Ty Lawsonas į „Suns“ krepšį įmetė 21 tašką
Ty Lawsonas į „Suns“ krepšį įmetė 21 tašką
Nuotr. AP-Scanpix
Ty Lawsonas buvo rezultatyviausias savo komandoje ir padėjo Denverio „Nuggets“ pergalingai pradėti pasiruošimą naujam sezonui. Denverio ekipa namie 127:110 (34:28, 29:21, 34:32, 30:29) įveikė Fynikso „Suns“.

Kauno „Žalgiryje“ sezoną pradėjęs Lawsonas per 25 minutes pelnė 21 tašką (4/7 dvitaškių, 2/4 tritaškių, 7/9 baudų), atkovojo 7 ir perėmė 3 kamuolius, atliko 2 rezultatyvius perdavimus ir 2 sykius suklydo.

Tai buvo pirma iš dviejų šių ekipų tarpusavio dvikovų prieš prasidedant sezonui. Antrąjį mačą komandos ketvirtadienį žais Fynikse.

„Nuggets“: Ty Lawsonas 21, Danilo Gallinari 15, Alas Harringtonas 12, Nene 10.

„Suns“: Hakimas Warrickas ir Marcinas Gortatas po 14, Shannonas Brownas 12, Jaredas Dudley ir Steve'as Nashas po 11, Robinas Lopezas ir Markieffas Morrisas po 10.

Rungtynių vaizdo reportažas:


Rodyti komentarus
Atrinkti (0) Visi (48)
dream
Kas sake kad as sneku apie europiecius krepsininkus, as sneku kad surinkt pajegia jauna nba komanda (kad ir ta pacia nuggets) paimt gera europieti treneri ir ismokyt ja zaist europietiskai kaip jau minejau tik su nba elementais, ir dauzytu ji visus.

O heat nera dievai, jie sustabdomi ir ne taip jau sunkiai, praeitais metais dallasas daznai zonine ginyba naudojo (kas, beje, budinga europietiksui zaidimui) ir pakrove tiems dievams malku, ir buvo sustabdyti, ir jamsas gryba pjove. Visi jie krepsininkai o ne dievai, viena yra kai techniskai krepsininkas yra paruosiamas ir tokie paruosti krepsininkai sudedami i kruva, kuri vadinama komanda, ir kita kai yra ruosiama komanda bendrai, paziurekit kokios metimo technikos visu tu juoduku ir tu kurie jav buvo paruosti, tas pats kleiza, pocius, greiti soklus stiprus metimas super ir t.t. taciau vistiek visi atvare i europa pazaist pasiseme dar neapturetos patirties.

Va va kleiza puikus pavizdys. Paliginam ji Lt ringtinej kai atvare iskart po nuggets ir kai zaide po metu oly, as asmeniskai visai kita zmogu maciau, maciau subrendusi, stipru ir protinga profesionala, o ne auksta stipru soklu taciau daznai durnus sprendimus priimanti krepsinika.

Europoj krepsini moko zaisti per galva, per mastyma. Pvz paimkim jesaiti, kuris mano manymu yra vienas protingiausiu krepsininku visoj lt rinktinej, imu rinktine nes visi zino ja kai nulupta, Kodel visada jasaitis atsiduria tinkamu laiku tinkamoje vietoje? kodel jis visada atkovoja po 6 kamuolius kai nera jis nei ziaurai aukstas nei soklus? Nes jis masto. Nes jis buvo ismokytas zaidziant krepsini mastyti, jis skaito situacijas, jis nujaucia kur kamuolys atsoks. O ne kad ir tas pats lawsonas kuris aplenkia visus savo greiciu ir imeta.

Krepsinis yra psichologinis zaidimas, ne vien fizinis. Europoj zaidzia protingiau, jie naudoja daug sudetingesnius derinius, taktikas ir t.t. Kas mano manymu ir suteikia krepsiniui grazumo, dejimai ir fade away greitai atsibosta taciau kiekviena karta jaudina kai kamuolys nepalietes parketo perskrieja visa sale ir ikrenta i krepsi, kai visi 5 zaidejai atsiduria tinkamoje vietoje ir tinkamu laiku ir suzaidzia taip tiksliai kad geriausiai besiginantys krepsininkai nieko nebegali padaryti, kai zaidejai taip isklaido varzovus kad vienam lukusiam po kasiu belika tik imesti. Va kur krepsinio grozis, o ne kai 176 biciukas prelekia visa sale ir ideda per 213 bica, nesakau kad to nereikia isvis krepsinyje, bet esme mano manymu ne ten.

Aciu uz demesi, aciu tiems kurie nepatingejo perskaityti, ir dar karta pakartoju kad cia tik mano asmenine nuomuone.
2011-12-21
Atsakyti
MaziuxEdgarTiesa, kad jis labiau tinka NBA krepšiniui dėl savo prasiveržimų ir greičio, bet dar didesnė tiesa, kad jis tiesiog nežaidė Žalgiryje. Nors fiziškai mačiau jį lakstantį aikštelėje, bet mintyse jis skrajojo kažkur kitur. Ko norėt - jaunas, kvailas, turtingas, turbūt pirmą kartą išvyko už JAV ribų, didelis kultūrinis šokas. O ir situacija neeilinė dėl NBA lokauto. Žaidi, kol neprasidės NBA, tad nenuostabu, kad jis čia atostogavo, atvyko tik pasitreniruoti, palaikyt formą prieš NBA. Kokia prasmė jam draskytis ir rizikuoti trauma, jei vistiek nebaigs sezono ? Aišku, jeigu būtų labiau subrendęs ir protingas žmogus, turėtų jausti kažkokią atsakomybę prieš fanus ar komandos savininkus, kurie tau moka atlyginimas. Na ką padarysi, nepasisekė. Garantuoju, kad jis būtų žaidęs visai kitaip, jeigu būtų pasirašęs kontraktą iki sezono pabaigos kaip Weems.O kas dėl NBA vs. Eurolyga, tai skirtingos svorio kategorijos, akivaizdu, kuri lyga yra visa galva aukščiau. NBA vidutiniokai Kirilenko, Batum, Krstic, Gallinari, Farmer dominavo Eurolygoje. O kas būna, kai Europos žvaigždės bando užkariaut NBA ? Macijauskas, Jasikevičius, Spanoulis, tas pats Kleiza ten yra tik vidutiniokas, nors Europoje jis nesustabdomas. Geriausi žaidėjai, geriausi treneriai, geriausios komandos yra NBA. Nepritariu tik dėl tos "pasaulio čempionai" etiketės laimėjus NBA. Nors realiai visi supranta, kad geriausia NBA komanda yra geriausia pasaulio komanda, bet skelbti to nereikėtų, kai žaidi tik JAV ir Kanadoje. Na bet ką padarysi, kai kurie amerikiečiai galvoja, kad JAV yra visas pasaulis.Neturiu nei ka pridurt. Metu komentaras! Spaudziu desine. Mokykites vaikai kaip reikia reiksti savo nuomone.
va cia yra tiesa .gal jis is tikro ir stenges .bet kasy kosia zmones ;ir jei ner tarpusavio supratimo aikstej ,kox gali but rezultatas . o tie kurie bando lygint nba su europa ,tai patariu paziuret pvz kad ie sy sezona kas vyx ,kad suprastumet ka kalbat .
2011-12-21
+2
Atsakyti
to pukis kaimas.
o kita dalis zaideju kurie ateina is nba i europa, net paskutiniai suolelio sildytojai, daro ka nori su europietiska ginyba
2011-12-21
+1
Atsakyti
tomjus manot nba nera ginybos? dazniau paziurekit nba rungtynes. O beje susitinka europos komanda su nba, ir europos komanda nieko negali padaryti nba komandos gniauztuose. Zodziu islyskit kur nors giliau pasizmonet, ne tik europos krepsini. Kuriame nuobodybiu nuobodybe. Turbut nba sirgaliai juokiasi is europos, bet jie juokiasi pagrystai, o cia jus komedantai kur Lietuviai geriausi pasaulyje zaidejai, tai geriau lyskit i budas, nejuokindami pasaulio.


Geriausias pasaulyje izaidejas lowsonas buvo tuscia vieta europoje, tai ne nuomone tai faktai sudaryti is skaiciu, kaip jis gali buti geriausias jeigu europoje nei 10tasku neimesdavo? Paaiskink? Nes cia yra ZONINE GYNYBA
2011-12-21
-4
Atsakyti
Anonimasto pukis 6. tai tu nori pasakyt, kad EL zaidejai yra sportininkai, o NBA - ne? Tai kodel tada, tie tavo ne sportininkai triuskina sportininkus? :D


Kas ir kur triuskina parodyk? Lietuva padare amerikiecius olimpinese? padare, ispanai praejusioje olimpiadoje zaide taskas i taska pries dream team, ir pralose tik po pratesimo. praejusiam pasaulio cempionate ar smarkiai amerikonai triuskino lietuvius? ~+10 tasku laimejo tai cia triuskinimas? Jeigu ne duranto babos tai dar neaisku kaip butu.

Yra tokia laida "amerikietiskos imtynes" tai kas esat mate, supras kad cia taspats variantas tik su kamuoliu
2011-12-21
-3
Atsakyti
Anonimas
tu zalgirio fanas?? nejuokink gal, blem paziek i savo nick, kuo tu sio portalo lankytojaus laikao?
2011-12-21
-1
Atsakyti
Kaip zalgirio fanui man labai geda pries Ty, kad jis pasirinko musu zemo lygio komanda, o ne europos grandus.. :( Sorry Ty
2011-12-21
+1
Atsakyti
Kaip zalgirio fanui man labai geda pries Ty, kad jis pasirinko musu zemo lygio komanda, o ne europos grandus.. :( Sorry Ty
2011-12-21
Atsakyti
dreamLabai noreciau kad koks nors europietis kuris labai daug nusimano apie europietiska krepsini, isisgytu nba komanada, nupirktu gera griezta europieti treneri, surinktu gera jauna subalansuota komanda ir tiesiog propaguotu gynybini, komandini europietiska zaidima su nba elementais, manau net heat jie uzspaustu zoninei ginyboj ir nueitu tikrai toli, butu metu staigmena. Bet ... daug kas butu jeigu butu.


europietiska gynybine komanda gal ir pridarytu daug problemu nba komandos, bet didziojo trejeto nesustabdytu. nepamirsk, jog krepsinyje egzistuoja ir fiziniai pajegumai. neimanoma sustabdyt tokiu raumenu kalnu kaip lebronas ar wade. :) jie gliaudo dvigubas gynybas kaip riesutus.
2011-12-21
+1
Atsakyti
tom
jus manot nba nera ginybos? dazniau paziurekit nba rungtynes. O beje susitinka europos komanda su nba, ir europos komanda nieko negali padaryti nba komandos gniauztuose. Zodziu islyskit kur nors giliau pasizmonet, ne tik europos krepsini. Kuriame nuobodybiu nuobodybe. Turbut nba sirgaliai juokiasi is europos, bet jie juokiasi pagrystai, o cia jus komedantai kur Lietuviai geriausi pasaulyje zaidejai, tai geriau lyskit i budas, nejuokindami pasaulio.
2011-12-21
Atsakyti
Anonimas
to pukis 6. tai tu nori pasakyt, kad EL zaidejai yra sportininkai, o NBA - ne? Tai kodel tada, tie tavo ne sportininkai triuskina sportininkus? :D
2011-12-21
+1
Atsakyti
Sekmės Ty Lawsonui NBA. :)
2011-12-21
+3
Atsakyti
fdfsdfsd
tai rodo, kad lkl stipresne lyga, nei NBA
2011-12-21
Atsakyti
:)ekspertai jus ekspertai! zmogus gavo laisves, o ne derinius sukt kiekviena ataka. jam labiau tinka laisvas stilius, o ne pozicinis puolimas. todel ir yra tokie rezultatai. jis stipresnis individuliais veiksmais, o ne komandiniu zaidimu. o nba asistai kai verzies laisvai 2 zmones nutrauki perdavimas ir prasom rezultatyvus perdavimas. o europoj tokiu ataku 1 per kelini padarysi, nes pagrinde deriniais viskas remiasi. europos krepsinis protingesnis, bet nba paprastesnis, efektingesnis ir grazesnis akiai.


Grazesnis akiai? Na tai gal tada isvis isimkim gynyba is krepsinio europoje tarkim kai puola tai negalima gintis. Kas daugiau ides tas laimes, bus grazu akiai.

Supraskit viena dalyka, NBA taisykles padarytos taip kad zaidejai imestu po 50 tasku, nes tada 15metu vaikai perka maikes ir plakatus. Tai yra verslas, o ne sportas
2011-12-21
-3
Atsakyti
EdgarTiesa, kad jis labiau tinka NBA krepšiniui dėl savo prasiveržimų ir greičio, bet dar didesnė tiesa, kad jis tiesiog nežaidė Žalgiryje. Nors fiziškai mačiau jį lakstantį aikštelėje, bet mintyse jis skrajojo kažkur kitur. Ko norėt - jaunas, kvailas, turtingas, turbūt pirmą kartą išvyko už JAV ribų, didelis kultūrinis šokas. O ir situacija neeilinė dėl NBA lokauto. Žaidi, kol neprasidės NBA, tad nenuostabu, kad jis čia atostogavo, atvyko tik pasitreniruoti, palaikyt formą prieš NBA. Kokia prasmė jam draskytis ir rizikuoti trauma, jei vistiek nebaigs sezono ? Aišku, jeigu būtų labiau subrendęs ir protingas žmogus, turėtų jausti kažkokią atsakomybę prieš fanus ar komandos savininkus, kurie tau moka atlyginimas. Na ką padarysi, nepasisekė. Garantuoju, kad jis būtų žaidęs visai kitaip, jeigu būtų pasirašęs kontraktą iki sezono pabaigos kaip Weems.O kas dėl NBA vs. Eurolyga, tai skirtingos svorio kategorijos, akivaizdu, kuri lyga yra visa galva aukščiau. NBA vidutiniokai Kirilenko, Batum, Krstic, Gallinari, Farmer dominavo Eurolygoje. O kas būna, kai Europos žvaigždės bando užkariaut NBA ? Macijauskas, Jasikevičius, Spanoulis, tas pats Kleiza ten yra tik vidutiniokas, nors Europoje jis nesustabdomas. Geriausi žaidėjai, geriausi treneriai, geriausios komandos yra NBA. Nepritariu tik dėl tos "pasaulio čempionai" etiketės laimėjus NBA. Nors realiai visi supranta, kad geriausia NBA komanda yra geriausia pasaulio komanda, bet skelbti to nereikėtų, kai žaidi tik JAV ir Kanadoje. Na bet ką padarysi, kai kurie amerikiečiai galvoja, kad JAV yra visas pasaulis.


Neturiu nei ka pridurt. Metu komentaras! Spaudziu desine. Mokykites vaikai kaip reikia reiksti savo nuomone.
2011-12-21
-1
Atsakyti
:)
ekspertai jus ekspertai! zmogus gavo laisves, o ne derinius sukt kiekviena ataka. jam labiau tinka laisvas stilius, o ne pozicinis puolimas. todel ir yra tokie rezultatai. jis stipresnis individuliais veiksmais, o ne komandiniu zaidimu. o nba asistai kai verzies laisvai 2 zmones nutrauki perdavimas ir prasom rezultatyvus perdavimas. o europoj tokiu ataku 1 per kelini padarysi, nes pagrinde deriniais viskas remiasi. europos krepsinis protingesnis, bet nba paprastesnis, efektingesnis ir grazesnis akiai.
2011-12-21
+1
Atsakyti
to to dream
Brangus runkeli,

Angliskai supranti?

" The NBA currently permits the use of zones; however, teams generally do not use them as a primary defensive strategy and no zone defense may feature an unguarded defender inside the free-throw lane (a violation of that results in a defensive three-second violation, which is a technical foul). The Dallas Mavericks are an example of an NBA team that regularly uses zone defenses; during the 2011 Playoffs, their zone defense was credited with slowing down offenses, forcing opposing players to recognize which defense they were playing.[1] Zone defenses are more common in international, college, and youth competition."

pirmas pasitaikes saltinis: http://en.wikipedia.org/wiki/Zone_defens...

Nenorejau veltis i ginca. Ir jeigu nesupranti angliskai galiu pasakyt lietuviskai, kad zonine ginyba yra leidziama nba.
2011-12-21
Atsakyti
julius
blet lopas zalgiri tai nesistenge
2011-12-21
Atsakyti
to dream
nu jo,tik ne esme,kad nba zona gintis negalima :D runkelis
2011-12-21
Atsakyti
tukasskeikit jus ta nba kiek norit, bet pripazinkit kad big 3(dydisis trejetas) ziovaudami aplostu visa lietuvos vyru krepsinio rinktine su kalnieciu ir javtoku priesakyje. O tokio izaidejo kaip lawson daar lietuva 100 metu netures, kol augins 2metrinius nevykelius izaidejus tokius kaip kalnietis


nejuokink su tokiais komenterais lenke :D
2011-12-21
-1
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 48

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.