Andrew Bynumas blokavo 2 metimus. Nuotr.: AP – Scanpix Sweden
Timofėjus Mozgovas krauna kamuolį į krepšį. Nuotr.: AP – Scanpix Sweden
Kobe Bryantas buvo arti trigubo dublio. Nuotr.: AP – Scanpix Sweden
Andrew Bynumas blokavo 2 metimus. Nuotr.: AP – Scanpix Sweden
Timofėjus Mozgovas krauna kamuolį į krepšį. Nuotr.: AP – Scanpix Sweden
Kobe Bryantas buvo arti trigubo dublio. Nuotr.: AP – Scanpix Sweden
Andrew Bynumas po diskvalifikacijos grįžo į aikštę su trenksmu ir tapo pagrindiniu Los Andželo „Lakers“ (3-2) pergalės kalviu.

Mike‘o Browno auklėtiniai namuose 92:89 (22:23, 24:22, 23:26, 23:18) palaužė Denverio „Nuggets“ (2-2) ekipos pasipriešinimą.

„Jis vienas geriausių mūsų žaidėjų – nepaprastai talentingas ir atletiškas. Andrew žino, kaip žaisti šį žaidimą“, – sakė „Lakers“ strategas Brownas.

Bynumas buvo nubaustas ketverių rungtynių diskvalifikacija po to, kai paskutinėse praėjusio sezono „Lakers“ rungtynėse prieš Dalaso „Mavericks“ itin grubiai prasižengė prieš Jose Bareą.

„Lakers“ vidurio puolėjas per 32 minutes pelnė 29 taškus (13/16 dvitaškių, 3/3 baudų), atkovojo 13, perėmė 1, prarado 5 kamuolius, atliko 1 rezultatyvų perdavimą, blokavo 2 metimus ir 2 kartus prasižengė.

Likus žaisti 2 minutes Los Andželo ekipa buvo priekyje 91:89, tačiau „Nuggets“ turėjo net 4 šansus išsiveržti į priekį. Visgi Ty Lawsonas prametė baudas, Alas Harringtonas ir Danilo Gallinari tritaškius ir „Nuggets“ apie pergalę turėjo pamiršti.

„Lakers“: Andrew Bynumas 29 (13 atk. kam.), Kobe Bryantas (10 atk. kam., 9 rez. perd.) ir Pau Gasolis po 17.

„Nuggets“: Alas Harringtonas 21, Arronas Afflalo, Andre Milleris ir Nene Hilario po 13, Ty Lawsonas 9.

Rungtynių vaizdo reportažas:



Komentarai:
kobe tai susterse :D stovejo prie pat kasio, bet nepataike ir bynum pataise :D
2012-01-03
+6
Atsakyti
oho vede y pergale fuksu laimejo lakers :D
2012-01-03
+5
Atsakyti
TDaY:

Tu tikrai esi nevisprotis kažkoks, būtum normalus bičas ar panašiai, nesedėtum per dienas ir naktis prie interneto ir nekomentuotum apie Lakers komandą... Kas iš to kad tu čia įrodinėji kad Lakers komanda ir žaidėjai yra geriausi ? Kas tau iš to ?

Eik šampano geriau atsigerk ir gaza nuelisk, pamiršk tą krepšinį bent vieną dieną...

Esi fanas Lakers, tai ir būk normalus fanas, laimėjo tai džiaukis, pralaimėjo liūdėk.. O ne pulk kitiems į akis kaip debilas paskutinis...

Tas geresnis, anas už ana dar geresnis ir t.t. Bukas esi ir tiek..
2012-01-02
+17
Atsakyti
tday durnasoo, nuo kada pasakymas reikia debilut but, kad lygint, yra argumentas? nors pala, tau gal ir yra, juk tu ekspertas. Noah puolimo visiskai neturi, o Bynum turi? O kas del Lopez, tai gali jis nors ir viena kamuoli nusiimt, kol jo oponentas bus uzdarytas, o Humphriesas nusiims visus kamuolius. Kamuoliai ne viska pasako apie gynyba. Oi ta statistika, per didelis tu jos vergas, nors isvis neaisku, i ka tu orientuojies, kai tau Kobe vis dar yra geriausias, o Lakers nesustabdoma jega, atrodo, geltonai violetini akiniai


Žmogau, aš tikrai toli gražu nesu Lakers fanas, bet vakar puikiai mačiau, ką Bynumas išdarinėjo po abiem krepšiais. Nemalonu pripažinti, bet bent jau vakar jis atrodė visa galvą pranašesnis už Nene - centrą, kuris turi tiek gerą puolimo arsenalą, tiek neblogą gynybą. O ne prieš tokius medžius kaip Noah, kurie visus savo taškus renka dėjimais į krepšį, nes iš toliau nei 2 metrų atstumo tiesiog nepataiko. Šiai dienai Howardas yra vienintelis centras NBA, kuris yra geresnis už Bynumą. Nene šiuo metu turbūt yra trečias.
2012-01-01
-3
Atsakyti
tday durnasoo, nuo kada pasakymas reikia debilut but, kad lygint, yra argumentas? nors pala, tau gal ir yra, juk tu ekspertas. Noah puolimo visiskai neturi, o Bynum turi? O kas del Lopez, tai gali jis nors ir viena kamuoli nusiimt, kol jo oponentas bus uzdarytas, o Humphriesas nusiims visus kamuolius. Kamuoliai ne viska pasako apie gynyba. Oi ta statistika, per didelis tu jos vergas, nors isvis neaisku, i ka tu orientuojies, kai tau Kobe vis dar yra geriausias, o Lakers nesustabdoma jega, atrodo, geltonai violetini akiniai


Nezinau po kokias tu akiniais, bet lyginti Lopeza ir Bynuma yra siek tiek kvaila svelniai tariant, jei sakai kad Noah turi puolimo arsenala, tada tau irgi nelabai iseis protinga pavaidinti. O kamuoliai yra ne ginybos pozymis, kamuoliams nusiimti reikia ne geros ginybos, o juodo darbo, laiku uzsiimti pozicija, nepatingeti pasziureti savo zona ir tt...
2012-01-01
+5
Atsakyti
TDaYtday durnasvardinu - A.Horford, A.Jefferson, A.Bogut, J. Noah, bet ir tas pats B.Lopez galingiau atrodoKUOM?Lopez 6 kamuolius aną sezoną nusiimė. ŠEŠIS BLET, Kobė tiek dabar nusiiminėja.Horfordas Jeffersonas - nežinau ant kiek debilu reik būt, kad juos dar lygint su bynumu.Bogut - vienintelis iš tavo duotų dar dar su bynumu panašiam lygiNoah - kur jo puolimas? Oh wait, tokio nėra.


Ka tu cia jiems aiskini, vistiek nesupras, per daug buki jie, apie bynumo puolimoi arsenala daugeliui nba centru tik pasvajoti, zinoma jis nera toks geras ginzbos specelistas kaip D12, bet ir Howardas neturi tokio platasus puolimo arsenalo, ir seip Bynumui suzibeti visu grazumu neleidzia traumos, jei ne jos butu Bynumas dominuojanti jega lygoje manau :)
2012-01-01
-4
Atsakyti
Mano nuomone, geriausi NBA centrai yra:

1. Howardas

2. Bynumas

3. M. Gasolis

4. Nene

Deja, bet Howardas neturi sau lygių, kad ir su šiais centrais, kuriuos pavardinau. Tai ne tie laikai kai buvo Shaqas, Robinsonas, Ewingas, Olajuwonas, Mourningas. O kiti centrai, tai patyliu - vienas moka tik pulti, kitas tik gintis, kitas lentos nenuima. Potencialą būti centrais-žvaigždėmis dar turi:

1. DeAndre Jordanas

2. DeMarcus Cousinsas

3. Gregas Monroe

4. JaVale McGee
2012-01-01
Atsakyti
tday durnasoo, nuo kada pasakymas reikia debilut but, kad lygint, yra argumentas? nors pala, tau gal ir yra, juk tu ekspertas. Noah puolimo visiskai neturi, o Bynum turi? O kas del Lopez, tai gali jis nors ir viena kamuoli nusiimt, kol jo oponentas bus uzdarytas, o Humphriesas nusiims visus kamuolius. Kamuoliai ne viska pasako apie gynyba. Oi ta statistika, per didelis tu jos vergas, nors isvis neaisku, i ka tu orientuojies, kai tau Kobe vis dar yra geriausias, o Lakers nesustabdoma jega, atrodo, geltonai violetini akiniai


Dieve, dieve, Bynum'as turi gerą skillset'ą, tad jo puolimas TIKRAI YRA, jis sveikas būdamas visada 18-20 taškų savo sumeta, manau anų metų PO tai gerai parodo.

Statistika man daugiau mažiau nerūpi, tik tiek, kad kai kurie skaičiukai labai gerai parodo Lopezo pastangas.

Sakai uždaro savo varžovą ir palieka kitiem pasiimt kamuolius? Bynum'as uždaro savo varžovą, pats pasiima tuos kamuolius ir negana to kitoj pusėj aikštės 1x1 arba net 1x2 apžaidžia beveik bet ką.
2012-01-01
+22
Atsakyti
tday durnas
oo, nuo kada pasakymas reikia debilut but, kad lygint, yra argumentas? nors pala, tau gal ir yra, juk tu ekspertas. Noah puolimo visiskai neturi, o Bynum turi? O kas del Lopez, tai gali jis nors ir viena kamuoli nusiimt, kol jo oponentas bus uzdarytas, o Humphriesas nusiims visus kamuolius. Kamuoliai ne viska pasako apie gynyba. Oi ta statistika, per didelis tu jos vergas, nors isvis neaisku, i ka tu orientuojies, kai tau Kobe vis dar yra geriausias, o Lakers nesustabdoma jega, atrodo, geltonai violetini akiniai
2012-01-01
+25
Atsakyti
tday durnasvardinu - A.Horford, A.Jefferson, A.Bogut, J. Noah, bet ir tas pats B.Lopez galingiau atrodo


KUOM?

Lopez 6 kamuolius aną sezoną nusiimė. ŠEŠIS BLET, Kobė tiek dabar nusiiminėja.

Horfordas Jeffersonas - nežinau ant kiek debilu reik būt, kad juos dar lygint su bynumu.

Bogut - vienintelis iš tavo duotų dar dar su bynumu panašiam lygi

Noah - kur jo puolimas? Oh wait, tokio nėra.
2012-01-01
+25
Atsakyti
tday durnas
vardinu - A.Horford, A.Jefferson, A.Bogut, J. Noah, bet ir tas pats B.Lopez galingiau atrodo
2012-01-01
-9
Atsakyti
MIRKA3> TDay durnas
O kas tuomet jei ne Bynym eina po Howard? Ar paslaptis? Na Amare toks neblogas. Bet tik kaip scoreris. Gynyba pas Amare atitinka atstovaujamu komandu lygi (NY ir PXN) :DDD
2012-01-01
-2
Atsakyti
tday durnas
tu tikrai kvailelis esi, toki eksperta vaidini, o bynumas suzaidzia vienas rungtynes ir jau irodymas, kas po Howard geriausias? cool story. Ai jo, Lakers siemet nebus nesustabdomi, net jei ir trajakus pradetu pataikyt, taip kad neleisk pinigu lazybose statydamas uz juos, kobei tavo pinigai neidomus
2012-01-01
-4
Atsakyti
Ai dar, norėčiau NBA pamatyt Teletovic ir MacCaleb. Pastarasis tikrai pritaptų, o Telei įdomu kaip sektųsi..
2012-01-01
+1
Atsakyti
Eikit jus avinai, kai kobe lose gerai iki tol visas rungtynes tai tylejot kaip susisike o dabar jau laimes iki apsisikimo, tokie kaip jus krepsinio niekada nesupras...
2012-01-01
+7
Atsakyti
MIRKA3 > Pukis
Matai jei nori palygint kaip atrodytu tam tikras zaidejas Euro, tai nori nenori tenka imt vaizdus is rinktiniu. Del to kad NBA>Euro s nesigincyju. As sakau NBA zvaigzde Euro nebutu dominuojanti jega, ant kurios galetum det komandos likima. Prameti kelis sykius - ant suolo. Cia nieks nelaukia kol uzsikurs.
2012-01-01
+1
Atsakyti
to mirka3
geriausias nba marketingo produktas neabejotinai yra michael jordan. po jo kobe, paskui james, o paskui net nezinau.
2012-01-01
-7
Atsakyti
MIRKA3 > Pukis
Visiskai sutinku: NBA zymiai stipresne lyga uz Euro, del to tikrai neverta gincytis. Kalba eina kad viena NBA zvaigzde kaip pvz Kobe ar James ar Wade ar ... Eurolygoj nezaistu kaip noretu, nebent atstovautu Zalgiri :)
2012-01-01
-5
Atsakyti
aa
ko jus stumiat ant kobes gal jam treneris lepe mesti? visgi turint toki zaideja ir as duociau jam kamuoli ir liepciau zaist paskutinem minutem deja kobei teko lsot pries aukstesni galinari todel fadeaway lb sunku pataikut todel manau jei treneris dave tokius nurodymus tai jis ir yra kalciausias o jei apie kobe tia ne jo diena nekrito jo metimai bet uztat grazius pasus dalino bei del kamuoliu kovojo gerai
2012-01-01
+16
Atsakyti
MIRKA3>ZirnisNemalk tokiu zaideju kaip Kirilenka i kruva su visokiais Kalnieciais ar Childresais, nes paskui nenuostabu kad pats pasimeti. NBA Kirilenko yra tikra zvaigzde. Ero yra du standartai - komandos kurios dalyvauja ir komandos kurios laimi. Kadangi apie tokias komandas kaip Zal ar LR blogai sneketi negalima, tai pasinaudosiu teise pasakydamas, kad cia ne tema sneketi apie Zal ir LR, ar Galatasaray... Eurolygoj yra kelios komandos, kurios yra pakankamai auksto lygio kad eksperimentuotu su vienu zaideju - imes ar ne. Obradovicius ne ant tiek kvailas kad ant vieno zaidejo komandos likima statytu. Todel net toks kaip Kobe turetu derintis prie Euro standartu. Aisku, jei Euro turetu tiek bapkiu kai LA ar NY, tai nupirktu tokius kai Gasolis, Bynumas ar Howard... tuomet nieko blogo jei prameti, juk vistiek zinai kad apsiginsi ;) Bet o taciau vis delto bobute neturi kiausu, del to seneliu vadintis negali. Taigi kaip ir minejau, Kobej tektu pasedet ant suoliuko. Nesakau kad Kobe yra niekam tikes. Sakau kad Euro ir NBA - visiskai skirtingos lygos. Geriausias irodymas kas yra kas NBA ir Euro - Olimpines, pasaulio cempai. Rondo isvis atrankos nepraejo, o per atranka atrode svelniai tariant nekaip. Rose - NBA nesulaikomas, NVP... o susidures su Euro kase - net nepamenu kaip ten jam sekesi :D Kas del pacio Kobes - Euro jis nebutu KOBE ir jo kaina nebutu KOOObiska, nes cia zaidejai vertinami ne pagal maikuciu pardavimu kieki Kinijoj. Jei kalbet apie geriausius marketingo produktus NBA istorijoj, tai sutinku - Kobe butu net pirmas. James manau antras ;P


Nelygink rinktiniu ir komandu. Stipriausios eurolygos komandos, CSKA, PAO, Barcelona butu autsaideriai NBA, ir silpniausios NBA komandos Raptors, Wolves, Nets butu favoritai laimeti eurolyga.

Rinktiniu nekisk
2012-01-01
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.