Carmelo Anthony sugrįžimas nebuvo pažymėtas pergale
Carmelo Anthony sugrįžimas nebuvo pažymėtas pergale
Nuotr. Reuters – Scanpix
Deronas Williamsas mano esąs kaltas dėl Jeremy Lino manijos. Todėl gavęs progą revanšuotis, jis pademonstravo visus savo sugebėjimus.

Naujojo Džersio „Nets“ (10-24) žvaigždės vedama ekipa išvykoje 100:92 (18:21, 32:21, 32:22, 18:28) nugalėjo Niujorko „Knicks“ (16-17).

Linas pirmą kartą savo sugebėjimus pademonstravo būtent mače su „Nets“, kai pelnė 25 taškus, o „Knicks“ laimėjo 99:92. Nuo tada jis per rungtynes pelno po 25 taškus ir atlieka po 9,2 rezultatyvaus perdavimo.

Tačiau praėjusią naktį visas vadžias savo rankose laikė Williamsas. Jis pataikė 8 tritaškius ir pelnė 38 taškus, taip užtemdydamas naująją „Knicks“ žvaigždę.

„Viskas prasidėjo nuo manęs. Po tų rungtynių žmonės „Twitter“ svetainėje rašė, kad Jeremy Linas sudorojo Deroną Williamsą. Tai mane tikrai užgavo. Todėl artimiausias rungtynes su „Knicks“ aš apsibrėžiau kalendoriuje“, – tikino Williamsas.

„Knicks“ negelbėjo nė po traumos grįžęs Carmelo Anthony, kuris pelnė 11 taškų ir suklydo 6 kartus.

„Knicks“: Jeremy Linas 21 (9 rez. perd., 7 atk. kam.), Amare'as Stoudemire;as 17, Tysonas Chandleris 14, Carmelo Anthony 11, Landry Fieldsas 10 (11 atk. kam.).

„Nets“: Deronas Williamsas 38, MarShonas Brooksas 18, Krisas Humphriesas 14 (14 atk. kam.), DeShawnas Stevensonas 11.

Vaizdo reportažas:



Rodyti komentarus
1 2 3  »
kur carmelo ten pralaimejimai...
2012-02-21
Atsakyti
trigrasis
Privertei net wikipedia paziuret.. Toli grazu buvo vincui iki finalo su NETS.. daugiausiai sancu buvo kazkada apie 2000m, kai nuo 76xers gavo east finale.. AI ir VC gera buvo serija AI vs VC
2012-02-21
+1
Atsakyti
to trigrasis
beleka mali, tas pats carteris nuvede new jersey iki nba finalo
2012-02-21
-1
Atsakyti
a
Galejo Carmelo taip ir negrizt
2012-02-21
+1
Atsakyti
kYo
TrigrasisNu ir diskusija uzvire del CA ir LIN..Nenoriu sakyt kas geras o kas blogas, bet manau kad be CA new York butu zymiai geriau..Kodel? Todel kad Ca yra geras zaidejas, labia geras bet jis nera sutvertas vest komandas I pergales, nzn ko cia reikia ar charakterio ar dark o, bet jis nera cempioniskas ir manau tokiu niekad netaps..Toks kaip jis geru zaideju buvo ir yra NBA. Carteris, Mcgrady, G.Arenas, M.Redd, galima priskirt ir M.Ellis.. visi sitie savo geriausiai laikais buvo puikus metikai, clutc shooteriai, tasku masinos, bet jie negali atvest komandos iki ziedu, kazko truksta.. su jais komanda bus vidutine NBA lygio komanda.Carmelo pries kelis sezonus turejo labia stipria komanda Nuggets, kai ir kleiza, martic, camby lose.. bet krisdavo pirmam rate, isskyrus viena sezona, kai billups pasijunge (jis ir buvo priezastis sekmingo zaidimo)Visiskai kitokie zaidejai yra(buvo) Iverson, Kidd, Bryant, Wade, LJ pernai islindo Rose.. ju statistika ner super gera, daug metimu, daug netaikliu metimu, daug lipimu I medi ir nelogisku sprendimu, taciau jie sugeba kazkaip davest komanda iki pergaliu.. jus prisiminkit kokios palygint silpnos buvo NJN ir 76ers kai lose finaluose? Bet jie turejo po zaideja (kid dir AI) kurie sugebedavo patraukt komandas..Tas grybas LIN man ir nepatinka, bet per tas kelias varzybas NY atrode puikiai, jis gal tiesiog padeda atsiskleist kitiem zaidejam, turi teiseju palankuma, ar dar kazkoki dalyka taciau su juo komanda laimi.. aisku kad ji rikiuot I greta su AI, KIDD ir kitais, dar turi daug laiko praeit (ir tikiuosi kad tokie laikai neateis) taciau jis kazka tokio turi ko neturi CA..Isvada, kad NY reiktu ismest tuos savo senius kaip CA, B.Davis ir megint daryt komanda is jaunesniu.. ziurejau kaip lose jie su DAL, nu tikrai turi komanda potencialo.. geri auksti, izaidejas, yra kas tritaskius meto, geras klimatas, jauni losia pasitikedami savim, zodziu grazu ziuret..Prisijungus CA ir Davis su savo “autoritetais” gali praeit noras kitiem ardytis aikstei.. Siaip kas zaide krepsini supranta patys kad su vienais zaidejais yra zaist idomiau o su kitais visai neidomu ir nuo to priklauso tiek tavo tiek komandos zaidimas


Del daugumos dalyku sutinku bet kai parasei kad Carteris Mcgrady ar M.ellis negali atvest komandos iki ziedu savo geriausiais laikais tai tikrai nesamone jie ne ka prastesni uz kitas zvaigzdes. Tu taip sakai tik del to nes jie nera laimeje ziedu..
2012-02-21
Atsakyti
Trigrasis
Nu ir diskusija uzvire del CA ir LIN..

Nenoriu sakyt kas geras o kas blogas, bet manau kad be CA new York butu zymiai geriau..

Kodel? Todel kad Ca yra geras zaidejas, labia geras bet jis nera sutvertas vest komandas I pergales, nzn ko cia reikia ar charakterio ar dark o, bet jis nera cempioniskas ir manau tokiu niekad netaps..

Toks kaip jis geru zaideju buvo ir yra NBA. Carteris, Mcgrady, G.Arenas, M.Redd, galima priskirt ir M.Ellis.. visi sitie savo geriausiai laikais buvo puikus metikai, clutc shooteriai, tasku masinos, bet jie negali atvest komandos iki ziedu, kazko truksta.. su jais komanda bus vidutine NBA lygio komanda.

Carmelo pries kelis sezonus turejo labia stipria komanda Nuggets, kai ir kleiza, martic, camby lose.. bet krisdavo pirmam rate, isskyrus viena sezona, kai billups pasijunge (jis ir buvo priezastis sekmingo zaidimo)

Visiskai kitokie zaidejai yra(buvo) Iverson, Kidd, Bryant, Wade, LJ pernai islindo Rose.. ju statistika ner super gera, daug metimu, daug netaikliu metimu, daug lipimu I medi ir nelogisku sprendimu, taciau jie sugeba kazkaip davest komanda iki pergaliu.. jus prisiminkit kokios palygint silpnos buvo NJN ir 76ers kai lose finaluose? Bet jie turejo po zaideja (kid dir AI) kurie sugebedavo patraukt komandas..

Tas grybas LIN man ir nepatinka, bet per tas kelias varzybas NY atrode puikiai, jis gal tiesiog padeda atsiskleist kitiem zaidejam, turi teiseju palankuma, ar dar kazkoki dalyka taciau su juo komanda laimi.. aisku kad ji rikiuot I greta su AI, KIDD ir kitais, dar turi daug laiko praeit (ir tikiuosi kad tokie laikai neateis) taciau jis kazka tokio turi ko neturi CA..

Isvada, kad NY reiktu ismest tuos savo senius kaip CA, B.Davis ir megint daryt komanda is jaunesniu.. ziurejau kaip lose jie su DAL, nu tikrai turi komanda potencialo.. geri auksti, izaidejas, yra kas tritaskius meto, geras klimatas, jauni losia pasitikedami savim, zodziu grazu ziuret..

Prisijungus CA ir Davis su savo “autoritetais” gali praeit noras kitiem ardytis aikstei.. Siaip kas zaide krepsini supranta patys kad su vienais zaidejais yra zaist idomiau o su kitais visai neidomu ir nuo to priklauso tiek tavo tiek komandos zaidimas
2012-02-21
+1
Atsakyti
Anonimas
Beje derono naudingumas tik 26 palyginus su 38pts. Beto kaip sakiau knicksams labai nekrito, net smitas prametė visus 5 tritaškius.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-02-21
Atsakyti
Ziurejau rungtynes, Linas vos kojas vilko nes pavarges po vakar rungtyniu kur zaide 45min. Nesupratau kodel B.Davisui nedave zaisti daugiau, nes J.Lin buvo pervarges
2012-02-21
Atsakyti
Anonimas
Beje derono naudingumas tik 26 palyginus su 38pts. Beto kaip sakiau knicksams labai nekrito, net smitas prametė visus 5 tritaškius.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-02-21
Atsakyti
Anonimas
Beje derono naudingumas tik 26 palyginus su 38pts. Beto kaip sakiau knicksams labai nekrito, net smitas prametė visus 5 tritaškius.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-02-21
Atsakyti
Anonimas
To mikas. Tai sakai kad 8 derono tritaškiai yra dėsninga ir sėkmės čia nėra? Beto žaidžia komandos o ne atskiri žaidėjai, kažin kanors tau sako Lin 9asistai, 7atkovoti ir 4 perimti? Ir aplamai net tas išreklamuotas heat produktas nesugeba laimėt visu rungtyniu, tai apie ka kalba?

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-02-21
Atsakyti
Anonimas
To mikas. Tai sakai kad 8 derono tritaškiai yra dėsninga ir sėkmės čia nėra? Beto žaidžia komandos o ne atskiri žaidėjai, kažin kanors tau sako Lin 9asistai, 7atkovoti ir 4 perimti? Ir aplamai net tas išreklamuotas heat produktas nesugeba laimėt visu rungtyniu, tai apie ka kalba?

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-02-21
Atsakyti
Anonimas
To mikas. Tai sakai kad 8 derono tritaškiai yra dėsninga ir sėkmės čia nėra? Beto žaidžia komandos o ne atskiri žaidėjai, kažin kanors tau sako Lin 9asistai, 7atkovoti ir 4 perimti? Ir aplamai net tas išreklamuotas heat produktas nesugeba laimėt visu rungtyniu, tai apie ka kalba?

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-02-21
Atsakyti
Anonimas
To edgarui. Matos iš komentaro kad tau 15metu nedaugiau. Lopu niekas anthony nevadina, mažiau fantazuot tau reikėtu. Manau čia dauguma kurie komentuoja yra daug kartu paėme kamuoli i rankas, ir jie komentuot turi pilna teise apgailėtina anthony žaidima ir nenauda komandai. Kaip juokingai skamba tie argumentai kad ka čia komentuojat, tipo patys nieko nepasieke krepšini ir eikit knicksus atveskit i playoffus :-D visu pirma jei mano atveju tai aš nesusiejau savo gyvenimo su krepšiniu profesionaliai, bet tai nereiškia kad negaliu kritikuot apgailėtinu žaidimu anthony, tam ir yra kritika kad žaidėjai ir žmonės atsibustu, pamatytu realybe. Beto puikiai žaidžiu mėgėjiškai ir puikiai suprantu krepšini kaip ir kiti kurie turi smegenu, todėl nereikia čia tu argumentu tokiu nelogišku. Beje tu labai klysti dėl playoffu, su anthony komanda neturėjo jokiu šansu patekt i juos, o su Lin komanda tapo laiminčia ir realia playoffu dalyve, bet dabar grižus balastui, neaišku kaip bus.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-02-21
Atsakyti
Anonimas
To edgarui. Matos iš komentaro kad tau 15metu nedaugiau. Lopu niekas anthony nevadina, mažiau fantazuot tau reikėtu. Manau čia dauguma kurie komentuoja yra daug kartu paėme kamuoli i rankas, ir jie komentuot turi pilna teise apgailėtina anthony žaidima ir nenauda komandai. Kaip juokingai skamba tie argumentai kad ka čia komentuojat, tipo patys nieko nepasieke krepšini ir eikit knicksus atveskit i playoffus :-D visu pirma jei mano atveju tai aš nesusiejau savo gyvenimo su krepšiniu profesionaliai, bet tai nereiškia kad negaliu kritikuot apgailėtinu žaidimu anthony, tam ir yra kritika kad žaidėjai ir žmonės atsibustu, pamatytu realybe. Beto puikiai žaidžiu mėgėjiškai ir puikiai suprantu krepšini kaip ir kiti kurie turi smegenu, todėl nereikia čia tu argumentu tokiu nelogišku. Beje tu labai klysti dėl playoffu, su anthony komanda neturėjo jokiu šansu patekt i juos, o su Lin komanda tapo laiminčia ir realia playoffu dalyve, bet dabar grižus balastui, neaišku kaip bus.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-02-21
Atsakyti
Anonimas
To edgarui. Matos iš komentaro kad tau 15metu nedaugiau. Lopu niekas anthony nevadina, mažiau fantazuot tau reikėtu. Manau čia dauguma kurie komentuoja yra daug kartu paėme kamuoli i rankas, ir jie komentuot turi pilna teise apgailėtina anthony žaidima ir nenauda komandai. Kaip juokingai skamba tie argumentai kad ka čia komentuojat, tipo patys nieko nepasieke krepšini ir eikit knicksus atveskit i playoffus :-D visu pirma jei mano atveju tai aš nesusiejau savo gyvenimo su krepšiniu profesionaliai, bet tai nereiškia kad negaliu kritikuot apgailėtinu žaidimu anthony, tam ir yra kritika kad žaidėjai ir žmonės atsibustu, pamatytu realybe. Beto puikiai žaidžiu mėgėjiškai ir puikiai suprantu krepšini kaip ir kiti kurie turi smegenu, todėl nereikia čia tu argumentu tokiu nelogišku. Beje tu labai klysti dėl playoffu, su anthony komanda neturėjo jokiu šansu patekt i juos, o su Lin komanda tapo laiminčia ir realia playoffu dalyve, bet dabar grižus balastui, neaišku kaip bus.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-02-21
+1
Atsakyti
mikas
jo. Tai gal dar sakom, kad visi taskai Deronui pakrito ir isvis niekas nekaltas. Nea, deja taip nera. Pripazinkit visi Linsanity fanai, kad jusu vyrukas pralose dvikova Deronui konkreciai.
2012-02-21
+1
Atsakyti
Edgaras
Lopu vadina CA, nors patys cj kamolio i rankas paimt nemokat, visi uz laido axujencikai... Tai gal atklijuokit savo suvines nuo PC ir istemkit knyck i PO jei jau tokie iskalbingi esat. Neveltui Martinas gina Melo ir as ir prisidedu pr jo. Melo cluch shooteris, zaidejas vienas pries viena, toks kaip kobe, bet Kobe suprantamai geresnis, o kad jis tiek meto jam uz tai mokami pinigai, tai kad ciaupkites ir patis ka nors naudingo nuveikit. Db paziurim kiek minusu surinksiu...
2012-02-21
-1
Atsakyti
Anonimas
To mikas. Ka tu čia skaičiuoji pagal taikluma, žaidėjo efektyvumas skaičiuojamas pagal naudingumas, anthony naudingumas 2, Lin naudingumas 20, ar dar tau yra kokiu klausimu kuris iš ju komandai naudingesnis? Isikalk i galva viena dalyka, anthony yra balastas, jis sugrižes vėl išbalansavo komanda, beto jei žiurėjai rungtynes tai turėjai matyt kad deronui labai gerai krito tritaškiai, prieš toki pataikymas nei lebronas nei wade neapsigintu. Atimk tuos tritaškius derono, kas lieka? Lieka 14 tašku.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-02-21
Atsakyti
Anonimas
To mikas. Ka tu čia skaičiuoji pagal taikluma, žaidėjo efektyvumas skaičiuojamas pagal naudingumas, anthony naudingumas 2, Lin naudingumas 20, ar dar tau yra kokiu klausimu kuris iš ju komandai naudingesnis? Isikalk i galva viena dalyka, anthony yra balastas, jis sugrižes vėl išbalansavo komanda, beto jei žiurėjai rungtynes tai turėjai matyt kad deronui labai gerai krito tritaškiai, prieš toki pataikymas nei lebronas nei wade neapsigintu. Atimk tuos tritaškius derono, kas lieka? Lieka 14 tašku.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-02-21
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
1 2 3  »

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 52

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.
Rodyti visas naujienas