Lietuvos krepšinio grandai gali perbraižyti šalies krepšinio žemėlapį
Lietuvos krepšinio grandai gali perbraižyti šalies krepšinio žemėlapį
Nuotr. Fotodiena.lt/R.Dačkus
Lietuvos krepšinio klubai – pasirinkimo kryžkelėje. Rytų Europos lygų pertvarkai vadovaujantis Maskvos CSKA ekipos prezidentas Andrejus Vatutinas skelbia artėjantis prie kompromiso derybose su tarptautinėmis krepšinio organizacijomis ir planuoja kurti čempionatą, analogišką Adrijos lygai. Naujame turnyre laukiami ir Lietuvos grandai, skelbia „delfi.lt“.

Nuo kito sezono planuojama sujungti VTB Vieningosios lygos ir Profesionalios Rusijos krepšinio lygos varžybas ir būsimą turnyrą rengti pagal Balkanų šalių klubus vienijančios Adrijos lygos pavyzdį.

Esą tokia pirmenybių koncenpcija tenkintų ir Eurolygą, kuri kol kas yra didžiausia kliūtis pertvarkyti Rytų Europos krepšinio lygų žemėlapius siekiantiems Rusijos atstovams.

Adrijos lygoje rungtyniaujantys pajėgiausi penkių Balkanų pusiasalio valstybių klubai į kovą dėl nacionalinių savo šalių pirmenybių apdovanojimų įsijungia tik pavasarį, kuomet baigiasi Adrijos lygos reguliarusis sezonas. Vienintelė Tel Avivo „Maccabi“ ekipa šiemet nuo pradžių varžėsi ir Adrijos lygoje, ir Eurolygoje, ir Izraelio pirmenybėse.

Panaši sistema galėtų būti naudojama ir regioninėje Rytų Europos krepšinio lygoje, kurios projektas dar vadinamas atviruoju Rusijos čempionatu.

Anot naujosios lygos idėjos iniciatoriaus, CSKA prezidento Andrejaus Vatutino, balandžio viduryje paaiškės, ar Vieningąją lygą pasirinkę Lietuvos klubai toliau galėtų varžytis nacionalinėse pirmenybėse.


Rodyti komentarus
Atrinkti (2) Visi (30)
VT
Apie tas pacias mokesciu, jei nori, kad lietuviai zaistu LKL klubuose jiems turi buti taikomos vienodos taisykles kaip ir uzsienieciam. Todel tiek patys klubai, tiek LKL ir LKF turi pakelt savo subines ir pateikt prasyma, kad tie mokesciai butu sumazinti. Pateikus normalius ir logiskus argumentus manau si nesamone su mokesciais butu pataisyta. Kai nieko nedarai niekas ir nebus pakeista.
2012-04-08
Atsakyti
VTLegionieriu limito LKL galima negrieztinti, bet padaryti, kad lietuvis kainuotu tiek pat kiek ir legionierius tarkim yvest LKL klubams mokestines lengvatas, kad kaina apsilygintu. Sakot be legionieriu LKL klubai Europoje nieko neparodytu, kaip Rudupis sy sezona?? jis tik per plauka Eurocupe y top16 nepraejo. Nieko pries tuos legionierius neturiu, bet ju turi buti koki 3 max4, paziurekit tos pacios Pieno zvaigzdes kiek legionieriu turi, o ka jos pasieke?? jei ne LR atsisakymas zaisti LKF taureje net ten butu nezaide. O jei butu kiek geresne finansine padetis pas Rudupy nemanau, kad Salenga jy butu palikes, ar Urbutis butu isejes, ar Butkevicius butu buves paimtas menesiui, nes jis tada y Z butu net nejes. Reikia LKL klubams daugiau demesio skirti jaunimui, negi LT visas krepsinio jaunimas supirktas Z ir LR tikra nesamo. Taip kiek labaiu issiskirentys jau isgaudyti, bet yra ir kiti, o be to ka tie klubai veikia jei visus zaidejus susisluoja LR ir Z?? ogi gyvena nuo sezono iki sezono toliau nemasto. Toki klubai kaip Siauliai dabar jau ir Rudupis ar tas pats Neptunas turetu tureti strategija ilgesnem laikui ne sezonui, menesiui ar pusmeciui. LKL klubu issigelbejimas yra jaunu zaideju ugdymas ir investicija y juos jei jie prades isugdyti zaidejus prades gauti didesnes pajamas, nes zaidejus is ju pirks tie patys LR su Z plius stipresni aplinkiniu saliu klubai. O kol tas jaunimas tobules ir sieks rezultatu paciam klubui bus nauda, nes geres jo rezultatai. Dabar jus man pasakykit kiek LKL zaideju kandidatuos y LT rinktine?? nemanau kad daugiau nei koks 1. Kas sako, kad bus nustotas auginti LT jaunimas LR ir Z prisidejus prie Rytu Europos lygos klysta, musu granduose zaidziantis jaunimas gautu stipresnius varzovus tas tik y nauda, o zaistu nuo ketvirtfinalio su LKL komandomis, kurios jau butu stipresne uz kitas paliktas zemiau lenteleje, todel ir kova tarp ju ir grandu butu jau ydomesne. Dabar ziurint y Z ir LR zaidima matosi, kad verkiant reikia mazinti rungtyniu skaiciu, nes zaidejai issiseme ne tik fiziskai, bet ir psichologiskai. Be to taikantis prie grandu LKL tvarkarastis sudaromas kiek galima jiems palankesnis, del to nukencia kitos LKL komandos, o kai grandai zaistu nuo atkrintamuju tvarkarastis kitoms komandoms galetu buti geresnis. Be to reikia bent dar vienos TV kuri rodytu LKL rungtynes, kad ir LRT antras kanalas kita karta buna ydomu paziuret ir y Baltu, Neptuno, Juventuso, Pieno zvaigzdziu, Lietkabelio zaidima, bet ju paprasciausiai nerodo, nebent cia internete, bet krepsinio ziurejimas per kompa nera didele atrakcija ypac per nesiojama. Taip, kad reikia ieskoti kompromiso tinkancio sios dienos poreikiams , o ne ragus atstacius rekti ir uzsispyrus laikytis savo nuomones. Manau ta pati Rytu Europos lyga galetu pafinansuot biskely LKL, kad sie taip nesipriesintu, o tuos pinigus galima butu padalyt mazesniems LKL klubams arba apmoket ju kelioniu y rungtynes islaidoms. Variantu yra tereikia noro ir darbo. Nes viena aisku permainu reikia, negali gi klubai blaskytis po 5 ar 6 tturnyrus, max 3 plius LKF taure.


neskaiciau viska ka parasei, bet ka tu turi uomenije kad ivest lengvatas del lietuviu? okias lengvatas? cia nei lkf nei lkl nieko padaryt negali :D lietuvei brangus delto, kad reik moket daug (apie 40% ) mokesciu, o uz legioneriu to nereik. jai nori lengvatu tai reik seimo prasyt, bet nieks ten nesijudins del to :) dabar ten istatymas daugmaz toks , kad zaidejai moka mokescius kaip ir eilinis dirbantis zmogus, o pensijos negauna vistiek :D na lietuva :D tai apie kokias tu lengvatas sneki?
2012-04-08
-1
Atsakyti
CAA
Ta VTB lyga zlugdo visa Lietuvos krepsini, vien del to, kad LR su KZ sugalvojo zaist toj lygoj kencia visos Lietuvos ir visu likusiu LKL komandu gerbejai, kurie dazniausiai priversti stebeti LKL varzybas nepatogiu laiku darbo dienomis. Su nostalgija prisimenu tuos laikus kai LKL varzybos vykdavo penktadieniais ir sestadieniais keturiu ratu sistema.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-04-07
Atsakyti
Bėgti greičiau iš tos rusų lygos! kas iš jos naudos? Žaidėjai toli keliauja, tvarkaraštis perkrautas, rungtynės nuobodžios. Na kam jos reikia Žaiskit LKL 4 ratus jei trūksta varžybų, bet aš manau, kad dėl tos VTB nukenčia Eurolygos rezultatai, negali pasiruošti, pailsėti rimtoms runktynėms. Aš prieš VTB visomis keturiomis.
2012-04-07
+1
Atsakyti
VT
Legionieriu limito LKL galima negrieztinti, bet padaryti, kad lietuvis kainuotu tiek pat kiek ir legionierius tarkim yvest LKL klubams mokestines lengvatas, kad kaina apsilygintu. Sakot be legionieriu LKL klubai Europoje nieko neparodytu, kaip Rudupis sy sezona?? jis tik per plauka Eurocupe y top16 nepraejo. Nieko pries tuos legionierius neturiu, bet ju turi buti koki 3 max4, paziurekit tos pacios Pieno zvaigzdes kiek legionieriu turi, o ka jos pasieke?? jei ne LR atsisakymas zaisti LKF taureje net ten butu nezaide. O jei butu kiek geresne finansine padetis pas Rudupy nemanau, kad Salenga jy butu palikes, ar Urbutis butu isejes, ar Butkevicius butu buves paimtas menesiui, nes jis tada y Z butu net nejes. Reikia LKL klubams daugiau demesio skirti jaunimui, negi LT visas krepsinio jaunimas supirktas Z ir LR tikra nesamo. Taip kiek labaiu issiskirentys jau isgaudyti, bet yra ir kiti, o be to ka tie klubai veikia jei visus zaidejus susisluoja LR ir Z?? ogi gyvena nuo sezono iki sezono toliau nemasto. Toki klubai kaip Siauliai dabar jau ir Rudupis ar tas pats Neptunas turetu tureti strategija ilgesnem laikui ne sezonui, menesiui ar pusmeciui. LKL klubu issigelbejimas yra jaunu zaideju ugdymas ir investicija y juos jei jie prades isugdyti zaidejus prades gauti didesnes pajamas, nes zaidejus is ju pirks tie patys LR su Z plius stipresni aplinkiniu saliu klubai. O kol tas jaunimas tobules ir sieks rezultatu paciam klubui bus nauda, nes geres jo rezultatai. Dabar jus man pasakykit kiek LKL zaideju kandidatuos y LT rinktine?? nemanau kad daugiau nei koks 1. Kas sako, kad bus nustotas auginti LT jaunimas LR ir Z prisidejus prie Rytu Europos lygos klysta, musu granduose zaidziantis jaunimas gautu stipresnius varzovus tas tik y nauda, o zaistu nuo ketvirtfinalio su LKL komandomis, kurios jau butu stipresne uz kitas paliktas zemiau lenteleje, todel ir kova tarp ju ir grandu butu jau ydomesne. Dabar ziurint y Z ir LR zaidima matosi, kad verkiant reikia mazinti rungtyniu skaiciu, nes zaidejai issiseme ne tik fiziskai, bet ir psichologiskai. Be to taikantis prie grandu LKL tvarkarastis sudaromas kiek galima jiems palankesnis, del to nukencia kitos LKL komandos, o kai grandai zaistu nuo atkrintamuju tvarkarastis kitoms komandoms galetu buti geresnis. Be to reikia bent dar vienos TV kuri rodytu LKL rungtynes, kad ir LRT antras kanalas kita karta buna ydomu paziuret ir y Baltu, Neptuno, Juventuso, Pieno zvaigzdziu, Lietkabelio zaidima, bet ju paprasciausiai nerodo, nebent cia internete, bet krepsinio ziurejimas per kompa nera didele atrakcija ypac per nesiojama. Taip, kad reikia ieskoti kompromiso tinkancio sios dienos poreikiams , o ne ragus atstacius rekti ir uzsispyrus laikytis savo nuomones. Manau ta pati Rytu Europos lyga galetu pafinansuot biskely LKL, kad sie taip nesipriesintu, o tuos pinigus galima butu padalyt mazesniems LKL klubams arba apmoket ju kelioniu y rungtynes islaidoms. Variantu yra tereikia noro ir darbo. Nes viena aisku permainu reikia, negali gi klubai blaskytis po 5 ar 6 tturnyrus, max 3 plius LKF taure.
2012-04-07
-1
Atsakyti
Tokia reforma be galo būtų naudinga Rusijos krepšiniui, kadangi tada bendras žaidimo lygis paaugs, nes Rusijos klubai žais su daugiau stiprių komandų. Lietuvai nuo to bus blogiau, nes likusios LKL komandos, be Žalgirio ir Ryto, žais žemesniame lygyje
2012-04-06
Atsakyti
Anonimas
Pritariu, kad lkl finalininkai zaistu tik nuo PO. Tegul zaidzia pagal dabartini vtb modeli. O kad luzeriu kurie nepateks tarp top 8 komandu sirgaliai nepamatys ryto ir zalgirio tai ne beda. Tai sirgaliai ateina i rungtynes kad PALAIKYTU SAVO komanda, ar TIK PAZIURETI RYTO ir ZALGIRIO. Jei sirgalius palaiko savo komanda, tai jam neturetu rupeti su kuo zaidzia jo komanda.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-04-06
Atsakyti
alabamamerdeti lkl lygis pradejo ikurus bbl,zaidziant 4 ratu sistema lkl buvo galingas ir idomus reginys.siemet ypatingai butu tai pasitvirtine.kalbant apie jaunima cia jau reiktu riboti legionieriu limita komandose.tarkim ka duotu si lyga,man asmeniskai visiska snipsta,puikiai matem kokio lygio teisejavimas,trankimasi po visas rusijos gludumas ir ne tiek jau auksto lygio rungtyniu.sutinku 3-4 komandos gal ir vertos visos kitos ir lkl gali surasti.ir dar tarkim prisijungtu tik per po tai tik su salyga,kad aikstes pranasumo neturetu,nes manau teisinga jai jautiesi,kad pranasesnis ir tuo labiau lyga persilpna


Manyčiau, kad legionierių limito griežtinimas nėra geras sprendimas. Lietuvoje - taip, be legionierių išsiverstume, bet Europoje vien su lietuviais skambių žygių nepadarysi, nebent susipirktų klubas pačius pajėgiausius lietuvius, tačiau tam reikia didelio biudžeto, o Lietuvos klubams apie didelį biudžetą tik pasvajoti. Manyčiau, kad jei norime ko nors pasiekti ne tik Lietuvoje, bet ir Europoje, apie griežtesnį legionierių limito klausimą reikėtų pamiršti. Nesakau, kad reikia susipirkti vien legionierius, tačiau vien su lietuviais Europoje nieko nepasieksi, o juos paruošti užtruktų begalę laiko ir tai būtų rizika, kad iš paruošimo neišeitų nieko gero.
2012-04-06
Atsakyti
merdeti lkl lygis pradejo ikurus bbl,zaidziant 4 ratu sistema lkl buvo galingas ir idomus reginys.siemet ypatingai butu tai pasitvirtine.kalbant apie jaunima cia jau reiktu riboti legionieriu limita komandose.

tarkim ka duotu si lyga,man asmeniskai visiska snipsta,puikiai matem kokio lygio teisejavimas,trankimasi po visas rusijos gludumas ir ne tiek jau auksto lygio rungtyniu.sutinku 3-4 komandos gal ir vertos visos kitos ir lkl gali surasti.

ir dar tarkim prisijungtu tik per po tai tik su salyga,kad aikstes pranasumo neturetu,nes manau teisinga jai jautiesi,kad pranasesnis ir tuo labiau lyga persilpna
2012-04-06
-1
Atsakyti
visu pirma reikia sutvarkyt savo kiema, suvarkyt lkl kad komandos butu konkurencingos. reikia riboti grandu jaunu zaideju pirkimus kokiais nors limitais kad mazesni klubai galetu pasijimti daly jaunimo, naikinti rysius tarp klubu (grandai galetu turet po VIENA dubleriu komanda LKL) sudaryti salygas kad butu daugiau transliaciju kad klubams butu lengviau rast remejus ir apmokestint legionierius (nebutinai tieiogiai tiesiog padidint mokescius klubams nuo zaideju algu ir iskart sudaryt lengvatinias salygas lietuviams)
2012-04-06
+1
Atsakyti
to arnsvisada reikia mąstyti globaliau, o ne provincialiau, ka po kelių metų iš Krepšinio jėgos, virsim krepšinio silpnumą, tai tada ir skųsimės, kad užsimetėm ant kažkokio maskolių projektėlio, nes mąstėm labai "globaliai", o tai, kad nieko neparodo rinktinė bus labai "globalaus" mąstymo padarinys.--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt


Jo jo, tai kuo atremsi mano argumentą, kad rinktinės net į pasirengimo stovyklas nekviečiami jokie LKL klubų žaidėjai? Net kokioje Prancūzijoje ar NCAAA žaisdamas turi didesnio šanso sulaukti kvietimo. Taič ia pagrindas? Gal ir Valančiūnas turėtu ne į kokią NBA verštis, kur nemažai šansų kad tik pavaduos pradžioj Bargniani ir žais po 13 min, o LKL po 35 min daugiau išmoks?

Gal visi grandai į eilines LKL rungtynes atvyksta žiauriai motyvuoti, pasirengią vykdyti kokius sudėtingus taktinius planus? Ar šitai iš vis gali ką paruošti? Juk sakau, LKL jau keli metai neparuošia net žaidėjo grandų klubams atsarginių, ką jau bekalbėti apie rinktinę. Kuzminskas už Šiaulius žaisdamas buvo LKL vos ne siaubas, o Europoj kinkos pačiam dreba ir neina žaist net jei duodama laiko. Per kiek laiko rinktinė pasens ir ateis jaunimas, tame LKL beveik nežaidęs? Visus talentus kiti išsiveža, net tas pats Kazlauskas iš šios pelkės Seibutį išsigabeno, kad jis išmoktu žaisti. Tokio pat lygio ir potencialo jaunas žaidėjas Sinica, pasėdėjęs granduose, pažaidęs pora sezonų (nepilnų) Rūdupy, net LKL lygyje vos telpa...
2012-04-06
Atsakyti
to arns
visada reikia mąstyti globaliau, o ne provincialiau, ka po kelių metų iš Krepšinio jėgos, virsim krepšinio silpnumą, tai tada ir skųsimės, kad užsimetėm ant kažkokio maskolių projektėlio, nes mąstėm labai "globaliai", o tai, kad nieko neparodo rinktinė bus labai "globalaus" mąstymo padarinys.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-04-06
Atsakyti
Klausimas, ar LKL kada nors iš vis suteiks konkurencijos? Maccabi atsibodo amžinai viena ranka žaidžiant aplošinėti kitas komandas, toks nepadės nei nacionaliniai rinktinei nei pačiam klubui žengti tolyn. Tad ar pas mus, apart "garbės" jausmo LKL vertas ko nors?

Manau NE, nes:

1) Patys klubai nekonkurencingi ir nė vienas, apart lyderių, daugiau kaip iki sezono galo nemąsto

2) LKL neatlieka savo darbo, jau dauguma lietuvių, net savo miesto komandos žaidėjų neišvardis (vėl gi, neskaitant lyderių), tad nenuostabu kad nėra ir finansavimo klubams.

3) Kuris klubas, apart lyderių, populiarina save savo regione, ruošia jaunimą ar dar ką? Nemažai iš vis pigiau legionierius susiperka, tad koks čia tobulėjimas?

4) Ar tokio lygio rungtynių pakanka, kad jaunimas galėtu tobulėti? Ar jei didieji klubais kolina jaunus žaidėjus mežesniems klubams, jie gauna reikiamos patirties, kad nebūtu didelio šoko parėjus į didelius klubus?

5) Ar finansiškai apsimoka žaisti nacionaliniame čempionate?

Taip, kad esama LKL visiškas pravalas, provincijos lyga, skirta tokio lygio ir norintiems žaidėjams. Net rinktinei iš LKL klubų neparuošiamas nė vienas žaidėjas, galų gale net didieji klubai neperka tokių žaidėjų. Ko gero Klimavičius, prieš kokius 3 metus, bene paskutinis ne paskolintas, o savo žaidimu LKL užsirekomendavęs grandams, tad jis "užaugo". O kas toliau, Mažutis?

Rusų kuriama lyga iš karto išsprendžia:

1) Pajėgumo

2) Finansų

3) Susidomėjimo

4) Svarbos

klausimus. Į visas VTB lygos varžybas jau dabar grandai vyksta susikaupę, o į LKL net pagirioti nelabai ką turi veikt... Tad jei linkim gero LIETUVOS KREPŠINIUI, reikia pradėti mąstyti globaliai, o ne provincialiai.
2012-04-06
Atsakyti
Minusai

1. LKL turi kilti, jei norime, kad Lietuvos krepšinis kiltu!!

2. LKL turi istorija ir tradicijas kurias reikia puoselėti o ne parsiduoti!

3. Bet kuriam mažesniam Lietuvos miestui yra šventė kai Žalgiris ar Rytas atvyksta žaisti į jų miesta.

4. Užsienio frontuose užtenka Eurolygos, Eero cup.

5. Lietuva statė sales tam, kad Lietuvos krepšinis augtu ir jis užaugs tik reikia kantrybės ir puoselėti savo daržą vietoj to, kad užsimti neaiškiais projektais.

Pliusai

1. Didesnė konkurensija Žalgiriui ir Rytui.

Klausimas kas geriau ar stiprus ir laikinas VTB ar silpnas bet augantis žilabarzdis LKL!!?
2012-04-06
Atsakyti
Anonimas
Nx tas Lkl Zalgiriui, kuo maziau rungtyniu ten suzais tuo geriau komandai, nes zaidziant su tokiais nevykeliais, nejucia priarteji prie ju nevykeliu lygio, reikia kuo daugiau varzybu su auksciausio lygio varzovais

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-04-06
Atsakyti
Jokiais būdais. Turi žaist LKL ir Eurolygoj kitais metais ir Rytas ir Žalgiris.

Bet baisiausia, kad buratinas yra ruskis ir visko gali prigalvot, kad ims ir atsisakys Žalgiris LKL'o, o nueis į rusų lygą..
2012-04-06
Atsakyti
Anonimas
nereikia tokių nesąmonių, apseisim be visokių atvirų Rusijos čempionatų,

LKL lygis pastaraisiais metais ypač pakilo ir toliau turi kilti.

Klubams užteks ir Europos lygio turnyrų.

Jei LKL nebeloštų LKL grandai, iškiltų grėsmė Lietuvos krepšiniui.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-04-06
Atsakyti
Karavanashmm.. gal ir neblogai , bet tada tiek Rytas tiek Žalgiris turi atsisakyti lošti LKL reg sezone arba galima ir LKL imti .


Visame straipsnyje tą patį ir rašė, jog prisijungtų tik nuo play-off'ų, pavasarį..

Šiaip gal ir nebloga idėja.. Tik sąlyga turėtų būti, kad vadintųsi Rytų Europos lyga, o ne atvirasis Rusijos čempionatas IR SVARBIAUSIA, KAD rusai atskirai žaistų savo atkrintamąsias ir atskirai nuo Rytų Europos lygos išsiaiškintų SAVO RUSIJOS ČEMPIONĄ.
2012-04-06
+1
Atsakyti
man atrodo reiktu zaisti visus 3 turnyrus tik lkl kaip kazkas sake 2 sudetim, tarkim zalgiris ar Rl turetu 15 graju pag sudety tai 5 svarbiausi ilsetusi reikalui esant 1-2 grajus is dubleriu komandos vienom rungtynem paimt galima
2012-04-06
Atsakyti
Ravanelli
Nesamone. Supraskit pagaliau. Kokia pasidarys LKL, jei mūsų grandai ten nežais? Pažiūrėkit arenose kas darosi? Pilnos arenos, Klaipėdoj, Šiauliuose ir kituose miesteliuose. Tai tikra šventė ir stimulas jaunimui tose komandose.

Taip kad LKL reguliariajame seze jie privalo dalyvaut!

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-04-06
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Komentarus rašyti gali tik registruoti ir prisijungę vartotojai.

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.