Dwyane'as Wade'as atliko dvigubą dublį
Dwyane'as Wade'as atliko dvigubą dublį
Nuotr. Reuters – Scanpix
Iškritus vienam Didžiosios trijulės nariui, kiti du su kaupu užpildė netektį. LeBronas Jamesas ir Dwyane'as Wade'as pelnė du trečdalius komandos taškų, o jų vedama Majamio „Heat“ (28-7) svečiuose 107:93 (32:24, 28:18, 27:27, 20:24) įveikė Portlendo „Trail Blazers“ (18-18).

Tai buvo devintas iš eilės „Heat“ laimėjimas, o visos pergalės pasiektos dviženkliais skirtumais.

„Heat“ vertėsi be Chriso Bosho, kuris nerungtyniauja dėl mirties šeimoje. Puolėjas praleis dar bent vienas rungtynes.

Tačiau ir be jo Majamio ekipa visas rungtynes tvirtai kontroliavo mačo eigą. Nors ketvirtajame kėlinyje šeimininkai priartėjo iki 81:92, tačiau „Heat“ nė neleido pagalvoti apie pergalę.

„Trail Blazers“: LaMarcusas Aldridge'as 20, Jamalas Crawfordas 18, Nicolas Batumas 17, Wesley Matthewsas 15, Geraldas Wallace'as 12.

„Heat“: LeBronas Jamesas 38 (11 atk. kam., 6 rez. perd., 5 per. kam.), Dwyane'as Wade'as 33 (10 rez. perd.), Mario Chalmersas 12, Udonis Haslemas 11 (14 atk. kam.).

Rungtynių vaizdo reportažas:


Rodyti komentarus
Atrinkti (0) Visi (39)
Boshas juodadarbis Heat, be jo ginyba zlugus, dbr ziuriu Heat-Jazz, tai po 2 keliniu Jazz daro ka nori poHeat krepsiu, kamuolius renkas kas nori, taskai visi is po krepsio, akivaizdziai truksta Bosho
2012-03-03
Atsakyti
ShL
Haslemas juodadarbis žaidėjas, gynyboje jis padaro daugiau nei Bosh, tačiau teigti, kad be jo Heat stipresn-absurdas
2012-03-02
Atsakyti
Anonimas
CesarMiles (+1.97)

Anonimas

CesarMiles (+1.97)tromoosCesarMilespukis6CesarMilesNu ka hebraCempai bus heat, bulls arba thunders--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.ltbulliams nei vieno sanso pries miami. vienintele galinti laimet 4 macus pries situos zveris komanda yra thunder.Trauma vienam is big 3 ir viskas.jei trauma gautu lebronas, heat sansus laimet titula vertinciau 20%.jei trauma gautu wade, heat sansus laimet titula vertinciau 60%jei trauma gautu boshas, heat sansus laimet titula vertinciau 110%Nesutikciau su %`ais... Miami apskritai duociau max 51% ir tai su salyga, kad jie visi sveiki bus ir viskas tinkamai "susiclickins" PO, jei nors vienas is 8-9`uko gautu trauma dar maziau sansu laimet ziedus ypac jei tai kazkas is BIG3. Bochas simet tikrai gerai zaide, buvo svarbi komandos dalis ir savo role atliko pavyzdingai, atrodo pagaliau pritapes tiek prie roles, tiek prie komandos. Jei del kazkokiu priezasciu jis nezaistu, Heat net finalo nepasiektu(kad ir kokie geri zaidejai butu James su Wade).kad ir kaip noreciau, bet negaliu sutikt. tikrai boshas patobulejo sia vasara, priaugo berods 10kg raumenu ir visa kita, bet jis nera toks svarbus komandai. lebronas cavalierius iki finalo nuvede turedamas komandoj vien lavonus, dabar situacija panasi tik vietoj kruvos lavonu dar butu ir wade. to pilnai uztenka nueit iki finalo, nes rytuose miamiui konkurencijos nera. su visa pagarba bulliams jie neturi ka pastatyt pries du nba top5 krepsininkus. Ir plius tiek LeBronas tiek Wade gali gerokai pristabdyt Rose. Isjungus Rose nebelieka bulls. tai jau matem pernai. galbut perlenkiau su tuo 110%, bet vistiek manau be bosho miamis menkai susilpnetu, nes haslemas nera prastas krepsininkas.Neimanoma per 3 men priaugt 10 kg raumenu, jiesiog neimanoma :D cia tas pats kai per 1 d po 100g priaugt lol.

jo patikslinsiu - priaugo 7kg (15 pounds) per visa off season su visu lokautu ;) tas kiek realiau, nes jei atmintis neapgauna 1kg raumenu sveikai galima priaugt tik mazdaug per menesi.

teisingai 1kg be steroidu tik per 1 men
2012-03-02
Atsakyti
Anonimas
Reike Chriso
2012-03-02
Atsakyti
CesarMilesAnonimasCesarMiles (+1.97)tromoosCesarMilespukis6CesarMilesNu ka hebraCempai bus heat, bulls arba thunders--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.ltbulliams nei vieno sanso pries miami. vienintele galinti laimet 4 macus pries situos zveris komanda yra thunder.Trauma vienam is big 3 ir viskas.jei trauma gautu lebronas, heat sansus laimet titula vertinciau 20%.jei trauma gautu wade, heat sansus laimet titula vertinciau 60%jei trauma gautu boshas, heat sansus laimet titula vertinciau 110%Nesutikciau su %`ais... Miami apskritai duociau max 51% ir tai su salyga, kad jie visi sveiki bus ir viskas tinkamai "susiclickins" PO, jei nors vienas is 8-9`uko gautu trauma dar maziau sansu laimet ziedus ypac jei tai kazkas is BIG3. Bochas simet tikrai gerai zaide, buvo svarbi komandos dalis ir savo role atliko pavyzdingai, atrodo pagaliau pritapes tiek prie roles, tiek prie komandos. Jei del kazkokiu priezasciu jis nezaistu, Heat net finalo nepasiektu(kad ir kokie geri zaidejai butu James su Wade).kad ir kaip noreciau, bet negaliu sutikt. tikrai boshas patobulejo sia vasara, priaugo berods 10kg raumenu ir visa kita, bet jis nera toks svarbus komandai. lebronas cavalierius iki finalo nuvede turedamas komandoj vien lavonus, dabar situacija panasi tik vietoj kruvos lavonu dar butu ir wade. to pilnai uztenka nueit iki finalo, nes rytuose miamiui konkurencijos nera. su visa pagarba bulliams jie neturi ka pastatyt pries du nba top5 krepsininkus. Ir plius tiek LeBronas tiek Wade gali gerokai pristabdyt Rose. Isjungus Rose nebelieka bulls. tai jau matem pernai. galbut perlenkiau su tuo 110%, bet vistiek manau be bosho miamis menkai susilpnetu, nes haslemas nera prastas krepsininkas.Neimanoma per 3 men priaugt 10 kg raumenu, jiesiog neimanoma :D cia tas pats kai per 1 d po 100g priaugt lol.jo patikslinsiu - priaugo 7kg (15 pounds) per visa off season su visu lokautu ;) tas kiek realiau, nes jei atmintis neapgauna 1kg raumenu sveikai galima priaugt tik mazdaug per menesi.BlitzkriegCesarMilestromoosCesarMilespukis6CesarMilesNu ka hebraCempai bus heat, bulls arba thunders--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.ltbulliams nei vieno sanso pries miami. vienintele galinti laimet 4 macus pries situos zveris komanda yra thunder.Trauma vienam is big 3 ir viskas.jei trauma gautu lebronas, heat sansus laimet titula vertinciau 20%.jei trauma gautu wade, heat sansus laimet titula vertinciau 60%jei trauma gautu boshas, heat sansus laimet titula vertinciau 110%Nesutikciau su %`ais... Miami apskritai duociau max 51% ir tai su salyga, kad jie visi sveiki bus ir viskas tinkamai "susiclickins" PO, jei nors vienas is 8-9`uko gautu trauma dar maziau sansu laimet ziedus ypac jei tai kazkas is BIG3. Bochas simet tikrai gerai zaide, buvo svarbi komandos dalis ir savo role atliko pavyzdingai, atrodo pagaliau pritapes tiek prie roles, tiek prie komandos. Jei del kazkokiu priezasciu jis nezaistu, Heat net finalo nepasiektu(kad ir kokie geri zaidejai butu James su Wade).kad ir kaip noreciau, bet negaliu sutikt. tikrai boshas patobulejo sia vasara, priaugo berods 10kg raumenu ir visa kita, bet jis nera toks svarbus komandai. lebronas cavalierius iki finalo nuvede turedamas komandoj vien lavonus, dabar situacija panasi tik vietoj kruvos lavonu dar butu ir wade. to pilnai uztenka nueit iki finalo, nes rytuose miamiui konkurencijos nera. su visa pagarba bulliams jie neturi ka pastatyt pries du nba top5 krepsininkus. Ir plius tiek LeBronas tiek Wade gali gerokai pristabdyt Rose. Isjungus Rose nebelieka bulls. tai jau matem pernai. galbut perlenkiau su tuo 110%, bet vistiek manau be bosho miamis menkai susilpnetu, nes haslemas nera prastas krepsininkas.Be Bosho menkai susilpnėtų :D Tas pats kas sakyt, kad Lietuvos rinktinė be Kleizos menkai susilpnėtų.debiliskesnio palyginimo turbut negalejai sugalvot. kleiza lietuvai tas pats kas lebronas miamiui. bosha gali palygint su kokiu jasaiciu ar dar kuo. didelio skirtumo nepamatysi jam iskritus.


Ai, neverta ginčytis su tavim, matosi, kad vaikas arba atsilikęs.
2012-03-02
+1
Atsakyti
AnonimasCesarMiles (+1.97)tromoosCesarMilespukis6CesarMilesNu ka hebraCempai bus heat, bulls arba thunders--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.ltbulliams nei vieno sanso pries miami. vienintele galinti laimet 4 macus pries situos zveris komanda yra thunder.Trauma vienam is big 3 ir viskas.jei trauma gautu lebronas, heat sansus laimet titula vertinciau 20%.jei trauma gautu wade, heat sansus laimet titula vertinciau 60%jei trauma gautu boshas, heat sansus laimet titula vertinciau 110%Nesutikciau su %`ais... Miami apskritai duociau max 51% ir tai su salyga, kad jie visi sveiki bus ir viskas tinkamai "susiclickins" PO, jei nors vienas is 8-9`uko gautu trauma dar maziau sansu laimet ziedus ypac jei tai kazkas is BIG3. Bochas simet tikrai gerai zaide, buvo svarbi komandos dalis ir savo role atliko pavyzdingai, atrodo pagaliau pritapes tiek prie roles, tiek prie komandos. Jei del kazkokiu priezasciu jis nezaistu, Heat net finalo nepasiektu(kad ir kokie geri zaidejai butu James su Wade).kad ir kaip noreciau, bet negaliu sutikt. tikrai boshas patobulejo sia vasara, priaugo berods 10kg raumenu ir visa kita, bet jis nera toks svarbus komandai. lebronas cavalierius iki finalo nuvede turedamas komandoj vien lavonus, dabar situacija panasi tik vietoj kruvos lavonu dar butu ir wade. to pilnai uztenka nueit iki finalo, nes rytuose miamiui konkurencijos nera. su visa pagarba bulliams jie neturi ka pastatyt pries du nba top5 krepsininkus. Ir plius tiek LeBronas tiek Wade gali gerokai pristabdyt Rose. Isjungus Rose nebelieka bulls. tai jau matem pernai. galbut perlenkiau su tuo 110%, bet vistiek manau be bosho miamis menkai susilpnetu, nes haslemas nera prastas krepsininkas.Neimanoma per 3 men priaugt 10 kg raumenu, jiesiog neimanoma :D cia tas pats kai per 1 d po 100g priaugt lol.


jo patikslinsiu - priaugo 7kg (15 pounds) per visa off season su visu lokautu ;) tas kiek realiau, nes jei atmintis neapgauna 1kg raumenu sveikai galima priaugt tik mazdaug per menesi.

BlitzkriegCesarMilestromoosCesarMilespukis6CesarMilesNu ka hebraCempai bus heat, bulls arba thunders--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.ltbulliams nei vieno sanso pries miami. vienintele galinti laimet 4 macus pries situos zveris komanda yra thunder.Trauma vienam is big 3 ir viskas.jei trauma gautu lebronas, heat sansus laimet titula vertinciau 20%.jei trauma gautu wade, heat sansus laimet titula vertinciau 60%jei trauma gautu boshas, heat sansus laimet titula vertinciau 110%Nesutikciau su %`ais... Miami apskritai duociau max 51% ir tai su salyga, kad jie visi sveiki bus ir viskas tinkamai "susiclickins" PO, jei nors vienas is 8-9`uko gautu trauma dar maziau sansu laimet ziedus ypac jei tai kazkas is BIG3. Bochas simet tikrai gerai zaide, buvo svarbi komandos dalis ir savo role atliko pavyzdingai, atrodo pagaliau pritapes tiek prie roles, tiek prie komandos. Jei del kazkokiu priezasciu jis nezaistu, Heat net finalo nepasiektu(kad ir kokie geri zaidejai butu James su Wade).kad ir kaip noreciau, bet negaliu sutikt. tikrai boshas patobulejo sia vasara, priaugo berods 10kg raumenu ir visa kita, bet jis nera toks svarbus komandai. lebronas cavalierius iki finalo nuvede turedamas komandoj vien lavonus, dabar situacija panasi tik vietoj kruvos lavonu dar butu ir wade. to pilnai uztenka nueit iki finalo, nes rytuose miamiui konkurencijos nera. su visa pagarba bulliams jie neturi ka pastatyt pries du nba top5 krepsininkus. Ir plius tiek LeBronas tiek Wade gali gerokai pristabdyt Rose. Isjungus Rose nebelieka bulls. tai jau matem pernai. galbut perlenkiau su tuo 110%, bet vistiek manau be bosho miamis menkai susilpnetu, nes haslemas nera prastas krepsininkas.Be Bosho menkai susilpnėtų :D Tas pats kas sakyt, kad Lietuvos rinktinė be Kleizos menkai susilpnėtų.


debiliskesnio palyginimo turbut negalejai sugalvot. kleiza lietuvai tas pats kas lebronas miamiui. bosha gali palygint su kokiu jasaiciu ar dar kuo. didelio skirtumo nepamatysi jam iskritus.
2012-03-02
Atsakyti
Triedalai
Ir absurdas lygint Jamesą su Jordanu. Pakankamai skirtingi žaidėjai ir skirtingu laiku žaidžia, kas reiškia labai daug, ypač jei kalbėsim apie gynybą NBA, bet kas gali sakyt, kad jis geresnis už Maiklą? Tik tie kas nematė Maiklo. Taip, kad baikit čia savo kliedesius, vaikai, ir eikit žiūrėt senų Bulls įrašų, su tikra gynyba ir galiojančia žingsnių taisykle.
2012-03-02
Atsakyti
Triedalai
Tu galvoji jie su kiaušiniais ir varške tokius raumenis užsiaugina? Naivuolis.
2012-03-02
Atsakyti
CesarMilestromoosCesarMilespukis6CesarMilesNu ka hebraCempai bus heat, bulls arba thunders--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.ltbulliams nei vieno sanso pries miami. vienintele galinti laimet 4 macus pries situos zveris komanda yra thunder.Trauma vienam is big 3 ir viskas.jei trauma gautu lebronas, heat sansus laimet titula vertinciau 20%.jei trauma gautu wade, heat sansus laimet titula vertinciau 60%jei trauma gautu boshas, heat sansus laimet titula vertinciau 110%Nesutikciau su %`ais... Miami apskritai duociau max 51% ir tai su salyga, kad jie visi sveiki bus ir viskas tinkamai "susiclickins" PO, jei nors vienas is 8-9`uko gautu trauma dar maziau sansu laimet ziedus ypac jei tai kazkas is BIG3. Bochas simet tikrai gerai zaide, buvo svarbi komandos dalis ir savo role atliko pavyzdingai, atrodo pagaliau pritapes tiek prie roles, tiek prie komandos. Jei del kazkokiu priezasciu jis nezaistu, Heat net finalo nepasiektu(kad ir kokie geri zaidejai butu James su Wade).kad ir kaip noreciau, bet negaliu sutikt. tikrai boshas patobulejo sia vasara, priaugo berods 10kg raumenu ir visa kita, bet jis nera toks svarbus komandai. lebronas cavalierius iki finalo nuvede turedamas komandoj vien lavonus, dabar situacija panasi tik vietoj kruvos lavonu dar butu ir wade. to pilnai uztenka nueit iki finalo, nes rytuose miamiui konkurencijos nera. su visa pagarba bulliams jie neturi ka pastatyt pries du nba top5 krepsininkus. Ir plius tiek LeBronas tiek Wade gali gerokai pristabdyt Rose. Isjungus Rose nebelieka bulls. tai jau matem pernai. galbut perlenkiau su tuo 110%, bet vistiek manau be bosho miamis menkai susilpnetu, nes haslemas nera prastas krepsininkas.


Be Bosho menkai susilpnėtų :D Tas pats kas sakyt, kad Lietuvos rinktinė be Kleizos menkai susilpnėtų.
2012-03-02
+1
Atsakyti
CesarMilespukis6CesarMilesNu ka hebraCempai bus heat, bulls arba thunders--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.ltbulliams nei vieno sanso pries miami. vienintele galinti laimet 4 macus pries situos zveris komanda yra thunder.Trauma vienam is big 3 ir viskas.jei trauma gautu lebronas, heat sansus laimet titula vertinciau 20%.jei trauma gautu wade, heat sansus laimet titula vertinciau 60%jei trauma gautu boshas, heat sansus laimet titula vertinciau 110%


Kaip visada nusišneki :) Jeigu bent vienas iš big 3 užsitraumuotų, Heat nelaimėtų tikrai.Ir išvis Bosh nuvertintas yra, gerai jis žaidžia, geras pataikymas, o be jo tuos jo 18-20 tsk kažkam kitam reik sumest, apie Wade ir Lebron nekalbu nes be jų be šansų, playoffs kitaip negu reguliariam sezone nes ten ne vienos varžybos lemia.
2012-03-02
Atsakyti
Anonimas
CesarMiles (+1.97)

tromoos

CesarMilespukis6CesarMilesNu ka hebraCempai bus heat, bulls arba thunders--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.ltbulliams nei vieno sanso pries miami. vienintele galinti laimet 4 macus pries situos zveris komanda yra thunder.Trauma vienam is big 3 ir viskas.jei trauma gautu lebronas, heat sansus laimet titula vertinciau 20%.jei trauma gautu wade, heat sansus laimet titula vertinciau 60%jei trauma gautu boshas, heat sansus laimet titula vertinciau 110%Nesutikciau su %`ais... Miami apskritai duociau max 51% ir tai su salyga, kad jie visi sveiki bus ir viskas tinkamai "susiclickins" PO, jei nors vienas is 8-9`uko gautu trauma dar maziau sansu laimet ziedus ypac jei tai kazkas is BIG3. Bochas simet tikrai gerai zaide, buvo svarbi komandos dalis ir savo role atliko pavyzdingai, atrodo pagaliau pritapes tiek prie roles, tiek prie komandos. Jei del kazkokiu priezasciu jis nezaistu, Heat net finalo nepasiektu(kad ir kokie geri zaidejai butu James su Wade).

kad ir kaip noreciau, bet negaliu sutikt. tikrai boshas patobulejo sia vasara, priaugo berods 10kg raumenu ir visa kita, bet jis nera toks svarbus komandai. lebronas cavalierius iki finalo nuvede turedamas komandoj vien lavonus, dabar situacija panasi tik vietoj kruvos lavonu dar butu ir wade. to pilnai uztenka nueit iki finalo, nes rytuose miamiui konkurencijos nera. su visa pagarba bulliams jie neturi ka pastatyt pries du nba top5 krepsininkus. Ir plius tiek LeBronas tiek Wade gali gerokai pristabdyt Rose. Isjungus Rose nebelieka bulls. tai jau matem pernai. galbut perlenkiau su tuo 110%, bet vistiek manau be bosho miamis menkai susilpnetu, nes haslemas nera prastas krepsininkas.

Neimanoma per 3 men priaugt 10 kg raumenu, jiesiog neimanoma :D cia tas pats kai per 1 d po 100g priaugt lol.
2012-03-02
Atsakyti
Spree
Na vyrai baigit su lavonais....Miller, Haslem, Batier paziurekite kokius status turejo pries tai. Tai cempioniskos komandos detales, tas pats Chalmersas yra tikrai neblogas...Prie BIG3 bet kokie krepsininkai atrodys kaip lavonai, bet taip tikrai nera...
2012-03-02
Atsakyti
Pritariu
Cesar Miles.. prie situ 2 zaideju Wade ir Lebrono, rastum kokiu 20 zaideju kurie atrodytu panasiai kaip atrodo boshas ten.. jo netektis heatam nera baisi
2012-03-02
Atsakyti
tromoosCesarMilespukis6CesarMilesNu ka hebraCempai bus heat, bulls arba thunders--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.ltbulliams nei vieno sanso pries miami. vienintele galinti laimet 4 macus pries situos zveris komanda yra thunder.Trauma vienam is big 3 ir viskas.jei trauma gautu lebronas, heat sansus laimet titula vertinciau 20%.jei trauma gautu wade, heat sansus laimet titula vertinciau 60%jei trauma gautu boshas, heat sansus laimet titula vertinciau 110%Nesutikciau su %`ais... Miami apskritai duociau max 51% ir tai su salyga, kad jie visi sveiki bus ir viskas tinkamai "susiclickins" PO, jei nors vienas is 8-9`uko gautu trauma dar maziau sansu laimet ziedus ypac jei tai kazkas is BIG3. Bochas simet tikrai gerai zaide, buvo svarbi komandos dalis ir savo role atliko pavyzdingai, atrodo pagaliau pritapes tiek prie roles, tiek prie komandos. Jei del kazkokiu priezasciu jis nezaistu, Heat net finalo nepasiektu(kad ir kokie geri zaidejai butu James su Wade).


kad ir kaip noreciau, bet negaliu sutikt. tikrai boshas patobulejo sia vasara, priaugo berods 10kg raumenu ir visa kita, bet jis nera toks svarbus komandai. lebronas cavalierius iki finalo nuvede turedamas komandoj vien lavonus, dabar situacija panasi tik vietoj kruvos lavonu dar butu ir wade. to pilnai uztenka nueit iki finalo, nes rytuose miamiui konkurencijos nera. su visa pagarba bulliams jie neturi ka pastatyt pries du nba top5 krepsininkus. Ir plius tiek LeBronas tiek Wade gali gerokai pristabdyt Rose. Isjungus Rose nebelieka bulls. tai jau matem pernai. galbut perlenkiau su tuo 110%, bet vistiek manau be bosho miamis menkai susilpnetu, nes haslemas nera prastas krepsininkas.
2012-03-02
Atsakyti
CesarMilespukis6CesarMilesNu ka hebraCempai bus heat, bulls arba thunders--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.ltbulliams nei vieno sanso pries miami. vienintele galinti laimet 4 macus pries situos zveris komanda yra thunder.Trauma vienam is big 3 ir viskas.jei trauma gautu lebronas, heat sansus laimet titula vertinciau 20%.jei trauma gautu wade, heat sansus laimet titula vertinciau 60%jei trauma gautu boshas, heat sansus laimet titula vertinciau 110%


Nesutikciau su %`ais... Miami apskritai duociau max 51% ir tai su salyga, kad jie visi sveiki bus ir viskas tinkamai "susiclickins" PO, jei nors vienas is 8-9`uko gautu trauma dar maziau sansu laimet ziedus ypac jei tai kazkas is BIG3. Bochas simet tikrai gerai zaide, buvo svarbi komandos dalis ir savo role atliko pavyzdingai, atrodo pagaliau pritapes tiek prie roles, tiek prie komandos. Jei del kazkokiu priezasciu jis nezaistu, Heat net finalo nepasiektu(kad ir kokie geri zaidejai butu James su Wade).
2012-03-02
Atsakyti
Rylanba aplamai daro sou ginybos nulis..dominuoja puolimas..zaistu heat pries csk ar barsa sustatytu zona paziureciau kaip heat ar kita nba komanda imestu 110tsk pvz...ziauru du zaidejei imeta 70tsk...tai tegu 100imeta dviese..nba gyniba apgailetina cirkas...


oi tu vaikine klysti. Visi sutinka, kad europoje yra naudojama daugiau ginybos sistemu, europoje pilnai galima zona, NBA tik nesenai su didelem isimtim zona tapo galima, taipogi europoje yra labiau akcentuojama komandine ginyba, kaip ir komandinis puolimas. NBA viskas kitaip ir tai salygoja ne kas kita, kaip supertalentu ir nerealiai individualiai stipriu zaideju gausa. Salygoja tai, kad NBA paliekama daugiau gintis 1 pries 1 ir niekas nesigincys, kad NBA zaidejai sioje vietoje kurkas stipresni nei europos komadu. Taciau netgi ne tai salygoja, kad NBA komandos pelno daugiau tasku. Visu pirma NBA rungtynes trunka 48min, o europoje 40 min. Visu antra NBA dominuoja daugiau individualus puolimas ir paliakama labai daug laisves improvizuoti, o tai salygoja zymiai greitesnes ataku pabaigas. Europoje viskas labiau sukoncentruota i derinius, pozicini zaidima ir improvizacijai mazai vietos yra, taigi atakos trunka zymiai ilgiau, todel ir tasku maziau surenkama.

Apskritai kaip galima diskutuoti, kad NBA cirkas, jei tie cirkininkai dominuoja pasaulyje jau daugeli metu? Taip USA rinktine buvo nusiritus ir nelaimejo berods triju cempu, taciau ilgai netrukus vel pakilo ir vel realiausi pretendentai i auksa. Tai man atsakyk i klausima kodel taip yra? Kaip klaunai kaunasi kaip lygus su lygiais su europos profais, o daznu atveju ir visa galva pranasesni buna?
2012-03-02
+1
Atsakyti
Lebronas yra labai techniskas zaidejas jeigu jis mato kad nepataikys tai atiduoda kitiems, o pvz kobe vistiek meta tai galima pamatyti assistu vidurki, atkovotu kamuoliu vidurki kiek Lebronas dirba komandai. Aisku MVP rodo individualybes pasiekimus ziedai - komandos pasiekimus, bet cia kalba neina apie ziedus nei apie MVP. I tema jeigu susitraumuotu lebronas visam sezonui arba wade heat gali apie ziedus pamirsti.
2012-03-02
Atsakyti
ryto fanas
ziauru lebronas tikrai geriausias nba per varzybas minmum 5 perimti kamuoliai. Daro viska pataikyt gali is betkur. Rimtai geras zaidejes
2012-03-02
Atsakyti
pukis6CesarMilesNu ka hebraCempai bus heat, bulls arba thunders--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.ltbulliams nei vieno sanso pries miami. vienintele galinti laimet 4 macus pries situos zveris komanda yra thunder.Trauma vienam is big 3 ir viskas.


jei trauma gautu lebronas, heat sansus laimet titula vertinciau 20%.

jei trauma gautu wade, heat sansus laimet titula vertinciau 60%

jei trauma gautu boshas, heat sansus laimet titula vertinciau 110%
2012-03-02
Atsakyti
CesarMilesNu ka hebraCempai bus heat, bulls arba thunders--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.ltbulliams nei vieno sanso pries miami. vienintele galinti laimet 4 macus pries situos zveris komanda yra thunder.


Trauma vienam is big 3 ir viskas.
2012-03-02
-1
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 39

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.