Eurolyga puolė į VTB lygos glėbį (papildyta)

2012-04-15 18:01
Rokas Buračas, specialiai „BasketNews.lt“ iš Maskvos (Rusija)
Visą sezoną Eurolygos vadovai tvirtino, kad nacionalinių čempionatų svarba, vystant Europos krepšinį yra itin didelė. Tačiau Chimkuose stipriausio Europos klubinio čempionatų vadovų nuomonė kardinaliai pasikeitė. 

Klubai bus priversti žaisti VTB pirmenybėse

Eurolyga B licencijas nusprendė dalyti ne pagal nacionalinių čempionatų rezultatus, kaip būdavo iki šiol, o VTB Vieningoje lygoje kovojantiems klubams. 

Remiantis projektu, Lietuva B licencijos nepraras, tačiau jos sieksianti komanda privalės rungtyniauti VTB Vieningosios lygos čempionate. 

Nuo 2012-2013 metų sezono Eurolygos B licencija atiteks geriausiai rusų rengiamose varžybose pasirodžiusiai Lietuvos ekipai. Jeigu „Lietuvos ryto“ klubas šiame turnyre pasirodys geriau nei „Žalgiris“, jam atiteks Eurolygos B licencija. 

Jeigu turnyre toliau nužygiuos žalgiriečiai, vilniečių likimas dėl bilieto į Eurolygą bus sprendžiamas skaičiuojant klubų reitingą. 

Tačiau jau dabar aišku viena: Lietuvos klubai, norėdami žaisti Eurolygoje ar Europos taurės varžybose, privalės rungtyniauti rusų rengiamose varžybose, nes kito kelio patekti į Europos turnyrus nebus.

„Formaliai Lietuva vietos Eurolygoje nepraranda. Ją komandos galės iškovoti VTB Vieningosios lygos varžybose. Mes ilgai diskutavome, koks sprendimas Europos krepšiniui būtų geriausias, tačiau tokio, kuris tenkintų visus nėra“, – tinklalapiui „BasketNews.lt“ teigė Eurolygos sporto direktorius Eduardas Scottas.  

Lietuvos grandai paliks LKL?

Eurolygos generalinio direktoriaus Jordi Bertomeu ir VTB Vieningosios lygos prezidento Sergejaus Ivanovo surengtoje spaudos konferencijoje pristatytos būsimos Europos klubinio krepšinio pertvarkos, nacionalinėms šalių pirmenybėms gali suduoti milžinišką smūgį. 

Lietuvos krepšinio užkulisiuose jau senokai kalbama, kad ateityje „Žalgirio“ ir „Lietuvos ryto“ klubai dėl intensyvaus rungtynių tvarkaraščio netrukus gali atsisakyti dalyvauti Lietuvos krepšinio lygos (LKL) čempionate. Iki šiol šalies grandai mesti LKL negalėjo, nes tai buvo tarsi kvalifikacinis turnyras į Eurolygos bei Europos taurės varžybas.

Eurolygai priėmus šias pertvarkas tiek „Žalgiris“, tiek „Lietuvos rytas“ žaisti LKL gali atsisakyti. Šiuos nuogąstavimus padidina ir sausį Eurolygos priimti 2012-2013 metų sezono pakeitimai – jau kitąmet „Top 16“ etape kovosiantys klubai sužais ne po 6, kaip būdavo iki šiol, o po 14 rungtynių. 

Panašų sprendimą jau yra priėmę keli Europos klubai. Eurolygoje ir VTB Vieningoje lygoje rungtyniaujanti Gdynės „Asseco Prokom“ Lenkijos pirmenybėse šį sezoną žaidžia tik nuo atkrintamųjų varžybų. 

Dėl intensyvaus Adrijos lygos pirmenybių tvarkaraščio analogiškai elgiasi ir Eurolygoje rungtyniaujančios Liublianos „Union Olimpija“, Zagrebo „Cibona“, Belgrado „Partizan“ bei likusios komandos. Iš visų Adrijos lygos klubų savo šalies pirmenybėse šį sezoną žaidė tik Tel Avivo „Maccabi“.

„Kad ir kokį sprendimą priimtume, visi juo patenkinti nebus. Tai kas būtų geriausia Eurolygai ne visuomet tiks VTB Vieningajai lygai. Tai, kas geriausia VTB Vieningajai lygai ne visuomet patiks nacionaliniams čempionatams, o pastarieji klubams ne visuomet gali pasiūlyti gerą krepšinį. Priimti šį sprendimą buvo labai sudėtinga, tačiau pirmiausiai turime atsižvelgti į klubų interesus, o jie nori kuo daugiau aukščiausio lygio rungtynių“, – pažymėjo Scottas.

Eurolygos ir VTB Vieningosios lygos sąjunga turėtų būti patvirtinta liepos mėnesį per generalinę Eurolygos asamblėją. 

Šiandien ryte Chimkuose sukurtą projektą palaimino ir abiejų Lietuvos grandų vadovai. „Žalgiriui“ jame atstovavo klubo savininkas Vladimiras Romanovas, o „Lietuvos rytui“ – klubo generalinis direktorius Martynas Purlys.

Rodyti komentarus
Atrinkti (26) Visi (360)
erikas
Grazu komentara radau ir sutinku 100% su tavim Kwasnauskas

As nesuprantu kas su jumis visais dedasi ko jus vaziojat ant Russu Ar CCCP ,,kas jum taip blogai buvo kad Ignalina pastate ar kad Klaipedos krasta lietuvai atidave O gal kad kelius pastate ar kad Seuliose dviracius darem o Panevezije Televizorius Klaipedoi Osta pirmos klases turejom O Silutei baldus darem ,,kad visa Meloratsija sutvarke ir ivede,,Kas jum taip nepatiko Kad Gydimas Dykas buvo ir uz mokikla moketi nereikejo ,,kad uz 3 kambariu buta i menesi reikejo 6 rubliu moketi tai toi kainoi buvo ir vando elektra ir dujos,,o alga buvo 160 rubliu darzelio aukletojos,,,,O ka gavom Ne CCCP o Europos sajunga,,ignalinos nera darbu nera visi bega i uzseni kad kaipors pragiventu Cigaretes 2 dolerei kainoja uz buta 500 liut moku o alga 2200 kad Seuliu Eroporte Amerikiecei stovi,,,taip kad nestumkit o pagalvokite ka praradom o ka gavom,,o kam po 12 metu prasau komentaru nerasiti jus dar pienburnei ir nieko nesuprantat,,kai jums ant buto reikes 40 metu dirbti ir taupiti tada gal ir jus suprasite kada buvo gerai o kada ne
2012-04-18
Atsakyti
Už Lietuvą!
Tas AMD ar AtI yra priplėkęs medinio ruskelio kareivis. Tipiškas mankurtinis degradas, buratino tėvynainių liekana. Per tokius mes prarandam Žalgirį.
2012-04-16
Atsakyti
VT
As maniau, kad VTB lyga reikalinga musu grandams, nes ten aukstesnis lygis nei LKL, bet MES PATYS TAI TUREJOME NUSPRESTI, bet mus VERCIA zaisti VTB, nes is LKL atimamas paskutinis koziris t.y. komandu paskirstymas y Europos turnyrus. Musu LKL jau siais metais kazka galejo pasiulyti sitiek arenu pas mus pastatyta, sitiek jaunu zaideju turim negi nesugebam suburt komandu, kurios butu pastovios, bent 2 sezonam?? Negi musu jauni zaidejai yra tokie brangus?? negi negalima sumazinti mokesciu LT zaidejams ar bent kas nors bade del to deretis??VTB pazere pinigelio Eurolaygos bosams ir viskas palaimint, o LR ir Z nelabai turejo is ko rinktis, na gal ir jie siek tiek trupiniu gavo, bet mes to nesuzinosim.
2012-04-16
-1
Atsakyti
arvys
apsoliuti nesamone,men ne kokie tai ruskiai ,kad zaistume kazkokiame tai ruskiu cempionate...sis sprendimas nutraukia bet kokias galimybes pvz.Siauliams ar Neptunui kada nors prasibrauti i Euroliga,o kodel to negaletu buti...lietuviski klubai praras sportini azarta kovoti tarp vidutinio lygio komandu,sumazes lankomumas,kitoms komandoms neapsimokes investuoti dideliu pinigu i klubus nes nebus perspektyvu.per siuos klubus mes sugriausime savo lyga,kuri bent jau siais metais atrodo zymiai stipresne nei ankstesniais metais.is viso sito aiskus tik vienas laimetojas-tai ruskiu lyga,jie beveik visi zais siame cempionate,gaus papildomai labai stipriu varzovu,kils lankomumas ir t.t.
2012-04-16
+1
Atsakyti
Jaska
Didžiausias absurdas yra teiginys, kad "nuo 2012-2013 metų sezono Eurolygos B licencija atiteks geriausiai rusų rengiamose varžybose pasirodžiusiai Lietuvos ekipai." Kas taip sakė :)? Neįsivaizduoju jokio, net žemiausio lygio tarptautinio turnyro, kurio nuostatuose galėtų būti numatyta, kad tik vienos (kažkodėl Lietuvos, nes juk esam išskirtiniai:) šalies klubams kažkas skirstoma atsižvelgiant į jų užimtą vietą, nekreipiant į kitų šalių klubų pasiekimus. Kas čia - lygos lygoje. Žaidžia rusai VTB ir aiškinasi tik tarpusavyje, žaidžia du Lietuvos klubai ir irgi varžovi tik tarpusavyje ir vienas lenkų prokomas pats su savim varžosi :DDDD Atsipeikėkit, užims pvz. Žalgiris VTB lygoj kokią 10 vietą, o rytas 9, tai ką jie gaus b licenciją į eurolygą ? :DDDDDDDDDDD juokas ima, kad net diskutuot apie tai kažkas bando :DDDD bet kokiam kvailiui aišku, kad jeigu VTB lyga bus gaus kažkiek vietų Eurolygoj, tai jos laimėtojai (1, 2 gal dar 3 vieta) ir pateks į EL. Žemesnes vietas užėmę pateks tik tuo atveju, jei aukščiau esantys jau turės a licencijas. O lietuvaičiai į ketvirtfinalius nepatekę galės geriausiu atveju dėl samovaro kapotis :)
2012-04-16
+5
Atsakyti
rauliukasBent prieš komentuodami nors vienas perskaitėt visą naują modelį ? Čia turi džiaugtis visi krepšinio fanai, nes naujo modelio tvarka reiškia, kad Lietuvos Rytas gauna B licenzija, nepriklausomai nuo rezultatų. Jeigu VTB lygoje Rytas geriau pasirodys, negu Žalgiris gauna B licenziją, jeigu Žalgiris geriau pasirodo VTB, tada B licenzija pereina antrai Lietuvos komandai, o kas truputį protingesniam žmogui sako, kad Lietuva turės Eurolygoje pastoviai dvi komandas. Nereikės Vilniečiams LKL laimėti prieš Žalgirį. Geri tie pakeitimai, prieš 4-5 metus nebuvo išvis jokių A, B , C licenzijų ir niekas nepergyveno dėl LKL lygos, kad praras kažkokį susidomėjimą ir t,t, Kaip buvo priešprieša tarp Vilniaus ir Kauno taip ir bus toliau. Vienintelis dalykas yra neigiamas jeigu Lietuvos klubai LKL sugalvos žaisti tik nuo atkrintamųjų varžybų. Tada nepamatys mažieji miesteliai krepšinio žvaigždių dėl kurių, tas pats jaunimas sportuoja ir imponuoja jais kaip savo idealais. Ne VTB ir ne Eurolyga o mūsų pačių klubai grybą pjauną. Blyn NBA per savaitę sužaidžia 3 varžybas, skraido didelius atstumus tarp miestų ir ten niekas nesiskundžia, kad tvarkaraštis yra įtemptas..


Visų pirma - neklaidink žmonių. Jei Žalgiris VTB lygoje pasirodytų geriau, tuomet Lietuvos Rytas patektų tik į Eurolygos atranką, o ne į pačią lyga.

Antra- jei tau patinka NBA stiliaus tvarkaraštis, tai gal eik ir dirbk beveik visas dienas be poilsio. Pažiūrėsim ar ilgai ištempsi.
2012-04-16
+1
Atsakyti
tdf
Serbentautas Madrido real su barca irgi gauna pries lygos autsaiderius
2012-04-16
+2
Atsakyti
eurolyga
cia trumpa istrauka is vtb ir el susitarimo labai tingejau verst bet tikiu kad dauguma angliskai mokat.

Principles:

- Maintain the same number of places in the Euroleague and Eurocup competitions for each country

- Integrate the United League into the Euroleague Basketball competition structure

- Maintain space in the clubs competitions calendar so that each United League participant can also play in their National League

Both parties will continue to work together to elaborate the final proposal that will be presented to the Euroleague Basketball General Assembly and VTB United League Board for approval at the end of the 2011-12 season, protecting and maintaining the current distribution of countries and licenses.

bus islaikytas esamas licenziju skirstymas, ir laiduojama kiekvienam klubui is vtb zaisti savo nacionalinej lygoj. beje labai idomus dalykas, kad nuo siu metu vasaros a licenzijos tampa tik vienu metu trukmes ir kiekvienais metais po el sezono is prasciausios a licenzija turincios komandos ji bus atimama ir atiduodama geriausiai neturinciai a licenzijos komandai. reitingas skaiciuojamas: 60% sporto rezultatai, 30% tv transliacijos ir tik 10% arenos lankomumas
2012-04-16
+1
Atsakyti
eurolyga
cia trumpa istrauka is vtb ir el susitarimo labai tingejau verst bet tikiu kad dauguma angliskai mokat.

Principles:

- Maintain the same number of places in the Euroleague and Eurocup competitions for each country

- Integrate the United League into the Euroleague Basketball competition structure

- Maintain space in the clubs competitions calendar so that each United League participant can also play in their National League

Both parties will continue to work together to elaborate the final proposal that will be presented to the Euroleague Basketball General Assembly and VTB United League Board for approval at the end of the 2011-12 season, protecting and maintaining the current distribution of countries and licenses.
2012-04-16
-1
Atsakyti
Bent prieš komentuodami nors vienas perskaitėt visą naują modelį ? Čia turi džiaugtis visi krepšinio fanai, nes naujo modelio tvarka reiškia, kad Lietuvos Rytas gauna B licenzija, nepriklausomai nuo rezultatų. Jeigu VTB lygoje Rytas geriau pasirodys, negu Žalgiris gauna B licenziją, jeigu Žalgiris geriau pasirodo VTB, tada B licenzija pereina antrai Lietuvos komandai, o kas truputį protingesniam žmogui sako, kad Lietuva turės Eurolygoje pastoviai dvi komandas. Nereikės Vilniečiams LKL laimėti prieš Žalgirį. Geri tie pakeitimai, prieš 4-5 metus nebuvo išvis jokių A, B , C licenzijų ir niekas nepergyveno dėl LKL lygos, kad praras kažkokį susidomėjimą ir t,t, Kaip buvo priešprieša tarp Vilniaus ir Kauno taip ir bus toliau. Vienintelis dalykas yra neigiamas jeigu Lietuvos klubai LKL sugalvos žaisti tik nuo atkrintamųjų varžybų. Tada nepamatys mažieji miesteliai krepšinio žvaigždių dėl kurių, tas pats jaunimas sportuoja ir imponuoja jais kaip savo idealais. Ne VTB ir ne Eurolyga o mūsų pačių klubai grybą pjauną. Blyn NBA per savaitę sužaidžia 3 varžybas, skraido didelius atstumus tarp miestų ir ten niekas nesiskundžia, kad tvarkaraštis yra įtemptas..
2012-04-16
-2
Atsakyti
ATIoho kiek cia daug LKL gyneju! Tai paaiskinkit, kodel nuvaziavus Zalgiriui zaist i koki miesta ar miesteli, arenos buna pustustes? Nesusirenka zmones net Eurolygos grando paziuret! Sorry bet Zalgiris labdara neuzsiimines, gana jau.


Eurolygos grando :D
2012-04-16
+1
Atsakyti
Nematau jokios tragedijos - iki to laiko, kai LKL neturėjo b licenzijos, Lietuvos Rytas galėjo išsikovoti kelialapį į Eurolygą per Europos taurę. Galėtų būti ir dabar taip pat, nereikėtų aukoti LKL ir žaisti VTB lygoje.
2012-04-16
-1
Atsakyti
ATI
oho kiek cia daug LKL gyneju! Tai paaiskinkit, kodel nuvaziavus Zalgiriui zaist i koki miesta ar miesteli, arenos buna pustustes? Nesusirenka zmones net Eurolygos grando paziuret! Sorry bet Zalgiris labdara neuzsiimines, gana jau.
2012-04-16
-1
Atsakyti
ATI
Pritariu. Reguliarusis LKL sezonas yra bevertis. Zalgiris turi atsisakyt jame dalyvaut.
2012-04-16
-2
Atsakyti
aaa
kas netyngi sukurkit peticija pries eurolygos ir vtb sita nesamone, pasirasysiu
2012-04-16
Atsakyti
Anonimas
ko cia buratina kisat juk purlys irgi dalivavo
2012-04-16
+1
Atsakyti
:)
Man tai juokingiausia kad kone jega verciama dalyvauti VTB lygoje ..

Nenori dalyvauti ... tai pamirsk ir Eurolyga ir galimybes bemaz i ja papulti ...

LKL zlunga ... kai Lietuva neteks 2 stipriausiu salies klubu ... ir lygis ir domejimasis ja sumazes ... kaip Kurtinaitis sake ... tai neteisinga zmoniu ir salies atzvilgiu ...

Tai pat slykstus poelgis ir del kitko ...

Sporte negali buti isrinktuju ...

Lietuvoje yra ne tik Zalgiris ir Lietuvos Rytas ... turi tureti galimybes ir Sauliau , ir Rudupis ir Kedainiai , Klaipeda , Panevezys ...

LR ir Z kele LKL lygi ir Lietuvos krepsini ... dabar ji kels Rusams ...

Nepamirskime kad dauguma jaunimo musu geriausia ... tik i LR ir Z patenka tuomet kai tampa " ateities zvaigzdemis " .. o karjera jie pradeda butent Pasvaliuose , Rudupiuose , Siauliuose (kad ir Kuzminiskas ... is kur jis atsirado Z ? is Siauliu ) ... siems talentams labai svarbus dalykas yra rungtynes pries LR ir Z ... nes jos aukstesnio lygio , patirtis , praktika ir t.t

O LR ir Z pats jaunimo neparuos ... patys matome kiek musu lietuviskose klubuose zaidzia lietuviu ... Kiek mes turim legionieriu ... ir kas svarbiausia kiek tie legionieriai praleidzia laiko aiksteje ...

Kitas dalykas sportinis principas ir teisybe ...

Jai Zalgiris ir Lietuvos Rytas yra stipriausi salies klubai ir turi teise atstovauti Eurolygoje ... tegu tai irodo ... tegu irodo ... bet dabar to daryti nereiks ...

Tokia elementari situacija - kas didesni biudzeta turi tas ir stipresnis ? tai kam isviso daromos rungtynes ir vyksta krepsinis ? pries sezona tegu klubai paskelbia kiek kas surinko pinigu ... ir didziausia biudzeta turinti kluba skelbiam nugaletoju ... kam cia vargti ir rengti varzybas ?

Turim puikiais arenas ... Klaipedos , Alytaus , Siauliu , Panevezio ... idomu LKL buvo galima vystyti ( svarbiausia ne kazkokiu rusu , ispanu ... o SAVO ...SAVO SALIES ... KUR KAIP NORIME JI RENGTI , KAIP ZAISTI IR KAIP ORGANIZUOTI - SPRESTUME MES , O NE KAZKOKIE SVETIMI ) ...kur ateiti LKL butu galima platinti populiaruma ... Panevezio , Siauliu , Klaipedos miestuose krepsinio rungtynes paversti irgi miesto svente kaip vyksta Vilniuje ir Kaune kur susirenka daug zmoniu i arenas ... BET NE ... TEGU JOS STOVI TUSCIOS ... SKIRTOS TIK KONCERTAMS

TAI PO GALAIS MES JAS STATEM KREPSINIU AR KONCERTAMS ? NES JAI KONCERTAMS , TAI TAM PRITAIKYTAS IR REIKEJO STATYTI IR TAM VIENAM EC PAKEITIMUS BUTU REIKEJE TIK PADARYTI ...

Juokinga ... Lenkijos Prokom buvo gaves A licenzija ... norejo atsisakyti VTB ... nes ju tas cempionatas nedomino ... ir ka ? ir ateme is ju A licenzija :D jai jie nori ja tureti turi zaisti VTB ir atsisakyti Lenkijos cempionato ... praktiskai Lenkijoje krepsnis nebeegzistuos ... nes tik Sopoto miesto gyventojai matys krepsini per VTB ..

Puikus zingsis populiarint krepsini Europoje ... jai jis nebuvo itin populiarus Lenkijoje ... dabar tai paskutinis vinis i karsta
2012-04-16
Atsakyti
o esme yra tame, kad ULEB jau seniai varvina seile ir troksta atsikratyt mazu saliu klubu Eurolygoje - visos tos Barlmejaus saldzios snekos yra tik dumu uzdanga ir sis sprendimas yra pirmas zingsnis licenciju perskirstymo link. Greitu laiku i Eurolyga pateks tik geriausios 3-4 VTB komandos. Ar daug sansu tarp ju isvysti bent viena LT kluba zinant ruskeliu milijardus ir teisejavimo ypatumus? Spresti tik jums...ir pamirskit tuos lankomumus - ULEB rupi visai ne tai, o salies galimybes ir TV tansliaciju kainos.
2012-04-16
Atsakyti
Apginkime LIetuvos krepšinį
Šitų ruskių žaidimų negali palaikyti nei vienas normalus lietuvis. Šitas prokremliškas peizeliones peza buratino mankurtai, kurių šefui CCCP yra didžioji svajonė. Jis atvirai pasisako prieš europietiškas vertybes, liaupsina kruvinąją stalininę imperiją. Anot jo, sirgaliais lengva manipuliuoti. Tai jis ir daro su numankurtintais debiloidais. Pateikiami variantai, tai LIETUVOS KREPŠINIO GALAS. KODĖL TYLI FEDERACIJA, AR DAR GYVAS SABAS?
2012-04-16
Atsakyti
aš tai siūlyčiau visgi nebėgti pirma traukinio... Manau, kad labai greitai pasirodys ir oficiali LKF bei kitų federacijų pozicija šito klausimu, bus paaiškinta kas kur ir kame... Sutikit, straipsnio autorius išsakė savo nuomonę, išdėstė viską taip, kaip jis tai mato. Nemanau, kad rusai nederins organizacinių klausimų su tom šalim. kurių komandos dalyvautų VTB. Aišku, jų balsas, ko gero bus lemiamas, bet nemanau,. kad viską jie spręs vieni, nes dabar jau VTB turėtų rimčiau patekti ir į EL akiratį.

Tai, kas išdėstyta, manau, tik griaučiai ir principai.

Problemas daug maž pavardijo Almo, nes aš irgi galvoju, kad svarbiausia bus finansai, o ne Lietuvos didybės manija ir noras turėti daugiau licenzijų už Rusiją. Jeigu tektų patiems mokėti už dalyvavimą, tada būtų ne kas... Teisėjavimo problema, manau, turėtų spręstis, nes kils turnyro prestižas, jį seks EL vadai, todėl šitų nesąmonių turėt tikrai mažėti. Atstumai? Pirmiausia norėčiau sužinoti pretendentų sąrašą, tada galima būtų svarstyti. Nemanau, kad koks Vladivostokas galėtų čia dalyvauti, o jeigu pasijungtų dar kokia ar kelios Europos komandos. nematau tame tragedijos.

Kokios problemos lieka? Žinoma, LKL. Va, šita vieta ir yra didžiausias klausimas, bet čia jau norėtųsi išgirsti tai, ką galvoja LKF, o ne koks Pasvalys ar Palanga (neįsižeiskit šitų komandų gerbėjai, nes tai tik pavyzdys, o ne akmuo į jūsų daržą).

Jolki palki, žiūriu vos ne agitacinis laiškas gavosi, nors šito visai nesiekiu. Tiesiog noriu, kad pirminį šoką pakeistų situacijos svarstymas ir išeities ieškojimas.

Manau, kad sutiksit, kad VTB lygis tikrai aukštesnis, todėl sportiniai dalykai čia viskas čiki, tik reikia išspręsti tuos mūsų nacionalinius ypatumus.

Pasakykit, ar tikrai dauguma norėtumėt turėti Lietuvoj tik LKLą? (atsiprašau, BBLo aš net lyga neskaitau. Čia taip sau - trijų sesių smėlio dėžė).
2012-04-16
+2
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti
Vardas:      
  Liko simbolių:     Iš viso komentarų: 360

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.