 2-3 vieta pagal dejimus.potencialo nerealiai daug, kaip pats sakei technikos nera, reiskia ja galima isugdyt. dabar gavus toki izaideja kaip paul, as neissivaizduoju kas darysis. beabejo gynyba gali tobuleti ir tikrai tobules.o kas del wizards, tai graudziai ten kazkas uzvele.


Jo apie wizards , tai kažkas smarkiai nusipezėjo.
2011-12-20
Atsakyti
Jei Paul būtų nuėjęs į Clippers, tai TDaY taip nestumtų. O šiaip Heat geriausi.
2011-12-20
Atsakyti
Spree
Tegu LIOLIU fanai spardosi, po teks ryt karcia piliule su tokiu treneriu, Kobes kontraktu, kuris sieks 30lm po 2 metu ir molinemis Bynumo kojomis:)
2011-12-20
+2
Atsakyti
as tai isvis TDay kai kuriu teiginiu nesuprantu. sako gordonui 22, jis geresnis negu cp3 nes jam 27 (aiskus argumento kaip ir nera, kodel jis geresnis, nebent potencialas, bet cia max po 3-4metu pasireiks) , o deandre jordanas su griffinu jau yra medziai, lavonai. blem, abiem jiem, bijau suklyst, 22-23metai, praeitais metais lygoj buvo 2-3 vieta pagal dejimus.potencialo nerealiai daug, kaip pats sakei technikos nera, reiskia ja galima isugdyt. dabar gavus toki izaideja kaip paul, as neissivaizduoju kas darysis. beabejo gynyba gali tobuleti ir tikrai tobules.

o kas del wizards, tai graudziai ten kazkas uzvele.
2011-12-20
Atsakyti
Nieko keisto. P.Jackson buvo pagrindinis pergaliu kalvis ne Kobe. Be philo lakersam net i playoff bus sunku prasibraut. Daug taip tariamu 'tikru fanu' praras lakers per si sezona ir netik. Baigesi lakers era.
2011-12-20
Atsakyti
masterisBryantas jau nebe tas... Jau tai pasimate praeitu metu gale. Gasolis irgi jau ne stebuklas. Lakersam i PO patekt bus didelis pasiekimas.Tuo tarpu Los Andzelo valdyma perima Clipersai ir cia jau nieko nepadarysi. Geriausia komanda vakaruose.Geriausias NBA izaidejas Krisas Polas sujungia jegas su top3 pf Bleiku Grifinu ir top3 centru Deandre Dzordanu, taigi visiem reiketu susimastyti.As finaluose matau Cliperius vs Bulls/Wizards. Buliai turi labai gera sudeti, taciau buciau labiau linkes manyti, kad bus wizardsai ir siemet NBA valdys izaideju perdavimai puolejams.Wall Vesely vs Paul Griffin. Tai yra du duetai kuriu si sezona niekas nesustabdys ir cempiono titulas spresis ju dvikovoje.


Not sure if trolling, or just stupid.
2011-12-20
-2
Atsakyti
ShL
masterisBryantas jau nebe tas... Jau tai pasimate praeitu metu gale. Gasolis irgi jau ne stebuklas. Lakersam i PO patekt bus didelis pasiekimas.Tuo tarpu Los Andzelo valdyma perima Clipersai ir cia jau nieko nepadarysi. Geriausia komanda vakaruose.Geriausias NBA izaidejas Krisas Polas sujungia jegas su top3 pf Bleiku Grifinu ir top3 centru Deandre Dzordanu, taigi visiem reiketu susimastyti.As finaluose matau Cliperius vs Bulls/Wizards. Buliai turi labai gera sudeti, taciau buciau labiau linkes manyti, kad bus wizardsai ir siemet NBA valdys izaideju perdavimai puolejams.Wall Vesely vs Paul Griffin. Tai yra du duetai kuriu si sezona niekas nesustabdys ir cempiono titulas spresis ju dvikovoje.


Wizardai :DDDDDDDDDDDDDDDD jie i playoffus nepateks
2011-12-20
+1
Atsakyti
masteris
Bryantas jau nebe tas... Jau tai pasimate praeitu metu gale. Gasolis irgi jau ne stebuklas. Lakersam i PO patekt bus didelis pasiekimas.

Tuo tarpu Los Andzelo valdyma perima Clipersai ir cia jau nieko nepadarysi. Geriausia komanda vakaruose.

Geriausias NBA izaidejas Krisas Polas sujungia jegas su top3 pf Bleiku Grifinu ir top3 centru Deandre Dzordanu, taigi visiem reiketu susimastyti.

As finaluose matau Cliperius vs Bulls/Wizards. Buliai turi labai gera sudeti, taciau buciau labiau linkes manyti, kad bus wizardsai ir siemet NBA valdys izaideju perdavimai puolejams.

Wall Vesely vs Paul Griffin. Tai yra du duetai kuriu si sezona niekas nesustabdys ir cempiono titulas spresis ju dvikovoje.
2011-12-20
+1
Atsakyti
TDaYGordonui 22 metai, jis visiškai sveikas, Paului kiek? 27, keliai supuvę, 90 procentų, kad jis netemps viso sezono, tai čia labai geri mainai?Kamanas padarytų LAC priekinę liniją tokią, kuri galėtų priešintis stipriosioms lygos priekinėm linijom, dabar du viščiukai, vienas puolime geras, kitas nupūst metimus kartais moka. Abu turi šuolius, abu nulį technikos. Antroj ano sezono pusėj išmoko žaist prieš Griffiną žaidėjai ir krito visi jo numeriai.Tiesiog LAC atrodo ant popieriaus super, bet su vieno žaidėjo trauma, kuri turi daugiau šansų įvykt, negu neįvykt sugrius baisiai, o ypač jeigu LAL įsigys ką nors greitesnio į įžaidėjo poziciją.


Internete per kelias sekundes gali sužinoti, kiek kam metų, spėlioti nereikia. CP3 26 metai, Gordonui šį savaitgalį sueis 23. Skiria juos 3,5 metų, ne 5 metai kaip bandai parodyt. Paul praėjusį sezoną neturėjo jokių problemų dėl kelių. Kodėl šį sezoną kas nors turėtų pasikeist ? Iš kur tokie absurdiški teiginiai kaip "90 procentų, kad jis netemps viso sezono" kyla ? Gi ne apie Bynumą ar Oden kalbam. Beprasmiška ginčytis, belieka palinkėt Hornets sėkmės atkrintamosiose, kur jie neabejotinai bus sustiprėję šį sezoną.
2011-12-20
+2
Atsakyti
as
Kai prasides RS tada bus matyt kas yra kas:) Kobe nesidraske niekada per ikisezonines rungtynes taip pat bynum su gasoliu ir nesidrasko:) ipusejus sezonui manau galesim pamatyt kas yra stipriausi vakaruose ir rytuose o dbr patylekit:)
2011-12-20
-1
Atsakyti
ShL
TDaYEdgarTDaYKartojau ir kartosiu, kad po mainų jie susilpnėjo.Prarado gerą SG, prarado gerą centrą, persepktyvų SF ir gavo vieną Paul'ą, kuris dėl savo kelių tikriausiai net nebaigs sezono.Tu kartojai ir kartojai praėjusį sezoną, kad komanda su geriausiu žaidėju pasaulyje, geriausia priekine linija galaktikoje, geriausiu treneriui istorijoje ir gražiausiais marškinėliais NBA sezone nesistengia ir kai prasidės playoff'ai, visiems bus blogai, bet viskas baigėsi gėdingu 4-0 antrame raunde. Kartojai ir kartojai, kad Heat komanda su tuo labai blogu žaidėju, kurio vardo net nenoriu tau minėti, neperžengs pirmo raundo, tačiau viskas baigėsi tuo, kad pritrūko tik 2 pergalių iki čempionų titulo, dabar vėl kartoji ir kartoji kažką. Jeigu CP3 visiškai atsigavęs po traumos, jis vėl bus geriausias lygos įžaidėjas, kaip ir tą sezoną, kai Kobe tapo MVP (nors daug kas manė, kad Paul buvo labiau vertas). Gordon'as tikrai geras žaidėjas, bet jis ne CP3 kalibro. CP3 yra įžaidėjas, kuris daro viską (puikiai ginasi, labai retai klysta, turint omeny tai, kad kamuolys jo rankose beveik visada ir jis atlieka 10+ rezultatyviu perdavimų, pelno taškus geru taiklumu) Gordonas yra gynėjas pelnantis taškus vidutiniu taiklumu. Clippers turi daug ginklų puolime ir aukščiausio lygio įžaidėjas komandai labiau pravers neigu žaidėjas, kuris pats nori atlikt daug metimų. Kamanas pastoviai traumuotas, neaišku kaip ir kiek jis šį sezoną žais. Gal būtų galima išgirst tavo prognozes, kaip Lakers šį sezoną seksis ?Pritariu dėl Knicks, jie daugiausiai gali pasiekt antrą raundą, kur vargu ar pasipriešins Heat arba Bulls (neabejoju, kad šios dvi komandos užims 1-2 vietas savo konferencijoje ir vėl žais rytų finale)Gordonui 22 metai, jis visiškai sveikas, Paului kiek? 27, keliai supuvę, 90 procentų, kad jis netemps viso sezono, tai čia labai geri mainai?Kamanas padarytų LAC priekinę liniją tokią, kuri galėtų priešintis stipriosioms lygos priekinėm linijom, dabar du viščiukai, vienas puolime geras, kitas nupūst metimus kartais moka. Abu turi šuolius, abu nulį technikos. Antroj ano sezono pusėj išmoko žaist prieš Griffiną žaidėjai ir krito visi jo numeriai.Tiesiog LAC atrodo ant popieriaus super, bet su vieno žaidėjo trauma, kuri turi daugiau šansų įvykt, negu neįvykt sugrius baisiai, o ypač jeigu LAL įsigys ką nors greitesnio į įžaidėjo poziciją.SpreeTyDay>>>kas susilpnejo LAC??? Ka atidave LAC suluzusi Kamana, nesiginanti Gordona ir perspektyvu SF. Atejo Paul/Butler/Bilups...LAC perimetras vienas geriausiu NBA ir pats geriausias vakaruose. Priekis skystokas gynyboj, bet puolime nebus lygiu.PO MAINŲ.VolgininkasVisiskai pritariu Spree. O del knicks TDay, taip, ju gynyba tikrai prasta, BET puolimas afigenas. Kuo daugiau imes, tuo maziau reikes gintis. Gal truputi keistai tai skamba, bet knicksu puolimas tikrai gali kompensuoti gynybos nebuvima. Ir chandleris tikrai rinks daugiau nei 6pts, nepjauk.Nelaimėsi PO be gynybos, niekad.


+ Kamanui jau tuoj 30 metų ir dėl traumų jis vos ne trečdalį karjeros praleidęs, tai jeigu pagal tave CP keliai supuvę, tai tada Kamanas - visas supuvęs
2011-12-20
Atsakyti
ShL
TDaYEdgarTDaYKartojau ir kartosiu, kad po mainų jie susilpnėjo.Prarado gerą SG, prarado gerą centrą, persepktyvų SF ir gavo vieną Paul'ą, kuris dėl savo kelių tikriausiai net nebaigs sezono.Tu kartojai ir kartojai praėjusį sezoną, kad komanda su geriausiu žaidėju pasaulyje, geriausia priekine linija galaktikoje, geriausiu treneriui istorijoje ir gražiausiais marškinėliais NBA sezone nesistengia ir kai prasidės playoff'ai, visiems bus blogai, bet viskas baigėsi gėdingu 4-0 antrame raunde. Kartojai ir kartojai, kad Heat komanda su tuo labai blogu žaidėju, kurio vardo net nenoriu tau minėti, neperžengs pirmo raundo, tačiau viskas baigėsi tuo, kad pritrūko tik 2 pergalių iki čempionų titulo, dabar vėl kartoji ir kartoji kažką. Jeigu CP3 visiškai atsigavęs po traumos, jis vėl bus geriausias lygos įžaidėjas, kaip ir tą sezoną, kai Kobe tapo MVP (nors daug kas manė, kad Paul buvo labiau vertas). Gordon'as tikrai geras žaidėjas, bet jis ne CP3 kalibro. CP3 yra įžaidėjas, kuris daro viską (puikiai ginasi, labai retai klysta, turint omeny tai, kad kamuolys jo rankose beveik visada ir jis atlieka 10+ rezultatyviu perdavimų, pelno taškus geru taiklumu) Gordonas yra gynėjas pelnantis taškus vidutiniu taiklumu. Clippers turi daug ginklų puolime ir aukščiausio lygio įžaidėjas komandai labiau pravers neigu žaidėjas, kuris pats nori atlikt daug metimų. Kamanas pastoviai traumuotas, neaišku kaip ir kiek jis šį sezoną žais. Gal būtų galima išgirst tavo prognozes, kaip Lakers šį sezoną seksis ?Pritariu dėl Knicks, jie daugiausiai gali pasiekt antrą raundą, kur vargu ar pasipriešins Heat arba Bulls (neabejoju, kad šios dvi komandos užims 1-2 vietas savo konferencijoje ir vėl žais rytų finale)Gordonui 22 metai, jis visiškai sveikas, Paului kiek? 27, keliai supuvę, 90 procentų, kad jis netemps viso sezono, tai čia labai geri mainai?Kamanas padarytų LAC priekinę liniją tokią, kuri galėtų priešintis stipriosioms lygos priekinėm linijom, dabar du viščiukai, vienas puolime geras, kitas nupūst metimus kartais moka. Abu turi šuolius, abu nulį technikos. Antroj ano sezono pusėj išmoko žaist prieš Griffiną žaidėjai ir krito visi jo numeriai.Tiesiog LAC atrodo ant popieriaus super, bet su vieno žaidėjo trauma, kuri turi daugiau šansų įvykt, negu neįvykt sugrius baisiai, o ypač jeigu LAL įsigys ką nors greitesnio į įžaidėjo poziciją.SpreeTyDay>>>kas susilpnejo LAC??? Ka atidave LAC suluzusi Kamana, nesiginanti Gordona ir perspektyvu SF. Atejo Paul/Butler/Bilups...LAC perimetras vienas geriausiu NBA ir pats geriausias vakaruose. Priekis skystokas gynyboj, bet puolime nebus lygiu.PO MAINŲ.VolgininkasVisiskai pritariu Spree. O del knicks TDay, taip, ju gynyba tikrai prasta, BET puolimas afigenas. Kuo daugiau imes, tuo maziau reikes gintis. Gal truputi keistai tai skamba, bet knicksu puolimas tikrai gali kompensuoti gynybos nebuvima. Ir chandleris tikrai rinks daugiau nei 6pts, nepjauk.Nelaimėsi PO be gynybos, niekad.


Daugelis ekipų be vieno iš lyderių sugriūtų, tie patys tavo lakersai be kobes arba pau būtų niekas.

Atrodo tavo giesmelės nuo praeitų metų nė trupučio nepasikeitė ;)
2011-12-20
Atsakyti
EdgarTDaYKartojau ir kartosiu, kad po mainų jie susilpnėjo.Prarado gerą SG, prarado gerą centrą, persepktyvų SF ir gavo vieną Paul'ą, kuris dėl savo kelių tikriausiai net nebaigs sezono.Tu kartojai ir kartojai praėjusį sezoną, kad komanda su geriausiu žaidėju pasaulyje, geriausia priekine linija galaktikoje, geriausiu treneriui istorijoje ir gražiausiais marškinėliais NBA sezone nesistengia ir kai prasidės playoff'ai, visiems bus blogai, bet viskas baigėsi gėdingu 4-0 antrame raunde. Kartojai ir kartojai, kad Heat komanda su tuo labai blogu žaidėju, kurio vardo net nenoriu tau minėti, neperžengs pirmo raundo, tačiau viskas baigėsi tuo, kad pritrūko tik 2 pergalių iki čempionų titulo, dabar vėl kartoji ir kartoji kažką. Jeigu CP3 visiškai atsigavęs po traumos, jis vėl bus geriausias lygos įžaidėjas, kaip ir tą sezoną, kai Kobe tapo MVP (nors daug kas manė, kad Paul buvo labiau vertas). Gordon'as tikrai geras žaidėjas, bet jis ne CP3 kalibro. CP3 yra įžaidėjas, kuris daro viską (puikiai ginasi, labai retai klysta, turint omeny tai, kad kamuolys jo rankose beveik visada ir jis atlieka 10+ rezultatyviu perdavimų, pelno taškus geru taiklumu) Gordonas yra gynėjas pelnantis taškus vidutiniu taiklumu. Clippers turi daug ginklų puolime ir aukščiausio lygio įžaidėjas komandai labiau pravers neigu žaidėjas, kuris pats nori atlikt daug metimų. Kamanas pastoviai traumuotas, neaišku kaip ir kiek jis šį sezoną žais. Gal būtų galima išgirst tavo prognozes, kaip Lakers šį sezoną seksis ?Pritariu dėl Knicks, jie daugiausiai gali pasiekt antrą raundą, kur vargu ar pasipriešins Heat arba Bulls (neabejoju, kad šios dvi komandos užims 1-2 vietas savo konferencijoje ir vėl žais rytų finale)


Gordonui 22 metai, jis visiškai sveikas, Paului kiek? 27, keliai supuvę, 90 procentų, kad jis netemps viso sezono, tai čia labai geri mainai?

Kamanas padarytų LAC priekinę liniją tokią, kuri galėtų priešintis stipriosioms lygos priekinėm linijom, dabar du viščiukai, vienas puolime geras, kitas nupūst metimus kartais moka. Abu turi šuolius, abu nulį technikos. Antroj ano sezono pusėj išmoko žaist prieš Griffiną žaidėjai ir krito visi jo numeriai.

Tiesiog LAC atrodo ant popieriaus super, bet su vieno žaidėjo trauma, kuri turi daugiau šansų įvykt, negu neįvykt sugrius baisiai, o ypač jeigu LAL įsigys ką nors greitesnio į įžaidėjo poziciją.

SpreeTyDay>>>kas susilpnejo LAC??? Ka atidave LAC suluzusi Kamana, nesiginanti Gordona ir perspektyvu SF. Atejo Paul/Butler/Bilups...LAC perimetras vienas geriausiu NBA ir pats geriausias vakaruose. Priekis skystokas gynyboj, bet puolime nebus lygiu.


PO MAINŲ.

VolgininkasVisiskai pritariu Spree. O del knicks TDay, taip, ju gynyba tikrai prasta, BET puolimas afigenas. Kuo daugiau imes, tuo maziau reikes gintis. Gal truputi keistai tai skamba, bet knicksu puolimas tikrai gali kompensuoti gynybos nebuvima. Ir chandleris tikrai rinks daugiau nei 6pts, nepjauk.


Nelaimėsi PO be gynybos, niekad.
2011-12-20
-2
Atsakyti
kobei jau pabaiga arteja o cp3 ir blake yra ateitis manau laukia geri laikai cliperiu
2011-12-20
Atsakyti
DAVIDAS
pamirskit apie lakers.
2011-12-20
+1
Atsakyti
Los angeles buvo ir bus Lakers miestas. Kaip per NBA tv vienas komentatorius pasake, jog cliperiam norint pakeisti tapti los andzelo komanda pirmaja, reikia perrasyti istorija. t.y laimeti titulus. Bet siaip kol kobe lakers, tol Lakeriai buvo ir bus nr1 LA
2011-12-20
Atsakyti
TDaYKartojau ir kartosiu, kad po mainų jie susilpnėjo.Prarado gerą SG, prarado gerą centrą, persepktyvų SF ir gavo vieną Paul'ą, kuris dėl savo kelių tikriausiai net nebaigs sezono.


Tu kartojai ir kartojai praėjusį sezoną, kad komanda su geriausiu žaidėju pasaulyje, geriausia priekine linija galaktikoje, geriausiu treneriui istorijoje ir gražiausiais marškinėliais NBA sezone nesistengia ir kai prasidės playoff'ai, visiems bus blogai, bet viskas baigėsi gėdingu 4-0 antrame raunde. Kartojai ir kartojai, kad Heat komanda su tuo labai blogu žaidėju, kurio vardo net nenoriu tau minėti, neperžengs pirmo raundo, tačiau viskas baigėsi tuo, kad pritrūko tik 2 pergalių iki čempionų titulo, dabar vėl kartoji ir kartoji kažką. Jeigu CP3 visiškai atsigavęs po traumos, jis vėl bus geriausias lygos įžaidėjas, kaip ir tą sezoną, kai Kobe tapo MVP (nors daug kas manė, kad Paul buvo labiau vertas). Gordon'as tikrai geras žaidėjas, bet jis ne CP3 kalibro. CP3 yra įžaidėjas, kuris daro viską (puikiai ginasi, labai retai klysta, turint omeny tai, kad kamuolys jo rankose beveik visada ir jis atlieka 10+ rezultatyviu perdavimų, pelno taškus geru taiklumu) Gordonas yra gynėjas pelnantis taškus vidutiniu taiklumu. Clippers turi daug ginklų puolime ir aukščiausio lygio įžaidėjas komandai labiau pravers neigu žaidėjas, kuris pats nori atlikt daug metimų. Kamanas pastoviai traumuotas, neaišku kaip ir kiek jis šį sezoną žais. Gal būtų galima išgirst tavo prognozes, kaip Lakers šį sezoną seksis ?

Pritariu dėl Knicks, jie daugiausiai gali pasiekt antrą raundą, kur vargu ar pasipriešins Heat arba Bulls (neabejoju, kad šios dvi komandos užims 1-2 vietas savo konferencijoje ir vėl žais rytų finale)
2011-12-20
+1
Atsakyti
His_Airness
Sako Clippers uz Lakers geresni. 'LA dabar bus Clippers miestas' :DD

Ble nejuokinkit, nabagai bandwagoneriai. Dabar atsiras armija Clippers 'fanu' kurie turbut net nezino kada paskutini karta LAC playoffuose zaide.

Lakers didziausia jega vis dar islieka po krepsiu. Jeigu Bynumas gales zaist 30+ minuciu per rungtynes, o McRobertsas normaliai zais nuo suolo, niekas net nepajus kad nera Odomo. LO toks super svarbus buvo daugiausia todel, kad Bynumas amzinai negalejo lost 100%. O ka turi Clippers? Griffina? Gasolis, susiemes i rankas ir atmetus Dirka kuris be savo metimo nestebuklingas islieka geriausias PF. 20-10 PF ne vienas ir ne du, bet Pau is ju visu turi geriausia skillseta. Bynumas uz Jordana geresnis tiek puolime, tiek ginyboj. Priekine linija Lakers STIPRESNE. Playoffu serijas ir cempionatus laimi baudos aiksteles ginyba ir reb'ai, per daug Blake'o dejimu prisiziureje jeigu galvojat, kad jis baisiai geras. Kiek NBA cempionu pamenat kurie neturejo dominuojancios priekines linijos? As prisimenu nebent MJ Bulls, bet tie turejo geriausia visu laiku scoreri ir geriausia lygos gyneja (Pippen).

Zaidziant playoffu serija pries Clippers, svarbiausia zaidimo dalis vis dar Lakers pusej, o kad CP3 su savo plastikiniais keliais neistemps TIEK, tai ir taip aisku. Anais metais Lakers kaip numire zaire, ir tai sutvarke tuos Hornets, tai jeigu priekine linija normali bus, Clippers gales dziaugtis jei laimes 2 rungtynes. O kur dar faktas, kad visos imanomos 7 rungtynes vyktu Los Andzele, tai yra LAKERS mieste. Clippers kiekvienas rungtynes zaistu kaip isvykoj.

LA - Lakers miestas, ir visada toks liks.
2011-12-20
Atsakyti
nu billupsas tai mldc irode kad nereikia nurasy zaideju paziurejus vien i gimimo data
2011-12-20
+1
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 73

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.