Trifunovičius: Noriu, kad žaistume greitai, bet pirmiau turime kietai gintis

2012-03-19 09:40
Jonas Miklovas, „BasketNews.lt“ korespondentas
Aleksandro Trifunovičiaus auklėtiniai kovo mėnesį VTB Vieningoje lygoje ketverias rungtynes laimėjo vidutiniais 25 taškų skirtumais
Aleksandro Trifunovičiaus auklėtiniai kovo mėnesį VTB Vieningoje lygoje ketverias rungtynes laimėjo vidutiniais 25 taškų skirtumais
Nuotr. Fotodiena.lt/R.Dačkus
Patekę į VTB Vieningosios lygos aštuntfinalį, Kauno „Žalgirio“ krepšininkai neturės kada ilsėtis. Šią savaitę jų laukia net ketverios rungtynės, o trejos iš jų – per tris dienas.

Trečiadienį žalgiriečiai pradės kovas Baltijos krepšinio lygoje – išvykoje jie kausis su Prienų „Rūdupiu“. Penktadienį atsakomoji dvikova vyks „Žalgirio“ arenoje, šeštadienį ten pat lauks LKL mačas su Kauno „Baltais“, o sekmadienį Prienuose žalgiriečiai vėl žais su „Rūdupiu“ LKL čempionate.

Svarbiausias sezono kovas kauniečiai pasitinka gerėjančiu žaidimu. VTB Vieningoje lygoje jie kovo mėnesį per penkerias rungtynes iškovojo keturias pergales vidutiniais 25 taškų skirtumais. Vienintelė nesėkmė patirta mače su Kazanės „Uniks“ – 73:77.

Nors žaidimo kreivė auga, „Žalgirio“ vyriausiasis treneris Aleksandras Trifunovičius neskuba sakyti, kad jau visos bėdos žaidime jau sutvarkytos.

– Treneri, „Žalgiris“ paskutines kelias savaites žaidžia kur kas geriau nei anksčiau. Kas pasikeitė žaidime? – „BasketNews.lt“ paklausė Trifunovičiaus.
– Pakeitėme tam tikrus dalykus. Kai iškritome iš Eurolygos, pasimokėme iš klaidų, kurias darėme. Po penktadienio pralaimėjimo „Uniks“ komandai buvau kiek nusivylęs, nors to ir nesakiau komandai. Tose rungtynėse vėl pamatėme tam tikras bėdas, kurios, maniau, jau buvo ištaisytos. Nemanau, kad buvome prastai nusiteikę, tiesiog ketvirtajame kėlinyje mums nesisekė tam tikri dalykai. Dėl to negaliu sakyti, kad tikrai žaidžiame geriau. Bandome rungtyniauti geriau, deja, neturime daug laiko tobulinti žaidimą – dabar jau laukia BBL atkrintamosios varžybos. Reikės galvoti apie sudėtingą tvarkaraštį ir žaidėjų atsigavimą tiek emociškai, tiek fiziškai.

– Žaidimo pagreitėjimas taip pat davė dividendų, ar ne?
– Norime taip rungtyniauti, tačiau negalime pasikliauti vien greičiu. Pirmiausia turime gerai gintis, tik tada galėsime žaisti greitai. Aš noriu, kad komanda rungtyniautų greitai, man patinka toks žaidimas. Tačiau greitas žaidimas turi būti su mintimi. Dabar jis prasideda nuo gynybos.

Mače su „Uniks“ nesugebėjome žaisti taip greitai, kaip norėtume. Be abejo, „Uniks“ yra aukšto lygio komanda, tačiau mūsų gynyba nebuvo tokio aukšto lygio, kokia galėtų būti. Tame mače mes gerai gynėmės gal tik 2 kartus po 4 minutes. Turime galvoti apie abu dalykus – noriu, kad gynyboje būtume nepralaužiami ir dėl to įgytume pasitikėjimą savo jėgomis. Paulius Jankūnas prametė daug laisvų metimų mače su „Uniks“, nepataikė ir antrajame rungtynių su VEF kėlinyje, bet viskas gerai, nes jis ginasi. Dėl to mes leidžiame jam atakuoti.

Į viską turime žvelgti iš komandos pusės. Pavyzdžiui, esu labai patenkintas, kaip mače su VEF žaidė Robertas Javtokas. Jis sugriebė 9 kamuolius. Nors ir nepelnė daug taškų, tačiau gynyboje dirbo puikiai, itin sėkmingai kovojo dėl kamuolių ir mane tai džiugina.

Marko Popovičius pastaruoju metu daugiau laiko nei sezono pradžioje praleidžia įžaidėjo pozicijoje. Ar tokį vaidmenį jam norite numatyti sezono pabaigai?
– Marko yra toks žaidėjas, kuris gali rungtyniauti abejose pozicijose – ir įžaidėjo, ir atakuojančio gynėjo. Prieš ateityje laukiančias svarbesnes rungtynes bandau rasti daugiau patikimų variantų. Eurolygoje mes kelis mačus pralaimėjome jiems baigiantis ir turime būti tikri, kad tai nepasikartos ateityje. Komandos viduje mes turime pasirinkimą ir bandau išnaudoti mūsų turimus pajėgumus.

– Prie komandos prisijungė Žygimantas Janavičius. Koks vaidmuo numatomas jam?
– Įtraukėme Žygimantą ir jam sezono pabaigai turiu užduočių. Jis yra sunkiai dirbantis ir komandinį krepšinį pripažįstantis žmogus ir manau, kad tokio charakterio žaidėjų mums trūko šį sezoną. Esu daugiau nei tikras, kad jis ir toliau sunkiai dirbs. Esu labai patenkintas, kad Žygimantas yra mūsų komandoje.

Milovanas Rakovičius praleido rungtynes su VEF. Ar rimta jo trauma?
– Kojos skausmus jis juto jau mače su „Uniks“. Paklausiau, kaip jis jaučiasi prieš mačą su VEF, sakė, kad gali žaisti, tačiau nebūtų galėjęs rungtyniauti 100 proc., tad leidau jam pailsėti ir išsigydyti.

– Kitame VTB Vieningosios lygos etape kausitės su Krasnodaro „Lokomotiv“. Ar turėjote progą matyti jų rungtynes su Vilniaus „Lietuvos rytu“, su kuriais jie kovėsi jau 4 kartus šį sezoną?
– Mačiau „Lokomotiv“ mačą su CSKA Rusijos čempionate. Pažįstu jų žaidėjus, žinau jų pokyčius, žinau jų didelius troškimus. Tačiau prieš akistatą su „Lokomotiv“ mūsų dar laukia BBL rungtynės su „Rūdupiu“, LKL mačai, taigi kol kas dar negalvojame apie rusus. Krasnodaro ekipa turi didelį biudžetą, ilgą atsarginių žaidėjų suolelį, o tai, kad jie komandą pildo net sezonui einant į pabaigą, rodo, kad turi didelių ambicijų. Tai bus gera dvikova.

Mačo su VEF vaizdo reportažas:




Rodyti komentarus
Atrinkti (1) Visi (40)
Kesha55ohoho... Tik dabar perskaičiau ir straipsnį ir komentarus, tai čia tiek pasiūlymų ir diskusijų, kad savaitę ginčytis ir diskutuot galima ir tai vieningos nuomonės nebus. Ginčus apie rinktinę palieku šone, nes jeigu straipsnis apie Žalgirį, tai apie jį ir kalbėsiu.Visi turėtų apsispręsti, kas yra Žalgirio silpnoji grandis - treneris ar žaidėjai? Nusprendus, kad treneris, problemų mažiau, bet jeigu tai yra žaidėjai, tada jau prasideda makalynė... Čia jau reikalingi pinigai.O žinot ką, dar viena ir labai nemaža mūsų problema yra tai, kad komanda turi būti liertuviška ir tuo pačiu kalti prie sienos varžovus Top16. Kviečiu ne ginčui, o diskusijai - tai kas gi šiemet Žalgiryje sulošė padorų, o kas labai (ar tegul be "labai") prastą sezoną? Ka galėjo, o kas negalėjo žaisti geriau, kas gauna per daug laiko, kuriuos reikėtų "auklėt" pinigais, o kuriuos, gal būt, drąsint ar kažkaip kitaip įtakoti ir skatinti jų pasitikėjimą savo jėgomis?


Del rinktines tu teisus- ne ta tema..

Del tavo minties kas yra silpnoji grandis komandoje, visu pirma tai ne treneris ir ne zaidejai, reiketu visu pirma pradeti valdybai kitaip dirbti, nes paskutiniais metais komanda nerodo geru rezultatu, pasekoje to atleidziami treneriai viduryje sezono, zaidejai perkami pagal fanu uzgaidas ir agentu patarinejimus ir t.t., tad manau reiketu pradeti valdybai tvarkyti tik marketinga, savininkui nesikisti i komandos darba kol nera butinybes ir tvirtai nusprendus kokio zaidimo stiliaus norima is komandos (galima apsisprest ir pagal komandos ilgalaiki branduoli, kad ir turimus rinktines zaidejus), samdyti treneri, kuris atitiktu ta stiliu ir leisti jam pasitariant su skautais pirkti zaidejus, kurie jo stiliui tiktu ir patiktu- taip sudarant komanda pagal treneri, o ne pagal savininka ar fanus.. Zinoma pries tai gavus savininko Romanovo palaiminima biudzeto dydziui..

O kas liecia Lietuviska komanda, manau, kad turimi rinktines zaidejai yra labai geri, juos butu galima palikt, nes vienas kita labai gerai pazista ir gali zaisti tikrai sauniai, ta matem per PC 2010 metais, zinoma jeigu jie tiktu trenerio stiliui ir braizui.

Jaunimas turetu zaisti Baltuose, bet visu pirma Baltus reiketu daryti rimta komanda, kuri butu pajegi kovoti Europos taureje ir is jos zaidejus kviestis tik pasibaigus sezonui i perziuras ir jeigu bus vertu ir tinkamu- tada kviesti i Zalgiri, uztenka skolint 5 LKL komandom visus zaidejus ir bet kuriuo metu susigrazint nes tuo metu buna geros formos, zaidejai turetu buti motyvuoti uzsitikrinti bent jau mentus laiko Zalgirije, bet tuo paciu ir nebijot visa sezona buti metomais kaip zaislai, reiketu visa demesi sukaupti i dublerine komanda- Baltus, samdyti gera treneri, kuris moka dirbti su talentingu jaunimu.

Toliau like Zalgirio zaidejai tikrai nesvarbu is kur jie bus ir kokios odos spalvos, jeigu tik skins pergales..

Ka sakai apie auklejima pinigais- paskatinima, tai manuo nuomone turi buti nebent atitinkamas procentas nuo algos papildomai skiriamas, o visa kita kaip jau treneris nori, bet manau, kad komandoje turi buti tvarka, kad treneris turetu autoriteta ne tik Lietuvoje, ar Europoje, bet ir visame pasaulyje, kad zaidejai is visur noretu vaziuoti i Zalgiri ir klausytu trenerio.

Dar liko zaideju ivertinimas si sezona. Cia tikrai butu sunku i viska atsakyti teisingai, nes mano nuomone komanda sukomplektuota tikrai tik vidutiniskai, nors pavardes skambios, zaidejai geri, bet truksta vieno centro, truksta vieno tikro izaidejo. Pabandysiu pavardinti visus zaidejus, kurie zaidzia visa sezona, pagal savo nuomone: 1. Javtokas- super gynybos specialistas, bet puolime per ji reikia zaisti tik tada, kai snaiperiai gerai atakuoja ir Javtokas lieka 1 pries 1 po krepsiu. 2. Rakovic- ambicingas, gan jaunas zaidejas, kuris dega noru parodyt viska ka gali, tik viena beda, jis centru gali zaisti tik tada, kai priesininku komandoje nera tikro centro, nes pats Rakovic yra labiau PF, taip pat jam reiketu samdyti asmenini treneri tobilint gynybai. 3. Jankunas- labai geras zaidejas, kuriam neturiu jokiu priekaistu, tik kai jam nesiseka, jo pakeitimui reiketu turet tokio pat galingumo zaideja. 4. Klimavicius- jo zaidimas suprastejo, jam reiketu eiti pazaisti metus laiko i antraja komanda- Baltus, kad igautu vel forma, o tada vel pretenduoti i pagrindine komanda. Visi mate kaip jis neblogai padejo per 2010 metu PC, tikrai negadino zaidimo tas keleta minuciu. 5. Kuzminskas- jam taip pat reiketu dar zaisti antroje komandoje ir ismokt zaisti labiau komandini zaidima, nes jis iprates dar nuo Siauliu zaisti savanaudiskai, nes ten buvo lyderis, taip pat jis turi zaisti SF ir jokiu budu ne PF... 6. Weems- labai geras zaidejas, tik prarades motyvacija, nes komandai tikrai truksta rimtumo, nes siuo metu visiem atrodo, kad bet kada gali iseit i kita komanda, nors jo komandai dar reikia. Cia kalta valdyba, arba savininkas, nezinau kas labiau kisasi i visus tuos reikalus pas juos, neina suprast. Taip pat jam reikia suteikti visas salygas tobulinti visus zaidimo aspektus ir samdyti viena ar du asmeninius trenerius, tada tikrai butu motyvuotas gerai uzbaikti sezona. 7. Delininkaitis- geras snaiperis, kuris turi patirties, tik jam truksta laiko eiksteleje, jis jaucia, kad yra totalus atsarginis zaidejas ir neturi del ko stenktis, ji reikia priverst papildomai metyti tritaskius po treniruociu, tobulinti jo varymasi (tai galetu padet daryt asmeninis treneris), o tada jau ir zaistu visai kitaip ir pradetu rodyti gerus rezultatus. 8. Salenga- tinkamas zaidejas, kuris gali pakeisti SF zaideja 5-10 minuciu, bet tikrai ne daugiau, Eurolygos top16 jis per silpnas. 9. Lipkevicius- labai geras jaunas zaidejas ir kas geriausia, kad jis gerai ginasi, bet vel gi- jis per silpnas Eurolygos top16, jam reiketu dar metus tobulinti igudzius. 10. Popovic- labai geras zaidejas, bet jis turi buti atsarginis izaidejas ir turi pradet labiau klausyt trenerio, bei labiau pasitiket visais komandos draugais lygiai taip pat kaip ir savim paciu (aisku kaip fanui man jis labai geras zaidejas del savo charakterio, tikrai kietas vyrukas, kuriam rupi fanai). 11. Collins- musu senukui DC Eurolyga jau per aukstas lygis, dar turi jis parako, bet jam kazkas negerai, gal nesutaria su kazkuo ar truksta motyvacijos.. Manau laikas jam po sio sezono sakyt dideli dekui uz viska ir ate. 12. Kalnietis- nezinau kodel dauguma ant jo stumia, bet kaip antras izaidejas jis tobulas, uzveda komanda, visi puola arsiai kai jis komandoje, labai gerai uzvedineja komanda, nezinau ka su juo padarydavo Kemzura, bet rinktineje jo akys tiesiog dega noru zaist, o Zalgiry jis darosi kazkoks susiraukes, nezinau kas viduje vyksta, bet jam truksta manau tik gero trenerio, kuris provokuotu jo stiliaus zaidima.

Cia del asmeniniu treneriu jus nepradekit tik sakyt, kad per daug islaidu, dauguma darbu gali atlikt trenerio asistentai, o vienas kitas papildomas asmeninis treneris nepamaisytu, zaidejai turetu asmenines papildomas treniruotes, butu tiesiog super.

O apskritai tai cia tik mano nuomone, tad jeigu kitaip galvojat nepykit ant manes, as nesu ekspertas, nors krepsiniu duomiuosi nuo jaunystes, galeciau nebent apie marketinga kalbet daugiau ir sakyt pastabas, bet daug ko nezinau kas vyksta viduje. Aciu tiem, kas skaitet ;)
2012-03-20
Atsakyti
ohoho... Tik dabar perskaičiau ir straipsnį ir komentarus, tai čia tiek pasiūlymų ir diskusijų, kad savaitę ginčytis ir diskutuot galima ir tai vieningos nuomonės nebus. Ginčus apie rinktinę palieku šone, nes jeigu straipsnis apie Žalgirį, tai apie jį ir kalbėsiu.

Visi turėtų apsispręsti, kas yra Žalgirio silpnoji grandis - treneris ar žaidėjai? Nusprendus, kad treneris, problemų mažiau, bet jeigu tai yra žaidėjai, tada jau prasideda makalynė... Čia jau reikalingi pinigai.

O žinot ką, dar viena ir labai nemaža mūsų problema yra tai, kad komanda turi būti liertuviška ir tuo pačiu kalti prie sienos varžovus Top16. Kviečiu ne ginčui, o diskusijai - tai kas gi šiemet Žalgiryje sulošė padorų, o kas labai (ar tegul be "labai") prastą sezoną? Ka galėjo, o kas negalėjo žaisti geriau, kas gauna per daug laiko, kuriuos reikėtų "auklėt" pinigais, o kuriuos, gal būt, drąsint ar kažkaip kitaip įtakoti ir skatinti jų pasitikėjimą savo jėgomis?
2012-03-19
-1
Atsakyti
to Cezarinis

Tau Delnas 2010 metais suda male PC??? Idomiai tu cia... Lietuvoj jis nezaide, nes paprasciausiai buvo Jaska, Kaukenas, kurie laika ateme ir is Kalniecio, o Delnas praktiskai iseidavo tik minimaliai, Delnui jeigu duosi daug zaist- jis zais gerai, o dabar jis prarades motyvacija... Jam reikia leist zaist, o ne ant suolo sodint...

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-03-19
Atsakyti
CezarinisGomslskis apie Kalntietį:V.Gomelskis: M.Kalnietis yra pajėgus žaisti NBA lygoje (5)www.DELFI.lt2012 m. kovo 19 d. 16:37Vladimiras GomelskisVladimiras Gomelskis© DELFI (Š.Mažeikos nuotr.)Rusijos televizijos kanalo „NTV+“ krepšinio komentatorius Vladimiras Gomelskis, kuris yra legendinio trenerio Aleksandro Gomelskio sūnus, paklaustas, kurie iš dabartinių Europoje žaidžiančių krepšininkų galėtų persikelti už Atlanto ir sėkmingai įsitvirtinti NBA lygoje, tarp realiausių kandidatų įvardijo ir 25-erių metų žalgirietį Mantą Kalnietį.„Kas jūsų manymu, iš šiuo metu Europoje rungtyniaujančių krepšininkų, be Bo McCalebbo ir Erazemo Lorbeko, yra pajėgūs žaisti NBA?“, - V. Gomelskio pasiteiravo vienas skaitytojas.„Vlado Ilievski (iš Krasnodaro „Lokomotiv-Kuban“), Milošas Teodosičius (Maskvos CSKA), Nikola Mirotičius (Madrido „Real“), Aleksejus Švedas (Maskvos CSKA), Mantas Kalnietis (Kauno „Žalgiris“). Jei ilgiau pagalvočiau, dar kokius penkis įvardinčiau“, - pareiškė NBA analitikas.V.Gomelskis: M.Kalnietis yra pajėgus žaisti NBA lygoje (5)www.DELFI.lt2012 m. kovo 19 d. 16:37Vladimiras GomelskisVladimiras Gomelskis© DELFI (Š.Mažeikos nuotr.)Rusijos televizijos kanalo „NTV+“ krepšinio komentatorius Vladimiras Gomelskis, kuris yra legendinio trenerio Aleksandro Gomelskio sūnus, paklaustas, kurie iš dabartinių Europoje žaidžiančių krepšininkų galėtų persikelti už Atlanto ir sėkmingai įsitvirtinti NBA lygoje, tarp realiausių kandidatų įvardijo ir 25-erių metų žalgirietį Mantą Kalnietį.„Kas jūsų manymu, iš šiuo metu Europoje rungtyniaujančių krepšininkų, be Bo McCalebbo ir Erazemo Lorbeko, yra pajėgūs žaisti NBA?“, - V. Gomelskio pasiteiravo vienas skaitytojas.„Vlado Ilievski (iš Krasnodaro „Lokomotiv-Kuban“), Milošas Teodosičius (Maskvos CSKA), Nikola Mirotičius (Madrido „Real“), Aleksejus Švedas (Maskvos CSKA), Mantas Kalnietis (Kauno „Žalgiris“). Jei ilgiau pagalvočiau, dar kokius penkis įvardinčiau“, - pareiškė NBA analitikas.V. Gomelskis taip pat pridūrė, kad ateitis NBA lygoje priklauso tiems įžaidėjams, kurie ne tik gerai skirsto kamuolius komandos draugams, bet ir patys dažnai imasi iniciatyvos bei pelno nemažai taškų.„Manau, kad geresnės perspektyvos laukia tokių įžaidėjų, kaip Derrickas Rose'as ir Russellas Westbrookas, nei tokių, kaip Rajonas Rondo arba Ricky's Rubio“, - tvirtino jis.Primename, kad M. Kalnietis šį sezoną Eurolygoje per kiekvieną mačą vidutiniškai rinko po 7,6 taško (taiklumas: dvitaškiai 52 proc., tritaškiai - 22 proc., baudos - 64 proc.), atkovojo po 2,5 kamuolio, atliko po 3,7 rezultatyvaus perdavimo ir klydo po 2,2 karto.Skaitykite daugiau: http://sportas.delfi.lt/basketball/vgome...Skaitykite daugiau: http://sportas.delfi.lt/basketball/vgome...


Nejuokink tu su sitom Gomelskio sapalionem. Jis megsta kaip ir musu Kurtis daug kalbet, bet kaip esu sakes ju abieju smegenys neturi tiesioginio kontakto su liezuviu :) Kaip komentatoriu - Gomelskis yra vienas geriausiu, bet ne daugiau. jau vien kliedesys, kad Kalnas gali ziasti NBA tolygus Romkos eilems! :)))

O Delnas PC sudo nemale! Siame Euro cempe visa komanda nedemonstravo gero krepsinio, bet kodel - cia jau Kemzura turetu pasakyti.

Kemzura - geras treneris.
2012-03-19
-4
Atsakyti
zzemaitisCezariniszzemaitisCezarinisZergasto cezarinismaziau to ruskelio blevyzgu klausyk nes apart garsaus tevo jis nelabai kuo gali pasigirt krepsinyjeV.Gomelskis dirba krepšinio specialistu ir ekspertu virš 20-ties metų ,o sprendžaint iš tavo nekonstruktyvaus minčių pateikimo,tau net tiek metų nėra.Gomelskis ekspertas??? Nejuokink. Jis toks pats ekspertas kaip Vidas Maciulis! Jis komentatorius! Taip, jis megsta astrius pasisakymus, taip kaip Jovaisa, tik skirtumas kad Jovaisa pasako daug logisku minciu, o Gomelskis kaip boba daug kalba, bet nemasto ka kalba. Weems - NBA zaidejas (ne nukarses, bet paciam jegu zydejime), Robke, Jankunas, Delnas, Kalnas - LT rinktines zaidejai! (Kalnas - vienintele silpna grandis) Salenga - ne ka prastesnis uz juos. Popas - Kroatijos rinktines zaidejas! Cia silpna sudetis??? Juokdarai esat abu. Siam sastatui perzemo lygio treneris parinktas, na ir izaidejas, nes Weemsas nekarta apie tai viesai puse lupu kalbejo. Taip, kad man labai gaila, bet tavo ekspertas yra tiesiog liezuvi laidyti tesugebanti boba!Robke, Kalnas, Delnas ir Jankunas yra rinktinėje tik todėl,kad nėra daugiau kam vietoje jų žaisti.bet pasaulio cempionate kazkaip si komanda uzkope net i 3 vieta! Delnas - o ka jis jau gali primest sededamas ant atsarginiu suoliuko? Tu gal atsigauk nuo kompiuteriniu zaidimu! Si sezona yra vienintele DIDZIULE problema - TRENERIS!!! Vaiku darzelis, o ne komanda siemet. O Weemsa jau uz...so visa laika traukti Zalgiri! Si sudetis yra viena geriausiu per visa naujaja Zalgirio istorija, tik nebuvo gero vadovo deja..
Tada kodėl Delnas ir rinktinėje šūdą malė ir mala? Nejau ir Kemzūra blogas treneris? Kas tada geras tavo manymu?
2012-03-19
+3
Atsakyti
Gomslskis apie Kalntietį:

V.Gomelskis: M.Kalnietis yra pajėgus žaisti NBA lygoje (5)

www.DELFI.lt

2012 m. kovo 19 d. 16:37

Vladimiras Gomelskis

Vladimiras Gomelskis

© DELFI (Š.Mažeikos nuotr.)

Rusijos televizijos kanalo „NTV+“ krepšinio komentatorius Vladimiras Gomelskis, kuris yra legendinio trenerio Aleksandro Gomelskio sūnus, paklaustas, kurie iš dabartinių Europoje žaidžiančių krepšininkų galėtų persikelti už Atlanto ir sėkmingai įsitvirtinti NBA lygoje, tarp realiausių kandidatų įvardijo ir 25-erių metų žalgirietį Mantą Kalnietį.

„Kas jūsų manymu, iš šiuo metu Europoje rungtyniaujančių krepšininkų, be Bo McCalebbo ir Erazemo Lorbeko, yra pajėgūs žaisti NBA?“, - V. Gomelskio pasiteiravo vienas skaitytojas.

„Vlado Ilievski (iš Krasnodaro „Lokomotiv-Kuban“), Milošas Teodosičius (Maskvos CSKA), Nikola Mirotičius (Madrido „Real“), Aleksejus Švedas (Maskvos CSKA), Mantas Kalnietis (Kauno „Žalgiris“). Jei ilgiau pagalvočiau, dar kokius penkis įvardinčiau“, - pareiškė NBA analitikas.

V.Gomelskis: M.Kalnietis yra pajėgus žaisti NBA lygoje (5)

www.DELFI.lt

2012 m. kovo 19 d. 16:37

Vladimiras Gomelskis

Vladimiras Gomelskis

© DELFI (Š.Mažeikos nuotr.)

Rusijos televizijos kanalo „NTV+“ krepšinio komentatorius Vladimiras Gomelskis, kuris yra legendinio trenerio Aleksandro Gomelskio sūnus, paklaustas, kurie iš dabartinių Europoje žaidžiančių krepšininkų galėtų persikelti už Atlanto ir sėkmingai įsitvirtinti NBA lygoje, tarp realiausių kandidatų įvardijo ir 25-erių metų žalgirietį Mantą Kalnietį.

„Kas jūsų manymu, iš šiuo metu Europoje rungtyniaujančių krepšininkų, be Bo McCalebbo ir Erazemo Lorbeko, yra pajėgūs žaisti NBA?“, - V. Gomelskio pasiteiravo vienas skaitytojas.

„Vlado Ilievski (iš Krasnodaro „Lokomotiv-Kuban“), Milošas Teodosičius (Maskvos CSKA), Nikola Mirotičius (Madrido „Real“), Aleksejus Švedas (Maskvos CSKA), Mantas Kalnietis (Kauno „Žalgiris“). Jei ilgiau pagalvočiau, dar kokius penkis įvardinčiau“, - pareiškė NBA analitikas.

V. Gomelskis taip pat pridūrė, kad ateitis NBA lygoje priklauso tiems įžaidėjams, kurie ne tik gerai skirsto kamuolius komandos draugams, bet ir patys dažnai imasi iniciatyvos bei pelno nemažai taškų.

„Manau, kad geresnės perspektyvos laukia tokių įžaidėjų, kaip Derrickas Rose'as ir Russellas Westbrookas, nei tokių, kaip Rajonas Rondo arba Ricky's Rubio“, - tvirtino jis.

Primename, kad M. Kalnietis šį sezoną Eurolygoje per kiekvieną mačą vidutiniškai rinko po 7,6 taško (taiklumas: dvitaškiai 52 proc., tritaškiai - 22 proc., baudos - 64 proc.), atkovojo po 2,5 kamuolio, atliko po 3,7 rezultatyvaus perdavimo ir klydo po 2,2 karto.

Skaitykite daugiau: http://sportas.delfi.lt/basketball/vgome...

Skaitykite daugiau: http://sportas.delfi.lt/basketball/vgome...
2012-03-19
+1
Atsakyti
CezariniszzemaitisCezarinisZergasto cezarinismaziau to ruskelio blevyzgu klausyk nes apart garsaus tevo jis nelabai kuo gali pasigirt krepsinyjeV.Gomelskis dirba krepšinio specialistu ir ekspertu virš 20-ties metų ,o sprendžaint iš tavo nekonstruktyvaus minčių pateikimo,tau net tiek metų nėra.Gomelskis ekspertas??? Nejuokink. Jis toks pats ekspertas kaip Vidas Maciulis! Jis komentatorius! Taip, jis megsta astrius pasisakymus, taip kaip Jovaisa, tik skirtumas kad Jovaisa pasako daug logisku minciu, o Gomelskis kaip boba daug kalba, bet nemasto ka kalba. Weems - NBA zaidejas (ne nukarses, bet paciam jegu zydejime), Robke, Jankunas, Delnas, Kalnas - LT rinktines zaidejai! (Kalnas - vienintele silpna grandis) Salenga - ne ka prastesnis uz juos. Popas - Kroatijos rinktines zaidejas! Cia silpna sudetis??? Juokdarai esat abu. Siam sastatui perzemo lygio treneris parinktas, na ir izaidejas, nes Weemsas nekarta apie tai viesai puse lupu kalbejo. Taip, kad man labai gaila, bet tavo ekspertas yra tiesiog liezuvi laidyti tesugebanti boba!Robke, Kalnas, Delnas ir Jankunas yra rinktinėje tik todėl,kad nėra daugiau kam vietoje jų žaisti.


bet pasaulio cempionate kazkaip si komanda uzkope net i 3 vieta! Delnas - o ka jis jau gali primest sededamas ant atsarginiu suoliuko? Tu gal atsigauk nuo kompiuteriniu zaidimu! Si sezona yra vienintele DIDZIULE problema - TRENERIS!!! Vaiku darzelis, o ne komanda siemet. O Weemsa jau uz...so visa laika traukti Zalgiri! Si sudetis yra viena geriausiu per visa naujaja Zalgirio istorija, tik nebuvo gero vadovo deja..
2012-03-19
-3
Atsakyti
Dar va papildau,kodėl Weems negali būti tikru lyderiu: Ranks #2 in Turnovers (16)Euroleague.
2012-03-19
-1
Atsakyti
Juokinga tiesiog po kiekvienu zalgirio laimetu rungtyniu girdeti ta pati giesmele : " Zaidimo kreive kyla aukstyn, atsiranda susikaupimas, pagaliau igavom sportine forma ir t.t ir t.t.... " . Wow sugebejo pirma karta si sezona atitinkamai iveikt itikinamu rezultatu daug silpnesne pagal sudetis komanda VEF'A!! Kai tik atvaziuoja koks Unicsas ar Bennetas ( net be Basiles) tai zaidimo kreive vel leidziasi :D
2012-03-19
Atsakyti
CezariniszzemaitisCezarinisZergasto cezarinismaziau to ruskelio blevyzgu klausyk nes apart garsaus tevo jis nelabai kuo gali pasigirt krepsinyjeV.Gomelskis dirba krepšinio specialistu ir ekspertu virš 20-ties metų ,o sprendžaint iš tavo nekonstruktyvaus minčių pateikimo,tau net tiek metų nėra.Gomelskis ekspertas??? Nejuokink. Jis toks pats ekspertas kaip Vidas Maciulis! Jis komentatorius! Taip, jis megsta astrius pasisakymus, taip kaip Jovaisa, tik skirtumas kad Jovaisa pasako daug logisku minciu, o Gomelskis kaip boba daug kalba, bet nemasto ka kalba. Weems - NBA zaidejas (ne nukarses, bet paciam jegu zydejime), Robke, Jankunas, Delnas, Kalnas - LT rinktines zaidejai! (Kalnas - vienintele silpna grandis) Salenga - ne ka prastesnis uz juos. Popas - Kroatijos rinktines zaidejas! Cia silpna sudetis??? Juokdarai esat abu. Siam sastatui perzemo lygio treneris parinktas, na ir izaidejas, nes Weemsas nekarta apie tai viesai puse lupu kalbejo. Taip, kad man labai gaila, bet tavo ekspertas yra tiesiog liezuvi laidyti tesugebanti boba!Robke, Kalnas, Delnas ir Jankunas yra rinktinėje tik todėl,kad nėra daugiau kam vietoje jų žaisti.


2010 metais į rinktinė net Klimavičių paėmė. Tai parodo, koks "aukštas" mūsų rinktinės lygis. Praeitais metais paėmė baląstus Delną su traumuotu Lavrinovičium ir vos į rinktinė nepateko antroj lygoj žaidžiantis Lukauskis. O taip ! Tarkim, kaip gali būti Delininkaitis rinktinės lygio,kai Eurolygoje jo taškų vidurkis yra 5,2 taško,o baudų taiklumas 68 %?
2012-03-19
Atsakyti
zzemaitisCezarinisZergasto cezarinismaziau to ruskelio blevyzgu klausyk nes apart garsaus tevo jis nelabai kuo gali pasigirt krepsinyjeV.Gomelskis dirba krepšinio specialistu ir ekspertu virš 20-ties metų ,o sprendžaint iš tavo nekonstruktyvaus minčių pateikimo,tau net tiek metų nėra.Gomelskis ekspertas??? Nejuokink. Jis toks pats ekspertas kaip Vidas Maciulis! Jis komentatorius! Taip, jis megsta astrius pasisakymus, taip kaip Jovaisa, tik skirtumas kad Jovaisa pasako daug logisku minciu, o Gomelskis kaip boba daug kalba, bet nemasto ka kalba. Weems - NBA zaidejas (ne nukarses, bet paciam jegu zydejime), Robke, Jankunas, Delnas, Kalnas - LT rinktines zaidejai! (Kalnas - vienintele silpna grandis) Salenga - ne ka prastesnis uz juos. Popas - Kroatijos rinktines zaidejas! Cia silpna sudetis??? Juokdarai esat abu. Siam sastatui perzemo lygio treneris parinktas, na ir izaidejas, nes Weemsas nekarta apie tai viesai puse lupu kalbejo. Taip, kad man labai gaila, bet tavo ekspertas yra tiesiog liezuvi laidyti tesugebanti boba!


Robke, Kalnas, Delnas ir Jankunas yra rinktinėje tik todėl,kad nėra daugiau kam vietoje jų žaisti.
2012-03-19
Atsakyti
CezarinisZergasto cezarinismaziau to ruskelio blevyzgu klausyk nes apart garsaus tevo jis nelabai kuo gali pasigirt krepsinyjeV.Gomelskis dirba krepšinio specialistu ir ekspertu virš 20-ties metų ,o sprendžaint iš tavo nekonstruktyvaus minčių pateikimo,tau net tiek metų nėra.


Gomelskis ekspertas??? Nejuokink. Jis toks pats ekspertas kaip Vidas Maciulis! Jis komentatorius! Taip, jis megsta astrius pasisakymus, taip kaip Jovaisa, tik skirtumas kad Jovaisa pasako daug logisku minciu, o Gomelskis kaip boba daug kalba, bet nemasto ka kalba. Weems - NBA zaidejas (ne nukarses, bet paciam jegu zydejime), Robke, Jankunas, Delnas, Kalnas - LT rinktines zaidejai! (Kalnas - vienintele silpna grandis) Salenga - ne ka prastesnis uz juos. Popas - Kroatijos rinktines zaidejas! Cia silpna sudetis??? Juokdarai esat abu. Siam sastatui perzemo lygio treneris parinktas, na ir izaidejas, nes Weemsas nekarta apie tai viesai puse lupu kalbejo. Taip, kad man labai gaila, bet tavo ekspertas yra tiesiog liezuvi laidyti tesugebanti boba!
2012-03-19
-1
Atsakyti
Sry uz klaidas, dirbu as ir per tel rasau;)

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-03-19
Atsakyti
to Cezarinis ir to zirnis

Visu pirma tai as nesakau, kad Trifas blogai (nors man asmeniskai jo stilius nepatinka), as kalbu apie tai, kad visu pirma valdyba turi issirinkt toki braiza kokio nori, tada pirkti treneri, kuris atitiktu ta braiza ir pagal ji zaistu 2-5 metus (jei padarytu klaida, keist treneri i toki pat braiza turinti) ir tik paciam koks yra biudzetas zaidejam ir tegul renkasi sau komanda su skautu pasitardamas, o ne pagal simpatijas fanu ir t.t., jus ka galvojat, kad CSKA su prastu treneriu zaistu taip pat? Nejuokinkit.. Paziurekit visus Eurolygos grandus, kurie pasiekia aukstus rezultatus, kaip jie dirba ir susivoksit.. Ir tuo labiau nesutinku su jusu pasakymu sekt Partizan keliu, Zalgiris turi kur augint jaunima, tik nemoka tvarkytis, padarytu baltus kaip rudupi ir taip lempiskai neatiminetu zaideju, tikrai euro cope gerai kapotusi, o Zalgiri bandyt komplektuot geriau su mazu budzetu, bet pagal treneri ir leist jam reikstis, jeigu bus komanda sudaryta is vidutinio lygio zaideju, kurie gerai ginasi ir treneris propoguos ginyba ir tai galima nukalt bet kuri granda, nereikia tiketis final four su tokiu biudzetu.. Yra ir kita puse- turim gera arena, fanai eina, padarius gera marketinga viskas tvarkytusi, jeigu skirtu didesni biudzeta ir kita sezona patekus i final four ir prisiviliojus daug remeju, o final four komandas daug norinciu remt, tada galima butu palaikyt dideli biuzeta, cia jau kas priimtiniau valdybai ir Z savininkui, o Romkai svarbu rezultatas, jeigu Z nerodys rezultatu, o rinktine laimes visada, jam bus px, jis valdo Z, o ne rinktine.. Susivokit, Z nebus rinktines ferma- jo zodziai;)))

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-03-19
Atsakyti
to Cezarinis top 16 etape, jau nepamenu per kurias cska rungtynes gomelskis sake kad po kirilenkos weemsas yra antras zaidejas ko gero europoje. top 16 nesuzaide weemsas taip kaip pirmame etape ir dbr jis jau ne to kalibro ? Tai va nesutiksiu su situ. Geriau jau butu pasakes kad trifunovicius ne visai to kalibro, ar tokio tipo treneris kokio zalgiriui symet reikejo

O tiem kas ten sakot kad gomelskis nieko nesupranta apie krepsini ar jo klausyt nereiktu tai nejuokinkit. Pora rungtyniu paziurekit kaip jis komentuoja ir analizuoja zaidima. Lt komentatoriai tik pasako ka ir taip matom , kamuolis rankose pas ,, perdavimas tam.. taskus imete sitas. Nors prie alaus gal daugiau ir nereik :)
2012-03-19
-1
Atsakyti
Mest lauk Trifą.
2012-03-19
Atsakyti
Atsiprašau už klaidas. Vis negaliu priprasti prie notebook'o.
2012-03-19
Atsakyti
zippuxCezarinisV.Gomelskis dirba krepšinio specialistu ir ekspertu virš 20-ties metų ,o sprendžaint iš tavo nekonstruktyvaus minčių pateikimo,tau net tiek metų nėra.nežiūrėk, kiek metų V.Gomelskis ir kur dirba, specas iš jo tikrai nevykęs, jei tai neliečia rusų žaidėjų ar komandų. Kai pernai Popas vedė "Unics" į Uleb Cup nugalėtojus, viskas buvo gerai. Jis net tapo MVP!!! O šiemet, kai jau jis žaidžia už "Žalgirį", tai jis ne to kalibro žaidėjas.... Ką jis kalbėtų, jei Popo vis dar žaistų "Unics"e? Rusai lieka rusais, savus išaukština iki padangių, nors jie to neverti, o kitus nužemina nepelnytai.


Tai V.Gomelskis ir nesako,kad Popo nėra Eurolygos lygio. Jis tik sako,kad jis negali būti Eurolygos lygio komandos lyderiu. Fiziniai duomenys jį "išdavė". Tas pats ir su rinktine. Jsi sakė,kad Lietuvos rinktinėje nėr žvaigdžių( kalbant apei Euro2011). Jsi buvo visiškai teisus. Tuo metu Leituvos rinktinė neturėjo žvaigždžių,kurios galėtų patraukti sunkiomis minutėmis rinktinę. Songaila? Pocius?Jasaitis?Šaras?Valančiūnas?-Pocisu tuo metu tik atėjo į Real,Valančiūnas dar buvo slabnas, Songaila praspirtas iš NBA, o Jasaitis su trauma ir šiaip jei tuo metu nebuvo ir nebebus žvaigždėmis išskyrus Valančiūną su pociumi.O rusai turėjo: Kirilenko ir Mozgovas + Monia su plieniniais kiaušais :)
2012-03-19
+1
Atsakyti
Ravanelli
>>> zippux

O tai ką Gomelskis netaip pasakė? Rezultatai šneka patys už save.

Žalgiris šiemet pasirodė EL prastai. O TOP16 etape netgi gėdingai.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-03-19
Atsakyti
CezarinisV.Gomelskis dirba krepšinio specialistu ir ekspertu virš 20-ties metų ,o sprendžaint iš tavo nekonstruktyvaus minčių pateikimo,tau net tiek metų nėra.


nežiūrėk, kiek metų V.Gomelskis ir kur dirba, specas iš jo tikrai nevykęs, jei tai neliečia rusų žaidėjų ar komandų. Kai pernai Popas vedė "Unics" į Uleb Cup nugalėtojus, viskas buvo gerai. Jis net tapo MVP!!! O šiemet, kai jau jis žaidžia už "Žalgirį", tai jis ne to kalibro žaidėjas.... Ką jis kalbėtų, jei Popo vis dar žaistų "Unics"e? Rusai lieka rusais, savus išaukština iki padangių, nors jie to neverti, o kitus nužemina nepelnytai.
2012-03-19
+2
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Komentarus rašyti gali tik registruoti ir prisijungę vartotojai.

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.