Pirmąją Lietuvos grandų akistatą laimėjo „Žalgiris“ (foto, komentarai, statistika)

2012-01-07 16:07
Anzelmas Filiminavičius, „BasketNews.lt“ korespondentas
Komentarai:
KAVENSKAsZALGIRISusasTo KAVENSKAsZALGIRIS. 1. Zinok, kad Vilniuje daugiau lietuviu nei kaune.. 2. Lenku taip pat vilniuje daugiau nei kaune.. Pasidomek bentjau oficiale informacija pries rekdamas skace.. :)Lietuviškiausias Panevėžio miestas (95,7 % gyventojų lietuviai), toliau seka Kaunas ir Šiauliai, kuriuose lietuvių lyginamoji dalis beveik vienoda – 92,9 ir 92,8 % atitinkamai. Margiausia tautinė Vilniaus miesto gyventojų sudėtis: lietuviai čia sudaro 57,8 %, lenkai – 18,7 %, rusai – 14 %. Antras pagal tautinės sudėties margumą yra Klaipėdos miestas, kuriame lietuviai sudaro 71,3 %, rusai – 21,3 %, maždaug po 2 % ukrainiečiai ir baltarusiai


Sveikinam Panevezi.
2012-01-07
+3
Atsakyti
vieno užsieniečio komentaras facebooke apie Joną:

Medarsim Simedar no good ror Nba....keep improoving....
2012-01-07
-8
Atsakyti
usasTo KAVENSKAsZALGIRIS. 1. Zinok, kad Vilniuje daugiau lietuviu nei kaune.. 2. Lenku taip pat vilniuje daugiau nei kaune.. Pasidomek bentjau oficiale informacija pries rekdamas skace.. :)


Lietuviškiausias Panevėžio miestas (95,7 % gyventojų lietuviai), toliau seka Kaunas ir Šiauliai, kuriuose lietuvių lyginamoji dalis beveik vienoda – 92,9 ir 92,8 % atitinkamai. Margiausia tautinė Vilniaus miesto gyventojų sudėtis: lietuviai čia sudaro 57,8 %, lenkai – 18,7 %, rusai – 14 %. Antras pagal tautinės sudėties margumą yra Klaipėdos miestas, kuriame lietuviai sudaro 71,3 %, rusai – 21,3 %, maždaug po 2 % ukrainiečiai ir baltarusiai
2012-01-07
Atsakyti
jonceblembausasLaukiu bent vieno teisingo zk fano komentaro kuris pasakys, kad "jo Liliputas pirko teisejus ir musu komanda neverta pergales.." bet ne, vistiek uteles naglai meluoja ir sako, kad zalgiris buvo verti pergales.. :Das laukiu nors vieno makulaturfanio komentaro kuris pasakys kad taip, Zalgiris zaide prastai ir vistiek ryta padejo i vieta.Sutinku buvo pora teiseju klaidu - I ABI PUSES... tarkim Delno stogas Rice'ui, arba Smirdzio nugriuvimas kaip pasauto kai Robke i ji atsireme...Neliudek, Eurocupe kokia 4a vieta paimsit.


Su pergale, Jonce.
2012-01-07
+7
Atsakyti
1000 Komentaru ?
2012-01-07
-3
Atsakyti
Laurius3Ryzu_rytfaniu_dievasLaurius3KAVENSKAsZALGIRISLaurius3Kodel lietuviai nekencia lenku? todel kad Lenkija buvo okupavusi Vilniu.Taciau tuo paciu metu, kai kurie smeiziat Vilniu ir jo gyventojus, pravardziudamai lenkais ir dar bala zino kaip.Iseina taip, kad smeiziat Vilniu, uz tai kad jis buvo okupuotas lenku?Tikri patriotai mat, is jusu tevynes buvo isplesta sostine, kartu su didele dalimi likusios rytu Lietuvos, kuri buvo atgauta krauju ir prakaitu, o poto ta pacia susigrazinta sostine, del kurios visa Lietuva kovojo, jus smeiziat. Geda man uz jus.Geriau pries rasydami kliedesius, pagalvokit ka rasot, nes darot GEDA tiek sau, tiek savo tevam, seneliam, ir proseneliam, kurie liejo krauja uz tai, kad Lietuva butu vientisa .tipo vislnius lietuvos miestas??? dar sostine kokia gali but sostine jei ten lietuviu beveik nera nes vien lenkai ir rusai.. londonas ir pan ir tada lietuva nes ten ir biski lietuviu yra;D bek is eterio nekliedejas..Pagal tave, kadangi Vilniuje yra daug tautybiu gyventoju, tai Vilnius nebe Lietuvos miestas?Zmones, dabar suprantat kodel verta baigti mokykla?Tai tik parodo, kad Vilniaus miestas yra patrauklus daugelio tautybiu zmonems, ne vien Lietuviams, o jei tau pavydas bamba grauzia, ka padarysi, gyvenk toliau savo banaliam fantaziju pasauly, ir melskis, kad dar vienas toks kaip tu, nesprogtu ant Tauro kalno :)Ir isvis, kas per mada visas sitas karas tarp Kauno ir Vilniaus, ka gero tai duoda? Ogi nieko, tik parodo kokie nesubrende yra kai kurie zmones.Nezinau kaip kiti, bet as palaikau ir viena ir kita komanda, ir visi sitie lojimai dviem frontais, man atrodo kaip gaidziu pestynes :)Cituoju "daugelio tautybiu zmonems". Tai yra aisku lietuviai (80% ju tikrai normalus zmones), lenkai, rusai. Beto jei neklystu 2003 skaiciavimais tikrai nenoriu suklyst. Tavo labai mylimame Lietuvos mieste vilniuje gyveno tik 54% lietuviu, kai tuo tarpu visuose kituose Lietuvuos miestuose virsijo 90%. Tad nesiulyk kitiem baigt mokyklos, kaip pats tokios nebaiges :)O ar as kazka apie procentus sakau?:Disiskaityk i minti pries komentuodamas kitus komentarus. Kaip tik pasakiau kad Vilniuje gyvena daug kitokiu tautybiu zmoniu. Ir ka? Tie patys kitu tautybiu zmones kelia Lietuvos BVP.kalbek nekalbejes, bet pats puikiai zinai, kad Lietuva be Vilniaus, atrodytu DAUG prasciau nei atrodo dabar, o kas su tuo nesutinka, tik loja pries veja.Tad pasilaikyk savo subjektyvia rasistine nuomone sau :)Nes varydamas ant VISO Vilniaus, varai ant visu 550tukst jo gyventoju, o ne tik ant uzsiecnieciu. Varai ant mazdaug 300tukst. lietuviu.Tikiuos minti pagavai, "patriote".


As tau bandysiu paaiskinti, siandien Zalgiris laimejo pries pasikelusi ryta, ir mums visiems giliai dzin kiek kokiu tautybiu ten pas tave vilniui gyvena.
2012-01-07
-11
Atsakyti
Laurius3Ryzu_rytfaniu_dievasLaurius3KAVENSKAsZALGIRISLaurius3Kodel lietuviai nekencia lenku? todel kad Lenkija buvo okupavusi Vilniu.Taciau tuo paciu metu, kai kurie smeiziat Vilniu ir jo gyventojus, pravardziudamai lenkais ir dar bala zino kaip.Iseina taip, kad smeiziat Vilniu, uz tai kad jis buvo okupuotas lenku?Tikri patriotai mat, is jusu tevynes buvo isplesta sostine, kartu su didele dalimi likusios rytu Lietuvos, kuri buvo atgauta krauju ir prakaitu, o poto ta pacia susigrazinta sostine, del kurios visa Lietuva kovojo, jus smeiziat. Geda man uz jus.Geriau pries rasydami kliedesius, pagalvokit ka rasot, nes darot GEDA tiek sau, tiek savo tevam, seneliam, ir proseneliam, kurie liejo krauja uz tai, kad Lietuva butu vientisa .tipo vislnius lietuvos miestas??? dar sostine kokia gali but sostine jei ten lietuviu beveik nera nes vien lenkai ir rusai.. londonas ir pan ir tada lietuva nes ten ir biski lietuviu yra;D bek is eterio nekliedejas..Pagal tave, kadangi Vilniuje yra daug tautybiu gyventoju, tai Vilnius nebe Lietuvos miestas?Zmones, dabar suprantat kodel verta baigti mokykla?Tai tik parodo, kad Vilniaus miestas yra patrauklus daugelio tautybiu zmonems, ne vien Lietuviams, o jei tau pavydas bamba grauzia, ka padarysi, gyvenk toliau savo banaliam fantaziju pasauly, ir melskis, kad dar vienas toks kaip tu, nesprogtu ant Tauro kalno :)Ir isvis, kas per mada visas sitas karas tarp Kauno ir Vilniaus, ka gero tai duoda? Ogi nieko, tik parodo kokie nesubrende yra kai kurie zmones.Nezinau kaip kiti, bet as palaikau ir viena ir kita komanda, ir visi sitie lojimai dviem frontais, man atrodo kaip gaidziu pestynes :)Cituoju "daugelio tautybiu zmonems". Tai yra aisku lietuviai (80% ju tikrai normalus zmones), lenkai, rusai. Beto jei neklystu 2003 skaiciavimais tikrai nenoriu suklyst. Tavo labai mylimame Lietuvos mieste vilniuje gyveno tik 54% lietuviu, kai tuo tarpu visuose kituose Lietuvuos miestuose virsijo 90%. Tad nesiulyk kitiem baigt mokyklos, kaip pats tokios nebaiges :)O ar as kazka apie procentus sakau?:Disiskaityk i minti pries komentuodamas kitus komentarus. Kaip tik pasakiau kad Vilniuje gyvena daug kitokiu tautybiu zmoniu. Ir ka? Tie patys kitu tautybiu zmones kelia Lietuvos BVP.kalbek nekalbejes, bet pats puikiai zinai, kad Lietuva be Vilniaus, atrodytu DAUG prasciau nei atrodo dabar, o kas su tuo nesutinka, tik loja pries veja.Tad pasilaikyk savo subjektyvia rasistine nuomone sau :)Nes varydamas ant VISO Vilniaus, varai ant visu 550tukst jo gyventoju, o ne tik ant uzsiecnieciu. Varai ant mazdaug 300tukst. lietuviu.Tikiuos minti pagavai, "patriote".


Dar vienas su tuo BVP. :DDDDDD Tu vilnieti prieki pasiskaityk ir paziurek savo miestos skolas :) Kuriu puse turi padengti valstybe, todel vilnius nelabai Lietuvos ekonomika kelia, o tik zemina :) Tikiuos minti supratai "Lietuvi"
2012-01-07
-7
Atsakyti
usasLaukiu bent vieno teisingo zk fano komentaro kuris pasakys, kad "jo Liliputas pirko teisejus ir musu komanda neverta pergales.." bet ne, vistiek uteles naglai meluoja ir sako, kad zalgiris buvo verti pergales.. :D


as laukiu nors vieno makulaturfanio komentaro kuris pasakys kad taip, Zalgiris zaide prastai ir vistiek ryta padejo i vieta.

Sutinku buvo pora teiseju klaidu - I ABI PUSES... tarkim Delno stogas Rice'ui, arba Smirdzio nugriuvimas kaip pasauto kai Robke i ji atsireme...

Neliudek, Eurocupe kokia 4a vieta paimsit.
2012-01-07
-9
Atsakyti
usasTo pajarolt. Pasidomek oficiale statistika.. Ble gyvena zmogus lietuvoje ir nezino, kad vilniuje daugiau lietuviu nei kaune.. Nu sakes vyrai tas fruktas mane nuzude :D


Daugiau dėl to, kad miestas didesnis, o procentaliai paėmus, ~40% užsieniečių vilniuje. Išvis pagal statistiką pats Lietuviškiausias miestas yra Panevėžys, kur 98% lietuvių, antroje vietoje Kaunas. Use tu use... Neseniai čia atsiradai, bet jau spėjai klouno statusą užsidirbt.
2012-01-07
-8
Atsakyti
gone04O jum neatrode kad ryto zaidejam tiesiog jegu neuzteko nzn gal man tik pasirode bet ketvirto kelinio antroj pusej ryto puolimas buvo daug letesnis ir be deriniu zaidejai sunkiai damesdavo net baudu neymesdavo ir jau ne pirma karta tas pats buvo ir su cska na manau finale pries ryta daug minuciu gaus redikas dambrauskas dilys :)


Na, aš asmeniškai nepastebėjau, bet tavo komentaras priminė tokią vieną smulkmenėlę - Žalgirio rotacija buvo normali. Tą pastebėjo netgi mano dėdė, kuris už Rytą serga ir Žalgirį rungtynių metu palazdavoja. Net Collinsas antras atėjimas į aikštę atrodė idiotiškas, ale suveikė, nes jau nusiraminęs buvo. Nežinau, gal tiesiog nepastebėjau, bet anuž Aleksandras paprašė prieš rimtesnį varžovą nenaudot lapelių ir parodyt, kad nuovargis jokios reikšmės neturi. Bent jau lyg tik pirmam kėliny vos ne visi pakeisti buvo, vėliau buvo normaliai. Toks Nelsonas tik 3 min. žaidė, Kuzminskas ir mažai atžaidė (ir Šalengos buvimas reikšmės neturėjo, nes dalį laiko SG žaidė).
2012-01-07
+17
Atsakyti
usasTo pajarolt. Pasidomek oficiale statistika.. Ble gyvena zmogus lietuvoje ir nezino, kad vilniuje daugiau lietuviu nei kaune.. Nu sakes vyrai tas fruktas mane nuzude :D


Tu gal durnas ar cia pats skaiciuot bandei, pavardes su galunem ov, arba vic, nera lietuviskos...
2012-01-07
-15
Atsakyti
Ryzu_rytfaniu_dievasusasTo KAVENSKAsZALGIRIS. 1. Zinok, kad Vilniuje daugiau lietuviu nei kaune.. 2. Lenku taip pat vilniuje daugiau nei kaune.. Pasidomek bentjau oficiale informacija pries rekdamas skace.. :)Gerai naslaiti, tu lygini kas yra nesulyginama. Bet pabandysiu tau paaiskint, nors manau su tavo tokiom smegenelem tu nieko nesuprasi. "Kauno mieste gyvena 10,6% visų Lietuvos gyventojų." Jei tu suprasi ka tas procentas reiskia tai yra tikrai daug. Taip gal Vilniui ir gyvena daugiau lietuviu, nors labai tuo netikiu, bet prieki tu paskaiciuok gyventoju skaiciu, ir pats paskaityk kas rasoma oficialiai :)


Beto jei vilniuje gyventu zmoniu tiek pat kiek Kaune, speju vilniuje lietuviu butu maziau negu Panevezyje :)
2012-01-07
-3
Atsakyti
Ryzu_rytfaniu_dievasLaurius3KAVENSKAsZALGIRISLaurius3Kodel lietuviai nekencia lenku? todel kad Lenkija buvo okupavusi Vilniu.Taciau tuo paciu metu, kai kurie smeiziat Vilniu ir jo gyventojus, pravardziudamai lenkais ir dar bala zino kaip.Iseina taip, kad smeiziat Vilniu, uz tai kad jis buvo okupuotas lenku?Tikri patriotai mat, is jusu tevynes buvo isplesta sostine, kartu su didele dalimi likusios rytu Lietuvos, kuri buvo atgauta krauju ir prakaitu, o poto ta pacia susigrazinta sostine, del kurios visa Lietuva kovojo, jus smeiziat. Geda man uz jus.Geriau pries rasydami kliedesius, pagalvokit ka rasot, nes darot GEDA tiek sau, tiek savo tevam, seneliam, ir proseneliam, kurie liejo krauja uz tai, kad Lietuva butu vientisa .tipo vislnius lietuvos miestas??? dar sostine kokia gali but sostine jei ten lietuviu beveik nera nes vien lenkai ir rusai.. londonas ir pan ir tada lietuva nes ten ir biski lietuviu yra;D bek is eterio nekliedejas..Pagal tave, kadangi Vilniuje yra daug tautybiu gyventoju, tai Vilnius nebe Lietuvos miestas?Zmones, dabar suprantat kodel verta baigti mokykla?Tai tik parodo, kad Vilniaus miestas yra patrauklus daugelio tautybiu zmonems, ne vien Lietuviams, o jei tau pavydas bamba grauzia, ka padarysi, gyvenk toliau savo banaliam fantaziju pasauly, ir melskis, kad dar vienas toks kaip tu, nesprogtu ant Tauro kalno :)Ir isvis, kas per mada visas sitas karas tarp Kauno ir Vilniaus, ka gero tai duoda? Ogi nieko, tik parodo kokie nesubrende yra kai kurie zmones.Nezinau kaip kiti, bet as palaikau ir viena ir kita komanda, ir visi sitie lojimai dviem frontais, man atrodo kaip gaidziu pestynes :)Cituoju "daugelio tautybiu zmonems". Tai yra aisku lietuviai (80% ju tikrai normalus zmones), lenkai, rusai. Beto jei neklystu 2003 skaiciavimais tikrai nenoriu suklyst. Tavo labai mylimame Lietuvos mieste vilniuje gyveno tik 54% lietuviu, kai tuo tarpu visuose kituose Lietuvuos miestuose virsijo 90%. Tad nesiulyk kitiem baigt mokyklos, kaip pats tokios nebaiges :)


O ar as kazka apie procentus sakau?:D

isiskaityk i minti pries komentuodamas kitus komentarus. Kaip tik pasakiau kad Vilniuje gyvena daug kitokiu tautybiu zmoniu. Ir ka? Tie patys kitu tautybiu zmones kelia Lietuvos BVP.

kalbek nekalbejes, bet pats puikiai zinai, kad Lietuva be Vilniaus, atrodytu DAUG prasciau nei atrodo dabar, o kas su tuo nesutinka, tik loja pries veja.

Tad pasilaikyk savo subjektyvia rasistine nuomone sau :)

Nes varydamas ant VISO Vilniaus, varai ant visu 550tukst jo gyventoju, o ne tik ant uzsiecnieciu. Varai ant mazdaug 300tukst. lietuviu.

Tikiuos minti pagavai, "patriote".
2012-01-07
+5
Atsakyti
To pajarolt. Pasidomek oficiale statistika.. Ble gyvena zmogus lietuvoje ir nezino, kad vilniuje daugiau lietuviu nei kaune.. Nu sakes vyrai tas fruktas mane nuzude :D
2012-01-07
Atsakyti
o valanciunas zaide? pagal protokola, tai tik per apsilima sudalyvavo...
2012-01-07
Atsakyti
usasTo KAVENSKAsZALGIRIS. 1. Zinok, kad Vilniuje daugiau lietuviu nei kaune.. 2. Lenku taip pat vilniuje daugiau nei kaune.. Pasidomek bentjau oficiale informacija pries rekdamas skace.. :)


Gerai naslaiti, tu lygini kas yra nesulyginama. Bet pabandysiu tau paaiskint, nors manau su tavo tokiom smegenelem tu nieko nesuprasi. "Kauno mieste gyvena 10,6% visų Lietuvos gyventojų." Jei tu suprasi ka tas procentas reiskia tai yra tikrai daug. Taip gal Vilniui ir gyvena daugiau lietuviu, nors labai tuo netikiu, bet prieki tu paskaiciuok gyventoju skaiciu, ir pats paskaityk kas rasoma oficialiai :)
2012-01-07
-2
Atsakyti
Laurius3KAVENSKAsZALGIRISLaurius3Kodel lietuviai nekencia lenku? todel kad Lenkija buvo okupavusi Vilniu.Taciau tuo paciu metu, kai kurie smeiziat Vilniu ir jo gyventojus, pravardziudamai lenkais ir dar bala zino kaip.Iseina taip, kad smeiziat Vilniu, uz tai kad jis buvo okupuotas lenku?Tikri patriotai mat, is jusu tevynes buvo isplesta sostine, kartu su didele dalimi likusios rytu Lietuvos, kuri buvo atgauta krauju ir prakaitu, o poto ta pacia susigrazinta sostine, del kurios visa Lietuva kovojo, jus smeiziat. Geda man uz jus.Geriau pries rasydami kliedesius, pagalvokit ka rasot, nes darot GEDA tiek sau, tiek savo tevam, seneliam, ir proseneliam, kurie liejo krauja uz tai, kad Lietuva butu vientisa .tipo vislnius lietuvos miestas??? dar sostine kokia gali but sostine jei ten lietuviu beveik nera nes vien lenkai ir rusai.. londonas ir pan ir tada lietuva nes ten ir biski lietuviu yra;D bek is eterio nekliedejas..Pagal tave, kadangi Vilniuje yra daug tautybiu gyventoju, tai Vilnius nebe Lietuvos miestas?Zmones, dabar suprantat kodel verta baigti mokykla?Tai tik parodo, kad Vilniaus miestas yra patrauklus daugelio tautybiu zmonems, ne vien Lietuviams, o jei tau pavydas bamba grauzia, ka padarysi, gyvenk toliau savo banaliam fantaziju pasauly, ir melskis, kad dar vienas toks kaip tu, nesprogtu ant Tauro kalno :)Ir isvis, kas per mada visas sitas karas tarp Kauno ir Vilniaus, ka gero tai duoda? Ogi nieko, tik parodo kokie nesubrende yra kai kurie zmones.Nezinau kaip kiti, bet as palaikau ir viena ir kita komanda, ir visi sitie lojimai dviem frontais, man atrodo kaip gaidziu pestynes :)


koks tu protingas cia atsiradai net juokas ima.. palaikyk komandu kiek tu nori man px,, as palaikau tik zalgiri ir dejau ant to ryto ir vilniaus lenku rusu ir kitu chocholu .. ir nera ko man cia pavydet as tik dziaugiuosi kad kauno gatvese lietuviskai sneka o ne kaip vilniui neisgirsi lietuviskai snekant.. ir tas vilnius tiek kad lietuvos zemelapi ira tai tiek tos vilnietiskos lietuvos.. atsigauk nuo tu narkotiku ir eik miegot.. niekam tu cia neidomus..
2012-01-07
-1
Atsakyti
gone04O jum neatrode kad ryto zaidejam tiesiog jegu neuzteko nzn gal man tik pasirode bet ketvirto kelinio antroj pusej ryto puolimas buvo daug letesnis ir be deriniu zaidejai sunkiai damesdavo net baudu neymesdavo ir jau ne pirma karta tas pats buvo ir su cska na manau finale pries ryta daug minuciu gaus redikas dambrauskas dilys :)


Rice pavargo ir visas Lietuvos Ryto puolimas dingo. Kitaip tarent, nėr Rice, nėr ir Ryto.
2012-01-07
Atsakyti
usasTo KAVENSKAsZALGIRIS. 1. Zinok, kad Vilniuje daugiau lietuviu nei kaune.. 2. Lenku taip pat vilniuje daugiau nei kaune.. Pasidomek bentjau oficiale informacija pries rekdamas skace.. :)
Vilniuj daugiau lietuviu nei Kaune?? ne bl tau rimtai gili trauma... vaikystej Usas per giliai sysala sugrudo kai kur,tai smegenis su sudais sumaise....
2012-01-07
-2
Atsakyti
Chebra nestumkit taip ant Vilniaus, šiandien 407 tribūnoj visą gerklę už Žalgirį prarėkėm su panele, pilną maikę priprakaitavau ir nesvarbu, jog gyvenu Vilniuj. Nei čia smirda nei ką. Rėkit ant komandos ne ant miesto, nes Vilniečių ir savų yra. Ačiū :D
2012-01-07
-3
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Komentarus rašyti gali tik registruoti ir prisijungę vartotojai.

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.