Kevinas Durantas praėjusių metų vasarą tapo naudingiausiu pasaulio čempionato žaidėju
Kevinas Durantas praėjusių metų vasarą tapo naudingiausiu pasaulio čempionato žaidėju
Nuotr. Fotodiena.lt/R.Dačkus
JAV krepšinio federacijos prezidentas Jerry Colangelo yra įsitikinęs, kad kitąmet Londone vyksiančiose olimpinėse žaidynėse jo šalies atstovai bus vieni stipriausių nuo 1992 metų, kuomet šios pirmenybės vyko Barselonoje.

„Manau būsima komanda galės lygiuotis į tą „Svajonių komandą“, kuri buvo suburta 1992 metais. Pažiūrėkite, kokį progresą padarė vaikinai atstovavę JAV 2008 metais Pekine“, – mintimis dalijosi Colangelo.

Federacijos prezidentas išskyrė penkias pavardes, kurios, jo nuomone, bus dominuojančios būsimoje rinktinėje – Kobe Bryantas, Dwyane'as Wade'as, LeBronas Jamesas, Kevinas Durantas ir Derrickas Rose'as.

Amerikiečiai į treniruočių stovyklą turėtų rinktis liepos 5 dieną, tačiau NBA finalų pabaiga prognozuojama tik birželio 26 dieną. Visgi tai negąsdina Colangelo.

„Mes neturime kito pasirinkimo. Turime patirties kaip reikia rinktis žaidėjus ir manau tai pritaikysime“, – pasakojo Colangelo.
Rodyti komentarus
1 2 3  »
Anonimas
o kokia buvo 1992 "svajoniu komanda'?
2012-03-25
Atsakyti
Deividas
Pasikartosiu: Jav su 6 žaidėjais mus išmindytų.... Ką nepamenam kai buvo PČ 2010? Turėjom 9 taškus perrsvara, tada JAV susiėmė ir viskas... Po persvaros, Kleiza uždarytas, Mačiulis atrodė kažkoks bijantis žaist, AtbėgA Delninkaitis mest tritaškį, be kamuolio, suprantate tame esmė kad Amerikonų Judėjimas yra 3x greitesnis negu mūsų, Kleiza europoj non stop. O NBA vidutiniokas kuris vos pasiveja centrą. Tai ką kalbėt apie Wades... Lebronius ar mambą. Turbūt kai USA įveikėm, per Šaro tritaškius. Tai buvo viena džiaugsmingiausių pergalių mums. Pamenu tuos laikus kai iversonas sėdi ir galvoja ,,Kokia Taikli ta Šaro rankelė" Bet viskas kieičiasi Griffinas mūsų Kalnietį apžais prie trojako. Atbėgs Lebronius po kaše, mūsų centrai net nežinos ką daryt. Žodžiu Visur jie 3x stipresni, + Kaukėną kaži ar turėsim+ Kleizos kokia forma + Mačiulio forma... Gerai dabar apie ispanus Pau Vs Javtokas/Valančiūnas, viskas aišku. Navarro vs Kaukėnas, Pocius. win Navarro, Jasaitis vs Calderon, Čia bus apylygiai gerai gerų naujų.. sėkmės
2012-01-01
Atsakyti
Vilkolakis
Blet juokingi jus :DD Jau lygina LT rinktine su JAV.. LT pirma bent i olimpiada reik patekt kas manau bus lb sunku.. Nu ka mes gero turim? Kleiza? Kuris neloses metus laiko ir neaisku koki zaidima rodys, o kas daugiau kiti? Gal Javtokas, kuris jau ant varztu susuktas vos laikos ir bijo det i kase net?(PRIES HOWARDA!!). Zodziu talento pas mus mazai, visos zvaigzdes paseno, ir pries ta pacia rusu rinktine, kuri turi daug jaunu neblogu zaideju ir treneri gera Blatta mes galim apsisikt.
2011-12-31
Atsakyti
usa dream team 2012
PG.D.Rose,CP3,D.Williams jis dar gali sg zaist

SG.D.Wade,K.Bryant

SF.L.James,K.Durant

Pf.C.Anthony,Ch.Bosh,K.Love

C.D.Howard,A.Stoudemire

Anthony zais PF kaip zaide 2008 Pekine o Westbrookas nezais nes yra savanaudis o Krzyzevskiuj nepatinka savanaudziai,rondo irgi pamirskit mateme kaip jis zaide 2010 uz USA.Tai va USA laimes auksa ir visus triuskins ant 30-50 na gal su ispanais bus dar biski sunkiau,o kas sako tipo a va defence europos tipo rulina,tai pasakykit man tada kodel jie visada imeta visiems po 120 tasku?tai kur ta jusu ginyba?ir jeigu jus manot kad NBA cirkas tai europoje zaidzia klounai
2011-12-31
+1
Atsakyti
marvenckus.Pasakyk nuo kada Griffinas C lošia?:)


o kodel jis negali losti centru? uz JAV paskutiniais cempionatais pastoviai po kase zaidzia net ne centrai, tokie kaip Bosh, Odom, Prince, Gay. Beto, koks ten jiem skirtumas kas kur zais, kai daugelis zaideju gali per visas pozicijas atzaisti, tas pats Grifinas staigesnis uz daugeli musu gyneju ir kamuoli ne ka prasciau valdo. Krepsinis juk keiciasi, NBA jau pilna tokiu zaideju, kurie daro viska, Europoje ir jau tokiu yra pvz Kirilenka, Batum, kazkada ir kiti susivoks, kad virs 2 metru zaideja deretu pamokinti ir kamuoli varinetis ir atlikti pasus, o ne tik po kase stumdytis, kaip ir tuos pacius mazesnius zaidejus ismokint losti po kase, nusimti kamulius, o ne tik mesti troica laisviems.
2011-12-31
Atsakyti
efk
Howard

Griffin

Durant

James

Paul

Staudmire

Bosh

Antony

Bryant

Rose

Wade

ir turku hall of fame wiliams
2011-12-31
Atsakyti
ColdbergVisai nemokat sudėčių dėliot. Dedate pagal pavardes viską, o amerikonai jau nebe pirmi metai kai sudėtį, penketą modeliuoja taikydamiesi prie internacionalaus krepšinio. Pamenat '08 metus, startinis:PG KiddasSG KobeSF LebrasPF AnthonyC HowardasHowardą keitė NBA žaidžiantis PF Boshas, Kiddas, nors ir ne jaunystėje, tačiau nuo suolo kilo tokie įžaidėjai kaip Paulas ir D.Williamsas. Rose'o kaip pagrindinio įžaidėjo neįsivaizduoju. Gali būti netgi taip, kad žais SG pozicijoje. Todėl startinis ir atsarginiai 2012 būtų realesni tokie, tiesiog hipotezė:PG Paulas arba Rondo/RoseSG Kobe/WadeSF James/DurantPF Anthony/LoveC Howard/Griffin/Bosh"Team USA" daugiau taiko imti universalius žaidėjus, kurie gali per kelias pozicijas lošti, gerai ginasi. Juk žaidė tokie žaidėjai kaip Reddas, Prince'as, Boozeris, kurie toli gražu nėra geriausi žaidėjai, tačiau yra labai europietiški(na, nebent Reddas ne toks).


Pasakyk nuo kada Griffinas C lošia?:)
2011-12-31
+1
Atsakyti
ColdbergVisai nemokat sudėčių dėliot. Dedate pagal pavardes viską, o amerikonai jau nebe pirmi metai kai sudėtį, penketą modeliuoja taikydamiesi prie internacionalaus krepšinio. Pamenat '08 metus, startinis:PG KiddasSG KobeSF LebrasPF AnthonyC HowardasHowardą keitė NBA žaidžiantis PF Boshas, Kiddas, nors ir ne jaunystėje, tačiau nuo suolo kilo tokie įžaidėjai kaip Paulas ir D.Williamsas. Rose'o kaip pagrindinio įžaidėjo neįsivaizduoju. Gali būti netgi taip, kad žais SG pozicijoje. Todėl startinis ir atsarginiai 2012 būtų realesni tokie, tiesiog hipotezė:PG Paulas arba Rondo/RoseSG Kobe/WadeSF James/DurantPF Anthony/LoveC Howard/Griffin/Bosh"Team USA" daugiau taiko imti universalius žaidėjus, kurie gali per kelias pozicijas lošti, gerai ginasi. Juk žaidė tokie žaidėjai kaip Reddas, Prince'as, Boozeris, kurie toli gražu nėra geriausi žaidėjai, tačiau yra labai europietiški(na, nebent Reddas ne toks).


Pamirsai Westbrooka zmogau.. :)
2011-12-31
Atsakyti
Tomas123Kaip Argentina tą JAV rinktinę nupylė pusfinalyje ir paliko juos su bronza? Viskas yra įmanoma. Jei ne 2012, tai 2016 su pilnai atsinaujinusia karta vedama Valančiūno ir Motiejūno tikrai įmanoma. Dar iš Čižausko su Rediku turėtų vykę įžaidėjai išaugti, Orelikas neblogas yra ir dar daug talento... Gal 2012 būsim dar per jauni, bet 2016 JAV teks šūdo spalvos medaliais tenkintis.


Įkvepianti kalba, bet iš Rediko turėtų išeiti geras SG, bet tikrai ne PG. O šiaip tai USA visada ant popieriaus bus stipriausia, bet surinkę talentingus žaidėjus, turėdami puikius sirgalius, jausdami užsidegimą galime tikrai sukurti stebuklą :) Nenugalimų nebūna.
2011-12-31
Atsakyti
Visai nemokat sudėčių dėliot. Dedate pagal pavardes viską, o amerikonai jau nebe pirmi metai kai sudėtį, penketą modeliuoja taikydamiesi prie internacionalaus krepšinio. Pamenat '08 metus, startinis:

PG Kiddas

SG Kobe

SF Lebras

PF Anthony

C Howardas

Howardą keitė NBA žaidžiantis PF Boshas, Kiddas, nors ir ne jaunystėje, tačiau nuo suolo kilo tokie įžaidėjai kaip Paulas ir D.Williamsas. Rose'o kaip pagrindinio įžaidėjo neįsivaizduoju. Gali būti netgi taip, kad žais SG pozicijoje. Todėl startinis ir atsarginiai 2012 būtų realesni tokie, tiesiog hipotezė:

PG Paulas arba Rondo/Rose

SG Kobe/Wade

SF James/Durant

PF Anthony/Love

C Howard/Griffin/Bosh

"Team USA" daugiau taiko imti universalius žaidėjus, kurie gali per kelias pozicijas lošti, gerai ginasi. Juk žaidė tokie žaidėjai kaip Reddas, Prince'as, Boozeris, kurie toli gražu nėra geriausi žaidėjai, tačiau yra labai europietiški(na, nebent Reddas ne toks).
2011-12-31
Atsakyti
KaravanasMangustoSu absoliuciai visais galiu sporint, kad USA ima auksa. Nafik jiems tas centras, jei SF/PF pozicijos zaidejas atrodys geriau uz visus europieciu centrus kartu sudejus. (Isimtis Pau)Aldrige, Love, Griffin, Bosh, Stoudemire - centrus padulkins kaip reikalas. Jau ka ir bekalbet kaip kaip musu didziausia zvaigzde Kleiza, Iggy uzdare kaip vaika. O tokiu kaip Iguodala NBA dar 5 tuzinai.Nesakyčiau tas Iggy mušinėdavo kamuolius iš rankų ,bet kirsdavo per rankas ,bet teisėjams tas pats juk jie už amerikonus , juk buvo ketvirfinalis : USA - Rusija po rungtynių vienas iš rusų rinktinės narių parodė paraudonavusias rankas nuo tų ''vogimu'' kamuolių :}O jei pvz. LT rinktinė nori įveikti tą ''Dream Team'' turi žaisti virš savo galimybių ribų ir to neužtektų reikėtų atiduoti visą širdį ir visa save lyg žaistų paskutines rungtynes savo gyvenime gal kažkas gautus :DD


Kaip visi Argentinos praeitais metais bijojom? O sutrypėm jau per pusantro kėlinio juos... Kaip Šaras tą JAV rinktinę pastatė į vietą? Kaip Argentina tą JAV rinktinę nupylė pusfinalyje ir paliko juos su bronza? Viskas yra įmanoma. Jei ne 2012, tai 2016 su pilnai atsinaujinusia karta vedama Valančiūno ir Motiejūno tikrai įmanoma. Dar iš Čižausko su Rediku turėtų vykę įžaidėjai išaugti, Orelikas neblogas yra ir dar daug talento... Gal 2012 būsim dar per jauni, bet 2016 JAV teks šūdo spalvos medaliais tenkintis.
2011-12-31
-1
Atsakyti
Sagenaszirni, kiek kitaip yra. Europoje visi zaidejai juda net ir be kamuolio, o NBA judejimo be kamuolio beveik nera. zinok, lakstyti be sustojimo daug jegu atima (Europoje nera kada ilsetis, o NBA daug progu poilsiui tiek puoline, tiek gynyboje), nors sutinku, kad amerikieciai geriau pasiruose fiziskai.--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt


jei tu apie derinius, kai juda komanda, tai jiem ir nera reikalo tu deriniu tureti, vistiek visa galva didesnis ju meistriskumas, o deriniai skirti zaidejams, kurie patys nesugeba susikurti situaciju, todel treneris turi prikurti visokiu schemu. Nenoreciau, kad butu kaip per pasaulio cempionata, nes ten tikrai kraupu akiai zaide JAV, beveik be jokiu graziu kombinaciju, tik pagrinde vienas Durant per rankas mete ir to jiems uzteko, bet cia jau labiau kaltos oponentu rinktines. O gynyboje jie dirba dar ir per gerai, per rungtynes kokia 20-30 tasku surenka vien is to, kad perima neatsargius kamuolius, dar kiek bloku duoda, savus zmones ir sugeba isjungti, kaip pvz Kleiza uzdare gynejas.

Tikrai nemanau, kad tavo teorija turi kokio nors pagrindo, pirma JAV tikrai nestato viso zaidimo ant gynybos, antra bet kuriai komandai reiktu zaisti kaip is natu, kad visas rungtynes sugebeti tampyti JAV komanda, o tai matem nebent Pekine finale, kai Ispanai parode kazka nuostabaus. O ka lietuviai gales padaryti? Saro, tai tikriausia nebus jau, o Kalnietis seip ne taip perbegs i kita aikstes puse, atiduos kamuoli kazkam ir baigsis jo komandinis zaidimas :D
2011-12-31
Atsakyti
zirni, kiek kitaip yra. Europoje visi zaidejai juda net ir be kamuolio, o NBA judejimo be kamuolio beveik nera. zinok, lakstyti be sustojimo daug jegu atima (Europoje nera kada ilsetis, o NBA daug progu poilsiui tiek puoline, tiek gynyboje), nors sutinku, kad amerikieciai geriau pasiruose fiziskai.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2011-12-30
Atsakyti
Daug nenusimanau kas dabar geriausioj formoj, bet norėčiau tokią matyt USA dream team -

PG: Rose, SG: Bryant, SF: James, PF: Griffin, C: Howard

Ats.: Rondo/Paul, Wade, Durant, Anthony, Stoudemire, Bosh, Love :)
2011-12-30
Atsakyti
Sagenaspagal FIBA taisykles jie issibauduotu, jei teisejai netrauktu. be to, europietiskas krepsinis reikalauja daugiau jegu, nes juda visi zaidejai, tad isvargtu amerikieciai labiau.--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt


europietiskas krepsinis yra letesnis ir dauguma zaideju buna prastai fiziskai pasirenge, o amerikieciai prate visas rungtynes atzaisti dideliu tempu, tai tau cia gavosi tokia su realybe prasilenkianti isvada?
2011-12-30
Atsakyti
AmazingKaravanasAmazing1-JAV2-Ispanija3-LietuvaTikiuosi taip ir bus :) arba1-JAV2-Lietuva3-IspanijaO jei lietuviai nerealiai sužais, gal ir pirmą vietą imsim.Jei nori Lietuva laimėti reikia sumesti 20 tritaškių :DDD gal ir 30 :DD . Jei taip užmėtys ,tai amerikonams nepyragai ,bet nebūkim naivūs ,manau ,kad USA vis tiek laimės auksą 90 proc. esu įsitikinęs ,bet aišku gal bus siurprizų ir kažkas juos pusfinalyje nugalės ;DUSA tai tikrai bus 1, o kad lietuviai bus trejetuke irgi yra daug galimybių, bet pirma tegu patenka krepšininkai į olimpiadą, o tada bus galima pasvarstyti.


Aš lieku optimistas ir manau ,kad Lietuva turėtų patekti :) . iš Pietų Amerikos ,tai stipriausia matau tik Dominykos Respublika , Puerto Rikas ir Veneasula neduodu jiems šansų.... iš Europų Rusija , Graikija , Lietuva.. Makedonija tikrai netikiu ,kad ji pateks į Olimpiada pasisekė jiems ir manau ,kad jie gali neturė savo juoduko :] . iš Afrikos niekas nepateks . Zelandija irgi ... Manau ,kad į Olimpiadą pateks trys Europos šalys: Lietuva . Rusija , Graikija arba Lietuva , Rusija , Dominykos respublika.
2011-12-30
Atsakyti
KaravanasAmazing1-JAV2-Ispanija3-LietuvaTikiuosi taip ir bus :) arba1-JAV2-Lietuva3-IspanijaO jei lietuviai nerealiai sužais, gal ir pirmą vietą imsim.Jei nori Lietuva laimėti reikia sumesti 20 tritaškių :DDD gal ir 30 :DD . Jei taip užmėtys ,tai amerikonams nepyragai ,bet nebūkim naivūs ,manau ,kad USA vis tiek laimės auksą 90 proc. esu įsitikinęs ,bet aišku gal bus siurprizų ir kažkas juos pusfinalyje nugalės ;D


USA tai tikrai bus 1, o kad lietuviai bus trejetuke irgi yra daug galimybių, bet pirma tegu patenka krepšininkai į olimpiadą, o tada bus galima pasvarstyti.
2011-12-30
Atsakyti
Amazing1-JAV2-Ispanija3-LietuvaTikiuosi taip ir bus :) arba1-JAV2-Lietuva3-IspanijaO jei lietuviai nerealiai sužais, gal ir pirmą vietą imsim.


Jei nori Lietuva laimėti reikia sumesti 20 tritaškių :DDD gal ir 30 :DD . Jei taip užmėtys ,tai amerikonams nepyragai ,bet nebūkim naivūs ,manau ,kad USA vis tiek laimės auksą 90 proc. esu įsitikinęs ,bet aišku gal bus siurprizų ir kažkas juos pusfinalyje nugalės ;D
2011-12-30
Atsakyti
1-JAV

2-Ispanija

3-Lietuva

Tikiuosi taip ir bus :) arba

1-JAV

2-Lietuva

3-Ispanija

O jei lietuviai nerealiai sužais, gal ir pirmą vietą imsim.
2011-12-30
Atsakyti
MangustoSu absoliuciai visais galiu sporint, kad USA ima auksa. Nafik jiems tas centras, jei SF/PF pozicijos zaidejas atrodys geriau uz visus europieciu centrus kartu sudejus. (Isimtis Pau)Aldrige, Love, Griffin, Bosh, Stoudemire - centrus padulkins kaip reikalas. Jau ka ir bekalbet kaip kaip musu didziausia zvaigzde Kleiza, Iggy uzdare kaip vaika. O tokiu kaip Iguodala NBA dar 5 tuzinai.


Nesakyčiau tas Iggy mušinėdavo kamuolius iš rankų ,bet kirsdavo per rankas ,bet teisėjams tas pats juk jie už amerikonus , juk buvo ketvirfinalis : USA - Rusija po rungtynių vienas iš rusų rinktinės narių parodė paraudonavusias rankas nuo tų ''vogimu'' kamuolių :}

O jei pvz. LT rinktinė nori įveikti tą ''Dream Team'' turi žaisti virš savo galimybių ribų ir to neužtektų reikėtų atiduoti visą širdį ir visa save lyg žaistų paskutines rungtynes savo gyvenime gal kažkas gautus :DD
2011-12-30
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
1 2 3  »

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 44

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas